BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Anu on kotilääkäridiagnosoinut myös nukahtamis- ja univaikeutensa.
Ihan kuten joku täällä jo aiemmin gluteenittomuuskeskustelussa totesikin, lääkärit = turhia!
Tuleeko siellä nyt ihan viinaa ja musiikkia bileisiin tosiaan vai onko samanlaiset bileet kun ne missä aliasta pelattiin?
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee nuo sekaiset pedit, ja makuuhuoneen sekaisuus ylipäänsä.
Pitäisi kuulua yhteisiin sääntöihin, että sängyt pedataan joka päivä, päiväpeitteet päälle,ja vaatelaatikot pitää olla järjestyksessä, ja sängyn alla. Mitään ei saa lojua irrallaan sängyillä, eikä lattioilla.
Vierailija kirjoitti:
miye toi krisu on iha kari ketosen kaksoisolento, ääniki ihan sama, onkoha ne jotai sukuu
No ei ole Ketosen näköinen tuo Rölli. Ketonen on sentään komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas lähtee Krisun jutut lapasesta jo ennenku on yhtään alkoo juonut. Ville hermostui sille ja ihan aiheesta. Krisun mielestä hauska läppä mutta oikeasti aihe, jolla ei edes pitäisi vitsailla.
Kaikesta saa vitsailla.
Krisu väittää että oli Jukan vitsi.
Krisu toistelee muiden hauskoja juttuja ominaan, joten helppohan se on sitten muita syyttää, jos joku loukkaantuu....
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuten joku täällä jo aiemmin gluteenittomuuskeskustelussa totesikin, lääkärit = turhia!
Niin, itsehän sitä ei tiedäkään saako nukuttua vai ei.
Moni tykkää Tupusta mutta ei jaksa sitä korostaa teidän läyhääjien takia.
Mitäs hittoa, Mira laittoi aiemmin Tupun tukan tosi hyvännäköiseksi ja nyt
sillä on ne taas noilla typerillä pikkutyttö ponnareilla päälaella.
Ette voi kertoa mikä olis se vitsi josta ville ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden lapsuudenystävän äiti on ihan ku Tupu, saman ikänenkin. Olemus olevinaan rento ja hauska mut todellisuudessa äärettömän ilkeä ja katkera. Muka vitsin lomassa saattaa piikitellä tosi ilkeestikin, tai sit just tollain tulee vaan ja alkaa läyhään jostain asiasta aivan ku olis siihen oikeutettu.
Tuollaisia on pilvin pimein, esim hoitoalalla vanhemmat hoitajat.
Tolleen se puhu Tupukii 20v sitten.😁
Niin, no itse olen 47-vuotias, enkä millään tavalla hyväksy nuorten naisten vähättelyä.
No mut odota ihan rauhassa vajaa kymmenen vuotta niin itse olet se vähättelyn ja nimittelyn kohde niitten nuorempien taholta. Voit olla nyt jo...,et vaan itse tiedä sitä.😁
Onpa vainoharhainen ja negatiivinen tapa ajatella. Ei ihme, jos tuollaiset ihmiset muuttuvat katkeriksi ja ilkeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, itsehän sitä ei tiedäkään saako nukuttua vai ei.
Ahahahah, ja kaikki muut käy lääkäriltä kysymässä saavatko nukuttua vai ei?? Oot kyllä hauska!
Kamerat toimii. Mira laittaa Kevinin hiuksia. Aattoilta pitkä on.....
Pojat odottaa pileitä nää nuoremmat .
https://www.riemurasia.net/video/Ohjelmaopas/108350
On kyllä tosi paljon Millan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ette voi kertoa mikä olis se vitsi josta ville ei tykkää.
Jotai sormi pyllyssä tms. Jukkahan sen jutun kertoi ja Krisu nauroi, Ville suuttui Krisulle.
Vierailija kirjoitti:
"Kevin kertoo edustavansa feminiinisempää mieskäsitystä ja kokee yhteiskunnan cis-heteronormatiivisen yhteiskuntamme sukupuolittuneisuuden purkamisen tärkeäksi."
Eli MIESKÄSITYSTÄ kuten ITSE kertoo.
Ja silti pitää esittää jotain helvetin muunsukupuolista, vaikka on vaan tavallinen feminiininen homomies.
Mira tainnu laihtuu tuolla ainakin pari kolme kiloa!!
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin täytyy todeta, että kyllä normaali henkilö tuntee itse lääkäriään paremmin nukahtamis- ja uniongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Milla ja Tarina juo?
Milla ainakin juo.
Ja polttaa.
Enpä ole tuollaiseen käytökseen törmännyt. Ei ole koskaan ollut ongelmia nuorten naisten kanssa, joten ihan turhaan toivot sitä jatkossakaan olevan.
Kuka talossa muuten on nimitellyt ja vähätellyt Tuulaa?