BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Saiko krisu pöllittyä kolikoita? Onko kukaan epäillyt mitään?
Sanoiko Helmeri jossain ettei yrittänytkään?
Kaatoihan se esim. jossain kohtaa kipon, milloin varmaan ajatteli varastaa niitä.
Tarina on muka vegaani mutta silti syöö kananmunia ja Ei todellakaan ole vegaani enää,
Itse en kyllä ikinä tahtoisi tuonne BB-taloon, kauheaa olisi kun tuntemattomien ihmisten toimesta arvosteltaisiin kaikki mahdollinen ruuanlaittotaidoista puhetyyliin ja hampaidenharjaustekniikasta tissien kokoon :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihkeä Anu jo selkeästi kiinnostunut nuorekkaasta Timosta. Ensimmäistä bileiltaa odotellessa...
Miten Timo on mielestäsi nuorekas?
Mä ihmettelin samaa kun täällä on joku jauhanut ja jauhanut Timon nuorekkudesta ja tarkistin hänen iän että onko se Timo nyt 62 vai peräti 72 mutta ei! Timo on 52v. Ihan on ikäsensä näkönen. Harva sen ikänen on kyllä noin harmaa mutta luultavasti tämä Timo fani on se palsta hopeakettu.
Plus että Timo oli eilen niiiin hermostunut jututtaessaan Anua että tarvis niin reilusti väkijuomaa häntä lähestyäkseen ettei siitä tulis enää mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Tarina tippuu ekana, ärsyttävä valittaja
Ärsyttävien ihmisten pitäisi olla kuitenkin pidempään, jotta muita alkaa ärsyttämään ja nähdään ehkä jotain mielenkiintoisia keskusteluja. Ihan pelkkää tapettia ei kukaan seuraa.
Ei.
Tarina on ärsyttävä, koska ei anna muille yhtään tilaa vaan päsmäröi ja puhuu pääle koko ajan. Heti kun tällainen oman äänen rakastaja saadaan pois, on sivistyeilläkin ihmisillä mahdollisuus osallistua, sekä keskusteluun, että tekemisee. Sivistynythän ei ala kilpahuutoon toisen kanssa eikä korosta itseään ja omaa erinomaisuuttaan joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Tarina on muka vegaani mutta silti syöö kananmunia ja Ei todellakaan ole vegaani enää,
Tarinahan sanoi, että syö kalaakin. Ei kai ole sanonutkaan olevansa vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt kun Helmeri ei uskaltanut tehdä varkaustehtävää. Voisi tippua sunnuntaina pois.
Mun mielestä Helmerin teko oli hyvä, ei varastanut yhteisestä pussista oman etunsa hyväksi. Oon jopa yllättynyt että Ville lähti tähän, pakkohan ei ollut.
Jaha. Ajatteletko lapsistakin, että ne jotka rosvo ja poliisi-leikissä haluavat rosvoiksi, ovat jotenkin huonompia kuin poliisiksi haluavat koska "pakkohan ei olisi". Helou tosikko.
No saa kai sitä olla siinäkin osallistumatta.
Ei tuo kerro Helmeristä mitään muuta kuin sen, että hän ei halunnut tässä vaiheessa tavoitella itselleen etua muiden kustannuksella. Jos Helmeri olisi saanut itselleen immuniteetin äänestykseen ja rahaa, niin se olis tarkoittanut että muiden viikkobudjetti ois ollut 2,80.
Kertoo Helmerista sen, ettei uskaltanut asettua muita vastaan, edes leikisti. Miksi se on mennyt bb taloon??
On lojaali ja joviaali kaikkien kaveri. Ajatteli varmaankin ryhmän etua sen kummemmin miettimättä, mitä sillä voisi itse saavuttaa. Sen sijaan sekatyömiehelle ei tuottanut suuria vaikeuksia heittäytyä tehtävään - veteli naruja mennen, tullen ja palatessa :D Pidän hyvin paljon molemmista, vaikkakin eri syistä!
Tosta ruonlaitosta vielä, miks pitää kysellä joka tyypiltä erikseen että käykö tämä vai tämä riisi?
Keittäisivät yhdenlaista riisiä kaikille riisinsyöjille ja sitten toisella ruoalla toisenlaista.
Liian tarkkaan passaavat noita muutoinkin ruon kanssa ronklaavia.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä ikinä tahtoisi tuonne BB-taloon, kauheaa olisi kun tuntemattomien ihmisten toimesta arvosteltaisiin kaikki mahdollinen ruuanlaittotaidoista puhetyyliin ja hampaidenharjaustekniikasta tissien kokoon :D
En minäkään. Tulisin tosi äkkiä kärttyseksi kun missään ei olisi omaa tilaa ja varmaan mut äänestettäis pihalle jo ekalla viikolla kun olisin niin tylsää katsottavaa :D
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt mitään yhtä hämmentävää kuin tuon oranssinpunatukkaisen mustakulmaisen tytön ruuanlaitto. Miksi se murjoo ja möyhentää sitä pöperöä koko ajan??
Tosin ei se vaaleatukkainen mestarikokkinainen vakuuta sen ennempää. Maustaa kaiken ketsupilla ja sinapilla ja jos ei uolasta ja mustapippurista makua tule niin kyselee liemikuutioiden perään. Tuollahan on kauheat määrät mausteita ja yrttejä, käytä niitä!!!!
Kokkina en pysty enää katsomaan tuota ruuanlaittoa. Mausteita laitetaan olematon määrä ruokaan nähden.
Vierailija kirjoitti:
Emma ulos. Vaikuttaa tylsältä. Ja toi Timo. Nuo ekana ulos. Niistä ei saa mitään irti, on kuin tapettia.
Oletko sä yhtään Timon keskustelua kuunnellut edes??
Osaa jutella mistä vaan, aikamoinen elämänkokemus.
Itse pidin esim miksaajan työstään mm. The Rasmuksen kanssa kovinkin mielenkiintoisena.
Miten toi Tarina ei oo ton tankimpi vaikka syö KOKO ajan? Itse asiassa ei ees oo tankki, varmaan normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihkeä Anu jo selkeästi kiinnostunut nuorekkaasta Timosta. Ensimmäistä bileiltaa odotellessa...
Mä ihmettelin samaa kun täällä on joku jauhanut ja jauhanut Timon nuorekkudesta ja tarkistin hänen iän että onko se Timo nyt 62 vai peräti 72 mutta ei! Timo on 52v. Ihan on ikäsensä näkönen. Harva sen ikänen on kyllä noin harmaa mutta luultavasti tämä Timo fani on se palsta hopeakettu.
Plus että Timo oli eilen niiiin hermostunut jututtaessaan Anua että tarvis niin reilusti väkijuomaa häntä lähestyäkseen ettei siitä tulis enää mitään!
No niinpä. Onko tämä muka 52-vuotiaaksi mieheksi nuorekas? No ei tod....
https://img.ilcdn.fi/73K_lDzH_3RGIxPLLf5TGhCqA1E=/full-fit-in/612x/img-…
Minkä takia 24/7 kanavilla tulee "lähetys ei ole käynnissä ". Eikö sen nimenomaisesti pitäisi näkyä 24/7, kun on maksullinen
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Tarina ei oo ton tankimpi vaikka syö KOKO ajan? Itse asiassa ei ees oo tankki, varmaan normaalipainoinen.
Hyvä aineenvaihdunta ja naiseksi pitkä? Syö kaloriköyhää ruokaa? Yksinkertaisesti syö vähemmän kuin kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt mitään yhtä hämmentävää kuin tuon oranssinpunatukkaisen mustakulmaisen tytön ruuanlaitto. Miksi se murjoo ja möyhentää sitä pöperöä koko ajan??
Tosin ei se vaaleatukkainen mestarikokkinainen vakuuta sen ennempää. Maustaa kaiken ketsupilla ja sinapilla ja jos ei uolasta ja mustapippurista makua tule niin kyselee liemikuutioiden perään. Tuollahan on kauheat määrät mausteita ja yrttejä, käytä niitä!!!!
Kokkina en pysty enää katsomaan tuota ruuanlaittoa. Mausteita laitetaan olematon määrä ruokaan nähden.
Suomalaisille ominaista, ettei osata käyttää mausteita kunnolla ellei kyseessä ole suola. Tämä ei ole hallussa edes kaikilla ravintola-alan ihmisillä. Maustaminenkin on taitolaji!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorekas ei tarkoita pelkästään nuoren näköistä.
Toki Timo päihittää useimmat omanikäiset pallomahamiehet kropallaankin.
Timon ajatusmaailma ja asenne on kyllä nuorekkaan suvaitsevaiset ja avarat, hän ei ole kaavoihinkangistunut ja rajoittunut kuten keski-ikäiset yleensä. Ei moralisoi, ei pahastu, ei koeta dissata nuorempien ammatteja tai harrastuksia. Aika moni samanikäinen mies teeveen tällä puollla on jo irvaillut Helmerin potkulautapojaksi ja siipeilijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Samaa oon täs ihmetellyt,sillä on lautanen mukana lähes koko valveilla olon ajan.
Kumma kun ei ole sairastunut diabetekseen?