BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuotanto voisi päästää noita jo sisälle nukkumaan, Mira on jo sairaana ja varmaan kaikki muutekin loppuviikon ihan poikki eikä ihme jos monelle muullekin tulee flunssa. Päivätehtäväksi joku tuollainen voisi olla OK mutta ihan oikeasti minusta tässä on tuotannon arviointikyky nyt jo vähän pettänyt.
On sitä muillakin kausilla oltu ulkotehtävissä viikon ajan, ja ihan elossa selvitty. Pukeutumisesta kiinni, ja onhan nuo sentään tajunneet mennä sateensuojaan eli laavuun tekemään noita.
No itse en kyllä voisi ajatellakaan olevani ulkona sään armoilla ilman mitään mahdollisuutta päästä lämpimään päiväkausia tähän aikaan vuodesta. Helppo se on sanoa miten on pukeutumisesta kiinni kun itse käy ulkona vain hetkellisesti ja lopun ajan on sisällä.
Kylmä hiipii vaatteiden läpi pikkuhiljaa ja jatkuva vesisade ja kosteus kastelee varusteet ja palelluttaa vielä lisää. Se on ihan eri asia olla noin pitkä aika pihalla yhtäjaksoisesti. Jos niillä olisi joku lämmitetty tila, joku kota tai umpinainen laavu missä päästä lämpimään nukkumaan yöksi ja saada kuivatettua varusteitaan niin asia olisi eri.
Jotenkin huvittavaa tekstiä, kun samaan aikaan miesten on melkein pakko käydä armeija ja yöpyä ulkona ties kuinka monta yötä. En teidä tarkkaan kun en itse ole armeijaa käynyt (olen nainen).
Eikös niillä armeijassa ole kunnon pelit ja vehkeet, vähintään teltat ja niissä kaminat ja lämmintä, autot ja panssarivaunut ym varustukset, ei ne nyt todellakaan missään kuusen alla yövy vaikka ollaankin jossain maastossa pidemmänkin ajan. Nuohan nukkuu tuolla talossa ihan säiden armoilla vain tuollainen pieni laavukatos suojana pahimmalta sateelta.
Puolijoukkueteltta ei ole paljon noiden laavua kummempi. Kamina niissä yleensä sentään on, mutta sillä sitten pärjätään pakkasessakin. Ja tarvittaessa ollaan siellä kuusen allakin. Noilla on tuolla tosi leppoisat olot armeijaan verrattuna.
Vielä ei ole niin kylmä, että kaminalle olisi tarvetta, jos vaan makuupussi on riittävän lämmin. Kaminaa pitää jonkun valvoa ja lämmittää koko ajan, eli se on ainakin tunti pois kunkin unista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei frendit, äänestetään pelleville vit-tuun talosta...HOHOHOHOHOHOO :-))))))
You bet we will, bro!
Iltapsykoosit saapui!
Jep. Mun tekee melkein mieli alentua tasolleen, mutta ei vaan pysty.
Sama juttu :/ ehkä vielä joku päivä mekin!
Kiitti. Sun viesti hymyilytti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuotanto voisi päästää noita jo sisälle nukkumaan, Mira on jo sairaana ja varmaan kaikki muutekin loppuviikon ihan poikki eikä ihme jos monelle muullekin tulee flunssa. Päivätehtäväksi joku tuollainen voisi olla OK mutta ihan oikeasti minusta tässä on tuotannon arviointikyky nyt jo vähän pettänyt.
On sitä muillakin kausilla oltu ulkotehtävissä viikon ajan, ja ihan elossa selvitty. Pukeutumisesta kiinni, ja onhan nuo sentään tajunneet mennä sateensuojaan eli laavuun tekemään noita.
No itse en kyllä voisi ajatellakaan olevani ulkona sään armoilla ilman mitään mahdollisuutta päästä lämpimään päiväkausia tähän aikaan vuodesta. Helppo se on sanoa miten on pukeutumisesta kiinni kun itse käy ulkona vain hetkellisesti ja lopun ajan on sisällä.
Kylmä hiipii vaatteiden läpi pikkuhiljaa ja jatkuva vesisade ja kosteus kastelee varusteet ja palelluttaa vielä lisää. Se on ihan eri asia olla noin pitkä aika pihalla yhtäjaksoisesti. Jos niillä olisi joku lämmitetty tila, joku kota tai umpinainen laavu missä päästä lämpimään nukkumaan yöksi ja saada kuivatettua varusteitaan niin asia olisi eri.
Jotenkin huvittavaa tekstiä, kun samaan aikaan miesten on melkein pakko käydä armeija ja yöpyä ulkona ties kuinka monta yötä. En teidä tarkkaan kun en itse ole armeijaa käynyt (olen nainen).
Eikös niillä armeijassa ole kunnon pelit ja vehkeet, vähintään teltat ja niissä kaminat ja lämmintä, autot ja panssarivaunut ym varustukset, ei ne nyt todellakaan missään kuusen alla yövy vaikka ollaankin jossain maastossa pidemmänkin ajan. Nuohan nukkuu tuolla talossa ihan säiden armoilla vain tuollainen pieni laavukatos suojana pahimmalta sateelta.
Metsässä korkeintaan teltat.
Näin se menee mutta ei toi kermaperse sitä tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolijoukkueteltta ei ole paljon noiden laavua kummempi. Kamina niissä yleensä sentään on, mutta sillä sitten pärjätään pakkasessakin. Ja tarvittaessa ollaan siellä kuusen allakin. Noilla on tuolla tosi leppoisat olot armeijaan verrattuna.
Vielä ei ole niin kylmä, että kaminalle olisi tarvetta, jos vaan makuupussi on riittävän lämmin. Kaminaa pitää jonkun valvoa ja lämmittää koko ajan, eli se on ainakin tunti pois kunkin unista.
Tuolla on varmaan tulen teko kielto. Muuten varmaan olisivat voineetkin tulen tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää muutaman asukkaan toiveet talon ulkopuolelle soittamisesta tai läheisensä/lemmikkinsä näkemisestä. Silloinhan erityksissä olemisen idea vesittyy täysin ja antaa jollekin etua kilpailuun, koska varmasti tapaamisesta saisi virikettä, kannustusta sekä energiaa jaksaa talossa. Satunnainen ulkopuolinen esiintyjä (esiintyy kaikille, ei henkilökohtaista kontaktia) ei haittaisi niin paljon, mutta ei sekään palvele eristyksissä olemisen ideaa (ja kyllä, eristettynä ulkomaailmasta oleminen mainitaan ohjelman kuvauksessa eli on olennainen osa kilpailua).
Jep, ja tuntuis epäreilulta jos esim. Krisu nyt näkis tyttöystäväänsä sen takia että heitti yhden rahnan kaivoon. Tulis muille satavarmasti kateus, että olis voineet toivoa kaivosta samaa jos se kerran toteutuu.. Esim. Anuhan haluais nähdä lapsensa varmasti.
Jos Eevis olisi tuolla niin hän hoksaisi että pitää tehdä yksitoista eikä kymmenen kranssia.
Vierailija kirjoitti:
Niitten piti tehdä 11 kranssia. Mira on lepäilemässä.
Älyävätköähän tehdä yhden ylimääräisen?
Veikkaan että eivät hoksaa.
Hoksas ne.
Vierailija kirjoitti:
Anu teki todennäkösesti porukan hienoimman kranssin ja valittaa kuinka ruma se on? Onko hän se tyyppi, joka saa kokeesta 10- ja ei ole tyytyväinen?
Ei kun hän on se tyyppi joka kalastelee muilta jatkuvasti kehuja valittamalla teoksistaan ja ulkonäöstään ja hiuksistaan ja kengistään jne.
Milla hoksasi Miran kranssin. Mutta ei ollut paras idea tehdä illalla. Nyt pitäis vahtia niitä?
Arpoiko ne jo sen Tarinan sääntörikkomus kolikon?
Eikö niillä ollu vähän sellainen suunnitelma että sääntörikkojat maksaa aina kolikon ja ne arvotaan päivän päätteeksi?
Kimmo ja Anu lähti souturetkelle 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on varmaan tulen teko kielto. Muuten varmaan olisivat voineetkin tulen tehdä.
Olihan siellä melkoiset lieskat kun Tarinalle opetettiin trangian käyttöä.
Toivottavasti se katsoja joka kertoi näiltä oppineensa ei katsellut silloin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää muutaman asukkaan toiveet talon ulkopuolelle soittamisesta tai läheisensä/lemmikkinsä näkemisestä. Silloinhan erityksissä olemisen idea vesittyy täysin ja antaa jollekin etua kilpailuun, koska varmasti tapaamisesta saisi virikettä, kannustusta sekä energiaa jaksaa talossa. Satunnainen ulkopuolinen esiintyjä (esiintyy kaikille, ei henkilökohtaista kontaktia) ei haittaisi niin paljon, mutta ei sekään palvele eristyksissä olemisen ideaa (ja kyllä, eristettynä ulkomaailmasta oleminen mainitaan ohjelman kuvauksessa eli on olennainen osa kilpailua).
Ei välttämättä, voi myös olla että ikävä iskee vielä pahemmin päälle, kun näkee rakkaimpaansa vain lyhyen hetken ajan.
Anu sanoi joku aamu Helmerin kanssa keskustellessan, ettei haluaisi ehkä nähdä lapsiaan, koska se ikävä olisi liian raastavaa kun pitäisi heti taas sitten erota. Siinä voi murtua täysin.
Kadonneet paperit löytyi roskiksesta!
Mitä ne nyt sitten huomenna tekee, jos lehmät on jo valmiina? Toivottavasti makuutetaan iltapäivään tuolla eikä päästetä heti sisälle. Päiväsauna olisi kyllä kiva onnistuneen viikkotehtävän kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kadonneet paperit löytyi roskiksesta!
Jukka sanoi päivälä Krisulle tupakilla, että anu on takuulla vienyt ne ja piilottanut menkkaroskikseen,
Sopivat, että tutkivat sen.
Tajusivat, että pitää tehdä Miran puolesta yksi kranssi.
Tarina mökötti äsken (leikillään pääosin) sitä, että kransseihin tarkoitettu koristenauha oli loppu. Kevin yhtyi ihmettelyyn/mököttämiseen ja kysyi kuka käytti kaiken nauhan. Tarina sanoi, että Kimmo se oli! Kevin heti ”No aika monella muullakin kyllä oli paljon nauhaa..” ;) ei voi Kimmoa syyttää!
Anu ja Kimmo menee ”romanttiselle veneajelulle” kumiveneellä (siis istuu vaan veneessä).
Milla kaiveli roskista ja löysi ne kaikki kadonneet nimilistapaperit, ja jopa papereista saa selvää. Krisu kirosi ”Koko tää saatanan härdelli jonkun idiootin takia”, miettivät kuka paperit heitti roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tota jaksa katella.
Välillä oon vain kurkannut sinne.
Ihmettelen kovasti, miksi millalla menee ulkohousutkin persevakoon, miksi pitää kaiken olla niin tiukkaa. Miehillä on paljon mukavamman näköiset housut, ei tyköistuvat vaan väljät. Sellasissahan lämpö pysyy.
Itse olisin vaatinut samanlaiset tuolla. Mutta tottakai persemilla haluaa tiukkaa jos pakko vaatetta pitää naruperseen päällä.
Kyllä joku ruuvi on pahasti hukassa.
Sitä se liika proteiinin syönti teettää.Mitä seurannut, niin sehän aina nostelee housut sillein, että menee syvälle vakoon.
Joo mutta muutenkin niasten vaatteet aina tiukkoja, noilla miehillä on väljät housut.
Jotenkin sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, voi myös olla että ikävä iskee vielä pahemmin päälle, kun näkee rakkaimpaansa vain lyhyen hetken ajan.
Anu sanoi joku aamu Helmerin kanssa keskustellessan, ettei haluaisi ehkä nähdä lapsiaan, koska se ikävä olisi liian raastavaa kun pitäisi heti taas sitten erota. Siinä voi murtua täysin.
Mä reissaisin lapsena paljon isäni kanssa, vanhemmat oli siis eronneet. SOvin aina äitin kanssa, että ei soitella, koska mun tulisi niin ikävä.Vaikka siis olin ihan isäntyttö ja rakastin noita reissuja
Retkeilyä harrastaneena sanon että on sulla kuvitelmat.
Mitkään vaatteet ei kastu jos ne pitää vettä.
Hyvä laavu noilla on ja nyt ei ole edes kylmä.
Makuupussit on ihan huippulaatua jos on riittävästi euroja.
Moni vastanneista on varmasti nukkunut ulkona eikä vaan käväise siellä.