Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
33581/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa maalimaan!

Hylätäänköhän Jukan kirjaamat lehmät kun ne ne menee aina jonnekin maalimaan?

Näyttää Krisuakin ärsyttävän tuo maalima.

Vierailija
33582/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi tupu kuulostaa todella vit..maiselta.. sen ääni on juuri sellanen mikä on vmäisillä juoruämmmmmillä.

Kaikenlisäksi on tosi lyhyt, pätkät on yleensä todella ilkeitä ja vihaisia ihmisiä.

Samoin kuin pienet räksyttävät koirat. Tupu on kiinanpalatsikoira, räkyti räkyti.

yök, yöööööööööööööööööööööööööök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33583/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin oli söpöä tai aika kiva, kun Krisu meni neuvomaan Tarinaa ton liekin sytyttämisen kanssa

Vierailija
33584/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka katseli Tarinan pehvaa ahnaasti :)

Vierailija
33585/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohohoo, äänestetäänpä talon vajaaälyisin jeesuspelle vit-tuun sieltä, eikös juu? :-))))

Aivan varmasti näin!

Vierailija
33586/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina on koko ajan kauniimpi vaan, jos stailais naiselliseksi 50 l mekkoon ja hiukan pitempiin muihin hiuksiin olisi aika ihana.

Mun mielestä ehdottomasti joku täydellisesti istuva housupuku ja kunnon korot alle. Pääsis oikeuksiinsa se "amatsoni" mainen näyttävyys mikä on hänen plussansa.

Vierailija
33587/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iseilla mielisairailla naisilla on samantyyliset kasvot kuin eräällä ex.bb-asukkaalla. Se on kummallista mutta totta. Kyllä mielen sairaudet vaikuttavat ulkonäköön, kasvoihin varsinkin.

Ja mulla on vara sanoa, koska olen myös päästäni enemmän tai vähemmän viallinen ja avohoidon piirissä.

Olisin kasvoista aivan eri näköiseksi kehittynyt ellen olisi kärsinyt mt-ongelmistä nuoresta asti. Naama jotenkin vino ja kolkko, kuvia katsoessa aina kauhistuu. 

Mistä voi lukea tutkimustuloksista?

Päässäni ei ole tulostinta. Mutta eiköhän jokainen psykiatrikin tämän tiedä, siksi psykiatrit kirjaavat huolella myös sen, miltä potilas näyttää.

Oma psykiatrini sanoi viimeksi, että kasvoni olivat paljon ilmeikkäämmät kuin edellisellä käynnillä. Hän näkee pelkästään kasvoistani, olenko mennyt huonompaan vai parempaan suuntaan.

Tottakai ilmeet kertovat. Masentunut ihminen ei kovin eläväisesti kommunikoi, tai ei kommunikoi ollenkaan silmillään, ja katse voi olla hyvin vakava/tyhjä/ahdistunut niin kuin mielikin. Jos taas on hyvä olo, kyllä sen näkee. Jos perusjampalla on tylsä olo, sen näkee. Silmät on sielun peili.

Mutta en nähnyt kyllä eeviksen kasvoissa tai silmissä mitään sairasta, hän hymyilee paljon ja pilkettä silmäkulmassa, vaikuttaa ihan onneliselta. Jutut kyllä välillä minunkin mielestä vähän kipeitä, liika seksimässäily, piirrettyillä ja perspanoilla elvistely, kuin olisi ihan tavallista ja hienoa kertoa noita TVssä.

Mutta ei niin kipeitä kuin teillä tietyillä täällä.

Minä näin se naamasta että se ei ole terve. Tietysti ne jutut oli pisteenä iin päälle. Mutta ne lievästi harittavat silmät, sitä ei näe heti, mutta sen näkee kun esim tuijotti kattoon. kolkko naama ja suun vääntely, ne on kaikki tuttuja mielisairaalasta. Ja se ihon väri oli välillä todella kelmeä. Sen vain näki. Jopa se kallonluiden näkyminen kasvoista, siinä oli sellasta epäsymmetriaa, ja siitä johtuu sekin että vääntelee leukaluitaan. Mulla on sama vika.

Höpö höpö. Että ihan ihon väri. No mites Helmerin tulipunainen, onko tuttu näky mielisairaalassa? Ihan oikeasti lopeta jo. Eeviksen ihon väri on ihan tavallinen, kertaakaan ei tullut hänen ihosta mitään kummallista mieleen. Ja kaikki muukin höpöhöpö.

Vierailija
33588/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on hirvee surullista, että Jukka ja Eevis latelee koko ajan miten heillä ei ole mitään suurempia tunteita. Siis en mä yleensä paneskele ihan vaan urheilun vuoksi. Mun mielestä kurjaa, jos seksi on muka noin platonista.

Ota selvää mitä tarkoittaa platoninen.

Kuinka niin? Platoninen tarkoittaa intohimotonta. Ajattelen ainakin itse niin, että seksi on intohimotonta, jos se on pelkkää urheilua eikä siinä ei ole tunteita mukana .

Platoninen tarkoittaa ihastusta/rakkautta/kiintymystä ilman seksuaalisia tekoja.

Kuvasit juuri platonisen suhteen eli suhde ilman intohimoa. Platoninen seksi on seksiä ilman intohimoa. Eli seksiä pelkän seksin vuoksi. Intohimo siihen seksiin yleensä tulee siitä, että on tunteita toista kohtaan.

Platoniseen suhteeseen EI kuulu seksiä. Sellaista kuin platoninen seksi ei ole olemassakaan.

Vierailija
33589/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun desin verran konjakkia niin tulee lämmin olo.

Vierailija
33590/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on TODELLA huonoa mainosta mielenterveysongelmaisille.

Vierailija
33591/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on nyt sydän syrjällään, kun leikin varjolla tunnusti rakastavansa Krisua ja ilkeä paha setä Krisu torjui.

Vierailija
33592/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin oli söpöä tai aika kiva, kun Krisu meni neuvomaan Tarinaa ton liekin sytyttämisen kanssa

Mun mielestä Krisu on mutkaton ja välitön. Hän kohtelee kaikkia samalla tavalla. Tykkään Krisusta!

Vierailija
33593/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noilla oo sadetakkeja.? Konjakki ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
33594/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Tarina ei lurauttanut kaakaohon tuota Lasolia.

Vierailija
33595/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohohoo, äänestetäänpä talon vajaaälyisin jeesuspelle vit-tuun sieltä, eikös juu? :-))))

Oot ihan kahjo. Eli syrjit ihmisiä uskonnon perusteella sietäisit hävetä, Ville selväjärkisin tuolla

Vierailija
33596/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin teemme.

Vierailija
33597/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran pupu voisi heittää muutaman kymmenen valmiita lehmiä järveen. Tapahtuisi nyt edes jotain.

Vierailija
33598/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla on nyt sydän syrjällään, kun leikin varjolla tunnusti rakastavansa Krisua ja ilkeä paha setä Krisu torjui.

Kuvitteletko oikeasti, että joku voisi nähdä tuon alkkiksen jotenkin sellaisena johon rakatutaan?

Vierailija
33599/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villevoittoon kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ihan kahjo. Eli syrjit ihmisiä uskonnon perusteella sietäisit hävetä, Ville selväjärkisin tuolla

Uskonto sopii hyvin vajaaälyisille luusereille kuten Pelle-Ville. Hah hah haa!

Vierailija
33600/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotenkin alkanut etomaan Jukka. En pidä enää yhtään hyvännäköisenä, päinvastoin on luotaantyötävä ja suustaan ei pääse yhtään järkevää juttua. Jos olisin talossa, niin Jukka olisi viimeinen, jolle antaisin.

Ketju on lukittu.