Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
39261/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus jutteli myös nk porttojen kanssa. Jeesus olu humaani ja suvaitsevainen. Jeesus rakasti kaikkia.

Vierailija
39262/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä viikonloppuna mulla meni Miraan maku, olen aiemmin tykännyt, mutta nyt jotenkin alko nyppimään. Aika taukki on kun näkee anun ja helmerin välillä jotain, mitä ei ole.

Ja miksi se nauraa esim sdp:lle, kun ei politiikasta mitään edes tiedä, on ihan itse sanonut. Eiköhän kannattas köyhänä ravintoladuunarina pitää sitä suuta vähän soukemmalle, mille puoleille hohottaa. Krisu samanlainen vatipää, mitä tohon asiaan tulee.

Joo, meni tunteisiin moinen tyhmyys. Katsotaan nostaako pisteitä takasin suosikikseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39263/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokkina Kimmo, lipevä kaljamahainen homo joka toimis ruotsissa v*ttuna. Hyi olkoon.

Ei ymmärrä ettei lakimies/juristi hommissa voi tuoda esille vaan omaa homouttaan ja peräreikää sekä persujen vihaamista. Kuinkahan voi lentoja johtaa kun homouden löysyttämä peräreikä työntää pa*kaa ulos sen minkä kerkee ja siten joutuu ravaamaan vessassa tuon tuosta. Joku normaalimpi ihminen voittoon!

Jaahas selvät homppelit alapeukuttamassa! Onko kenties paprikaa esarin alla? Tämmöstäkin kuullut että sieltä peräaukosta on tullut vehkeeseen esinahan alle ruuan jämiä. Helppo miettiä mitä tuli syötyä viime viikolla kunhan vaan tarkistaa sieltä että onko tänään puuro päivä vai kenties sienirisotto.

En ole koskaan miettinyt muiden seksielämää tällä tasolla ja näin yksityiskohtaisesti. Kuulostat kaappihomolta, miksi muuten miettisit asiaa noin tarkkaan.

PS. Heterotkin harrastavat anaaliseksiä.

Vierailija
39264/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus ei aliarvioinut ketään .

Vierailija
39265/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain vialla jos aikaa tuijottaa 24/7 koko ajan. Mahtaa olla supoea elämä.

nimenomaan mä koen et nyt mul just on elämä tän 10 viikon ajan kun on jotain tekemistä. Muut 42 viikkoa vuodesta käyn vaan töissä ja makaan vapaa-ajan sängyssä tekemättä yhtikäs mitään. En mä tätä seurais todellakaan jos mulla olis oma sos elämä, mutta kun ei ole niin bb-asukit ovat tän 10 viikkoa mun ainoa sos elämä.

Surullista elämää, ei sisältöä.

Vierailija
39266/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokkina Kimmo, lipevä kaljamahainen homo joka toimis ruotsissa v*ttuna. Hyi olkoon.

Ei ymmärrä ettei lakimies/juristi hommissa voi tuoda esille vaan omaa homouttaan ja peräreikää sekä persujen vihaamista. Kuinkahan voi lentoja johtaa kun homouden löysyttämä peräreikä työntää pa*kaa ulos sen minkä kerkee ja siten joutuu ravaamaan vessassa tuon tuosta. Joku normaalimpi ihminen voittoon!

Jaahas selvät homppelit alapeukuttamassa! Onko kenties paprikaa esarin alla? Tämmöstäkin kuullut että sieltä peräaukosta on tullut vehkeeseen esinahan alle ruuan jämiä. Helppo miettiä mitä tuli syötyä viime viikolla kunhan vaan tarkistaa sieltä että onko tänään puuro päivä vai kenties sienirisotto.

En ole koskaan miettinyt muiden seksielämää tällä tasolla ja näin yksityiskohtaisesti. Kuulostat kaappihomolta, miksi muuten miettisit asiaa noin tarkkaan.

Eiköhän ole parempi, ettei noteerata, eikä varsinkaan lainata jonne-mölinää ollenkaan, tää ketju on tarpeeksi pitkä jo muutenkin. Älä paini sikojen kanssa, molemmat siinä likaantuu ja sika nauttii, sinä et.

Vierailija
39267/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Tarinaa satasella. Toivottavasti ei tipu. Menee niin tylsäksi koko ohjelma muuten.

Laitan 50 euroa likoon.

Ei hätää laitan 200e Jukalla.

En usko, sanot vaan.

Vierailija
39268/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Tarinaa satasella. Toivottavasti ei tipu. Menee niin tylsäksi koko ohjelma muuten.

Laitan 50 euroa likoon.

Ei hätää laitan 200e Jukalla.

En usko, sanot vaan.

Oon laittanu jo 300e ettei toi 200e lisää nyt paljon vaikuta mun lompakkoon

Vierailija
39269/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä viikonloppuna mulla meni Miraan maku, olen aiemmin tykännyt, mutta nyt jotenkin alko nyppimään. Aika taukki on kun näkee anun ja helmerin välillä jotain, mitä ei ole.

Ja miksi se nauraa esim sdp:lle, kun ei politiikasta mitään edes tiedä, on ihan itse sanonut. Eiköhän kannattas köyhänä ravintoladuunarina pitää sitä suuta vähän soukemmalle, mille puoleille hohottaa. Krisu samanlainen vatipää, mitä tohon asiaan tulee.

Joo, meni tunteisiin moinen tyhmyys. Katsotaan nostaako pisteitä takasin suosikikseni.

Itse kuulostat ihan yhtä tyhmältä tuon politiikka-kommenttisi kanssa. Kyllä köyhä ravintoladuunari voi nauraa mille puolueelle haluaa ihan siinä missä rikaskin. Ja johan me ollaan monta päivää nähty hiplausta ja katseiden vaihtoa Anun ja Helmerin osalta. Haluavat talon ulkopuolella nähdä muutenkin kuin koko porukalla.

Vierailija
39270/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan 50 euroa likoon.

Harmittaa, ettei mulla ole varaa äänestää. Kyllä pari euroa vois pistää, mutta satanen tai viiskymppiä joka viikko on mulle liikaa. Onko täällä oikeasti ihmisiä jotka joka viikko käyttää 50-100 euroa äänestykseen?

Vaan Tarinaa äänestän. En tule muita äänestämään.

Vierailija
39271/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä villellä on, onko pakkoliikkeitä tai jotain? Muut löhöää rauhassa, niin Ville heiluttaa jalkaa, vatkaa käsiään, rapii itseään, vetää puseroa, suoristaa/koukistaa käsiä/jalkoja ym ym. Ja on vielä toi nykiminen vähän väliä otsa/silmät. Ja kun Ville lähtee liikkeelle niin tuntuu, että saa jonkun säkärin tai jotain, kun Ville lähtee liikenteeseen niin liikkeet kauheen äkkipikaisia. Ja joku muukin oli huomannut, kun Ville tekee jotain vaikka keittiössä niin heittelee ja paiskoo tavaroita. Todella outoja noi liikkeet, liikkuminen.

Vierailija
39272/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ja kannikka sektio. Eipä natsaa.

Vierailija
39273/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarilla meni herne nenään ja alkoi heti solvaaminen.  :D

Vierailija
39274/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kuulostat ihan yhtä tyhmältä tuon politiikka-kommenttisi kanssa. Kyllä köyhä ravintoladuunari voi nauraa mille puolueelle haluaa ihan siinä missä rikaskin. Ja johan me ollaan monta päivää nähty hiplausta ja katseiden vaihtoa Anun ja Helmerin osalta. Haluavat talon ulkopuolella nähdä muutenkin kuin koko porukalla.

Helmeri on aika vakuuttavasti todennut jo useammin, ettei ole kiinnostunut Anusta muuten kuin ystävänä. .."koska Anulla niitä lapsiakin" . On tosin luvannu potkulaudan Anun lapsille räätälöidä.

Vierailija
39275/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri on aika vakuuttavasti todennut jo useammin, ettei ole kiinnostunut Anusta muuten kuin ystävänä. .."koska Anulla niitä lapsiakin" . On tosin luvannu potkulaudan Anun lapsille räätälöidä.

Se vain sanoi että että ne lapset vaikuttaa asiaan mutta ei niissä mitään pahaa ole.

Vierailija
39276/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole parempi, ettei noteerata, eikä varsinkaan lainata jonne-mölinää ollenkaan, tää ketju on tarpeeksi pitkä jo muutenkin. Älä paini sikojen kanssa, molemmat siinä likaantuu ja sika nauttii, sinä et.

En usko että on jonne-mölinää, kuulostaa että siellä on joku elämäänsä pettynyt ahdasmielinen juntti tai "kristitty" vauhdissa. Internetissä väittely on kieltämättä typerää, mutta minusta on myös vaarallista antaa julkisessa keskustelussa ääni vain kiihkoileville ja vihaisille äänenpainoille - se eristää ihmisiä kupliinsa ja vääntää normaalia elämää kohti ääripäitä.

Vierailija
39277/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä villellä on, onko pakkoliikkeitä tai jotain? Muut löhöää rauhassa, niin Ville heiluttaa jalkaa, vatkaa käsiään, rapii itseään, vetää puseroa, suoristaa/koukistaa käsiä/jalkoja ym ym. Ja on vielä toi nykiminen vähän väliä otsa/silmät. Ja kun Ville lähtee liikkeelle niin tuntuu, että saa jonkun säkärin tai jotain, kun Ville lähtee liikenteeseen niin liikkeet kauheen äkkipikaisia. Ja joku muukin oli huomannut, kun Ville tekee jotain vaikka keittiössä niin heittelee ja paiskoo tavaroita. Todella outoja noi liikkeet, liikkuminen.

Sillä on vieroitusoireita, halusi bbhen vieroitukseen jostain lääkkeistä.

Vierailija
39278/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan 50 euroa likoon.

Harmittaa, ettei mulla ole varaa äänestää. Kyllä pari euroa vois pistää, mutta satanen tai viiskymppiä joka viikko on mulle liikaa. Onko täällä oikeasti ihmisiä jotka joka viikko käyttää 50-100 euroa äänestykseen?

Vaan Tarinaa äänestän. En tule muita äänestämään.

Villeen oon aikaisemmin käyttänyt n. 20e. Nyt Jukkaan on menny reilusti enemmän. Tarinaa en jaksa yhtään. Luotan siihen, että uskovaiset äänestää Villeä tarpeeks. Eli rahani lykkään jukalle.

Vierailija
39279/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että on jonne-mölinää, kuulostaa että siellä on joku elämäänsä pettynyt ahdasmielinen juntti tai "kristitty" vauhdissa. Internetissä väittely on kieltämättä typerää, mutta minusta on myös vaarallista antaa julkisessa keskustelussa ääni vain kiihkoileville ja vihaisille äänenpainoille - se eristää ihmisiä kupliinsa ja vääntää normaalia elämää kohti ääripäitä.

Sama asia.

Vierailija
39280/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho!

Ville arvasi melkein minuutin tarkkuudella paljon kello on.

Ketju on lukittu.