BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Joo, Ruutu rikki.
Hyvin toimii pöytäkoneen selaimella. Vika kai sovelluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, Ruutu rikki.
Lakkasiko sulla vaan toimimasta vai ei päästä sinne?
Vierailija kirjoitti:
Joo, Ruutu rikki.
Ei ole rikki. Hyvin toiminut kokopäivän.
Onko noilta kadonnut jotain työkaluja? Kävikö jänis varkaissa aamulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina näyttä samalta miltä näyttää kaikki bibolaarit ja tietynlaisten lääkkeiden käyttäjät. Naama roikkuu ja suu on auki koko ajan.
Eilen haukuit Eevistä samoilla sanoilla.
Menisit nyt hoitoon.Mä olin se joka sanoi ex-bb:n kasvoja mielisairaan näköiseksi eilen, koska se on totta, ei haukkumista. Olen ollut sairaalassa, jossa sen oppii huomaamaan. Tarinasta en ole kommentoinut mitään.
Olet ollut sairaalassa eli olet mielisairas.
Käytännössä se tarkoittaa että mielisairaus näkyy susta pahasti sillä sairaalaan ei muuten mennä.
Olet samanlainen kun siskoni joka näkee että muutkin on mielisairaita.
Paha mielisairaus kyllä näkyy kasvoista ja näkyy myös ettei Eevis ole mielisairas eikä mielisairaat läpäise Bb psykologin seulaa.
Kaikki ihmiset pitää hyväksyä mutta pakko sanoa että mielisairaiden kanssa ihan mahdoton olla.
Eevis ei olisi päässyt taloon jos oli mielisairas.
Olen onnellinen, että elämässäni ei ole Villen kaltaisia ihmisiä - kovia, suvaitsemattomia, ankaria ja julmia. En ymmärrä, miten voi kukaan tykätä hänestä. Vastenmielinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Ruutu rikki.
Mulla ei toimi iPadilla eikä pöytäkoneella. iPad valittaa yhteysongelmasta, selain pöytäkoneella ei anna mitään sisältöä. Itse Helsingissä DNA:n netillä. Jotain häikkää siinä on. Ehkäpä toimii niillä joilla striimi käynnissä.
Mitähän siellä tapahtuu, ihan jännittää 😆😆
Vierailija kirjoitti:
Hehehe, äänestetään pelleville vit-tuun talosta HAHAHAHAH :-)))))))))
Joo hyvä idea. Mitä enemmän vaan ihmiset äänestää Villeä niin sitä parempi ja paremmin pysyy talossa ;)
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko teillä ruutu normaalisti? Mulla herjaa yhteysongelmaa.
Ykköskamera ei toimi lainkaan, kakkonen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Hehehe, äänestetään pelleville vit-tuun talosta HAHAHAHAH :-)))))))))
You bet we will, bro!
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen, että elämässäni ei ole Villen kaltaisia ihmisiä - kovia, suvaitsemattomia, ankaria ja julmia. En ymmärrä, miten voi kukaan tykätä hänestä. Vastenmielinen ihminen.
Onko hän tehnyt tarkoituksella jotain konkreettisen ilkeää jollekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Ruutu rikki.
Mulla loppu just toimimasta.
Menevät takaisin niin Bablo juoksee siellå, ois aika kova 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina näyttä samalta miltä näyttää kaikki bibolaarit ja tietynlaisten lääkkeiden käyttäjät. Naama roikkuu ja suu on auki koko ajan.
Eilen haukuit Eevistä samoilla sanoilla.
Menisit nyt hoitoon.Mä olin se joka sanoi ex-bb:n kasvoja mielisairaan näköiseksi eilen, koska se on totta, ei haukkumista. Olen ollut sairaalassa, jossa sen oppii huomaamaan. Tarinasta en ole kommentoinut mitään.
[/Se on vaan sinun mielipide. Et ole mikään totuus. Saa sitä kaikkea paskaa puhua kun et Eeviksestä tykkää.
Minä en usko sinua.
Teen samaa työtä kuin sinä ja olen aivan eri mieltä asiasta.Kerroin vaan sen mitä olen havannoinut, jos se menee sulla tunteisiin, ei se ole minun ongelma.
Kyllä sen kasvoista tunnistaa kun on paljon mielisairaita nähnyt. Mtä työtä sinä teet, keneen mahdat minut taas sekottaa? Minä olen sairaseläkeläinen, en tee työtä.EI kannata kuvitella että jokainen kommentoija on yksi ja sama, kun et asiaa tiedä, minä en ole Tarinan naamasta sanonut yhtään mitään.
Sairaseläkkeelle mielen sairaudesta??
Tiedätkö sun kaltaiset on umpihulluja.
Näette mitä tahdotte.
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt mielessä, että jonkun mielestä sinä voit olla hyvin vastenmielinen ihminen mielipiteinesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri sanoi juuri että jos tehtävä ei onnistu niin johtuu sivuista ja painoa on kyllä tarpeeksi.
Pitkät jalat ja sojottavat sivuille.Lehmän jalat pitäisi mennä suoraan alaspäin.
Ulkonäöllisesti ei näytä lehmiltä mutta kuinka ankara on isoveli.Miten eivät mieti miltä se lehmä näyttää.
Se on yks ja sama miltä se käpylehmä näyttää. Tärkeintä on, että sen on seistävä vakaasti kaikilla neljällä jalallaan. Eli saa olla ihan millainen monsteri tahansa, kunhan pysyy vakaasti pöydällä.
Laaduntarkkailija – varmistaa, että käpylehmän on laadultaan standardien mukainen eli sen on seistävä vakaasti kaikilla neljällä jalallaan. Laaduntarkkailija palauttaa käpylehmän tarvittaessa linjaston oikeaan kohtaa korjauksia varten.
Luulen, että Helmeri puhui niistä nimilistan puuttuvista sivuista, kun sanoi, että se on sivuista kiinni, jos tehtävä ei ole onnistunut.
Niin tuo on tulkinnanvarainen. Nyt selvästi ne nimet on kirjattu nimilistaan numerojärjestyksessä, mutta tarviiko niiden listojen olla tallessa tehtävän päättyessä? Toisaalta tehtävän pitää onnistua 85 %:sesti, joten ei kai tuo haittaa jos pari sivua puuttuu, jos tarvittava kilomäärä täyttyy?
Hyväksyjä ja nimeäjä – hyväksyy käpylehmän ja antaa sille yksilöllisen nimen, jolla hän voi toivottaa käpylehmän henkilökohtaisesti tervetulleeksi maailmaan. Jokaisella käpylehmällä on oltava oma uniikki nimi. Käpylehmäovelle.comin protokollan mukaan kukin nimi on kirjattava nimilistaan numerojärjestyksessä käpylehmien syntymäajan mukaan.
Olen ymmärtänyt, että budjetista 85% on kiinni tehtävän onnistumisessa, mutta tehtävä voi olla vain joko onnistunut tai epäonnistunut. Näin ainakin aikaisemmilla kausilla on ollut, että tehtävä on vain joko-tai ja budjetti on sitten jotain 1-99% välillä (oliko se 40 euroa / asukas vai mikä, en enää muista, mistä summasta prosentit lasketaan), riippuen siitä, paljonko ovat lyöneet vetoa.
Eli nyt lyöty vetoa 85% budjetista. Jos onnistuu, käytössä 11 x 40 x 0,85 = 374 euroa. Jos epäonnistuu, käytössä 11 x 40 x 0,15 = 66 euroa.
Mutta mitään 85-prosenttista onnistumista ei kai ole?
Ok! En ole tuota ajattellut ja sen tarkemmin pohtinut. Olen vain jotenkin ajatellut niiden prosenttiosuuksien liittyvän myös onnistumismäärään.
Ehkä jos on vieraskorea jollekin, jonka tapaa vain hetken. Mutta noi asuu tuolla 24/7 toistensa kanssa, joten voisi odottaa, että joitakin omia mielipiteitä tulee esille ja niistä haluaa myös kertoa, pitää kiinni. Kohteliaastikin voi olla eri mieltä ja väitellä (vrt. Krisu & Ville uskontokeskustelu). Henk.koht. mun on vaikea saada tuollaisista ihmisistä mitään irti, jotka peesailevat vähän kaikkia. Minusta he ovat aika persoonattomia, enkä pidä kovinkaan luotettavina, koska ei tiedä, mitä mieltä oikeasti ovat. tai ovatko mitään mieltä. Mielipiteettömissä ihmisissä ei ole mitään tarttumapintaa.