BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
kuin paljon milla ja kevin oikein tököttejä tunkee naamaan, kun yksinkertanen naaman pesukin vaatii monta putelia.
ei kovin ekologista.
Jukka luulee olevansa jotenkin suosittu ja pidetty jätkä. Ei v*ttu!
Mitä Jukka tuo taloon? Ei oikeesti yhtään mitään!!
Anu, Milla ja Tupu tylsimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka ei pystynyt taas peittelemään ylimielistä virnettään Tarinaa hyvästellessä... Mystiset ovat Jukan äänestäjien aivoitukset, en ymmärrä mitä mielenkiintoista hänessä on.
Facebookin BB-ryhmässä tuntuu olevan paljon Jukka-faneja.
Kertokaa mulle joku syy fanittaa Jukkaa?
Naisena olisin halunnut pitää Eeviksen ja Tarinan talossa. Emmaa ehti tuntea vähän. Taas lähti älykkyyttä talosta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on hyvä juttu, ehkä päästään Anusta eroon.
Eli taas nainen ulos? Sitten taloon jää enää kaksi naista.
Kaksi? Mira, Milla ja Tupu. Kuka heistä ei sinun mielestäsi ole nainen?
Milloin palataan viikonlopun toljailuihin??
Eevis olis ollu paljo mielenkiintoisempi asukas ku Jukka
mä niin toivon että vähiten ääniä ja äänestykseen joutuu MILLA (hermot meni tämän kiljumiseen jo ekana iltana), Mira (järkyttävä hörönauru), Tuula (ei mitään kontenttia).
Ei tipu nainen se on ainakin varmaa!!!!
Nyt äänestetään Kevin takaisin Hyvinkäälle kimittämään ja lontostelemaan hajonneilla korkkareillaan! Jes!
Vierailija kirjoitti:
Anu, Milla ja Tupu tylsimmät.
Mitä Kimmo ja Helmeri tuo taloon? Taidat vaan tykätä haukkua naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kimmon tiivisti hienosti Tarinan touhut.
No kerro meillekin
On se kumma, kun tässä maassa mies saa harrastaa seksiä, mutta nainen ei. Ratkaisu: miehet harrastakoon seksiä keskenään.
Jokainen taisi vuorollaan olla vähiten ääniä saanut. Kuka tahansa olisi voinut pudota, eli tilanteen ratkaisi vain se missä vaiheessa äänestys sattui loppumaan. Vaihtelua oli tosi paljon. Lähetyksen alussa Tarinalla oli ääniä eniten, lopussa vähiten.
Vierailija kirjoitti:
Nyt saadaan katsoa, kun Krisulla alkaa keulimaan oikein kunnolla, kun sai ainoan jarrunsa pois talosta. Kohta menee kaikilla muillakin hermot.
On siellä vielä Ville. Toivottavasti pitääkin Krisua kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes vihdoin käänteinen äänestys!
Ekana katsojat äänestävät kenen asukkaan eivät halua joutuvan häätöäänestykseen,
Kaksi eniten katsojien ääniä saanutta asukasta on turvassa.
Lopuista asukkaista katsojat äänestävät, kenet haluavat häätöön ja heistä
kaksi (jos oikein ymmärsin) joutuu lopulliseen häätöäänestykseen, jossa taas
äänestetään sitä, kenen haluaa jäävän taloon.
-Kuka pysyi mukana :DD
Rahankeräystä, en kyllä enää yhtään rahaa pistä tähän touhuun, laittamani 4 e kuukauden aikana on jo ihan liikaa.
Mä toivon, että Kevin voittaa tän koko p*skan! Kevin on tuolla talossa aidosti hyväntahtoisin ihminen ja täysin oma itsensä. Ja todella rohkea ihminen, harva ihminen uskaltaa olla noin oma itsensä.
Itse annoin 50 ääntä Jukalle vain sen takia että Tarina tippuu