Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
34701/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupu taitaa voittaa koko kilpailun kun kaikki tykkää hänestä.

Noin, Tupu putoaa sunnuntaina.

Tarkoitatko että Tupu äänestetään pois koska on asukkaiden mielestä potentiaalisesti kova vastus? Mulle ihan sama mistä syystä äänestetään ulos, oon lopen kyllästynyt Tupun naamaan. Anun kanssa ansaitsisivat molemmat jaetun norsunvee-palkinnon tästä tehtävästä. Tupussa on jotain mistä en tykkää yhtään. Jotain pahantahtoisuutta ja ämmämäisyyttä. Aamun akateemisveetuilussa esim. tuli näkyviin.

Ei vaan Tupu saa nimeämispisteitä koska joku pitää valita eikä Tupu ole niin inessä noiden nuorempien jutuissa, hieman ulkopuolinen. Ville taas edelleen uskontojuttujensa takia. Kolmatta häätöön kiertyä on vaikea ennustaa, ehkä Jukka, muilla vielä panojutut muistiss.?

Vierailija
34702/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks nyt olis reilua että jukka, milla ja kevin valvois ja tekis hommia ja muut nukkuis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34703/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon Anun sitten sitten sitten ja sitten hölötyksiä jaksa kuunnella. 

Anun olisi aika lähteä kotiin lastensa luokse. 

Vierailija
34704/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mullakaan ei toimi ruutu. Onko kikkakolmosia, miten sen saa toimimaan.

Päivälläkin ainakin jotkut valittelivat ettei toimi.

Mikä laite?

Jos valittelette toimimattomuutta, niin "Olen Helsingissä" ei paljoa auta, enemmän kiinnostaisi millä laitteella käytätte.

Minulla älytelkkarissa Ruutu ei toimi, jos sen avaa heti, kun avaa telkkarin. Täytyy käyttää ensin päällä joku muu nettiä käyttävä sovellus, esim. YouTube, että verkkoyhteys toimii, ja sitten vasta Ruutu.

Vierailija
34705/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että asukkaat antais Jukalle ääniä niin voitais äänestää se pois. Ällöttävä ja vielä tyhmäkin.

Vierailija
34706/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villen venäläisaksentti ärsyttää. Ei ole fiksua äänestyksiäkään ajatellen, ottaen huomioon että Suomen suurin maahanmuuttajaryhmä ovat venäläiset.

Menee niin yli nämä mielensä pahoittamiset.

Vierailija
34707/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina 2p Krisulle, Kevin 1p Krisulle, Milla 1p Krisulle, Tupu 1p Krisulle,

Krisu yht.5p HÄÄTÖÖN

Tupu ei anna Krisulle pisteitä, turha luulo. Krisuhan on kuin Tupun poika.

Ja hellyyttä on myös Krisun äänessä kun hän kutsuu Tupua.

Vierailija
34708/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt sitä että johtuuko tuotannon lepsuus Krisusta. Mun mielestä tuotanto on oikeasti melkoisen lepsu nyt. Krisu on niin räjähtävä tyyppi etteivät uskalla laittaa painetta koska lopputulos voi olla mennä yli, joko henkisesti tai fyysisesti? Mua ahdistaa Krisun takia katsoa koko BB:tä. Ohjelma on viihdyttävää draamaa, kun ihmisten erilaiset tavat elää kolisee yhteen. Vaikka Eeviksen ja Jukan paneminen ja se ettei muut halua sitä makkariinsa. Siinä ei kukaan halua toiselle tietoisesti pahaa tai vahingoittaa. Samoin joku sellainen että Tupu on aina tehnyt kastikkeen noin ja Anu näin ja siitä seuraa skismaa ja ärsyyntymistä jne. Krisun draama taas on toista maata ja menee niin paljon syvemmälle ihon alle ja siinä on sellaista manipulointia että oikeasti ottaa päähän katsoa. Joku tuollainen mitä itse en nähnyt eiliseltä jossa Krisu huutaa Millalle jostain mitättömästä "rikkeestä" tosi rumasti.

Nimenomaan, et nähnyt. En ole itsekään nähnyt mainitsemaasi tilannetta enkä tiedä mitä siellä tapahtui, mutta todella monet tapahtumat mitä täällä on kuvattu suunnilleen niin, että Krisu karjuu sekopäisenä ja on melkein kädet jonkun kurkulla, on todellisuudessa ollut jotain ihan muuta. Ääni ehkä kohoaa ja puheesta 90% on kirosanoja, mutta muuten käytös ei ole yhtään sen pahempaa kuin kenen tahansa ärsyyntyneen.

No mulle jäi se käsitys että Milla olisi sanonut ilmeisesti hyvässä hengessä jotain Krisun viereen istumisesta tms. ja Krisu olisi huutanut että hyi vittu et kyllä tuu siihen tai jotain muuta vastaavaa ihan kuin olisi oikeasti tarkoittanut sitä ja tilanteeseen sopimattomalla raivolla. En tiedä menikö tilanne oikeasti näin, mutta olisi hyvin Krisumaista. Ei tarvitse monta kertaa toimia noin kun olohuoneeseen syntyy virtahepo. Ehkä se on koosteessa.

Vierailija
34709/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo Jukka kyllä kauaa kerrallaan tee töitä kun menee jo tupakalle taas.

Vierailija
34710/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on koko viikkotehtävän ollut ärtyisä. Ei siis kilahtele, mutta selvästi ärtyneempi.

Iskän poika haluaa jo ulkomaailmaan vaikuttamaan. Selvinnyt kahdesta äänestyksestä ja tuolta on poistettu juuri ne asukkaat, jotka Iskän poitsu on halunnut. Olettaa/tietää, että kannatusta on ja yleisökin nauroi livelähetyksessä Iskän poitsun puheille. Nyt ulkomaailmaan nauttimaan sankariviitasta muiden hulluntailaisten kanssa - sä näytit niille trönsyille ja muunmikäleille! sä niin pistit niille jauhot suuhun! sä niin loistit!

Iskän pojasta tulee mieleen jenkkien aborttiuskovaiset - juuri tuli YLEltä mielenkiintoinen dokkari. Niin se on kummallisesti kaikissa näissä uskonnoissa, lahkoissa ja kulteissa, että vaikka mitä saarnataan ja opetetaan, niin loppupeleissä aina kuitenkin on kyse yhdestä ja ainoasta asiasta: pillusta ja oikeudesta määrätä sitä. Milloin se näyttäytyy naisten itsemääräämisoikeuden rajoituksina, pukeutumiskoodeina, naisten seksuaalisuuden moralisointina ja rajoittamisena tai sitten naisia vastaan hyökätään epäsuorasti, kuten tässä abortti -asiassa. Ja nämä hulluntailaiset vihaavat lasten tappamista niin paljon, että heittelevät aborttiklinikoille pommeja ja tappavat lääkäreitä. Kertoo kaiken oleellisen tästäkin hurskastelusta.

Ja noi USA:n aborttifundamentalistit tuo vahvasti mieleen puolestaan Handmaid's Talen maailman.

Vierailija
34711/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan Miran on käynyt joku terveydenhuollon henkilö tutkimassa. Ei tuotanto voi ottaa vastuuta siellä yksin sohvalla makoilemassa olevasta kipeästä henkilöstä, jos se vaikka onkin tosi kipee.

Vierailija
34712/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Tupu palkitsisi vaivaisimmat ja eniten valittavat kun pyydetään ahkerimpia ja eniten panostaneita, niin sekö sitten olisi hyvä asia ja tuntuisi muista oikeudenmukaiselta. Eiköhän aikuiset ihmiset pysty pitämään itse itsestään huolta ja ymmärrä että tarkoituskin on koetella. Villekin oli niin rinta rottingilla lähtemässä tehtävään kovin varma että Tarina ja Kevin ja Milla lähtisivät tuolta maitojunalla kotiin ensimäisenä mutta ei sitten ihan käynytkään niin. Kyllä mua ainakin hävettäisi mennä "ahkerimpana" puljuun lillumaan jos olisin tullut valituksi vaivaisimpana ja huonoimmin voivana ja myrtseimpänä, kun olisin itse ensin lesonnut.

Mulla 24/7 ja Kevin ei tee paljoa mitään. Aamupäivän vaan oleili.

Jukka tehnyt ja Milla. Krisu ollut ahkera.

Ei mennyt ahkerimmat paljuun.

Nyt valehtelet Kevinistä! Hän kokosi heti aamulla oksia ja käpyjä, kun muut joivat aamukahviaan. Kevin myös raahasi yksin kuormalavoja laavun edustalle,jotta tuötasosta tuli korkeampi. Haki myöhemmin vielä tiiliä lavojen alle korotukseksi. On tehnyt kaikkia hommia hyvin ja valittamatta!

Hän on yllättänyt tässä tehtävässä ja hänellä on hyvät jutut, kivaa läppää.

Vierailija
34713/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt sitä että johtuuko tuotannon lepsuus Krisusta. Mun mielestä tuotanto on oikeasti melkoisen lepsu nyt. Krisu on niin räjähtävä tyyppi etteivät uskalla laittaa painetta koska lopputulos voi olla mennä yli, joko henkisesti tai fyysisesti? Mua ahdistaa Krisun takia katsoa koko BB:tä. Ohjelma on viihdyttävää draamaa, kun ihmisten erilaiset tavat elää kolisee yhteen. Vaikka Eeviksen ja Jukan paneminen ja se ettei muut halua sitä makkariinsa. Siinä ei kukaan halua toiselle tietoisesti pahaa tai vahingoittaa. Samoin joku sellainen että Tupu on aina tehnyt kastikkeen noin ja Anu näin ja siitä seuraa skismaa ja ärsyyntymistä jne. Krisun draama taas on toista maata ja menee niin paljon syvemmälle ihon alle ja siinä on sellaista manipulointia että oikeasti ottaa päähän katsoa. Joku tuollainen mitä itse en nähnyt eiliseltä jossa Krisu huutaa Millalle jostain mitättömästä "rikkeestä" tosi rumasti.

Nimenomaan, et nähnyt. En ole itsekään nähnyt mainitsemaasi tilannetta enkä tiedä mitä siellä tapahtui, mutta todella monet tapahtumat mitä täällä on kuvattu suunnilleen niin, että Krisu karjuu sekopäisenä ja on melkein kädet jonkun kurkulla, on todellisuudessa ollut jotain ihan muuta. Ääni ehkä kohoaa ja puheesta 90% on kirosanoja, mutta muuten käytös ei ole yhtään sen pahempaa kuin kenen tahansa ärsyyntyneen.

No mulle jäi se käsitys että Milla olisi sanonut ilmeisesti hyvässä hengessä jotain Krisun viereen istumisesta tms. ja Krisu olisi huutanut että hyi vittu et kyllä tuu siihen tai jotain muuta vastaavaa ihan kuin olisi oikeasti tarkoittanut sitä ja tilanteeseen sopimattomalla raivolla. En tiedä menikö tilanne oikeasti näin, mutta olisi hyvin Krisumaista. Ei tarvitse monta kertaa toimia noin kun olohuoneeseen syntyy virtahepo. Ehkä se on koosteessa.

Parempi pitää mölyt mahassa, kun et näköjään tiedä mistään mitään.

Vierailija
34714/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi pitää mölyt mahassa, kun et näköjään tiedä mistään mitään.

Toisen käden tietoa referoin. Miten se sun mielestä meni?

Vierailija
34715/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Tarina, Ville, Krisu ovat häädössä, että saadaan vihdoin Tarina ulos talosta.

Vierailija
34716/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää

Vierailija
34717/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Krisu parkaa kun täällä on paljon tosikkoja jotka ei ymmärrä leikkiä. Ihmiset jotka ovat nähneet elämästä muunkin puolen kuin pullamössön ja kadun aurinkoisen laidan saattavat heittää ihan leikkinäkin hieman rajumpaa settiä.

Vierailija
34718/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilispäivän muoti naurattaa aina ja parin vuoden takaisista valokuvista tulee ehtymättömän komiikan lähteitä. 

Mutta sitten on vielä erikseen trendejä, jotka ovat myöhemmin ûbernoloja - oma veikkaukseni on, että kun esim. Milla katsoo vaikka viiden vuoden kuluttua vanhoja BB-aikaisia kuvia itsestään, niin päällimmäinen ajatus on : what was I thinking? Nimittäin nuo palkkikulmakarvat ovat järkyttävän rumat ja hallitsevat koko naamaa. Ilman niitä tyttö olisi jopa kaunis.

Vierailija
34719/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt huomannut että katson mieluiten sitä kameraa missä on Tarina, Krisu, Milla ja Jukka sekä Ville ja Tupu.

Krisu ansainnut voiton vaikka ennen ajattelin toisin. En hyväksy hänen kaikkia tekojaan mutta parasta viihdettä hän on meille katsojille antanut ja palkkion ansainnut.

Anu ja Helmeriä en jaksa kuunnella.

Vierailija
34720/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Krisu parkaa kun täällä on paljon tosikkoja jotka ei ymmärrä leikkiä. Ihmiset jotka ovat nähneet elämästä muunkin puolen kuin pullamössön ja kadun aurinkoisen laidan saattavat heittää ihan leikkinäkin hieman rajumpaa settiä.

Fakta on myös se että tuo on kiusaajien perusselitys teoilleen. Sen taakse on niin helppo paeta.

Ketju on lukittu.