BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Huomaatteko, mitä talossa tapahtuu?!
Kaksi asukasta vuorollaan saa mennä makuuhuoneeseen ja muiden asukkaiden on oltava muissa tiloissa.
Kun Kimmo ja Kristian meni ekana nukkumaan omia päikkäreitään ja alettiin arpoa seuraavia pareja, Tuula ihan ensimmäisenä oli huutamassa että Anu ja Helmeri voi mennä yhdessä ja ainakin hän on valmis vaihtamaan vuoroja.
Tuulahan ensimmäisenä ja tiukimmin oli vastustamassa Jukan ja Eeva-Leenan kahdenkeskisen hetken mahdollisuutta aiemmin. Eli kyse oli vain siitä, että joku teki jotain ilman Tuulan lupaa, mutta nyt Tuula lupaa, että Anu ja Helmeri saa mennä kahdestaan makuuhuoneeseen muiden pysytellessä muualla ja jopa toivoo, että panisivat.
Aika vekkuleita.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän hämmentää tää Anun ja Helmerin homma. Oon koko ajan epäillyt, että Helmeri olis salaa miehiin(kin) päin, varsinkin, koska kännissä alkaa aina flirttailla miehille. Eilen bileissä ei kiinnittänyt Anuun huomiota, sen sijaan suuteli Krisua ym. ja punasteli ja hihitteli ihan ujona, kun Krisu antoi poskisuukon. Sanoi myös yöllä Krisulle, että ei ole tunnesidettä Anuun, ja haluaa vain, että joku pitää kädestä kiinni öisin.
Mutta nyt sitten yhtäkkiä kyhnää Anussa kuin kiimainen teini, eli kaipa sillä sitten kuitenkin Anuun on kiinnostusta.
Helmeristä nyt ei saa tuossa tilanteessa kiimaista tekemälläkään. :D
Ville hermostui. Miksi äänesti Timoa ja Eevistä ja nyt Tarinaa. Eli fiksusta päästä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristian ja Jukka ovat aika kuvottavia tapauksia.
Se höyry millä ne iski yöllä Helmerin päälle tässä Anu asiassa. Älytöntä painostusta, että haluatko panna, miksi et jo pane... Milla vai Anu?
Ensin sitä höyrysi parin tunnin ajan Jukka silloin tällöin kaksin jäädessään. Sitten Krisu, kun itelleen lihistä teki keittössä ja Helmeri tuli seuraksi höpöttämään.
Helmeri taas on niitä ihmisiä, jotka haluaa ottaa iisisti ja rauhaksiin. Ehkä ei saa loppu peleissä mitään aikaiseksikaan, mutta en mä tuota vyörytystäkään ymmärrä. Antaa toisen pähkäillä.
Tokihan se Helmeri siitä sitten "sisuuntui" ja haki vielä uskoa Kevinistä ja Tarinasta, että kannattaako Anun kanssa vakavia puhua. "ihmeessä, mutta selvinpäin!" Tuumasivat. Sitähän ei tietty sisuuntunut Helmeri enää kuunnellut, vaan sai lisää pökköä pesään.
Sitten retronurkkauksessa taas se älytön painostus: mira, tupu ja jukka. Kimmo oli enemmän antakaa itellenne aikaa, kuten sanoi Anulle pihalla jo, kun kaksin olivat. Ei teidän kannata kummoseen suhteeseen talon sisällä lähteä.
Anu mun mielestä jo istui silleen Kimmon huomassa, että jospa noi lopettais tuon painostamisen, Ei nyt mitään pusuja. Helmeri taas oli niin porukan vietävissä, että se oli vaan suu tötteröllä, kun ei muuta ajatusta enää päähänsä saanut.Anu muutenkin himmaili, ujosteli. Mietin, että olisko ollut mietteet ulkomaailman sussussa.
Ovathan nuo söpöjä, olisivat antaneet olla ja keskittyneet siihen muuhun känniördäämiseen. Se muu älämölö porukka ympärillä oli kammottavaa.
Etenkin Jukka, joka öyhötti, että nainen pitää ottaa ja sitten tönäs Miran alas retrokorokkeelta ja nosti seinää vasten suudellakseen väkisin. Käsikaulalla. Mirahan oli hyvin tilanteessa mukana, mutta Jukkahan olis vaikka pystynainnut sitä sillä sekunnilla, jos Mira olisi vihreetä valoa näyttänyt.
Miten toi poikkeaa ja on paheksuttavampaa kuin Tupun ja MIran ihan vastaava toiminta?
Turha selittää että eihän ne ja mutta kun, kun tässä nyt on 2 vuorokautta sitä jo kuunneltu.
Äskenkin Mira kyseli olkkarissa, kumpi on parempaa lähetyssaarnaaja vai doggy syle ja uskotko Helmerin olevan hyvä rakastaja ja Tupu oli heti turkyttämässä että Anu ja Helmeri yhdessä, kun jaettiin päiväunipareja makkariin kahden kesken nukkumaan.
Katsos kun mä en ole seurannut Tupun ja Miran käytöstä. En seuraa kuin yhtä kameraa kerralla ja jos toisessa on tapetteja, en vaivaudu.
Onhan tuossa Tupu ja Mirakin mainittu. Kuvottavia kaikki tyynni.
Kun tuolla sanottiin, että Kristiankin tenttasi yöllä Helmeriä Anusta, niin mun mielestä se kyllä oli selkeästi mustasukkainen. Jukan tenttaamisen motiivit ymmärrän, koska halua selvittää, voiko saada Millan itselleen. Mutta siis Krisuhan oli ihan vihainen, ja ärähti lopulta, että mee sit vittu paneen sitä Anua. Ja samalla kuitenkin itse yritti pussailla Helmeriä kaulaan, kuten koko yön.
krisu pitää itseään juoppona, mutta aika noviisi tuntuu olevan kun sammuu ennen kuin päästään edes vauhtiin.
miten voi noin huono kaljapää olla.
Vierailija kirjoitti:
Menee kyllä nyt yli toi et Helmerin vaan ilmotetaan olevan homo, vaikka siellä ihan yhtälailla kaikki miehet pussaili keskenään. Tätä tapahtuu todella paljon miesten kesken kun isolla porukalla pelleillään, se ei tarkota mitään.
Eihän Helmeri homo ole mutta ei myöskään hetero.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi asukasta vuorollaan saa mennä makuuhuoneeseen ja muiden asukkaiden on oltava muissa tiloissa.
Kun Kimmo ja Kristian meni ekana nukkumaan omia päikkäreitään ja alettiin arpoa seuraavia pareja, Tuula ihan ensimmäisenä oli huutamassa että Anu ja Helmeri voi mennä yhdessä ja ainakin hän on valmis vaihtamaan vuoroja.
Tuulahan ensimmäisenä ja tiukimmin oli vastustamassa Jukan ja Eeva-Leenan kahdenkeskisen hetken mahdollisuutta aiemmin. Eli kyse oli vain siitä, että joku teki jotain ilman Tuulan lupaa, mutta nyt Tuula lupaa, että Anu ja Helmeri saa mennä kahdestaan makuuhuoneeseen muiden pysytellessä muualla ja jopa toivoo, että panisivat.
Aika vekkuleita.
Tämä!
Ei muka tullut talolliselle aikuisia ihmisiä mieleen, kuinka Jukkis ja Eevis ois voinu rauhassa kahdestaan sekstailla muiden häiriintymättä. Nyt tuota mahdollisuutta järkätään kiihkolla Hemmille ja Anulle. Ihan pelkkää kiusantekoa, mutta mitäs muuta Tupultakaan voi odottaa.
Millainen matami jaksaa tuollaista Krisua katsella?
Kevin fiksu nuori saa voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä porukasta toivon, että Jukka lähtee. Mua edelleen korpeaa, että vain Eevis oli someraivon kohteena ja nyt kansa on antanut Jukalle anteeksi koska kikkelihan se poikaa vaan vei. Tasapuolisuuden vuoksi, myös toinen osapuoli someraivon aiheuttaneesta aktista ulos.
Siis paneskeluiden takiako Eeviksestä someraivottiin?
Mähän en niitä Eevis juttuja oikeastaan lukenut, koska hän oli mulle täysin sukkatyyppi. Mä olen koko ajan kuvitellut, että Eevistä paneteltiin niin paljon hänen habituksensa takia. Nuhruinen, ulosanti rasittava ja heikko hygienia. Jukkahan ei liity tuohon mitenkään.
In my opinion - Krisun ja Helmerin suudelma paljussa oli paljon luontevampi ja intohimoisempi kuin Helmerin ja Anun. Joku noissa Helmerissä ja Anussa tuntuu väärältä.
Krisun käytös muistuttaa exääni nuorena. Pääsi välillä samallalailla vauhtiin. Tuo on joku tila tai dg.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuolla sanottiin, että Kristiankin tenttasi yöllä Helmeriä Anusta, niin mun mielestä se kyllä oli selkeästi mustasukkainen. Jukan tenttaamisen motiivit ymmärrän, koska halua selvittää, voiko saada Millan itselleen. Mutta siis Krisuhan oli ihan vihainen, ja ärähti lopulta, että mee sit vittu paneen sitä Anua. Ja samalla kuitenkin itse yritti pussailla Helmeriä kaulaan, kuten koko yön.
Joo krisulla oli selvästi himoa myös miehiä kohtaan, vaivoin sai itsensä pidettyä kusrissa. Esim kun Kimmo pyllisti nojatuolinselkää vasten, krisu himolla alkoi nyhtää siltä housuja alemmas, mutta sitten tuli keskeytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vekkuleita.
Tämä!
Ei muka tullut talolliselle aikuisia ihmisiä mieleen, kuinka Jukkis ja Eevis ois voinu rauhassa kahdestaan sekstailla muiden häiriintymättä. Nyt tuota mahdollisuutta järkätään kiihkolla Hemmille ja Anulle. Ihan pelkkää kiusantekoa, mutta mitäs muuta Tupultakaan voi odottaa.
Tupu oli hyvin lähellä Helmeriä poreissa.
Vierailija kirjoitti:
Anu himmaillut eilen ? Tänään kyllä nyhjännyt ja hakennut Helmerin kainaloon.Jos hänellä geliaki miten hän pystyi kiskoa sitä olutta eilen ? Tänään heitti Krisull joo vähän oli vatsa kipeä.
Vaikka pyynikin panimolla olisikin gluteiinitonta olutta, niin ei anu siihen keskittynyt. Se oli se ja sama mikä olut tölkki sattu käteen, niin Anuhan hörppi siitä. Se unohteli omia tölkkejään ja siemas ekasta avatusta.
No voi hitto, oisko jossain pätkää tuosta Krisun ja Hemmin suudelmasta? Mennyt ihan ohi vaikka katsoin koko illan ja yön
Jukka voisi vielä pysyä talossa, laittaa itsensä viikkotehtävissä 100% likoon verrattuna moneen muuhun, hauskoja letkautuksia mm sikarikerhossa ja keksii helmerin kanssa hauskoja kisailuja muiden röhnöttäessä sohvalla.
Menee kyllä nyt yli toi et Helmerin vaan ilmotetaan olevan homo, vaikka siellä ihan yhtälailla kaikki miehet pussaili keskenään. Tätä tapahtuu todella paljon miesten kesken kun isolla porukalla pelleillään, se ei tarkota mitään.