Siskoni ei pidä juuri mitään yhteyttä. Muilla samaa?
Me emme ole koskaan olleet missään riidoissa, vaan välimme ovat hyvät. Silti hän ei pidä mitään yhteyttä ellen pidä häneen. Voi mennä puolikin vuotta etten kuule hänestä, vaikka asumme samassa kaupungissa. Se on sääli, koska hän on kuitenkin mukava ihminen (kuten itsekin olen). Olemme vain jotenkin etääntyneet ja vieraantuneet. Kun tapaamme, ei ole mitään puhuttavaa. Ja kun ei ole mitään sanottavaa, niin yhteydenpito jää. Asia harmittaa minua paljon! Onko muilla samaa? Mitähän tälle voisi tehdä?
Kommentit (101)
No jos ei ole mitään puhuttavaa ja olette etäisiä, niin miksi nyt väkisin pitää yhteyttä ihan vaan sen takia, että olette siskoksia?
No anna siskon olla rauhassa ja älä häiritse häntä, jos ei kerran yhteyttä halua pitää.
Vierailija kirjoitti:
No anna siskon olla rauhassa ja älä häiritse häntä, jos ei kerran yhteyttä halua pitää.
Ei hän minua häiriöksi koe, ja meillä on hyvät välit. Ei hän mitenkään kai halua olla pitämättä yhteyttä, yhteydenpito vain jää. Onko vaikea ymmärtää, että haluaisi olla tekemisissä enemmän siskonsa kanssa? Ei siinä minusta mitään outoa ole. Ap
On samaa. Ei pidä minunkaan vaikka haluaisin sekstailla hänen kanssaan. Jos olet siskosi näköinen niin mielelläni tutustuisin sinuun!
Antaa toisen olla ihan rauhassa, jos ei kiinnosta yhteydenpidot. Siinähän se.
Vierailija kirjoitti:
Parempi pitää edes vähän yhteyttä kuin antaa välien katketa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän minua häiriöksi koe, ja meillä on hyvät välit. Ei hän mitenkään kai halua olla pitämättä yhteyttä, yhteydenpito vain jää. Onko vaikea ymmärtää, että haluaisi olla tekemisissä enemmän siskonsa kanssa? Ei siinä minusta mitään outoa ole. Ap
No ei taida siskoa kiinnosta pitää yhteyttä sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos toista ei kiinnosta, niin miksi häiriköidä?
Ootko sanonut, että haluaisit pitää enemmän yhteyttä, ja toivoisit aloitetta siihen myös häneltä?
Miksi pidät välejänne hyvinä, vaikka olette tosi vähän tekemisissä ettekä silloinkaan puhu juuri mitään? Minusta välinne vaikuttaa korkeintaan välttäviltä.
Minkä ikäisiä olette? Minkälainen lapsuus? Toimisiko vaikka vanhojen valokuvien katselu? Tyyliin "siivosin kaappeja ja löysin vanhoja albumeja" ja alat esitellä kuvia, et hei, muistatko tämän! Ehkä siinä joku muuri murtuis, kun alkaisitte muistella menneitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se nyt häiriköimistä ole, jos pari kertaa kuussa vaikka kuulumisia kyselisi. Kun ei meistä kumpikaan ole ilmaissut, että ei haluaisi olla yhteyksissä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se nyt häiriköimistä ole, jos pari kertaa kuussa vaikka kuulumisia kyselisi. Kun ei meistä kumpikaan ole ilmaissut, että ei haluaisi olla yhteyksissä. Ap
Siskosi on aika hyvin ilmaissut, ettei halua olla yhteyksissä, jos et kuule hänestä puoleen vuoteen mitään ellet sinä ota häneen yhteyttä. Eikö mene jakeluun?
Minäkään en pidä yhteyttä siskooni joka ei juuri pidä yhteyttä minuun. Olen ihmetellyt vain miksi ei pidä.
Sama tilanne on kun perheellistytään. Perhevierailulla kumppanin kuullen ei ole oikein mitään sanottavaa. Vähitellen hiipuu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidät välejänne hyvinä, vaikka olette tosi vähän tekemisissä ettekä silloinkaan puhu juuri mitään? Minusta välinne vaikuttaa korkeintaan välttäviltä.
Sillä tavalla hyvät välit, että emme riitele, emme ole koskaan olleet riidoissa, ei ole kumpikaan koskaan loukannut toista, ei ole mitään ikävää välillämme koskaan tapahtunut. Olemme vain aika erilaisia ihmisiä, ja siksi etäisiä, mutta kyllä molemmat aina ilahtuu silloin kun tapaamme. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuon häiriköinnin tähän repäisit? Eiköhän aikuinen ihminen osaisi sanoa, jos kokisi siskonsa yhteydenotot häiriköinniksi.
Ihan sama. Siskosi ei ole koskaan pitänyt minuun mitään yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette? Minkälainen lapsuus? Toimisiko vaikka vanhojen valokuvien katselu? Tyyliin "siivosin kaappeja ja löysin vanhoja albumeja" ja alat esitellä kuvia, et hei, muistatko tämän! Ehkä siinä joku muuri murtuis, kun alkaisitte muistella menneitä?
Hän on 35, minä olen 45. Lapsuudessa vietimme aikaa aika vähän yhdessä, koska ikäeroa on 10 vuotta. Täytyypä miettiä tuota valokuvaideaa! Ap
Ei ole minulla tuollaista.