Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
39281/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokkina Kimmo, lipevä kaljamahainen homo joka toimis ruotsissa v*ttuna. Hyi olkoon.

Ei ymmärrä ettei lakimies/juristi hommissa voi tuoda esille vaan omaa homouttaan ja peräreikää sekä persujen vihaamista. Kuinkahan voi lentoja johtaa kun homouden löysyttämä peräreikä työntää pa*kaa ulos sen minkä kerkee ja siten joutuu ravaamaan vessassa tuon tuosta. Joku normaalimpi ihminen voittoon!

Jaahas selvät homppelit alapeukuttamassa! Onko kenties paprikaa esarin alla? Tämmöstäkin kuullut että sieltä peräaukosta on tullut vehkeeseen esinahan alle ruuan jämiä. Helppo miettiä mitä tuli syötyä viime viikolla kunhan vaan tarkistaa sieltä että onko tänään puuro päivä vai kenties sienirisotto.

En ole koskaan miettinyt muiden seksielämää tällä tasolla ja näin yksityiskohtaisesti. Kuulostat kaappihomolta, miksi muuten miettisit asiaa noin tarkkaan.

PS. Heterotkin harrastavat anaaliseksiä.

Eiköhän ole parempi, ettei noteerata, eikä varsinkaan lainata jonne-mölinää ollenkaan, tää ketju on tarpeeksi pitkä jo muutenkin. Älä paini sikojen kanssa, molemmat siinä likaantuu ja sika nauttii, sinä et.

Juurihan itse lainasit ja noteerasit, typerys

Vierailija
39282/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri on hyvin selkeesti todennu haluavansa mahdollisesti treffeille Anun kans ulkomaailmassa ja sanonu pitävänsä hänestä enemmän ku ystävänä. Eilen sanoi. Tämän näki kaikki 24/7-katsojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39283/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omia suosikkejani ei vielä tänäänkään ole häätöäänestyksessä, joten rahat säästyvät. Kertaakaan en ole vielä äänestänyt. Toivoisin, että Tarina lähtee talosta, mutta minun toiveeni harvoin toteutuvat. Jos äänestystilanne loppuvaiheessa näyttää siltä, että Jukka voisi sittenkin päihittää Tarinan, niin siinä tapauksessa laitan vielä muutamat äänet Jukalle. Ville pelastuu taas uskovaisten äänillä ja jatkaa talossa pitkään.

Vierailija
39284/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä viikonloppuna mulla meni Miraan maku, olen aiemmin tykännyt, mutta nyt jotenkin alko nyppimään. Aika taukki on kun näkee anun ja helmerin välillä jotain, mitä ei ole.

Ja miksi se nauraa esim sdp:lle, kun ei politiikasta mitään edes tiedä, on ihan itse sanonut. Eiköhän kannattas köyhänä ravintoladuunarina pitää sitä suuta vähän soukemmalle, mille puoleille hohottaa. Krisu samanlainen vatipää, mitä tohon asiaan tulee.

Joo, meni tunteisiin moinen tyhmyys. Katsotaan nostaako pisteitä takasin suosikikseni.

Itse kuulostat ihan yhtä tyhmältä tuon politiikka-kommenttisi kanssa. Kyllä köyhä ravintoladuunari voi nauraa mille puolueelle haluaa ihan siinä missä rikaskin. Ja johan me ollaan monta päivää nähty hiplausta ja katseiden vaihtoa Anun ja Helmerin osalta. Haluavat talon ulkopuolella nähdä muutenkin kuin koko porukalla.

Joo ystävinä, anulla ja helmerillä on seksuaalista kemiaa välillään vähemmän kuin krisulla ja helmerillä.

Toki se olis hienoa, jos tuntisivat kiihkeitä rakkauden tunteita toisiaan kohtaan, mutta kun ei niin ei. Ihan muiden asukkaiden mielikuvituksen tuotetta koko juttu.

Kaikkihan tuolla hiplailee sängyssä toisiaan ja katseita vaihtaa.

Saa nauraa joo, mutta ottais nyt ensiksi edes selvää mitä asioita puolueet ajaa, itse on sanonut ettei tiedä MITÄÄN politiikasta, mutta hohottaa puolueelle joka hänenkin asioitaan eduskunnassa on ajamassa. Idiootti on.

Vierailija
39285/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain vialla jos aikaa tuijottaa 24/7 koko ajan. Mahtaa olla supoea elämä.

nimenomaan mä koen et nyt mul just on elämä tän 10 viikon ajan kun on jotain tekemistä. Muut 42 viikkoa vuodesta käyn vaan töissä ja makaan vapaa-ajan sängyssä tekemättä yhtikäs mitään. En mä tätä seurais todellakaan jos mulla olis oma sos elämä, mutta kun ei ole niin bb-asukit ovat tän 10 viikkoa mun ainoa sos elämä.

Surullista elämää, ei sisältöä.

minullakin niin surullista . Ystävävpyysi kylään ja en malttaisi lähteä. Tietää että mulla 247. Ei kiinnostais nyt seura.

Vierailija
39286/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho!

Ville arvasi melkein minuutin tarkkuudella paljon kello on.

Samaan pystyi Timo, suunnilleen joka kerta.

Yhden kerran osumia olen sattumalta nähnyt Miralta, Jukalta ja Helmeriltä.

Vierailija
39287/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi uskonut Kimmon olevan naisten alushousujen näpistelijä. Jos ei ole rohkeutta ostaa itse, niin tilaisi netistä.

Vierailija
39288/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri on hyvin selkeesti todennu haluavansa mahdollisesti treffeille Anun kans ulkomaailmassa ja sanonu pitävänsä hänestä enemmän ku ystävänä. Eilen sanoi. Tämän näki kaikki 24/7-katsojat.

Kunhan puhuu. Pitää säilyttää liikemiehen maine. Kiltti ja kiva.

Vierailija
39289/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain vialla jos aikaa tuijottaa 24/7 koko ajan. Mahtaa olla supoea elämä.

nimenomaan mä koen et nyt mul just on elämä tän 10 viikon ajan kun on jotain tekemistä. Muut 42 viikkoa vuodesta käyn vaan töissä ja makaan vapaa-ajan sängyssä tekemättä yhtikäs mitään. En mä tätä seurais todellakaan jos mulla olis oma sos elämä, mutta kun ei ole niin bb-asukit ovat tän 10 viikkoa mun ainoa sos elämä.

Surullista elämää, ei sisältöä.

minullakin niin surullista . Ystävävpyysi kylään ja en malttaisi lähteä. Tietää että mulla 247. Ei kiinnostais nyt seura.

Joo älä lähde, et tietenkään lähde! En mäkään ole käynyt kuukauteen missään.

Vierailija
39290/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on kaukana kauniista kuten joku väitti. Synkän ja aneemisen näköinen. Huono tukka ja silmäpussit vaikka on vasta kolmekymppinen. Jollain suhteilla päässyt taloon , kait mielenkiintoisempia siellä hakemuksissa oli.

Meikattuna Mira on talon nätein, Tarina myös. Kroppa on kaikilla huono, mutta eihän tuo missikisa ole. Hyvä että on normaaleja naisia eikä peili mukana käveleviä.

Vierailija
39291/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri on niin hyväuskoinen että ei näe Anun todellisia aikeita. Hän haluaa vain miehen jolla on isot tienistit ja iso status. Nopeasti unohtui se Anun säätöä talon ulkopuolella kun Anu huomasi Helmerin oikeasti kiinnostuneen hänestä.

Vierailija
39292/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho!

Ville arvasi melkein minuutin tarkkuudella paljon kello on.

Tota mä en kyllä varmasti koskaan ymmärrä, miten ne tekee sen?! :D

Mira perjantaina arvas kellon minuutin tarkkuudella. Kristianin arvio heitti vartin.

Vierailija
39293/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi uskonut Kimmon olevan naisten alushousujen näpistelijä. Jos ei ole rohkeutta ostaa itse, niin tilaisi netistä.

Mistä olet tällaisen saanut päähäsi?

Vierailija
39294/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä yks tolovana jokaxei ymmärtänyt Kimmon humööriä😂😂😂😂

Vierailija
39295/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu on kaukana kauniista kuten joku väitti. Synkän ja aneemisen näköinen. Huono tukka ja silmäpussit vaikka on vasta kolmekymppinen. Jollain suhteilla päässyt taloon , kait mielenkiintoisempia siellä hakemuksissa oli.

Meikattuna Mira on talon nätein, Tarina myös. Kroppa on kaikilla huono, mutta eihän tuo missikisa ole. Hyvä että on normaaleja naisia eikä peili mukana käveleviä.

Olen ihmetellyt tätä Anun ns. kauneutta. En ääneen, mutta kun täällä jaksetaan hänestä kaunottarena puhua.

Vierailija
39296/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmerihän krisulle perjantaina keittiössä sanoi, ettei halua mitään naissuhdetta, mölisi kännissä keittiön työtasoa vasten, sitten keskeytyi juttu kun tuli kuulutus.

Kännisen suusta kuulee totuuden, ja kyllähän sen näkee ihan silmilläkin ettei anulla ja helmerillä mitään ihastumisen tunteita ole välillään, vaan kaveruutta.

Että romantikot saa nyt pahasti pettyä, ei tule paria heistä.

Vierailija
39297/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä kunnon suudelmassa oli ihan selvästi tunteita mukana, vaikka tuhannen kännissä olivatkin.

Anu selvästi pidättyväinen eikä ole tottunut olemaan aloitteellinen miehiä kohtaan. Helmeri taas ei oikein tiedä miten päin olisi, vähän onneton tyyppi ja arvaten sellainen, jonka naiset ovat ennen iskeneet.

Täällä vaan inhotaan Anua ja Helmeristä tykätään, mutta kyllä niillä kipinää on vaikka ette haluaisikaan.

Vierailija
39298/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmerihän krisulle perjantaina keittiössä sanoi, ettei halua mitään naissuhdetta, mölisi kännissä keittiön työtasoa vasten, sitten keskeytyi juttu kun tuli kuulutus.

Kännisen suusta kuulee totuuden, ja kyllähän sen näkee ihan silmilläkin ettei anulla ja helmerillä mitään ihastumisen tunteita ole välillään, vaan kaveruutta.

Että romantikot saa nyt pahasti pettyä, ei tule paria heistä.

Helmeri sanoi Krisulle, ettei hän halua mitään vakavaa suhdetta nyt. Sitten höpisi niistä lapsista, antoi ymmärtää, että silloin suhde olisi vakava, jos siinä lapsiakin olis.  Tosin, eihän Helmerin tarvis niitä lapsia vielä vuosiin tavata, vaikka seurustelisivatkin Anun kanssa. Vaikkei se suhde toimi talonulkopuolella. Liian erilaiset elämät.

Vierailija
39299/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnosta Anu ja Helmeri. Anu ulos ja Helmeri heittään poikain kanssa läppää.

Vierailija
39300/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri on niin hyväuskoinen että ei näe Anun todellisia aikeita. Hän haluaa vain miehen jolla on isot tienistit ja iso status. Nopeasti unohtui se Anun säätöä talon ulkopuolella kun Anu huomasi Helmerin oikeasti kiinnostuneen hänestä.

Höpö höpö, Anu on käyttäytynyt erittäin asiallisesti eikä todellakaan ole mikään vam ppi.

Kun kän nil äiset niitä pakotti suutelemaankin perjantaina, ei todellakaan halunnut ja näki ilmeistä että on alkanut inhoamaan monia tuolla, juuri niitä jotka jankuttaa siitä ja helmeristä parina.

Jos Anu olis sellanen vam ppi mitä täällä väitetään, sehän ois kännissä hylännyt helmerin syliin ja hieronut siinä per s et tään ja tehnyt vaikka mitä, mutta pysyi aina hajuraon päässä vähintään eikä todellakaan näkynyt mitään aikeita.

Ketju on lukittu.