Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
36561/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne saa ku nimeksi alkoholia. Hyvä niin.

Vierailija
36562/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli transuasut teemana näille bileille. Olipa yllättävää Snowlta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36563/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEEEEE BILEET!! On tätä odotettu! Jos ei olis tänäänkään tullut, olisin irtisanonut ruutuplussan ja niin varmaan moni muukin. JEEEE!

Eniten odotan sitä, miten naiset käyttäytyy kännissä, Helmeri ja Krisuhan on jo nähty siinä tilassa, eli ei uutta odotettavissa.

Anu ja Helmeri päätyy vällyjen alle, se on varma.

Vierailija
36564/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemabileet Halloween meiningeissä. BB valinnut kaikille asut.

Ville puetaan Saatanaksi 😱😳🕺

Vierailija
36565/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnehän Ville pääsee illalla rukoilemaan? Ei varmaan montaa hiljaista paikkaa tuu olemaan.

Kiva muuten, että noilta on ennen taloon menoa kysytty lempibiisejä :)

Vierailija
36566/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on edennyt aika pitkälle Anulla ja Helmerillä. Samasta pullosta vettä. Aijai jai mitä vielä tapahtuukaan.

Vierailija
36567/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta kamerasta näkyy Tarina peilin edessä kylppärissä laittamassa hiuksiaan, Tupu on kävellyt taustalla edestakaisin jo 4 kertaa suuntaansa.

Vierailija
36568/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi oli humalassa aika tunteellinen, itkukin tuli. Toivottavasti ei pilaa mahiksiaan nyt menemällä jonkun vällyjen väliin.

Vierailija
36569/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit alkoholia sen verran ettei lopu kesken!!!

Vierailija
36570/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla sano Miralle et oli yöllä ihan varma et Helmeri ja Anu teki jotai. Siltä se kyllä omaan silmäänkin näytti mut kamera kuvas just huonosta kulmasta

Vierailija
36571/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin osaa päättää toivoisinko, että juomaa vaan annetaan kaikille riittävästi, vai että sitä annettaisi joku muutama per naama ja lisää saisi ostaa kohtuuhintaan, mutta muille ei saisi lainata rahnaa tai antaa juomiaan. Haluaisin ehkä nähdä sen tilanteen, että muut saa paljon juomia ja Krisu joutuu tyytymään pariin. Pääsisi näkemään, miten sillä kestää pää, kun ei olisi itse aina se, joka saa juoda eniten.

Vierailija
36572/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupu kastelee yrtit. Kukas muu. 2

Useammin olen Miran nähnyt niitä hoitavan, Eevishän niistä ennen huolehti ja oli ainut joak tunsi ne kaikki ja tiesi käyttötarkoitukset. Tupu ei tunnistanut yhtään yrttiä, sanoi vaan ettei niitä kotona käytä.

Tupu nyt ei tunnista kuin sokerin.

Vierailija
36573/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten Hemmille ja MILLALLE sutinaa, mä niin haluan nähdä mitä Anu keksii tai miten reagoi. Lopetan katsomisen jos Hemmi ja Anu sutinoi

Millalla ulkomaailmassa joku henkilö, kenen perään esim eilen itki. Ja mun mielestä enemmän näyttänyt kiinnostusta esim Jukkaan kuin Hemmiin.

Onhan Anukin puhunut että hänellä on joku ulkomaailmassa odottamassa.

Ainahan kauniilla naisella on säätöä

Vierailija
36574/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOOOOOOOOOOOOOOO, ja kuas kun ilmainen katselujakso lopetti juuri näkymisensä, ja kun tilasin ruutu+ näkymään, niin mahtaako viive kestää ensi maanantaihin ennen kuin alkaa näkyä? Nimittäin perun tilauksen jos missaan nuo bileet. Muutahan tuolla talossa ei tule varmaan mielenkiintoista näkymäänkään.

Vierailija
36575/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

Katsojille annettiin Big Brother -sivuston äänestyksessä valta päättää, saavatko asukkaat viikkotehtävänsä päätteeksi nauttia bileistä tänään perjantaina.

Katsojat valitsivat peräti 98 prosentin äänienemmistöllä, että asukkaiden harras toive toteutuu. Talossa siis vaihdetaan tänään bilevaihde päälle! Kyseessä on sesongin mukaiset teemabileet, ja illan aikana nähdään muun muassa näyttäviä asuja.

Nähtäväksi jää, meneekö Kristian onnesta sekaisin, kun on olutta tarjolla. Ja nouseeko sutina Helmerin ja Anun välillä ihan uudelle tasolle juhlinnan lomassa?

-oliskin ollut aika epäuskottavaa jos "katsojat" olisivat äänestäneet ei bileitä.

Oli kyllä tosi kummallinen äänestys, kun tulos itsestäänselvä. Äänestyksessä kysyttiin nimi ja sähköpostiosoite. Ehkä sen paremmaksi varmistamiseksi, ettei samat äänestä monta kertaa, mutta onkohan tuolle keräilylle muukin tarkoitus?

Minä äänestin feikkinimellä ja höpöhöpösähköpostilla, jonka olen luonut pysyäkseni nimettömänä.

Vierailija
36576/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin osaa päättää toivoisinko, että juomaa vaan annetaan kaikille riittävästi, vai että sitä annettaisi joku muutama per naama ja lisää saisi ostaa kohtuuhintaan, mutta muille ei saisi lainata rahnaa tai antaa juomiaan. Haluaisin ehkä nähdä sen tilanteen, että muut saa paljon juomia ja Krisu joutuu tyytymään pariin. Pääsisi näkemään, miten sillä kestää pää, kun ei olisi itse aina se, joka saa juoda eniten.

Ei enää mitään tuollaisia pelleilyjä, nyt sitä viinaa kaikille niin paljon kuin sielä sietää ja katsotaan mitä tapahtuu.

Vierailija
36577/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä hyväuskoisia, ei nuita känniin juoteta. Bileet ei ole yhtäkuin alkoholi.

Vierailija
36578/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkauksia, mitä tänään tulee tapahtumaan, jos saavat reilusti alkoholia tänään bileissä?

Minä veikkaan:

Liikaa tulevat juomaan ainakin Krisu, Jukka ja Anu. Anu yrittää ensin lämmitellä Helmeriä, mutta kun se ei onnistu, päätyy vähintään pussailemaan Jukan kanssa, joka on ehkä myös saanut pakit Millalta. Krisu sammuu ja oksentaa jossain vaiheessa.

Tupu ensin tanssii muiden mukana, mutta aika nopeasti siirtyy jonnekin syrjään lipittelemään yksin ja nukahtaa.

Ville happamalla käytöksellään ärsyttää katsojia niin että joutuu sunnuntaina pihalle. Näin veikkaan.

Vierailija
36579/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikaa vaan korkeintaan 3 olutta tai sidukkaa.

Vierailija
36580/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt jossain jo luvattu / kerrottu että saavat alkoholia?? 

Ja saavatko enemmän kuin vain sen 2 tölkkiä per lärvi.

Ketju on lukittu.