Leviääköhän Helsingin kaduille mellakat syksyllä Ranskan malliin?
Voi olla jänniä aikoja tiedossa...
Muistan viimeksi kun mellakkatunnelmaa oli Helsingissä Ahon ja Viinasen hallituksen aikana..
Kommentit (20)
Uskon, että syksyllä lakkoillaan. Julkisten alojen työntekijöitä kohdellaan törkeästi.
Ahahah Suomen työttömät mellakoimassa :))). Ottaisin popkornit ja menisin katsomaan.
Mä oon siellä tappelemassa hallituksen joukoissa
Valitettavasti suomalaiset ovat maailman orjamaisin kansa. Päättäjät voivat tehdä mitä vaan, mutta mellakoita ei tule. Korkeintaan Iloinen hyvän mielen osoitus.
Toivottavasti olen väärässä, sillä nyt jos koskaan olisi paikka osoittaa mieltä isosti ja rajusti. Nyt kun suomalaisten kurjistukset on julkistettu, olisi paikallaan oikein juhannus-mellakka. Monella loma ja sää lämmin. Olisi hyvä osoittaa mieltä.
Pah, nynnyt suomalaiset korkeintaan juo kotona kännit, paiskoo puutarhahuonekaluja ja hakkaa vaimon. Lopuksi kusee ja paskoo housuun ja sammuu tai joutuu putkaan.
Ei, ei todellakaan nähdä. Ei ole suomi lampaasta moiseen. Ennemmin meette töihin.
En usko, ei suomalaisia saa barrikadeille. Liian laiskaa porukkaa mellakoimaan.
Voihan vasurit lähteä kun venäjä maksaa tarpeeksi. Taitaa olla vaan rahat loppu
Vierailija kirjoitti:
Pah, nynnyt suomalaiset korkeintaan juo kotona kännit, paiskoo puutarhahuonekaluja ja hakkaa vaimon. Lopuksi kusee ja paskoo housuun ja sammuu tai joutuu putkaan.
Kuulostaa vasureilta.
Suomalainen veronmaksaja vaan närkäsryi, kun selvisi että rikas ja kaiken ilmaiseksi saava pääministeri söi perheineen aamiaista hänen piikkiin. Vai parrikaadeille, sen kun näkisi.
Maailman onnellisin kansa on tyytyväinen uskoessaan valtamedian uutisia. Suomalaiset ykkösenä ja Nigeria kakkosena.
Kunhan TV, netti ja poliitikot suoltaa sirkushuveja ja leipää saa leipäjonoista, niin mitään ei kannata kyseenalaistaa.
Tosin uusi hallitus antaa sen verran kylmää kyytiä kaikkein huonoimmassa taloudellisessa asemassa oleville, että saattaa porukka vähitellen alkaa osoittaakin mieltä. Samaan aikaan rikkaat voi yhä paremmin, siitä pitää Kokoomus huolen. Solidaarisuus veron raja nousi ja firmat saa ilmaiseksi työvoimaa.
Mikäli palkkatukityö ei kerrytä enää ansiosidonnaista kuten muu työ, niin lähdemme, me kolme 50-55 v akateemista ystävätärtä kernaasti barrikadeille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vasureilta.
Niin. Te persut sen sijaan menette nolaamaan itsenne umpikännissä ihmisten ilmoille.
Viherterroristit saattaa lähteä liikkellee jos venäjältä lähetetään niille TAAS tarpeeks ruplia. Jos pirin käytöltä joutaavat.
Miksi kaduille. Saatiin kunnon hallitus. Minua ei n. 50 000€/vuosi tienaavana kiinnosta elättää töitä vieroksuvia tyyppejä.
Miksi kaduille. Saatiin kunnon hallitus. Minua ei n. 50 000€/vuosi tienaavana kiinnosta elättää töitä vieroksuvia tyyppejä.
Bepanthen 50 mg Virossa kalliissa apteekissa 5,20 e
Yliopiston apteekki 8,20 e
Ei mene. Muutama persu menee Kiasman eteen kännipäissään mölisemään.