Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
38901/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo tarinan jutut on niin nähty. Ei mitään viihdearvoa enään. . Pois vaan. Onneks ei ole sossurahat tullu vielä, niin ei ole tarinan tukijoilla kauheasti massia.

. Keskittäkää äänet jukalle Ville selviää kyllä lahkolaisten äänillä.

Jukka se vasta viihdearvoa tuo😅😂🤣

Vierailija
38902/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on näköjään lyhyt muisti kun täällä hehkutaan Eevistä, itse en tule unohtamaan hänen törkyilyjä

Nallekarkit ei mene tasan. Ei aina ymmärrä keskustelusta ja silloin ynmärtää vaan peitonheitottelun. Eevis oli hieno keskustelija. Mielenkiintoinen.

No ei ollut. Hän on matemaattisesti lahjakas, mutta itsensä ilmaisemissa todella huono.

Eevis kertoi ja siksi käyttikin paljon sivistyssanoja. Tarkoutan että kaikki eivymmärrä mitä Eevis kertoi. Eevis kuitenkin puhui suht sujuvasti että kyllä ymmärsi mitä puhui. Siksi laitoin nallekarkit ei mene tasan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38903/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä se tuli, Villen nykypersoonallisuuden avaus. Pitkään olen hahmottanut, että kun Ville jäi ilman isää, hän turvautui kakkosisään. Kaikilla samankaltaisia vastaavia tunteita, kuten Helmerillä, Kimmolla, Tarinalla, ovat kokeneet todella kovaa elämää läheisten kuolemien johdosta, kun ei ole kyse luonnollisesta vanhemiseen liittyvistä kuolemista. Epäluonnolliset läheisten kuolemat muokkaavat persoonaa, traumat.

Millä tavalla muokkaavat persoonaa? Itselläni kuollut äiti nopeasti syöpään, kun olin 20v ja pikkuveli myös joitakin vuosia sitten äkillisesti melko nuorena.. En oikein tiedä, miten nämä kuolemat ovat vaikuttaneet minuun. Olen toisaalta ollut jo aikuinen molemmat kohdatessani. Ehkä tietynlainen haikeus jäänyt, on myös pitänyt kovettaa itsensä tietyllä tapaa, ettei romahda vaikka aina kun joku valittaa esimerkiksi voi voi, kun äiti aina soittelee tai ostelee lapsenlapselle uusia leluja tms...

Vierailija
38904/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä näyttää koosteessa jotain turhaa joogaa kun talossa oli bileet josta tuli materiaalia enemmän kuin koko jaksoon saisi edes mahdutettua?

Vierailija
38905/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin krisusta alussa tosi paljon. Kuitenkin tuo "anteeksi" alkaa olla hänen suustaan jo tosi kulunut ja merkityksetön sana. Harmi.

Epäilen, et on ens viikolla häätöäänestyksessä, sitpähän nähdään suosio.

Krisussa paistaa hvvin läpi hänen kasvatus, ympäristö ja varsinkin kasvatuksellaan saamansa luonne selviäminen hänen persoonallaan. Ei ole se kaikkein parhain lopputulos, varsin viihdyttävä välillä ja välillä varsin mauton. Krisu elää nyt erilaisessa ympäristössä, mihin normaalisti on tottunut.

Vierailija
38906/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo tarinan jutut on niin nähty. Ei mitään viihdearvoa enään. . Pois vaan. Onneks ei ole sossurahat tullu vielä, niin ei ole tarinan tukijoilla kauheasti massia.

. Keskittäkää äänet jukalle Ville selviää kyllä lahkolaisten äänillä.

No kun niitä sossu rahoja ei tule koskaan. Sanoisin että korkeasti koulutetut ei Jukkaa äänestä.

Huvittavia nämä puheet sossurahoista... SE EI OLE NORMAALIA SAADA SOSSUSTA RAHAA!!!!!!!!!

Vierailija
38907/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas villellä tulee tuota hölynpölyä.

Vierailija
38908/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä se tuli, Villen nykypersoonallisuuden avaus. Pitkään olen hahmottanut, että kun Ville jäi ilman isää, hän turvautui kakkosisään. Kaikilla samankaltaisia vastaavia tunteita, kuten Helmerillä, Kimmolla, Tarinalla, ovat kokeneet todella kovaa elämää läheisten kuolemien johdosta, kun ei ole kyse luonnollisesta vanhemiseen liittyvistä kuolemista. Epäluonnolliset läheisten kuolemat muokkaavat persoonaa, traumat.

Millä tavalla muokkaavat persoonaa? Itselläni kuollut äiti nopeasti syöpään, kun olin 20v ja pikkuveli myös joitakin vuosia sitten äkillisesti melko nuorena.. En oikein tiedä, miten nämä kuolemat ovat vaikuttaneet minuun. Olen toisaalta ollut jo aikuinen molemmat kohdatessani. Ehkä tietynlainen haikeus jäänyt, on myös pitänyt kovettaa itsensä tietyllä tapaa, ettei romahda vaikka aina kun joku valittaa esimerkiksi voi voi, kun äiti aina soittelee tai ostelee lapsenlapselle uusia leluja tms...

Siten, että terveillä ihmisillä on tunteet.

Vierailija
38909/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku varmaan ihmettelee miksi Eeviksestä puhutaan vaikkei hän ole enää talossa. No siksi, että oli ihana ihminen ja kaunis + älykäs. Jäin aina kuuntelemaan mitä hän sanoi.

Haluun samat lääkkeet mitkä sulla on.

Vierailija
38910/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten, että terveillä ihmisillä on tunteet.

?

Vierailija
38911/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Tarina on PALJON mielenkiintoisempi kuin Jukka, tykkäsi tai ei

Vierailija
38912/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaklonkku on klassikko seurapeli

Vierailija
38913/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa noiden bileet jatkuneet vielä tänään.

Vierailija
38914/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Tarina on PALJON mielenkiintoisempi kuin Jukka, tykkäsi tai ei

Kyllä. Vaikka Jukastakin löydän jotain hyvää. Lähes kaikista ihmisistä löytyy jotain hyvää. Tupun laittaisin ennemmin pois, jos saisi valita. Olisin laittanut jo viime viikolla.

Vierailija
38915/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä porukasta toivon, että Jukka lähtee. Mua edelleen korpeaa, että vain Eevis oli someraivon kohteena ja nyt kansa on antanut Jukalle anteeksi koska kikkelihan se poikaa vaan vei. Tasapuolisuuden vuoksi, myös toinen osapuoli someraivon aiheuttaneesta aktista ulos.

Kyllä! Olen niin kyllästynyt näihin naisia alistaviin asenteisiin, jota näkee ja kuulee kaikkialla, myös bb-talossa. Tääkkä Suomessa naisviha on kyllä aivan tätä päivää vielä, ihan melkein tuntuu siltä että pahentunut aiemmasta.

Suomessa on ihan älyttömän paljon naisvihaa miehissä, ja myös naisissa vaika ei uskoisi. naisten naisviha tulee esille juuri Eeviksen kohdalla, miten häntä mollattiin talossa sekstaamisesta, vaikka Jukka oli ihan yhtä innokas osallistumaan. Ja joka kausi on talossa ollut seksiä, sitä en tiedä miten aiemmilla kausilla esim. edellisellä, parjattiinko pelkästään Jennaa talossa sekstaamisesta? Mutta, joo, ahdasmieliset naiset (ne jotka kotona antaa lauantai-iltana pimeässä peiton alla häthätää kerran kuukaudessa) vihaa naista, joka on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa,

Tämä on ollut järkyttävää, joskin avartavaa huomata näin 36-vuotiaana naisena. Naisvihaa olen huomannut ihan lähisuvun miehissä, kavereiden miehissä jne. Vaikka ovat ihan ”sivistyneitä”, moni korkeastikin koulutettu ja näennäisesti hyviä perheenisiä. Taustalla kuitenkin ajatus, että naisen pitäisi olla tyytyväinen kun saa hoitaa yksin kodin ja lapset. Mitään tarpeita ei saisi naisella olla, mutta miehen halut pitäisi aina olla valmiina tyydyttämään. Naisista puhutaan miesporukassa rumasti ”panopuina”, ja jos porukassa ollaan, niin miehet istuu kittaamassa kaljaa ja seurustelemaan, kun naiset laittaa ruoan, kattaa pöydän, pesee tiskit ja hoitaa lapset siinä sivussa...

Aijai tää on niin osuva kommentti.. veit sanat suustani. Kiitos!

Vierailija
38916/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä hakusanlla se pohjakuva löytyy ja mistä osoitteesta? luulen aika lailla tietäväni millainen se on mutta tahtoisin tarkistaa olinko oikeassa

Vierailija
38917/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees! Telkun puolella alkaa bileet!

Vierailija
38918/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää toi Jukka tosipaljon. Idiootti amis.

Vierailija
38919/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauantai-illan haaste? Piirtäkää teidän näkemys bb-talon pohjapiirrustuksesta? Häiritsee kun en hahmota yhtään miten mikäkin huone tuolla asettuu. Ladatkaa vaikka aijaahan?

Se pohjapiirros löytyy bb:n sivuilta.

No oho, monesti olin siellä sitä etsinyt mutten löytänyt kuin ne +300 sponsorimainosta. Nyt löysin. Kiitos, mutta silti! Ainakin minun mielessä talo on hahmottunut ihan ihan eri tavalla. Nyt olen hämmentynyt, vaikka oon katsonut aktiivisesti joka päivä. Liveäkin.

Vierailija
38920/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisun äijäjumppa: liikkeitä aggregaatti ja moottorivene.:D

Ketju on lukittu.