BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
siis miten ne on muka jo 1/3 täyttäneet mukeilla, meidän altaan täyttymiseen menee ihan sikana aikaa vaikka suoraan letkusta tulee vesi täysillä
Toivottavasti loppuviikon vedenkäyttö on rajoitettua, eihän tuossa oo mitään järkeä. Huomenna lämmintä vettä suihkuun 3 minuutiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sydäntä särkee tuo veden haaskaus 😩
Ihan käsittämätöntä typeryyttä kyllä. Kuka nää tehtävät oikein keksii?
Vierailija kirjoitti:
siis miten ne on muka jo 1/3 täyttäneet mukeilla, meidän altaan täyttymiseen menee ihan sikana aikaa vaikka suoraan letkusta tulee vesi täysillä
Siellä tais olla jo valmiina se lähes 1/3.
Ehkä Eeviksen hygienian puute johtuu siitä että fanittaa Zizekiä (näin itse kertoi). Zizek on tunnetusti aina hikinen ja epäsiisti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Eeviksen hygienian puute johtuu siitä että fanittaa Zizekiä (näin itse kertoi). Zizek on tunnetusti aina hikinen ja epäsiisti.
Ei ole olemassa mitään hygienianpuutetta, ellei se sitten oikeasti haise kakalle tuolla. Ihmiset käy aivan liian usein suihkussa ikäänkuin normaalisti, vähempikin riittäisi, ellei hiki haise.
BB nyt jotain sanktiota tuosta jatkuvasta veden valuttamisesta. Laittasivat edes tulpan altaaseen ja hyödyntäis sen kertyvän veden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydäntä särkee tuo veden haaskaus 😩
Ihan käsittämätöntä typeryyttä kyllä. Kuka nää tehtävät oikein keksii?
Laittakaa palautetta sinne muutkin. Minä laitoin jo.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Kristianin kissan nenän työntämisestä pissaan, kyllä tässä ketjussa joku jo toitotti, että eläinrääkkääjä. Ja ei ole ok tietenkään, mutta aika kaukana nyt silti siitä, että ihminen ansaitsisi eläinrääkkäjä-leiman. Mutta tätä se someraivo just on, kuvitellaan että kaikilla ihmisillä olisi täydellinen tietämys kaikesta ja että myös pystyisivät sitä aina täydellisesti noudattamaan.
En minä ainakaan ole täydellinen ja jos tuo yksittäinen teko tarkoittaa että ihminen on eläinrääkkäjä, niin olen varmasti sitten minäkin, vaikken juuri tuota asiaa olekkaan koskaan tehnyt.
Viime vuosikymmeninä on onneksi tapahtunut muutos siinä miten ajatellaan, että eläimiä tulisi opettaa/kouluttaa/neuvoa ja siinä mitä pidetään eläinrääkkäyksenä. Yksittäinen teko on aivan samoin julmaa rääkkäystä mikäli se aiheuttaa eläimelle fyysistä tai henkistä kärsimystä.
Esimerkiksi moni koirankouluttaja tietää miten koulutusmetodit ja koulutusteoriat ovat muuttuneet. 30 vuotta sitten koulutuskentillä nähdyt metodit ovat nykyään kiellettyjä ja mennään positiivisen vahvistamisen kautta. Tutkimus eläinten kokemasta kärsimyksestä ja oppimisesta on lisääntynyt lukuisten tutkimusten kautta ja voidaan perustella eettisen ja hyvän kohtelun tarve myös koulutuksen aikana.
Pitää olla ottamatta eläintä jos ei halua kouluttaa sitä hyvällä. Itsepuolustus (ja muiden puolustus) on kyllä sallittua mikäli eläin hyökkää päälle vahingoittamistarkoituksessa. Varsinaiseen koulutukseen ei tarvita väkivaltaa vaan mielikuvitusta ja hermoja. Varmaan jollain kissakuiskaajalla on väkivallattomia keinoja tuohonkin tai kysykää Tuire Kaimiolta kuinka kissa lopettaa merkkailun. Itse en ole kissaihminen niin en ole perehtynyt asiaan.
Pitäisiköhän ottaa drinkki joka kerta kun kuuluu "mitä aktuaalista?!"
Hei te muutamat, jotka postailitte pitkiä tarinoita talon tapahtumista: älkää vielä luovuttako! ❤️🧡💛💚💙💜 Olisi ihan hemmetinmoinen harmi, jos yhden (1!!) räksyttäjän takia koko keskustelun mielenkiintoisin anti katoaisi. Noiden päivityspostausten ansiosta täällä keskusteltiin oikeasti myös talon tapahtumista, eikä vain asukkaiden suuntautumisista yms. Tätä yhtä räksyttäjää vastaan oli kuitenkin 50+ yläpeukuttajaa.
Ja sinä, joka mietit pistäväsi itse jotain uutisfiidiä BB:stä pystyyn, ”muttei taida olla ihan laillista” — kyllä on! On täysin luvallista tehdä esim. faniblogi, jonne kertoilee ja kommentoi talon tapahtumia; samalla periaatteellahan nämä palstakeskustelutkin toimivat. Ihan yhtä laillista kuin Twitter-kommentointikin.
Kristianin vois päästää kotiin kiroilemaan.
Kerrankin tapahtuu jotain, niin jengi ihan poikki.
Alkaa olla hiljaisia hetkiä. Joko kaikki on puhuttu eikä jakseta enää tyhjänhöpinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea tylsää ketjua kokonaan. Eevis ei ole pessyt hiuksiaan perjantaista lähtien, ellei sitten tänä aamuna. Eikä kainaloitaan omien sanojen mukaansa. Laittaa dödöä vain päälle. Heidän vahtivuorollaan oli Eeviksella hikiset kainalot, yöks. Myös Kristian sai selville sen, ettei hän ollut pessyt muitakaan paikkoja. Keksivät römpsä tanssin hänelle. Tieto on bb:n sivuilla myös. Eevis ei myöntänyt pesevänsä römpsäänsä yövuoron aikana. Eeviksen puhe vaikuttaa välillä siltä, että on vaikea puhua selvästi.
Jukka väitti hänellä olleen monia naisia ennen taloon tuloaan. Koneistajalla on suuret luulot itsestään. Hän korostaa sanojaan, joten se on valehtelijoille luonnollista. Siis silloin kun hän väittää ja kehuu itseäänsä.
Kyllähän se oli Mira joku kysyi, etkö muka römpsää edes ole pessyt?! Kyllä hän SEN on pessyt ja hampaansa.
Se Krisun römpsätanssi nyt oli kaikkinensa typerä.
Mutta Eevillä on sukulainen joka ei pese koskaan hampaitaan, kertoi eilen. Saastaisuus kulkee siis suvussa.
Joo. Eikö se ollut seitsemän vuotta pesemättä? :D Eikä reikiä tms.
Hammaskiveä on varmasti senkin edestä. Voi tulla parodontiitti. Se on vaarallisempi kuin karies.
Helmerillä on loistava huumorintaju, hauska tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään hygienianpuutetta, ellei se sitten oikeasti haise kakalle tuolla. Ihmiset käy aivan liian usein suihkussa ikäänkuin normaalisti, vähempikin riittäisi, ellei hiki haise.
Jos hygienianpuutetta ei ole, ei ole silloin hygeniakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei te muutamat, jotka postailitte pitkiä tarinoita talon tapahtumista: älkää vielä luovuttako! ❤️🧡💛💚💙💜 Olisi ihan hemmetinmoinen harmi, jos yhden (1!!) räksyttäjän takia koko keskustelun mielenkiintoisin anti katoaisi. Noiden päivityspostausten ansiosta täällä keskusteltiin oikeasti myös talon tapahtumista, eikä vain asukkaiden suuntautumisista yms. Tätä yhtä räksyttäjää vastaan oli kuitenkin 50+ yläpeukuttajaa.
Ja sinä, joka mietit pistäväsi itse jotain uutisfiidiä BB:stä pystyyn, ”muttei taida olla ihan laillista” — kyllä on! On täysin luvallista tehdä esim. faniblogi, jonne kertoilee ja kommentoi talon tapahtumia; samalla periaatteellahan nämä palstakeskustelutkin toimivat. Ihan yhtä laillista kuin Twitter-kommentointikin.
Tuolla yks foorumi, oon sitä seuraillut.
https://www.bbplaza.org/forum/viewforum.php?f=224&sid=06156b24d60a5ed66…
Kristian nauroi jossain keskustelussa, että Big Brotheriin lähtijäthän ne fiksua sakkia ovat.