BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinaatte, pussaavatko Anu ja Helmeri tänään? :)
En usko
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä toi oli kerrankin hyvä ja asiallinen keskustelu jossa keskusteltiin molemmin puolin kunnoittavasti toista kohtaan.
Jlauta kohta kuukausi kuunneltu tasaisin väliajoin jankuttamista ja jatustelua märinän tunteista ja fiiliksistä miltä märinästä tuntuu...EI JAKSA ENÄÄ!!!!!
Sunnuntaina ULOS!!!!
Oikeesti tuo Tarina on ihan painajainen. Jauhaa itsestään, latelee itsestäänselvyyksiä ja latteuksia suurena viisautena. Edellyttää vieläpä, että muiden pitäisi jaksaa kuunnella tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinaatte, pussaavatko Anu ja Helmeri tänään? :)
Olisi jo aika pussata. Toivottavasti Helmeri ei muutu siitä vielä punaisemmaksi.
Mitä väärää punastumisessa on? Minulle tuo piirre ihmisessä kertoo ainakin sen, että ihminen ei ole läpeensä mätä, vaan herkkä, ja jollain tapaa ujo ja viattomuuttakin löytyy. Punastuminen on myös joillain herkempää, kuin toisilla. ihan normaali reaktio, kun hämmentyy, tai nolostuu.
Tosi hyvä kun Tarina lässyttää koko talon jokaisen asukkaan hermoromahduksen partaalle, juuri ennen bileitä. Hän on ihmismielen asiantuntija nro. 1.
Mensatasoisena älykkönä hän tietää, että jokainen jonka aivot on tuolla tavalla mädännetty ennen bileitä, tulee kiskomaan juotavaa kaksin käsin (tätä kirjoittaessani Krisu:" hoh hoh nyt viinaa tarvitaan").
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti tuo Tarina on ihan painajainen. Jauhaa itsestään, latelee itsestäänselvyyksiä ja latteuksia suurena viisautena. Edellyttää vieläpä, että muiden pitäisi jaksaa kuunnella tuota.
Tässä tapauksessa mun mielestä muut piti keskustelua lahjakkaasti yllä kyselemällä koko ajan Tarinalta asioita.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Tarina jauhaa tuosta koska sitä vaivaa taas kerran nimetyksi tuleminen ja haluaa lähteä hyvillä mielin juhlimaan. Mutta ei nyt ehkä ihan paras bileiden lämmittelyaihe ole tosiaankaan. Muuten olen sitä mieltä että parempi jauhaa tämä aihe pois alta nyt eikä kännissä. Tosin Tarina ei aio juoda, joten onhan toi aika ruutitynnyri kun aletaan puhua totuuksia.
Ajattelin samaa, on kohta todella iloinen tunnelma ennen bileitä kun puhuu häätöäänestyksestä. Jukka hukuttaa itsensä viinaan kun ahdistuu omasta häätöäänestyksessä olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa selkeän eron siinä, miten nais- ja miesasukkaita arvostellaan:
Naisasukkaita: Tulkitaan rivien välistä sanoille mitä kieroimpia merkityksiä, keksitään omasta päästä mitä motiiveja ja aikomuksia heillä on, käyttäen todisteina jotain neutraalia käytöstä. Mielikuvitusta todella käytetään.
Miesasukkaita: Selitetään kaikki puutteet inhimilliseksi ja normaaliksi käytökseksi.
Ainakin minä olen käynyt täällä kommentoimassa sekä Tupusta että Jukasta, että ovat kieroja ja hidasälyisiä ja molemmat puhuvat muista pahaa selän takana. Tarina ja Krisu ovat minusta molemmat raivostuttavia riidankylväjiä, vaikka molemmilla on omat vahvat ja hyvät ja positiiviset luonteenpiirteet myös. Ja onko Villeä, iskän poikaa, päästetty helpolla? Hänen sanomisten merkityksiä on väännelty ihan arkipäiväisissä asioissa.
Jos tänään on bileet niin voin jättää Love Islandin väliin, muuten siellä on ollut parempaa meininkiä vaikka aika laahaavaa on kyllä sielläkin ollut, mutta hienommat puitteet ja kauniimpia ja nuorempia ihmisiä.
Jos talossa jonkun käytös häiritsee, miksei siitä voi vain sanoa?
Ehkä tuolla pelataan tarkoituksella niin, että jos nähdään jonkun ns. nolaavan itsensä, niin annetaan tämän jatkaa sitä, jotta mahdollisimman monen ärtymys tätä kohtaan kasvaisi. Nuo jotka eivät esimerkiksi tykkää kuunnella jonkun puhumista, varmaan kuuntelevat sitä vähän vahingoniloisina?
Oikeassa elämässä varmaan otettaisiin nopeammin puheeksi, jos toisessa jokin ärsyttää.
Tarina jaksaa jauhaa itsestään vaikka tunti tolkulla, uskomatonta. Menettelis muuten, mutta tuo loputon itsestä puhuminen on jotain ihan hirveää.
Ehdin jo vähän unohtaa miten itsekeskeinen Tarina onkaan. Nyt muistui kyllä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä purkkeja nuo varastohyllyt on täynnä..papujako?
394
Herneitä Tarinan nenää varten.
Vierailija kirjoitti:
Ville julistaa olvansa "taivaan iskän poika". Eli ite Jeesus. On kyllä aika ylimielinen talossa, kaikkien yläpuolella. Määräilevä, onko edes hymyillyt koskaan.
Ei väitä olevansa Jeesus. Raamatussa selkeesti sanotaan että kaikista jotka uskovat Jeesukseen tulee Jumalan lapsia. Jeesus itse opettaa Raamatussa rukoilemaan "Isä meidän...."
Krisu meni vähän vaikeaksi tuosta, kun Tupsu puhui, että monella voisi olla kova paikka olla kolmatta kertaa häädössä, mutta Ville vaan ottaa lungisti.
Eikös Tupuliini itsekin antanut Viltsulle pisteet.
Eli Tarina ei halua olla huomion keskipiste mutta haluaa olla huomion keskipiste.
Tarinan omasta mielestä hänellä on hyvä itsetunto, mutta ei kyllä siltä kuulosta
Pidän kyllä Keviniä yliluonnollisena humanoidina, jos pystyy olemaan juomatta tuon Tarinan loputtoman päpätyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa selkeän eron siinä, miten nais- ja miesasukkaita arvostellaan:
Naisasukkaita: Tulkitaan rivien välistä sanoille mitä kieroimpia merkityksiä, keksitään omasta päästä mitä motiiveja ja aikomuksia heillä on, käyttäen todisteina jotain neutraalia käytöstä. Mielikuvitusta todella käytetään.
Miesasukkaita: Selitetään kaikki puutteet inhimilliseksi ja normaaliksi käytökseksi.
Oon samaa mieltä, Eevistä haukuttiin ja tulkittiin just noita mitä kieroimpia merkityksiä, keksittiin omasta päästä motiiveja ja aikomuksia todella reipasta mielikuvitusta käyttäen,
kun taas Jukalla samaa käytöstä pidetään ihan normina ja inhimillisenä!
No niin, ja sitten hakataan tämä porukalla ja heitetään pihalle. Nauretaan päälle, mikä tekee siitä huumoria.