BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mitä ne on ajatellu tän viikkotehtävän tuovan katsojille? Norppalivekin viihdyttävämpää...
Mitä kelmua tuolla almalla oli korkkareiden koroissa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuotanto voisi päästää noita jo sisälle nukkumaan, Mira on jo sairaana ja varmaan kaikki muutekin loppuviikon ihan poikki eikä ihme jos monelle muullekin tulee flunssa. Päivätehtäväksi joku tuollainen voisi olla OK mutta ihan oikeasti minusta tässä on tuotannon arviointikyky nyt jo vähän pettänyt.
On sitä muillakin kausilla oltu ulkotehtävissä viikon ajan, ja ihan elossa selvitty. Pukeutumisesta kiinni, ja onhan nuo sentään tajunneet mennä sateensuojaan eli laavuun tekemään noita.
No itse en kyllä voisi ajatellakaan olevani ulkona sään armoilla ilman mitään mahdollisuutta päästä lämpimään päiväkausia tähän aikaan vuodesta. Helppo se on sanoa miten on pukeutumisesta kiinni kun itse käy ulkona vain hetkellisesti ja lopun ajan on sisällä.
Kylmä hiipii vaatteiden läpi pikkuhiljaa ja jatkuva vesisade ja kosteus kastelee varusteet ja palelluttaa vielä lisää. Se on ihan eri asia olla noin pitkä aika pihalla yhtäjaksoisesti. Jos niillä olisi joku lämmitetty tila, joku kota tai umpinainen laavu missä päästä lämpimään nukkumaan yöksi ja saada kuivatettua varusteitaan niin asia olisi eri.
Jotenkin huvittavaa tekstiä, kun samaan aikaan miesten on melkein pakko käydä armeija ja yöpyä ulkona ties kuinka monta yötä. En teidä tarkkaan kun en itse ole armeijaa käynyt (olen nainen).
Eikös niillä armeijassa ole kunnon pelit ja vehkeet, vähintään teltat ja niissä kaminat ja lämmintä, autot ja panssarivaunut ym varustukset, ei ne nyt todellakaan missään kuusen alla yövy vaikka ollaankin jossain maastossa pidemmänkin ajan. Nuohan nukkuu tuolla talossa ihan säiden armoilla vain tuollainen pieni laavukatos suojana pahimmalta sateelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö paljonko kelläkin on rahnaa?
En mutta sen tiedän että Krisulla ei taida olla yhtään😂
Viimeisellä rahnallaan toivoi puhelua tyttikselle.
Nyyh.
Olis se pitänyt toteuttaa.
Mietin, että onko ikinä saaneet puhelua?
Kirjeen saivat silloin kuin Tynkkynenkin oli talossa.
Sauli sai puhelun (kaksois?)siskoltaan, kun tämä sai lapsen.
Joo, totta. Muistankin nyt tuon.
Ehkä Krisullakin on mahdollisuus. Se on varmaan tosi tarkkaan ohjeistettu mitä saa sanoa, ettei paljasta mitään kilpailun kannalta olellista.
Ja yks vuosi Andreas näki lasioven läpi avovaimonsa, joka oli muistaakseni raskaana. Mies, joka oli sellainen johtajatyyppi, hajosi täysin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kelmua tuolla almalla oli korkkareiden koroissa?!
Jos sillä on uudet kengät eikä ole huomannut ottaa suojakelmua pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koosteessa Jukka pk-huoneessa selittää kuinka hyvältä tuntui, kun kutsuttiin pk-huoneeseen niin pääsi näkemään Eeviksen kuvan. Mietti myös, pitäisikö toivoa toivomuskaivosta yötä sviitissä Eeviksen kanssa... huhhih. Meni myös kuvan näkemisestä niin ”sekaisin”, että kutsui tehtäväalueelle palattuaan Helmeriä Eevikseksi.
Ja eikö ollut ihastusta Jukan puolelta...? Av-mammat eivät voi hyväksyä että Jukka olisi ihastunut Eevikseen, miksi?
En voi toisten tunteista tietää, mutta jos on ihastusta, niin miksi halusi niin paljon "vähätellä" ihastuksen kohdetta muille? Korostamalla, miten tunteita ei ole ja miten ei välitä, jos tämä putoaa, jne. Omituista käytöstä ihastuneelta, vaikka kuinka olisi tuolla pelaamassa.
Varmaan huomasi ettei Eevikselle ole samanlaisia tunteita. Eli esitti samanhenkistä menetyksen pelossa ehkäpä
Mutta myös Eeviksen selän takana muille, eli oli tärkeää antaa tämä vaikutelma muillekin kuin Eevikselle.
hmm varmaan ajatteli mitäähä muut ajattelee ku hän ihastunut viikossa parissa ja Eevikselle aivan eri ajatukset suhteessa. Tiedä häntä, mutta tälläsiä kuvioita veikkaan.
Onko selvinnyt, miksi Krisu on käynyt useamman kerran pk-huoneessa? Tapaako hän tyttöystäväänsä siellä, kun viimeksi palasi sieltä tehtäväaluelle posket punottaen.
Vierailija kirjoitti:
Vähän hämärää mulle miksi nuo asukkaat teki päätöksen että jänikseen ei oteta kontaktia. Koska koko jutussa on kyse toisten kanssa toiimeen tulemisesta ja toisenlaisuuden hyväksymisestä... Mutta ilmeisesti ryhmäytyminen on niin pitkällä että jopa vaatimaton pelleilevä jänis koetaan pelottavana?
Viikkotehtävän ohjeistuksen mukaan toimivat eli jäniksiin ei saa kiinnittää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Onko selvinnyt, miksi Krisu on käynyt useamman kerran pk-huoneessa? Tapaako hän tyttöystäväänsä siellä, kun viimeksi palasi sieltä tehtäväaluelle posket punottaen.
Ei kai sille vaan taas juoteta kaljaa?
Ville saa jo iltalääkkeet -> pian nukkumaan
Meijulta hyvä heitto tuosta englannin viljelystä. Alman helmasynti.
Seuraako toi Alma yhtään tota ohjelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuotanto voisi päästää noita jo sisälle nukkumaan, Mira on jo sairaana ja varmaan kaikki muutekin loppuviikon ihan poikki eikä ihme jos monelle muullekin tulee flunssa. Päivätehtäväksi joku tuollainen voisi olla OK mutta ihan oikeasti minusta tässä on tuotannon arviointikyky nyt jo vähän pettänyt.
On sitä muillakin kausilla oltu ulkotehtävissä viikon ajan, ja ihan elossa selvitty. Pukeutumisesta kiinni, ja onhan nuo sentään tajunneet mennä sateensuojaan eli laavuun tekemään noita.
No itse en kyllä voisi ajatellakaan olevani ulkona sään armoilla ilman mitään mahdollisuutta päästä lämpimään päiväkausia tähän aikaan vuodesta. Helppo se on sanoa miten on pukeutumisesta kiinni kun itse käy ulkona vain hetkellisesti ja lopun ajan on sisällä.
Kylmä hiipii vaatteiden läpi pikkuhiljaa ja jatkuva vesisade ja kosteus kastelee varusteet ja palelluttaa vielä lisää. Se on ihan eri asia olla noin pitkä aika pihalla yhtäjaksoisesti. Jos niillä olisi joku lämmitetty tila, joku kota tai umpinainen laavu missä päästä lämpimään nukkumaan yöksi ja saada kuivatettua varusteitaan niin asia olisi eri.
Jotenkin huvittavaa tekstiä, kun samaan aikaan miesten on melkein pakko käydä armeija ja yöpyä ulkona ties kuinka monta yötä. En teidä tarkkaan kun en itse ole armeijaa käynyt (olen nainen).
Eikös niillä armeijassa ole kunnon pelit ja vehkeet, vähintään teltat ja niissä kaminat ja lämmintä, autot ja panssarivaunut ym varustukset, ei ne nyt todellakaan missään kuusen alla yövy vaikka ollaankin jossain maastossa pidemmänkin ajan. Nuohan nukkuu tuolla talossa ihan säiden armoilla vain tuollainen pieni laavukatos suojana pahimmalta sateelta.
Puolijoukkueteltta ei ole paljon noiden laavua kummempi. Kamina niissä yleensä sentään on, mutta sillä sitten pärjätään pakkasessakin. Ja tarvittaessa ollaan siellä kuusen allakin. Noilla on tuolla tosi leppoisat olot armeijaan verrattuna.
Voi että toi Alma on avuton juontaja.
Vierailija kirjoitti:
Krisu toivoi kaivolta tyttöystävänsä tapaamista. Mitä muuta hän on toivonut kaivolta? Jallua Krisu on huudellut, mutta ei kai toivonut?
Miks toi Alma istuu aina koivet solmussa korkeissa koroissa, kengät pitkin maata. Näyttää tyhmälle
Vierailija kirjoitti:
Seuraako toi Alma yhtään tota ohjelmaa?
Ei :) miksi seuraisikaan kun voi lukea korteista, huoh.. näiden koosteiden perusteella katsoo vaan nimenomaan nämä tunnin koosteet mitkä tulee ennen lähetyksen lätinäosuutta.
Vierailija kirjoitti:
En uskois että sanon tän, mutta oon oppinut mm. erätaitoja ja uusia sivistyssanoja katsomalla bb:tä :D
Mä opin just tosta koosteesta, miten trangiaa käytetään! 💪🏻😁
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on ollut aika hyvä tunnelma koko ajan, mutta siitähän riemu vasta ratkeaiskin, jos bb ilmoittaa, että viikkotehtävä on epäonnistunut :D
Se olisi tuotannolta huono veto, koska he ovat nyt oikeasti toteuttaneet tehtävän määräysten mukaiseksi. Jos se nyt hylättäisiin jollain näennäissyyllä, niin eihän noilla jatkossa olisi mitään intoa satsata isolla prosentilla tehtäviin, kun hyväksyntä kerran on ihan sattuman kauppaa.
Naurattaa vieläkin Kevinin kuvaus itsestään, scoottilaudalla Helsingissä hameen helmat hulmuten. :D