BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
On tuo suomalaisen naisen vartalo kyllä kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on kotilääkäridiagnosoinut myös nukahtamis- ja univaikeutensa.
Ihan kuten joku täällä jo aiemmin gluteenittomuuskeskustelussa totesikin, lääkärit = turhia!
Tähänkin täytyy todeta, että kyllä normaali henkilö tuntee itse lääkäriään paremmin nukahtamis- ja uniongelmansa.
Sitä ei voi ihminen itse myöskään tietää onko hänellä migreeni, ripuli tai yskä.
Itse itsensä kotilääkäri diagnosoijat ovat tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Taas lähtee Krisun jutut lapasesta jo ennenku on yhtään alkoo juonut. Ville hermostui sille ja ihan aiheesta. Krisun mielestä hauska läppä mutta oikeasti aihe, jolla ei edes pitäisi vitsailla.
No eiköhän nuo tuosta selviä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hittoa, Mira laittoi aiemmin Tupun tukan tosi hyvännäköiseksi ja nyt
sillä on ne taas noilla typerillä pikkutyttö ponnareilla päälaella.
Tupu on identifioitunut lapseksi.
Tupu makaa totisena sängyllä kun miehet antaa huomiota nuoremmalle Miralle
Mira kun sais tuon kaljamahan pois, niin ois hyvännäkönen. Ja lisäks kun oppisi käyttäytymään vähän vähemmän wt-tyylisemmin.
Koko tämän vuoden bb joutaa keskeyttää. On niin surkeeta sisältöö, ettei ketään kiinnosta. Asukkaatkin haluaa tuolta pois ja äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden lapsuudenystävän äiti on ihan ku Tupu, saman ikänenkin. Olemus olevinaan rento ja hauska mut todellisuudessa äärettömän ilkeä ja katkera. Muka vitsin lomassa saattaa piikitellä tosi ilkeestikin, tai sit just tollain tulee vaan ja alkaa läyhään jostain asiasta aivan ku olis siihen oikeutettu.
Tuollaisia on pilvin pimein, esim hoitoalalla vanhemmat hoitajat.
Tolleen se puhu Tupukii 20v sitten.😁
Niin, no itse olen 47-vuotias, enkä millään tavalla hyväksy nuorten naisten vähättelyä.
No mut odota ihan rauhassa vajaa kymmenen vuotta niin itse olet se vähättelyn ja nimittelyn kohde niitten nuorempien taholta. Voit olla nyt jo...,et vaan itse tiedä sitä.😁
Onpa vainoharhainen ja negatiivinen tapa ajatella. Ei ihme, jos tuollaiset ihmiset muuttuvat katkeriksi ja ilkeiksi.
No mut sitähän nämä tämän sivun Tupun mollaajat juurikin tekevät, mollaavat itseään vanhempaa naista kateuksissaan Tupun bbtaloon pääsyn takia.
Kaikki Tupun tekemiset ruoditaan mollataan ja valehdellaan lisäksi jos ei tekemisistä tarpeeksi nälvittävää löydy.
Vierailija kirjoitti:
On tuo suomalaisen naisen vartalo kyllä kaunis
Kyllä ja miehen myös jos katsoo vaikka tuota talon pikkuruista rimppakinttua.
Mikä täytesana tuo tavallaan on? Ihan turha hokema: tavallaan niin ja tavallaan näin jne. Eikö voi vain sanoa onko vai eikö ole näin.
Mitähän kello on, sanoo Mira, viis..neljä.. ei kyllä se on viis.
Krisu sanoo 17.15
Aika: 16.59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei nää nykynaiset oikein s--tana ymmärrä paikkaansa!" taas sellaista hauskaa läppää Krisulta.
Melkoinen tosikko oot jos et ymmärrä et se oli ihan oikeasti leikkiä.
Mistä ihmiselle tulee mieleen heittää sovinistista leikkiä, jos hän ei halua edistää sovinismia?
Miten ihmiselle tulee mieleen olla niin vitun tosissaan kaikesta??!
Oikeesti, kaikesta voi repiä huumoria, ihan kaikesta!
Ahdisttelija Helmeri taas käpälöi Anun reittä
Vierailija kirjoitti:
https://www.riemurasia.net/video/Ohjelmaopas/108350
On kyllä tosi paljon Millan näköinen.
:D
Mitä nuo jo odottaa bileitä viideltä ja kyllähän noiden pitäisi tietää milloin aurinko laskee tähän vuodenaikaan ja siitä päätellä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden lapsuudenystävän äiti on ihan ku Tupu, saman ikänenkin. Olemus olevinaan rento ja hauska mut todellisuudessa äärettömän ilkeä ja katkera. Muka vitsin lomassa saattaa piikitellä tosi ilkeestikin, tai sit just tollain tulee vaan ja alkaa läyhään jostain asiasta aivan ku olis siihen oikeutettu.
Niin, no itse olen 47-vuotias, enkä millään tavalla hyväksy nuorten naisten vähättelyä.
No mut odota ihan rauhassa vajaa kymmenen vuotta niin itse olet se vähättelyn ja nimittelyn kohde niitten nuorempien taholta. Voit olla nyt jo...,et vaan itse tiedä sitä.😁
Onpa vainoharhainen ja negatiivinen tapa ajatella. Ei ihme, jos tuollaiset ihmiset muuttuvat katkeriksi ja ilkeiksi.
No mut sitähän nämä tämän sivun Tupun mollaajat juurikin tekevät, mollaavat itseään vanhempaa naista kateuksissaan Tupun bbtaloon pääsyn takia.
Kaikki Tupun tekemiset ruoditaan mollataan ja valehdellaan lisäksi jos ei tekemisistä tarpeeksi nälvittävää löydy.
Tässähän puututtiin Tupun tavasta ilkeillä talon naisille. Ei siinä ole mitään kadehdittavaa. Ainostaan todella huonoa käytöstä Tupulta. Itse vanhempana naisena en voi sietää tuollaista. Päinvastoin, koen että kypsempänä naisena voin tukea nuorempia naisia, joihin kohdistuu nykypäivänä lukuisia, miltei kohtuuttomia vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Tupun tekemiset ruoditaan mollataan ja valehdellaan lisäksi jos ei tekemisistä tarpeeksi nälvittävää löydy.Tässähän puututtiin Tupun tavasta ilkeillä talon naisille. Ei siinä ole mitään kadehdittavaa. Ainostaan todella huonoa käytöstä Tupulta. Itse vanhempana naisena en voi sietää tuollaista. Päinvastoin, koen että kypsempänä naisena voin tukea nuorempia naisia, joihin kohdistuu nykypäivänä lukuisia, miltei kohtuuttomia vaatimuksia.
puhuttiin*
Krisu sekoitti noihin sormi p**ssä juttuihin jo että koko perhe voi leikkii noita leikkejä saunassa niin Ville karjaisi että tässä menee hänen raja että lapset ja sormi p**ssä ja oli oikeasti todella tuohtunut. Ihan idiootti läppää oli.
Vierailija kirjoitti:
Tupu makaa totisena sängyllä kun miehet antaa huomiota nuoremmalle Miralle
Olen Tupun ikäinen. Ei tässä iässä mitään huomiota kaipaa. Oma mies kotona.
Tupun mies hyvin komea.
Oli saattamassa Tupua.
Mira on kyl hot <3