BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vähän Miraa näytetään nyt. Paneeko se Virtasen kanssa vai mitä se tekee?
Miksi Miraa pitäisi näyttää???
Olisihan se kiva nähdä miten se lintsaa. Tiedä vaikka sille olis tuotu kasa viimeviikkoisia akkain lehtiä ja sipsejä ja sitä batterya. Tai onhan sekin mahdollista, että Mira on mennyt Rediin shoppailemaan.
Tarina 2p Krisulle, Kevin 1p Krisulle, Milla 1p Krisulle, Tupu 1p Krisulle,
Krisu yht.5p HÄÄTÖÖN
Oon miettinyt sitä että johtuuko tuotannon lepsuus Krisusta. Mun mielestä tuotanto on oikeasti melkoisen lepsu nyt. Krisu on niin räjähtävä tyyppi etteivät uskalla laittaa painetta koska lopputulos voi olla mennä yli, joko henkisesti tai fyysisesti? Mua ahdistaa Krisun takia katsoa koko BB:tä. Ohjelma on viihdyttävää draamaa, kun ihmisten erilaiset tavat elää kolisee yhteen. Vaikka Eeviksen ja Jukan paneminen ja se ettei muut halua sitä makkariinsa. Siinä ei kukaan halua toiselle tietoisesti pahaa tai vahingoittaa. Samoin joku sellainen että Tupu on aina tehnyt kastikkeen noin ja Anu näin ja siitä seuraa skismaa ja ärsyyntymistä jne. Krisun draama taas on toista maata ja menee niin paljon syvemmälle ihon alle ja siinä on sellaista manipulointia että oikeasti ottaa päähän katsoa. Joku tuollainen mitä itse en nähnyt eiliseltä jossa Krisu huutaa Millalle jostain mitättömästä "rikkeestä" tosi rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Isot pisteet Kevinille että kehtasi näyttää kaiken Suomelle. Rohkea!
On se ennenkin näyttänyt kuten muutkin asukkaat
Vierailija kirjoitti:
Krisu yht.5p HÄÄTÖÖN
Tupu ei anna Krisulle pisteitä, turha luulo. Krisuhan on kuin Tupun poika.
Livenä nyt :
Mira oli sanonut palkinnon saajille, että oli laittanut teltan sisälle puukapulan alle papereita. Ovat aikaisemmin etsineet kadonneita papereita, joissa on lehmien nimiä. Miettivät salaliittoteorioita ja salatehtävää.
Etsivät niitä nyt. Ei ollut sanonut, mille sivulle laittoi paperit.
Olivat epäilleet Anua papereiden hävittäjäksi ja pojat olivat pohtineet jopa ”menkkaroskiksen” tutkimista.
Eivät löydä niitä. Krisu komentelee Anua etsimään niitä. Anu sanoo ”koko ajan etsin, hyvä ystävä!”
Vapaalla Tupu ja Anu, vessareissulla. Muut tekee töitä. Edelleen miettivät missä paperit ovat, miksi ja milloin Mira on ne sinne laittanut.
Kimmon ranne kipeä mutta pystyy tekemään töitä, kunhan puukkoa ei tartte painaa. Eikö se muutenkaan niin kipeä ole, kertoo.
Tarina nimeämässä lehmiä. Nyt ollaan menossa IF - alkuisissa nimissä.
Anu menee takaisin nimeämään lehmiä ja Tarina kysyy haluaako joku linjastosta tauolle. Ei halua.
Kovaäänistä haukottelua joltain.
Tarina kysyy haluaako joku kaakaota, hän voisi keittää. Kukaan ei halua. Keittää itselleen.
Etsivät edelleen papereita laavusta.
Nyt mullakaan ei toimi ruutu. Onko kikkakolmosia, miten sen saa toimimaan.
Päivälläkin ainakin jotkut valittelivat ettei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä, nimeääkö Tarina Krisun, kun Krisu ollut kilttinä Tarinalle.
Kristian varmaan nimeää Tarinan, joten toivottavasti Tarina ei ole liian hyväuskoinen ja luule, että heillä on aidosti hyvät välit. Jos Kristian jatkaa talossa, jossain vaiheessa hän kiukuspäissään taas v*ttuilee Tarinan selän takana ja jotenkin saa muidenkin mielipiteet tätä vastaan.
Tosin, vaikka Kristian joutuisikin häätöön, hän ei ehkä kovin helposti putoisi. Monien Kristian-mielikuva tulee paljon ensivaikutelman ja huippuhetkien perusteella.
Seurannut heitä 24/7 ja ihmiset jotka ei pidä toisistaan niin eivät hakeudu vierekkäin istumaan ja juttua riittää.
Ei se niin mene ette et pidä jostain ihmisestä niin et pidä koskaan tai jostain pitää ja myöhemmin huomaa ikäviä piirteitä.Toki Krisusta ei tiedä ja huomista odotan jännityksellä.
Tarina on sovitteleva hyvän hengen luoja, joka voi istua kenen kanssa tahansa. Hän on uteliaampi kuuntelemaan Krisun juttuja kuin toisinpäin. Tietenkään Krisu ei siitä karkuun juokse, kun on tilanteessa. Krisu ei alusta asti ole pitänyt Tarinasta, luultavasti siksi koska Tarinalla on voimakas tahto kuten Krisullakin, ja Krisu ei oikein pidä siitä, jos joku toinen voimakastahtoinen on samalla "reviirillä".
Välillä olen ihan ymmyrkäisenä, miten Tarina jaksaakin yrittää Krisun kanssa sopia ja ajatella hyvää tästä, vaikka on tullut tämän toimesta loukatuksi.
En ole se, kenelle kommentoit, mutta sivusta haluan kommentoida. Minua itseäni Tarinan tyyli ärsyttää tavattomasti. Ok, on ystävällinen, on hyväntahtoinen, ei missään tapauksessa ilkeä, mutta voin kuvitella että samassa tilassa tuo tietynlainen aikailu, tapa puhua, tarve selvittää aina ja iankaiken sanoiksi kaikki, myös niiden kanssa jotka eivät kyseisestä tyylistä välitä, se vaan ärsyttää. Ja olihan se Tarinan alkuvaihe talossa aikamoinen, ahdistuneena määmäätunteilijana tunteili lyttyyn kaikki muut välittämättä yhtään siitä miltä toisista tuntuu. Krisun tapa olla on tommonen äijämäinen, hänen omasta historiastaan (sekin aikamoinen, kuten tänään kuultiin) kumpuava. Minuakin ärsyttää hänen kiroilemisensa ja ajoittainen perseilynsä. Mutta arvostan hänessäkin, kuten Tarinassakin, hyväntahtoisuutta ja halua tulla toimeen kuitenkin kaikkien kanssa. On noissa jotain samaakin, vaikka ilmaisevat itseään eri tavoin, ja ovat taatusti aivan erilaisista lähtökohdista kasvaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Tupu palkitsisi vaivaisimmat ja eniten valittavat kun pyydetään ahkerimpia ja eniten panostaneita, niin sekö sitten olisi hyvä asia ja tuntuisi muista oikeudenmukaiselta. Eiköhän aikuiset ihmiset pysty pitämään itse itsestään huolta ja ymmärrä että tarkoituskin on koetella. Villekin oli niin rinta rottingilla lähtemässä tehtävään kovin varma että Tarina ja Kevin ja Milla lähtisivät tuolta maitojunalla kotiin ensimäisenä mutta ei sitten ihan käynytkään niin. Kyllä mua ainakin hävettäisi mennä "ahkerimpana" puljuun lillumaan jos olisin tullut valituksi vaivaisimpana ja huonoimmin voivana ja myrtseimpänä, kun olisin itse ensin lesonnut.
Mulla 24/7 ja Kevin ei tee paljoa mitään. Aamupäivän vaan oleili.
Jukka tehnyt ja Milla. Krisu ollut ahkera.
Ei mennyt ahkerimmat paljuun.
Höpsis pöpsis, mulla on myös 24/7 ja olen flunssassa kyylännyt kolmatta päivää. Kevin aamulla organisoi koko palettien kohotus ergonomian tähden -homman, jonka jälkeen istui linjassa ja tsemppasi muita. Koko ajan huudellut juttuja tyyliin Tupu tekee jotain "Tuulahan on voimanainen!", kysellyt muiden kuulumisia ja tarinoita, vastannut kaikkeen vitsillä tyyliin "Mikä on mun pesä?" "Nii-in, monennellekohan pesälle sä pääset?", hauskutti jopa noita ÄIJIÄ vitsailemassa "Kyllä miehellä on puukko!" ja muutenkin saanut jokaisen fiiliksen tuolla ylös ja hekottelemaan. Kevin myös kaivoi Kimmosta ja Helmeristä päivän mielenkiintoisimman dialogin irti.
Vierailija kirjoitti:
Krisu yht.5p HÄÄTÖÖN
Ehei, ei mene Krisu häätöön, en usko että Tarina enää heittää ainakaan kahta pistettä Krisulle eikä Kevinkään. Nyt ääniä menee Tupulle ja Villelle,Jukkskin voi kerätä jokusen. Tarinakin saattaa jopa välttyä kokonaan äänestykseltä sillä on relannut hieman. Jukka tai Milla voi olla potentiaalisia pisteen saajia.
Siis miksi Mira sisällä? Ei ole 24/7ja tätäkin keskustelua seuraan vain satuunaisesti sivuja hypellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen, että elämässäni ei ole Villen kaltaisia ihmisiä - kovia, suvaitsemattomia, ankaria ja julmia. En ymmärrä, miten voi kukaan tykätä hänestä. Vastenmielinen ihminen.
Onko hän tehnyt tarkoituksella jotain konkreettisen ilkeää jollekin?
On.
1. Matki ilkeällä tavalla toisen ihmisen puhevikaa.
2. Hänen periatteet abortista jms - onko normaalia, että joku keski-ikäinen äijä luulee, että hänellä on oikeus sanoa, mitä nainen voi tehdä ja mitä ei, kun kyseessä sen naisen vartalo. Myös ilkeä ajatus on ilkeä teko jos sen sanoo ääneen.
3. Suvaitsematon ja se loukkaa muunsukupuolisia.
4. Haukkui Millaa, kun puhuttiin twerkkauksesta.
5. Sovinisti
6. Luulee tietävänsä, mikä on oikea ja mikä väärin ja luulee, että on parempi, kun muut - ylimielinen käytös.
Toivottavasti tippuu - olisi raikas ilma talossa ja kevyempi ilmapiiri.
Toivottavasti osaat suhteuttaa nämä muiden asukkaiden vikoihin etkä ole vain päättänyt, että tämä yksi on paha, joten kaikki mitä hän tekee on pahaa, vaikka joku muu tuolla tekisi paljon pahempaa.
Tottakai osaan. :) Kukaan muu ei ole tähän asti tehnyt paljon pahempaa. Kukaan ei ole tähän asti sanonut, että pakottaisi 14 v raisk..atun synnyttämään vaan sen takia, että iskä haluaa. :) Aika ällöttävä. Kristianilla on loukkaava puhetapa, mutta ei se ole niin paha. Hän oli sitä mieltä, että settä 9 kuukautta pakosta raskaana, synnyttäminen ja lapsen adoptioon antaminen ei ole normaalia. Jos Villellä olisi valta...??? Hän tekisi paljon pahaa ja sanoisi, että se on hyvän tekemistä. Se mua ällöttää.
Minulle särähti myös kun kuuntelin Villen mielipiteitä. Hän viis välitti esimerkkinä otettuun 14-vuotiaan tytön kohtalosta ja tilanteesta vaan jankkasi aborttikielteisyyttään. Kylmä ja itsekäs äijä ville on. Harmi kun Krisu käskettiin päiväkirjahuoneeseen eikä siksi voinut jatkaa vänkäämistä.
Koska ovat abortista puhuneet? Jos tänään, haluaisin kuunnella mitä ville sanonu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Tupu palkitsisi vaivaisimmat ja eniten valittavat kun pyydetään ahkerimpia ja eniten panostaneita, niin sekö sitten olisi hyvä asia ja tuntuisi muista oikeudenmukaiselta. Eiköhän aikuiset ihmiset pysty pitämään itse itsestään huolta ja ymmärrä että tarkoituskin on koetella. Villekin oli niin rinta rottingilla lähtemässä tehtävään kovin varma että Tarina ja Kevin ja Milla lähtisivät tuolta maitojunalla kotiin ensimäisenä mutta ei sitten ihan käynytkään niin. Kyllä mua ainakin hävettäisi mennä "ahkerimpana" puljuun lillumaan jos olisin tullut valituksi vaivaisimpana ja huonoimmin voivana ja myrtseimpänä, kun olisin itse ensin lesonnut.
Samat huomiot, 247 koko päivän päällä. Ja edellisinä päivinä työskenteli ahkerasti ja valittamatta.
Mulla 24/7 ja Kevin ei tee paljoa mitään. Aamupäivän vaan oleili.
Jukka tehnyt ja Milla. Krisu ollut ahkera.
Ei mennyt ahkerimmat paljuun.Höpsis pöpsis, mulla on myös 24/7 ja olen flunssassa kyylännyt kolmatta päivää. Kevin aamulla organisoi koko palettien kohotus ergonomian tähden -homman, jonka jälkeen istui linjassa ja tsemppasi muita. Koko ajan huudellut juttuja tyyliin Tupu tekee jotain "Tuulahan on voimanainen!", kysellyt muiden kuulumisia ja tarinoita, vastannut kaikkeen vitsillä tyyliin "Mikä on mun pesä?" "Nii-in, monennellekohan pesälle sä pääset?", hauskutti jopa noita ÄIJIÄ vitsailemassa "Kyllä miehellä on puukko!" ja muutenkin saanut jokaisen fiiliksen tuolla ylös ja hekottelemaan. Kevin myös kaivoi Kimmosta ja Helmeristä päivän mielenkiintoisimman dialogin irti.
En osaa kyllä yhtään arvata muita pisteitä, kuin, että Milla ja kevin antavat Villelle kaksi pistettä.
Ja Ville Tupulle sen 2
Krisua vituttaa tuo paljuhomma ja antaa Tupulle2
Isoveli määräsi Miran päivällä sisälle lepäämään, kun oli niin kalpea ja kipeä.
Nimeämisistä ei saa puhua. Silti tuolla on kolmatta päivää nimetty lehmiä ja puhuttu siitä ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi Mira sisällä? Ei ole 24/7ja tätäkin keskustelua seuraan vain satuunaisesti sivuja hypellen.
Hän on ollut flunssainen ja tänään oli vähän lämpöäkin.
Livenä nyt :
Krisu, Tupu ja Tarina etsimässä käpyjä.
Vi•tu saa•ana per•ele, Krisu puhisee.
Aika pieniä on, toteavat.
Krisu menee tekemään keppejä ja kehottaa muita jatkamaan käpyjen etsimistä. Ennen kuin aloittaa, luovuttaa saaliinsa ja sanoo ”ei tässä vit•u oo kuin pari”.
Ville tarvitsee puukon. Krisu sanoo että tuossa on yksi maassa ja osoittaa viereensä.
”Maassa? Ou nou!”, Ville sihauttaa ilmaa hampaiden välistä.
Ville meni keräämään käpyjä. Alkavat olla loppu.
Kevin kaatui laavussa istualtaan taaksepäin. Kun pääsi takaisin ylös kertoi löytäneensä sukan. ”Ja nyt tipahti puukko ... kriittiseen paikkaan.” Kevin sanoo.
Mitä siellä oli? Mirri vai tulppaani? Molemmat?