BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että Kevin voittaa tän koko p*skan! Kevin on tuolla talossa aidosti hyväntahtoisin ihminen ja täysin oma itsensä. Ja todella rohkea ihminen, harva ihminen uskaltaa olla noin oma itsensä.
eihän se edes tiedä mikä on. sekaisin koko mies.
Vierailija kirjoitti:
Eiks noi Kevin ja Milla oo yhtään leppyny Villelle? Jotenkin vaikuttaa et ne ei yhtään tykkää olla sen lähelläkään ja toki siitäkin tajuu ku ne aina antaa 2 ääntä. Tuntuu ettei ne enää anna Villelle enää mitään mahdollisuutta. Mä laittaisin esim Kevinin ja Villen tai Millan ja Villen tekee jotain tehtävää yhdessä. Et niitten ois pakko tutustuu ja ehkä se alussa tullut jää sulaisi edes vähän.
Kyse on ainoastaan ettei Ville ole alunperin hyväksynyt twerkkaamsita ja homoja. Tosin Ville on muuttanut omaa kantaansa. Edelleenkin on sananvapaus Suomessa ja saa olla eri mieltä kuin toinen. Pitää olla vain rohkea ja eikä olla sokeana kuin kana, jolla ei juurikaan faktuaalisesti ole aivoja.
Tässä ensi viikon äänestystavassa tapetit saattavatkin joutua häätöön 👍
Taloon tarvitaan viihdettä ja rentoa oloa eikä mitään mielenterveyskerhoa. Huomatkaa kuinka ilmapiiri vapautui välittömästi, kun Tarina ei ole korostamassa vain itseään!
Vierailija kirjoitti:
Aika selkee homma että Anu tippuu.
Ja Helmeri porskuttaa viattomana, hajuttomana ja mauttomana sinisilmänä loppuun asti... Saa vain lisäpontta kun voi haikailla menetetyn romanssinsa perään, ja pelastuu kuitenkin miinuspisteiltä kutemisen takia. Argh :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tipu nainen se on ainakin varmaa!!!!
Äänestämme ihmisiä.Tämä ei ole mikään sukupuoli asia...
Äänestäkää Keviniä!!!! Siis että Kevin olisi turvassa häätöäänestykseltä :)
Miettikää miten paljon hän yllättyisi! Antakaa Kevinille ääniä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun tässä maassa mies saa harrastaa seksiä, mutta nainen ei. Ratkaisu: miehet harrastakoon seksiä keskenään.
Tiedoksesi, että asut yhdessä tasa-arvoisimmista maista maapallolla.
Juu täällä naiset vinkuu ja uhriutuu jonkun tosi tv -ohjelman tuloksen takia, vaikka he tosiaan asuvat yhdessä maailman vapaimmassa ja tasa-arvoisimmassa maassa, missä mä ainakin olen voinut harrastaa yhden illan juttuja, Tinderiä ja deittailua ilman että kukaan on ihmetellyt tai tehnyt asiasta numeroa. Monessa maassa näin ei olisi. Lisäksi ei haluta nähdä, että jotkut naiset voivat olla ärsyttäviä ihan vaan persoonansa takia, ei sen takia että on nainen. Ihan yhtä lailla mua moni mies tuolla ärsyttää, ei sukupuolen, vaan persoonan takia. Mut kun kaikesta pitää väkisin vääntää joku suuremman luokan tasa-arvojuttu.
Vierailija kirjoitti:
Eevis olis ollu paljo mielenkiintoisempi asukas ku Jukka
No minkä takia sitten menitte äänestämään Eeviksen pois??
Voittakoon Risu jos Kimmo ja Kevin tippuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että Kevin voittaa tän koko p*skan! Kevin on tuolla talossa aidosti hyväntahtoisin ihminen ja täysin oma itsensä. Ja todella rohkea ihminen, harva ihminen uskaltaa olla noin oma itsensä.
Mulla tulee hänestä enemmän teennäinen kuva. Vaikuttaa sisimmässään epävarmalta ihmiseltä.
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence
Vierailija kirjoitti:
Millon tulee uusi asukas? Saisi olla joku kuumis söpö nainen aiheuttamaan vähän draamaa.
Uusia asukkaita ei tule ollenkaan tällä kaudella.
Nyt Kevin saa helvetisti rahnoja!
Vierailija kirjoitti:
Tässä ensi viikon äänestystavassa tapetit saattavatkin joutua häätöön 👍
Vihdoinkin kieroileva akka Anu ja Tuula perässä kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helevata, kokovartalok'rpä ja vasemman jalan ylijäämäsaapas Jutka sai jäädä. Ällistyttävää, ehkä se natku-Jutka saa aiheutettua riitaa, kovastihan se on yrittänyt manipuloida jengia. Mut on niin tyhmä, että ei ole onnistunut.
Melkein tulee Adea ikävä, siltä se kävi niin näppärästi. Jos olet mulkvisti, ole sitä täysillä.
Eikös ne Manta ja se tummatukkainen nuori nainen kiusanneet silloin Cheryliä vielä paljon enemmän kuin Ade? Se tummatukkainen nuori nainen (en muista nimeä) haukkui muitakin, esim. BB-Minnaakin. Youtubestakin löytyy pätkä siitä.
Niin. Kun Ade manipuloi ne siihen rääkymiseen. Ja sitten Ade esiintyi sovittelijana ja rauhoittelijana ja sai täydellisen vallan, kun kaiken lisäksi hallitsi keittiötäkin. Adehan siellä oli kaiken eripuran takana ja ihan tietoisesti lietsoi porukkaa, jotta sai sen kontrolliinsa. Niin kuin saikin. Hänelle ei löytynyt todellista vastusta siitä asukaskunnasta.
tärinä, närinä. hyvä että putosi. porukka uskaltaa nyt ensimmäisen kerran hengittää kunnolla, kun tärinä, närinä lähti.
erittäin pelottava koko tärinä, närinä. pilasi siellä toisten ihmisten mielialat. aina oli loukkaantumassa, itkemässä. todellä ärsyttävä tärinä, närinä.
heh heh hyvästi tärinä.
häätöön milla, jukka, krisu, helmeri..ois kiva nähdä kuka tippuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee hänestä enemmän teennäinen kuva. Vaikuttaa sisimmässään epävarmalta ihmiseltä.
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence
Niin tämä.
Asukkailla on tälläiset ensi viikolla käytössä
Laittoiko Kevin tuon ihanan pöyhötukan Tarinan kunniaksi, vai muuten vain?