Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
33021/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa Jukasta ihan oikeita faktoja. Kysykää pois

No onko Jukalla avioton lapsi niin kuin joku väitti?

Onko sillä naisia niin paljon kuin itse väittää?

Talon asukkaat leikkivät kerran keittiön pöydän ääressä leikkiä jossa yksi sanoi mitä hänelle on tapahtunut/mitä hän on tehnyt ja kaikki ne joille oli sama, nousivat ylös, esim olen ollut lentokoneessa ja kaikki muut ketkä myös olivat olleet joskus lentokoneessa nousivat ylös.

Yksi väite oli: olen ollut raskaana tai minulle on oltu raskaana ja silloin Jukka nousi ylös. En ole kuullut, onko puhunut mahdollisesta abortista tai mahdollisesta lapsesta tuon jälkeen. Eihän se nyt tavatonta ole, että ihmisillä on lapsia.

Eräs neiti tuli raskaaksi jukalle. Neiti päätti tehdä abortin. Jukka oli valmis ottamaan vastuun. Mulla on vieläki puhelimessa viestejä missä jukka kysyy neuvoja tähän tilanteeseen.

Kiva ystävä olet Jukalle kun levität täällä hänen yksityisasioitaan.

Vierailija
33022/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt desifioidaan kunnolla haavoja kun BB tuotannossa sattunut eräällä kaudella iso vahinko ,jolla olisi voinut olla dramaattiset seuraukset. Duudsonit naulasivat yhden asukkaan korvaan naulan joka tulehtui ja aiheutti elimistään verenmyrkytyksen. Asuakasta pidettiin vielä tämän jälkeen korkeassa kuumeessa talossa kunnes tilanteen vakavuus selvisi ja asukas joutui lopulta muistaakseni tehohoitoon asti sairaalaan, olis sairaalassa ainakin pidemmän aikaa. HURJAA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33023/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä päivältä ärsyttää Millan jutut "mulla pi--u märkänä" ym. Ja sen nauru-hörötys turpa auki. Kaikki muut siedettäviä paitsi Tarina. Helmeri ja Anu ihana pari.

Anu ja Helmeri eivät ole pari. Naivia kuvitella ...

.

Vierailija
33024/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltähän se naisviha taas puskee Eeviksen kohdalla. Aivan hirveästi nettikiusaaminen ja moralisoiminen taas käynnissä. Nainen ei saa käyttää omaa kehoaan kahden ihmisen vapaaehtoiseen seksiin, vaikka miehet saa ottaa väkisin, maksaa seksistä ja katsoa hyväksikäytöstä toipuvien aikuisviihdettä. Naisen seksuaalisuus ei vahingoita yhtään ketään, kaikki on Eeviksen kimpussa ja Jukka saa vain olla.

Toisella sivulla eniten peukkuja oli saanut kommentti, jossa Webistä haukutaan halvaksi ja likaiseksi koska harrastaa seksiä miehen kanssa. Häntä uhkaillaan työpaikattomuudella. Miksi miehiä ei kukaan moiti? He haluavat enemmän seksiä ja vahingoittaa muita seksuaalisuudellaan.

Missäs te vapaan valinnan vouhottajat olette aina näinä hetkinä? Naiset jaksaa puolustaa naisen vapautta abortoida oma sukupuoli pois, mutta miksi naisen seksuaalisuuteen saa puuttua?

Naisen asema on edelleen huono, koska nainen saa vapaasti valita vain miehen halun ja edun. Se ei ole mitään vapautta että kun harrastat seksiä, saat vainolauman perääsi kiusaamaan.

Kukaan ei moiti miestä. Heterot on niin naisvihaisia, kiusaajia ja kaksinaismoralistisia.

Eeeeii taas tätä "naisviha"soopaa.

Tuolla perusteella kaikista naisista pitäisi tykätä, ihan vain sukupuolen takia, vaikka olisivat millaisia idioottimoukkia tahansa. Mitäs tasa-arvoa se on.

Eeviksestä ei tykätä siksi, että oli leuhka, kaksinaamainen, laiska, epähygieeninen, törkeä muita huomioonottamaton prinsessa.

Muna jalkovälissä ei olisi inhoa poistanut. Se makaaminen ja ylimielisyys oli jotain järkyttävää.

Oksettava tapaus, toivottavasti poistuu julkisuudesta. Tosin on niin huomiohakuinen, että varmasti hakenut kaikkiin mahdollisiin realityihin ja ohjelmiin.

Miehet osaa pitää toistensa puolia, naiset kuvittelee että toisten naisten haukkuminen tekee heistä itsestään jotenkin parempia.

Eevis ei edes ollut leuhka tai ylimielinen, ei todellakaan mikään prinsessa, ainut kenen minä näin talossa pesevän wc-pönttöjä, roskakaappeja ja tyhjentävän lattiakaivoja. Ei ollut kaksinaamainen eikä laiskakaan, vähemmän siellä moni muu osallistui ja vielä vähemmän kävi suihkussa. Ja ihan tiedän omin silmin livestä nämä seuranneena, en joukkohysterian vallassa kommentoivana. 

Kyllä minä pidän naisten puolta, sillon kun on aihetta. Eeviksen kaltaisen leuhkan muita halveksivan rinsessan puolta en pitäisi, vaikka eukolla olis kaksi kohtua ja toinen vagina otsassa.

Sori nyt vain jos menee tunteisiin, ei voi mitään. Pulinat pois.

Haluan että Mira voittaa, että niin naisvihaa täällä uhkutaan juu. :)

Mira osaa ottaa muutkin huomioon, eikä esitä muuta mitä on. Tuollasta rehellisyyttä kutsuisin älyksi.

Paitsi ettei Eevis ollut leuhka, ei halveksinut ketään eikä ole mikään rinsessa. Pelkästään tällä palstalla viljeltyjä haukkumanimiä kaikki. Mira tai kukaan muukaan asukas ei ole 100%:sti ottanut muita huomioon vaan jokainen on asettanut tietyissä tilanteissa itsensä ekaksi. Niinkuin tietysti pitääkin. Aivan samalla tavalla Eeviskin otti muut huomioon suurimmassa osassa olemistaan, ei kiusannut ketään selän takana, piilotellut ruokiin eläinperäisiä tuotteita tai valkosipulin paloja tai syönyt toisten ruokia eikä todellakaan esittänyt mitään, talon rehellisin asukas oli.

Joo, hienosti Eevis otti muut huomioon, kun paneskeli Jukan kanssa sekä vessassa, että makuuhuoneessa muiden asukkaiden keskellä, vaikka oli luvannut ettei tee niin. Muut olivat vielä tehneet HYVIN selväksi, että eivät missään nimessä halua joutua osallisiksi noiden hinkkailu- ja sekstailutilanteisiin. Oli myös hienoa muiden huomioimista runkkailla jatkuvasti viltin alla toisten seurassa niin, että mm. Ville joutui pakenemaan huoneesta.

Ja Eevis valehteli useaan otteeseen muiden kysyessä oliko makkarissa ja vessassa paneskeltu. Että joo, ”talon rehellisin” tosiaan. Oikein hieno ja muut huomioiva ihminen kaiken kaikkiaan!

Vierailija
33025/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt desifioidaan kunnolla haavoja kun BB tuotannossa sattunut eräällä kaudella iso vahinko ,jolla olisi voinut olla dramaattiset seuraukset. Duudsonit naulasivat yhden asukkaan korvaan naulan joka tulehtui ja aiheutti elimistään verenmyrkytyksen. Asuakasta pidettiin vielä tämän jälkeen korkeassa kuumeessa talossa kunnes tilanteen vakavuus selvisi ja asukas joutui lopulta muistaakseni tehohoitoon asti sairaalaan, olis sairaalassa ainakin pidemmän aikaa. HURJAA.

Joo, oli muistaakseni yksi suosikeistani ja ärsytti, kun joutui jättämään leikin kesken. Onneksi parani ja pääsi kertomaan taloon, että hänen kohdallaan on nyt kisa kisattu.

Vierailija
33026/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo Villekin tuossa pyöritteli rannettaan ja sanoi voi vitsi että on kipeä.

Vierailija
33027/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa Jukasta ihan oikeita faktoja. Kysykää pois

No onko Jukalla avioton lapsi niin kuin joku väitti?

Onko sillä naisia niin paljon kuin itse väittää?

Talon asukkaat leikkivät kerran keittiön pöydän ääressä leikkiä jossa yksi sanoi mitä hänelle on tapahtunut/mitä hän on tehnyt ja kaikki ne joille oli sama, nousivat ylös, esim olen ollut lentokoneessa ja kaikki muut ketkä myös olivat olleet joskus lentokoneessa nousivat ylös.

Yksi väite oli: olen ollut raskaana tai minulle on oltu raskaana ja silloin Jukka nousi ylös. En ole kuullut, onko puhunut mahdollisesta abortista tai mahdollisesta lapsesta tuon jälkeen. Eihän se nyt tavatonta ole, että ihmisillä on lapsia.

Eräs neiti tuli raskaaksi jukalle. Neiti päätti tehdä abortin. Jukka oli valmis ottamaan vastuun. Mulla on vieläki puhelimessa viestejä missä jukka kysyy neuvoja tähän tilanteeseen.

Kiva ystävä olet Jukalle kun levität täällä hänen yksityisasioitaan.

Jukka antaa minulle anteeksi ei hätää. Ei sun tarvi olla huolissas

Vierailija
33028/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä nyt :

Krisu venyttelee vasenta kättään.

Krisu ja Milla miettii makkaroita. Milla mietti nimeä.. ”Poppers”, nauraa ja muistaa sitten että Poprilli.

Vähän erimielisyyksiä aina että mikä jalka pysyy ja miten. Krisu ja Hemmi sanoi Millan kohtelevan lehmiä liian rajusti. ”Otatsä oikeitakin lehmiä noin.. Mansikki lentää!”, Krisu sanoo.

Puhuvat kanaalista. Hemmi sanoo että tykkää kanaalista kun se on tyhjä. Krisu kysyy milloin viimeksi Hemmi on uiskennellut kanaalissa johon Hemmi vastaa, ettei viime aikoina ole. Krisu sanoo itse uiskennelleensa kanaalissa viimeksi alkukesästä.

Krisu valittaa että suu paloi, kun oli liian kuumaa kahvia.

Hemmi ehdottaa rakkolaastaria suuhun.

Jukka huomautti Tarinalle, ettei se saa poistua linjastolta. Tarina meinasi nousta pois.

Krisu huutaa jalkojen tekijöille, että tarkkuutta sinne! Ville kysyy mitä vikaa. Krisu selittää, että huonoja, kuorimattomia.

Ville sanoo, etteivät ole hänen tekemiään johon Krisu sanoo ettei häntä kiinnosta kenen tekemiä ne on, kunhan vaan sanoi.

Hetken päästä Krisu sanoo että nyt on jalkoja.

Taas tuli sittenkin huono koipi. Krisu kiroilee sen huonoutta. Toiset sanoo että onhan se ihan hyvä. Krisun mielestä ei.

Laadunvalvonnasta ei mennyt lehmä läpi, kun toinen etujalka ei osu maahan. Tarina kiittää tarkasta laadunvalvonnasta.

Kimmon pitää mennä pk-huoneeseen, mikrofoni on rikki. Huomaavat uudenlaisen kuulutuksen. ”Kimmo, olet rikki, mene päiväkirjahuoneeseen”, Krisu sanoo.

Krisu valittaa taas kättään.

Jukka ehdottaa työpaikan tyhy-päivää, voisivat olla puukkohippasta.

Krisu kiroaa taas jalkoja, mitä •itun jalkoja nää on juma•auta, huutaa.

Krisu näyttää jalkaa ettei tällaisilla jaloilla tee mitään. Toisten mielestä se kelpaa. Ville ehdottaa että Krisu heittäisi sen jalan takaisin, Ville tekee siitä viisi pienempää jalkaa. Krisu sanoo ettei heitä, kyllä sieltä risuja löytyy. Kevin sanoo että vaatii vaan mielikuvitusta, kyllä ne jalat saa sopimaan.

Anu sanoo että saisipa on positiivista palautetta.

Krisu sanoo ”ota Villestä mallia!”

Anu tuskailee, ei hän saa tehtyä yhtä hyviä.

Muut lohduttaa, on sun tekemät ihan hyviä.

Vierailija
33029/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys teille bb-fanit.

Onko facessa mitään bb-ryhmää, jossa olisi kaikkia mahdollisia BB-meemejä, ilman moderointia. 

Ainakin bb 24/7 ryhmässä hyvät meemit lähtee liukkaasti, samoin bb 2019 ryhmästä.

Onko mitään ryhmää, jossa HUUMORINTAJU ON SALLITTU????

Vierailija
33030/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi imeinen syy miksi Eevis ei saanut paljon ääniä on se, että siitä luultavasti tykkää keskimääräistä fiksummat ihmiset. Ne, jotka harvemmin pistää rahansa tositeeveeäänestyksiin tai lähtee mukaan joukkohysteriaan 😉

Eevis selkeästi osaa ja uskaltaa ajatella itse, eikä pelkää myöskään näyttää sitä. Tätä tuntuu olevan joidenkin hirveen vaikea sulattaa. Ihan mahtavaa, että vittuili urpoille suoraan löhöämällä haastatteluissa 😂 En usko että sitä ihan hirveen syvästi haittaa tämmösillä palstoilla öyhöttäjien kommentit, jotenkin siit sai sen kuvan että on tasapainoinen ja jatkaa elämäänsä näistä riippumatta.

Keskimääräistä fiksummat ihmiset totta tosiaan tykkää rivoja puhuvasta jaarittelijasta, jolla menee vartti yhden asian ilmaisemiseen.

Tämä. Mä veikkaan, että Eeviksestä tykkää lähinnä sellaiset keskimääräistä tyhmemmät ihmiset, jotka kuvittelevat tuollaisen jaarittelun ja sivistyssanojen viljelyn (yleensä aivan väärissä konteksteissa) viestivän älykkyydestä. Fiksummat katsojat kuuntelivat Eeviksen sadoilla niinku-sanoilla höystettyjä kierteleviä ja kaartelevia monologeja tuntien lähinnä myötähäpeää.

Uskon kyllä, että Eevikseltä löytyy matemaattis-loogista älyä, mutta kielellinen lahjakkuus, tunneäly ja sellainen ns. maalaisjärki puuttuvat täysin. Näin ollen kokonaisvaikutelma hänestä on kaikkea muuta kuin fiksu. Se Eeviksen paljon puhuttu ”analyyttisyys” oli todellisuudessa saman asian toistamista useaan otteeseen ja sivistyssanojen väärinkäyttöä. Ei tuollaisesta kukaan aidoati älykäs hirveästi irti saa.

Jos tuolta talosta pitäisi valita joku älykkäästi itseään ilmaiseva, Kimmo olisi mielestäni ykkönen. Timo oli toinen fiksusti jutteleva.

Jep,mutta tylsiä molemmat, toisin kuin Eevis minun mielestäni (kai minulla myös on oikeus mielipiteeseeni, ilman että haukutaan tyhmäksi?!). Miksi edes katsot bb:tä jos olet oikeasti älykäs ja ainoa kenen jutuista saat jotain irti on Kimmo? Hieman ristiriitaista....

Tuohan oli vain vastaus kommenttiin, jossa sanottiin Eeviksen kannattajien olevan keskimääräistä älykkäämpiä. Olen eri mieltä ja kerroin miksi. Mä saan kyllä jotain irti kaikenlaisten asukkaiden jutuista, enkä tainnut missään kohtaa edes sanoa olevani erityisen älykäs. Sä saat mun puolesta tykätä Eeviksestä ihan rauhassa :) Itse en tykännyt, koska hänen jaarittelunsa oli mulle todella pitkästyttävää.

Vierailija
33031/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehmä on NAISlehmä. Atte on miehen nimi....

Sonni ja Härkä ovat miespuolisia.

Ei käpyjen sukupuolta ole tutkittu niin tarkasti. On syntyneissä vasikoissa sonnivasikoitakin yleensä mukana. Ja härkä on kastroitu sonni....

No jotkut ovat muuuun sukupuolisia. Heh,heh.

Vierailija
33032/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira ollut niin hiljaa että luulin että on häipynyt?

Vierailija
33033/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltähän se naisviha taas puskee Eeviksen kohdalla. Aivan hirveästi nettikiusaaminen ja moralisoiminen taas käynnissä. Nainen ei saa käyttää omaa kehoaan kahden ihmisen vapaaehtoiseen seksiin, vaikka miehet saa ottaa väkisin, maksaa seksistä ja katsoa hyväksikäytöstä toipuvien aikuisviihdettä. Naisen seksuaalisuus ei vahingoita yhtään ketään, kaikki on Eeviksen kimpussa ja Jukka saa vain olla.

Toisella sivulla eniten peukkuja oli saanut kommentti, jossa Webistä haukutaan halvaksi ja likaiseksi koska harrastaa seksiä miehen kanssa. Häntä uhkaillaan työpaikattomuudella. Miksi miehiä ei kukaan moiti? He haluavat enemmän seksiä ja vahingoittaa muita seksuaalisuudellaan.

Missäs te vapaan valinnan vouhottajat olette aina näinä hetkinä? Naiset jaksaa puolustaa naisen vapautta abortoida oma sukupuoli pois, mutta miksi naisen seksuaalisuuteen saa puuttua?

Naisen asema on edelleen huono, koska nainen saa vapaasti valita vain miehen halun ja edun. Se ei ole mitään vapautta että kun harrastat seksiä, saat vainolauman perääsi kiusaamaan.

Kukaan ei moiti miestä. Heterot on niin naisvihaisia, kiusaajia ja kaksinaismoralistisia.

Eeeeii taas tätä "naisviha"soopaa.

Tuolla perusteella kaikista naisista pitäisi tykätä, ihan vain sukupuolen takia, vaikka olisivat millaisia idioottimoukkia tahansa. Mitäs tasa-arvoa se on.

Eeviksestä ei tykätä siksi, että oli leuhka, kaksinaamainen, laiska, epähygieeninen, törkeä muita huomioonottamaton prinsessa.

Muna jalkovälissä ei olisi inhoa poistanut. Se makaaminen ja ylimielisyys oli jotain järkyttävää.

Oksettava tapaus, toivottavasti poistuu julkisuudesta. Tosin on niin huomiohakuinen, että varmasti hakenut kaikkiin mahdollisiin realityihin ja ohjelmiin.

Miehet osaa pitää toistensa puolia, naiset kuvittelee että toisten naisten haukkuminen tekee heistä itsestään jotenkin parempia.

Eevis ei edes ollut leuhka tai ylimielinen, ei todellakaan mikään prinsessa, ainut kenen minä näin talossa pesevän wc-pönttöjä, roskakaappeja ja tyhjentävän lattiakaivoja. Ei ollut kaksinaamainen eikä laiskakaan, vähemmän siellä moni muu osallistui ja vielä vähemmän kävi suihkussa. Ja ihan tiedän omin silmin livestä nämä seuranneena, en joukkohysterian vallassa kommentoivana. 

Kyllä minä pidän naisten puolta, sillon kun on aihetta. Eeviksen kaltaisen leuhkan muita halveksivan rinsessan puolta en pitäisi, vaikka eukolla olis kaksi kohtua ja toinen vagina otsassa.

Sori nyt vain jos menee tunteisiin, ei voi mitään. Pulinat pois.

Haluan että Mira voittaa, että niin naisvihaa täällä uhkutaan juu. :)

Mira osaa ottaa muutkin huomioon, eikä esitä muuta mitä on. Tuollasta rehellisyyttä kutsuisin älyksi.

Paitsi ettei Eevis ollut leuhka, ei halveksinut ketään eikä ole mikään rinsessa. Pelkästään tällä palstalla viljeltyjä haukkumanimiä kaikki. Mira tai kukaan muukaan asukas ei ole 100%:sti ottanut muita huomioon vaan jokainen on asettanut tietyissä tilanteissa itsensä ekaksi. Niinkuin tietysti pitääkin. Aivan samalla tavalla Eeviskin otti muut huomioon suurimmassa osassa olemistaan, ei kiusannut ketään selän takana, piilotellut ruokiin eläinperäisiä tuotteita tai valkosipulin paloja tai syönyt toisten ruokia eikä todellakaan esittänyt mitään, talon rehellisin asukas oli.

Joo, hienosti Eevis otti muut huomioon, kun paneskeli Jukan kanssa sekä vessassa, että makuuhuoneessa muiden asukkaiden keskellä, vaikka oli luvannut ettei tee niin. Muut olivat vielä tehneet HYVIN selväksi, että eivät missään nimessä halua joutua osallisiksi noiden hinkkailu- ja sekstailutilanteisiin. Oli myös hienoa muiden huomioimista runkkailla jatkuvasti viltin alla toisten seurassa niin, että mm. Ville joutui pakenemaan huoneesta.

Ja Eevis valehteli useaan otteeseen muiden kysyessä oliko makkarissa ja vessassa paneskeltu. Että joo, ”talon rehellisin” tosiaan. Oikein hieno ja muut huomioiva ihminen kaiken kaikkiaan!

Sä jankutat nyt yhdestä asiasta. Just todettiin ettei kukaan muukaan siellä ole täydellisesti muita huomioinut, jos olisivat niin ihan ekana olisi annettu rauhallinen paikka ja aika panoparille. Ei aikuisia voi kieltää harrastamasta seksiä eikä se ollut säännöissäkään kielletty.

Eevis myös esimerkiksi antoi aina omista ruoka-annoksistaan muille, sämpylöistä, lihapullista, omenoista, ribseistä, aina kun joku vaan valitti vielä nälkäinen olevansa. 

Vierailija
33034/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi Anu ei osaa olla luonteva porukassa. Jotenkin kuin tarkkailisi itseään ja koska vois sanoa jotain.Sit kun sanoo niin ei ole luontevaa rupattelua.Vaikuttaa ujolta.Menis lapsien tykö.Ja en sano tätä pahalla.

Vierailija
33035/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille bb-fanit.

Onko facessa mitään bb-ryhmää, jossa olisi kaikkia mahdollisia BB-meemejä, ilman moderointia. 

Ainakin bb 24/7 ryhmässä hyvät meemit lähtee liukkaasti, samoin bb 2019 ryhmästä.

Onko mitään ryhmää, jossa HUUMORINTAJU ON SALLITTU????

Facebookissa Kuvankäsittelyn super-ammattilaiset KKSA 

Vierailija
33036/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anuhan on kertonut kuinka usein hän arjessa vaihtaa vaatteet ,mutta hitto onko hänellä nyt metsässä hame päällä ? Kohta varmaan korkkarit :).Luulisi ,että vaikea liikkua? 

Ei ole hane, vaan sitoi ison huivin lanteilleen lämmittämään!

Vierailija
33037/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villellä ranne kipeänä, iskä ei auta.

Vierailija
33038/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän viikkotehtävän jälkeen Ville saa perustaa oman ihmeparannus vastaanoton bbtaloon kun jokaisella on joku paikka kipeänä.

Vierailija
33039/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä nyt :

Milla pk-huoneeseen. Millan tilalle tuotantolinjalle meni Anu.

Krisu pitää yhden miehen showta ja puhuu kovaan ääneen jotain.

Kevin on tuotantolinjan päässä ja nimeää lehmiä. Lehmät alkavat nyt B-kirjaimella.

Puhuvat että takit menevät rikki vaikka ovat Luhdan takkeja. Kimmolta oli mennyt eilen rikki ja nyt Jukan. Puhuvat että jos ovat jotain b-laatua, mitä heille annettu.

Tarina kyselee lempi ruumiinosia.

Jukka miettii pitkään. Tykkää mahasta ja kyljistä. Mukava pitää kättä kyljissä. Tarina tykkää kans kyljistä, rintakehästä.

Kevin sanoo dekoltee, rintakehä.

Millan lempiruumiinosa on jalka. Reisi, pohje joissa näkyy lihaksia.

Kaikki vastailivat, mutta ei kuulu tarkkaan.

Krisun lempiruumiinosa on naisilla perse ja miehillä lihaksikkaat käsivarret, omassa ruumiissaan .. miettii pitkään.. ei tiedä. Ei ainakaan pidä omasta per•eestään.

Helmerin lempiruumiinosa .. miettii pitkään.. nätit korvanlehdet.

”Korvanlehdet on ok. Mulla on kokoelma kotona”, Krisu sanoo

Villen lempiruumiinosa ... jos on treenanneen näköinen. Näkyy vähän vatsalihaksia. Ville sanoo että hänellä oli ennen niin levee selkä ettette usko.

Mira sanoo että miehellä yläruumis, ei tampoonin naru saa olla vaan miehen kokoinen mies! Yli 100kg alle 150kg

Naisessa tiimalasi

Tupun mielestä silmät

Kevin ei pidä polvista, jalkapohjista, kainalot, genitaalit. Jukka sanoo inhoot genitaaleja? Kevin sanoo että on ne aika rumia.

Krisu valittaa kättä ja sanoo et tulee jännetuppitulehdus varmaan

Vierailija
33040/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedätte, mitä käpy tekee kastuessaan? Hetken märkänä olleesta kävystä ei lehmää tehdä. En ole kokeillut, pysyvätkö jalat paikallaan jos valmiin käpylehmän kastelee, tuskinpa ainakaan niin, että osuvat kaikki edelleen maahan. En siis menisi uittamaan koko karjaa. Kokeilla ehkä voisi muutamalla.

Voisikohan toivomuskaivolta toivoa tavoitteen pienentämistä? 79 kiloa on aika hillitön määrä.

Ketju on lukittu.