BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ville on väärä saarnaaja ja tekopappi. Painukoon sinne....
Ei hyväksy vähemmistöjä eikä tasa-arvoa.
Karmea mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla on nyt sydän syrjällään, kun leikin varjolla tunnusti rakastavansa Krisua ja ilkeä paha setä Krisu torjui.
Kuvitteletko oikeasti, että joku voisi nähdä tuon alkkiksen jotenkin sellaisena johon rakatutaan?
Itse voisin hyvinkin rakastua. Römpsä olisi heti levällään Krisun edessä.
Jukka on ihan onneton verbaalisesti on tottunut purkamaan aktioniin tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iseilla mielisairailla naisilla on samantyyliset kasvot kuin eräällä ex.bb-asukkaalla. Se on kummallista mutta totta. Kyllä mielen sairaudet vaikuttavat ulkonäköön, kasvoihin varsinkin.
Ja mulla on vara sanoa, koska olen myös päästäni enemmän tai vähemmän viallinen ja avohoidon piirissä.
Olisin kasvoista aivan eri näköiseksi kehittynyt ellen olisi kärsinyt mt-ongelmistä nuoresta asti. Naama jotenkin vino ja kolkko, kuvia katsoessa aina kauhistuu.Mistä voi lukea tutkimustuloksista?
Päässäni ei ole tulostinta. Mutta eiköhän jokainen psykiatrikin tämän tiedä, siksi psykiatrit kirjaavat huolella myös sen, miltä potilas näyttää.
Oma psykiatrini sanoi viimeksi, että kasvoni olivat paljon ilmeikkäämmät kuin edellisellä käynnillä. Hän näkee pelkästään kasvoistani, olenko mennyt huonompaan vai parempaan suuntaan.
Tarkkailtuaan vähän pitempään. Kasvot kertoo paljon . Ilme.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa maalimaan!
Hylätäänköhän Jukan kirjaamat lehmät kun ne ne menee aina jonnekin maalimaan?
Näyttää Krisuakin ärsyttävän tuo maalima.
Eeviskään ei ihastunut ja vaikka olisi ei olisi tunnystanut. Noloahan se olisi olkutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla on nyt sydän syrjällään, kun leikin varjolla tunnusti rakastavansa Krisua ja ilkeä paha setä Krisu torjui.
Kuvitteletko oikeasti, että joku voisi nähdä tuon alkkiksen jotenkin sellaisena johon rakatutaan?
Itse voisin hyvinkin rakastua. Römpsä olisi heti levällään Krisun edessä.
Sama juttu. Mielelläni repun levittäisin komealle pojalle. Rakkauden satamaan saattelisin suudelmiin ja riettaalla seksillä.
Ritva 57v
Onko esim. facessa sivua,mistä voi katsoa ja lukea? nää on aivan naurettava palsta. Kiitoa heille jotka informoivat ajankohtasta tietoa.
Seuratkaapa Jukan katseita Tarinan kroppaan, selvästi miettii jo miltä tuntuis...:)
Hyi olkoon tota tupun pubiruusuääntä, vielä kiroilee .. ois muutenkin toi ääni niin karsee..
Onko jänis käynyt vain kerran tuolla?
Rakastuiko Tarina Eevikseen ?
Vierailija kirjoitti:
Seuratkaapa Jukan katseita Tarinan kroppaan, selvästi miettii jo miltä tuntuis...:)
Eikös Tarina ole lepso? Voisi kuitenkin olla joku kolmen kimppa Jukka, Milla ja Tortsu.
Kumma kun eivät hoksanneet hakea rahnaa soutamalla
Ei tätä pysty katsomaan, koska kahinaa ja kaikki puhuu samaan aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Tarina ole lepso? Voisi kuitenkin olla joku kolmen kimppa Jukka, Milla ja Tortsu.
No ei ole kun panseksuaali, mikä käytännössä on sama kuin bi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iseilla mielisairailla naisilla on samantyyliset kasvot kuin eräällä ex.bb-asukkaalla. Se on kummallista mutta totta. Kyllä mielen sairaudet vaikuttavat ulkonäköön, kasvoihin varsinkin.
Ja mulla on vara sanoa, koska olen myös päästäni enemmän tai vähemmän viallinen ja avohoidon piirissä.
Olisin kasvoista aivan eri näköiseksi kehittynyt ellen olisi kärsinyt mt-ongelmistä nuoresta asti. Naama jotenkin vino ja kolkko, kuvia katsoessa aina kauhistuu.Mistä voi lukea tutkimustuloksista?
Päässäni ei ole tulostinta. Mutta eiköhän jokainen psykiatrikin tämän tiedä, siksi psykiatrit kirjaavat huolella myös sen, miltä potilas näyttää.
Oma psykiatrini sanoi viimeksi, että kasvoni olivat paljon ilmeikkäämmät kuin edellisellä käynnillä. Hän näkee pelkästään kasvoistani, olenko mennyt huonompaan vai parempaan suuntaan.Tottakai ilmeet kertovat. Masentunut ihminen ei kovin eläväisesti kommunikoi, tai ei kommunikoi ollenkaan silmillään, ja katse voi olla hyvin vakava/tyhjä/ahdistunut niin kuin mielikin. Jos taas on hyvä olo, kyllä sen näkee. Jos perusjampalla on tylsä olo, sen näkee. Silmät on sielun peili.
Mutta en nähnyt kyllä eeviksen kasvoissa tai silmissä mitään sairasta, hän hymyilee paljon ja pilkettä silmäkulmassa, vaikuttaa ihan onneliselta. Jutut kyllä välillä minunkin mielestä vähän kipeitä, liika seksimässäily, piirrettyillä ja perspanoilla elvistely, kuin olisi ihan tavallista ja hienoa kertoa noita TVssä.
Mutta ei niin kipeitä kuin teillä tietyillä täällä.Minä näin se naamasta että se ei ole terve. Tietysti ne jutut oli pisteenä iin päälle. Mutta ne lievästi harittavat silmät, sitä ei näe heti, mutta sen näkee kun esim tuijotti kattoon. kolkko naama ja suun vääntely, ne on kaikki tuttuja mielisairaalasta. Ja se ihon väri oli välillä todella kelmeä. Sen vain näki. Jopa se kallonluiden näkyminen kasvoista, siinä oli sellasta epäsymmetriaa, ja siitä johtuu sekin että vääntelee leukaluitaan. Mulla on sama vika.
Höpö höpö. Että ihan ihon väri. No mites Helmerin tulipunainen, onko tuttu näky mielisairaalassa? Ihan oikeasti lopeta jo. Eeviksen ihon väri on ihan tavallinen, kertaakaan ei tullut hänen ihosta mitään kummallista mieleen. Ja kaikki muukin höpöhöpö.
Onneksi Helmeristä huokuu tasapainoisuus, ja se että on saanut hyvän kasvatuksen. Jos joskus sattuu lukemaan tuonkin vatipään aivopieruja täältä, niin osaa ohittaa naureskellen tuollaiset pierut.
Kaipaan niin Eevistä ja hänen sensuellia käyttäytymistään. Rakastakaa toisianne!
Ville ja Jukka himaan. En diggaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina on lesbo ja seurustelee muunsukupuolisen kanssa. Jännä yhtälö. Senhän pitäisi olla loukkaus muunsukupuolisen persoonaa kohtaan, että Tarina identifioi hänen naiseksi.
Platoninen suhde on suhde ilman seksiä.
Näin olen käsittänyt.
Se ei ole sama kuin tunteeton seksi.