BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kooste lähetys on tehty täysin niin että näytetään tietyt ihmiset hyvässä ja toiset huonossa valossa. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä tähden Ville rukoilee ÄÄNEEN??
Katson koostetta eka kertaa nyt. Outoa.
Etenki ku välillä viestii vaimollee.
Hyvä rakas iskä muistutathan kotijoukkoja, että ruskean piirongin vasemmassa alalaatikossa on se lasku, joka pitää maksaa.
Tuoko ei ole viestittelyä?
Juuri näin. Ilmeisesti viihdearvo ohittaa sääntöjen noudattamisen, kun onhan se nyt niin koomista solkottaa pimeässä englanniksi.
Vähän hankala keskustelu, kun osa katsoo koostetta ja osa 24/7:aa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kengät noilla on, naisilla siis? Hopeiset. En löydä netistä. Olisi hienot!
Luulis että bb:n sivuilta löytyis kerran Luhta on ne sponssanut.
Eikös nuo ollut vaan lainassa eli eivät saa itselleen noita? Eli saattaa olla vaan vuokrattu jostain tai tuotanto tilannut jostain zalandolta "sovitettavaksi" ja menee palautukseen heti perjantaina.
Eipä taida olla palautuskunnossa. 😂
Onhan ne aina saanut ne omakseen vaikka puhutaankin lainasta tässä vaiheessa. Toisen hikiset ja känsiin tottuneet kengät kiertoon?-yök.
Sen takia ne otetaan isoveljen talteen, kun sponssi on jo saanut näkyvyytensä.
Villen kielilläpuhuminen ei ole muuta kuin huomionherättämistä. Kuka tahansa osaa siansaksaa.
Oikea pappi Marianne H on humaani.sivistynyt.suvaitsevainen.fiksu ja ei enää nk pappisvirassa mutta marttaliiton puh.joht. siis uskovainen . Vertaan villeen niin ero ku yöllä ja päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Tarina sopisi höpisemään johonkin radioon, missä tarvitaan puhetäytettä musiikin väliin. Hän taisi jossakin mainitakin, että radiotyöstä olisi haaveillut.
Kuka hänen jaarituksiaan jaksaisi kuunnella! Nukahtamisohjelmana korkeintaan, mutta kaakatusnauru haittaisi nukahtamista.
Ei luoja. Katsoin YouTubesta seiskan bb-valvomon jota Saarisen Niko houstaa. Eevis vieraana.. On kyllä oikeasti yksi bb-historian kamalimmista asukkaista. Huuhuh
Vierailija kirjoitti:
Kooste lähetys on tehty täysin niin että näytetään tietyt ihmiset hyvässä ja toiset huonossa valossa. Ikävä kyllä.
En ole katsonut koosteita mutta onko niin että Krisu näytetään todellisuutta paremmassa valossa? Se vaikutelma mulle jäi kun sunnuntaina vähän vilkaisin toisella silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa nyt lukea kaikkia tämän päivän viestejä ja pahoittelut jos on ollut monta kertaa. Mutta pitää sanoa, että Tarinan asenne on tässä tehtävässä yllättänyt kovasti. Olin varma, että hän on tuolla ekana hajoomassa, mutta onkin tuolla ollut tosi hyvällä asenteella ja tsempannut toisiakin.
Mä en ole yllättynyt. Ennen tätä viikkotehtävää Tarina puhui siitä, että hän on sellainen ihminen, joka tykkää tarttua toimeen eikä hidastella.
Joopa joo, eilinen pakkaaminenkin osoitti, että toimeen tartutaan, eikä hidastella! Myös syöminen sujuu perusteellisesti.
Olen ollut yllättänyt Tarinan pärjäämisestä leirissä, mutta trangian kanssa opettelu meinasi melkein polttaa koko leirin!
Oliko noilla käyttöohjetta siihen trangiaan, en minäkään osaisi sitä käyttää varmaan eka kerralla kun en ole ikinä livenä nähnyt koko vehjettä.
Vierailija kirjoitti:
Oikea pappi Marianne H on humaani.sivistynyt.suvaitsevainen.fiksu ja ei enää nk pappisvirassa mutta marttaliiton puh.joht. siis uskovainen . Vertaan villeen niin ero ku yöllä ja päivällä.
Olen samaa mieltä. Ei ev. lut kirkossa tarvitse kuola roiskuen puhua ns. kielillä. Villen/ helluntalaisten juhlissa tärkeintä on teatteri ei sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kengät noilla on, naisilla siis? Hopeiset. En löydä netistä. Olisi hienot!
Oisko Luhdan moonbootsit tai jotain sinnepäin?
Sieltä Aasiasta päin.
https://www.amazon.com/Hoxekle-Silver-Winter-Quality-Fashion/dp/B07KG4G…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä tähden Ville rukoilee ÄÄNEEN??
Katson koostetta eka kertaa nyt. Outoa.
Etenki ku välillä viestii vaimollee.
Hyvä rakas iskä muistutathan kotijoukkoja, että ruskean piirongin vasemmassa alalaatikossa on se lasku, joka pitää maksaa.
Tuoko ei ole viestittelyä?
Onko se oikeasti sanonut noin? :D Okei, oli varmaan vitsi...
Mutta mulla on käynyt mielessä, voisiko ne kielilläpuhumiset olla jotain salaista viestintää. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina sopisi höpisemään johonkin radioon, missä tarvitaan puhetäytettä musiikin väliin. Hän taisi jossakin mainitakin, että radiotyöstä olisi haaveillut.
Kuka hänen jaarituksiaan jaksaisi kuunnella! Nukahtamisohjelmana korkeintaan, mutta kaakatusnauru haittaisi nukahtamista.
Yöradioon. Oma show.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis että bb:n sivuilta löytyis kerran Luhta on ne sponssanut.
Eikös nuo ollut vaan lainassa eli eivät saa itselleen noita? Eli saattaa olla vaan vuokrattu jostain tai tuotanto tilannut jostain zalandolta "sovitettavaksi" ja menee palautukseen heti perjantaina.
Luhta sponssanut ainekin talon sisustus materiaaleja ja noi ulkovaatteet. Luulis että kengätkin on heidän mallistoa.
Vierailija kirjoitti:
247 kertoo paljon enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa nyt lukea kaikkia tämän päivän viestejä ja pahoittelut jos on ollut monta kertaa. Mutta pitää sanoa, että Tarinan asenne on tässä tehtävässä yllättänyt kovasti. Olin varma, että hän on tuolla ekana hajoomassa, mutta onkin tuolla ollut tosi hyvällä asenteella ja tsempannut toisiakin.
Mä en ole yllättynyt. Ennen tätä viikkotehtävää Tarina puhui siitä, että hän on sellainen ihminen, joka tykkää tarttua toimeen eikä hidastella.
Joopa joo, eilinen pakkaaminenkin osoitti, että toimeen tartutaan, eikä hidastella! Myös syöminen sujuu perusteellisesti.
Olen ollut yllättänyt Tarinan pärjäämisestä leirissä, mutta trangian kanssa opettelu meinasi melkein polttaa koko leirin!Oliko noilla käyttöohjetta siihen trangiaan, en minäkään osaisi sitä käyttää varmaan eka kerralla kun en ole ikinä livenä nähnyt koko vehjettä.
Kai tuolla on joku armeijan käynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut koosteita mutta onko niin että Krisu näytetään todellisuutta paremmassa valossa? Se vaikutelma mulle jäi kun sunnuntaina vähän vilkaisin toisella silmällä.
En ymmärrä miten joku voi vääntää tuon homo piknikjutun positiiviseksi. Aivan yhtä ällöttävä ja rasittava kuin sekotarina.
Anu kotiin lastensa luo. Ei hyvää iltaa.
No nyt on siirretty nextille levelille. Palstan mielenterveysongelmaiset jo kertovat sairauksistaan. Yläpeukku sille.