BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Karisma tarkoittaa Jumalan antamaa lahjaa ja römpsä on sen vastakohta, halventava homma. Puuttuu älyä ellei ala jo käsittää, sosiaalisesti.
Römpsä on Jumalan antama lahja myöskin eikä siinä ole mitään halventavaa, rakkaalla lapsella on monta nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi imeinen syy miksi Eevis ei saanut paljon ääniä on se, että siitä luultavasti tykkää keskimääräistä fiksummat ihmiset. Ne, jotka harvemmin pistää rahansa tositeeveeäänestyksiin tai lähtee mukaan joukkohysteriaan 😉
Eevis selkeästi osaa ja uskaltaa ajatella itse, eikä pelkää myöskään näyttää sitä. Tätä tuntuu olevan joidenkin hirveen vaikea sulattaa. Ihan mahtavaa, että vittuili urpoille suoraan löhöämällä haastatteluissa 😂 En usko että sitä ihan hirveen syvästi haittaa tämmösillä palstoilla öyhöttäjien kommentit, jotenkin siit sai sen kuvan että on tasapainoinen ja jatkaa elämäänsä näistä riippumatta.
Tai sitten ihmisiä vaan yksinkertaisesti ärsytti ja ällötti ne seksijutut ja joka päiväinen hässiminen.
Tämä teoria valitettavasti ontuu perustavalla tavalla, koska kaikki tai 99% vihasta kohdistui ja kohdistuu edelleen (!) Eevikseen.
Livenä nyt :
Tupu kutsuttiin pk-huoneeseen.
Menee sisälle makkarin ovesta ja riisuu kengät ja siitä pk-huoneeseen.
Kaikki tekevät käpylehmiä paitsi Tupu, joka on pk-huoneessa, Kimmo ja Mira ketkä ovat syömisvuorossa. Anu huutaa Kimmolle, että tämä olisi istunut jo tunnin tekemättä mitään. Lusmu!
Nauravat lehmien ulkonäölle. ”Aksiköppelöödes” oli seuraavan lehmän nimi. No niin nyt ei naureta, liha liikkumaan!, Anu huudahtaa.
Tupu tulee takaisin, aita heiluu kun ei meinannut saada väliovea auki.
Tuliaisia!
Kaakaoo, kahvikupit, rakkolaastareita. Kertoo miten toimia niiden kanssa. Rakkolaastarit ovat ennaltaehkäisyyn, eivät toimi jos on jo rakko. Rakoille kunnon puhdistus.
Krisu oli puhkaissut oman rakkonsa.
Milla kysyy, onko kaakao vegaanista. Ei ole koskaan juonut kaakaoo niin ei itse tiedä.
Laittavat rakkolaastarin ainakin Jukan käteen.
Ja ilmeisesti Miralle, en ihan nähnyt kasvoja.
Milla toteaa että saa koko ajan olla pil•u märkänä.
Tupu putsaa Jukan toista rakkoa.
Sai pk-huoneesta myös haavasuihketta.
Kimmo tupakalla yksin.
Huutelee Villelle jotain veden keittämisestä.
(Taivas on tosi kaunis, ihan kuin osa tuota ympäröivää maisemakangasta)
Kimmo kysyy Anulta, haluatko pois tästä kun huutelit... Anu sanoo että ei, kunhan aukoi päätään. Kimmo kysyy tarvitseeko jotain johon Anu vastaa että ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma tarkoittaa Jumalan antamaa lahjaa ja römpsä on sen vastakohta, halventava homma. Puuttuu älyä ellei ala jo käsittää, sosiaalisesti.
Römpsä on Jumalan antama lahja myöskin eikä siinä ole mitään halventavaa, rakkaalla lapsella on monta nimeä.
Mulla ei ainakaan ole ”römpsää”.🤢
T. Nainen 36v
Tämä on niinku aika tylsä tehtävä katsojille. Koska niinku loppuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa Jukasta ihan oikeita faktoja. Kysykää pois
No onko Jukalla avioton lapsi niin kuin joku väitti?
Onko sillä naisia niin paljon kuin itse väittää?
Talon asukkaat leikkivät kerran keittiön pöydän ääressä leikkiä jossa yksi sanoi mitä hänelle on tapahtunut/mitä hän on tehnyt ja kaikki ne joille oli sama, nousivat ylös, esim olen ollut lentokoneessa ja kaikki muut ketkä myös olivat olleet joskus lentokoneessa nousivat ylös.
Yksi väite oli: olen ollut raskaana tai minulle on oltu raskaana ja silloin Jukka nousi ylös. En ole kuullut, onko puhunut mahdollisesta abortista tai mahdollisesta lapsesta tuon jälkeen. Eihän se nyt tavatonta ole, että ihmisillä on lapsia.
Eräs neiti tuli raskaaksi jukalle. Neiti päätti tehdä abortin. Jukka oli valmis ottamaan vastuun. Mulla on vieläki puhelimessa viestejä missä jukka kysyy neuvoja tähän tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon asukkaat leikkivät kerran keittiön pöydän ääressä leikkiä jossa yksi sanoi mitä hänelle on tapahtunut/mitä hän on tehnyt ja kaikki ne joille oli sama, nousivat ylös, esim olen ollut lentokoneessa ja kaikki muut ketkä myös olivat olleet joskus lentokoneessa nousivat ylös.
Yksi väite oli: olen ollut raskaana tai minulle on oltu raskaana ja silloin Jukka nousi ylös. En ole kuullut, onko puhunut mahdollisesta abortista tai mahdollisesta lapsesta tuon jälkeen. Eihän se nyt tavatonta ole, että ihmisillä on lapsia.
Anu kysyi viime viikolla Jukalta, että onko Jukalla lapsia. Jukka vastasi, että ei.
Vierailija kirjoitti:
Livenä nyt :
Kaikilla tuntuu olevan hauskaa.
”Tervetuloa maailmaan, hyväksyn teidät Aksiivivus”, Anu nimeää käpylehmää. Seuraava on nimeltään ”Aksipeppelööne”.
Tarina nauraa Helmerin kanssa, käpylehmän ulkomuoto on hauska. Tehnyt liikaa spagaatteja, nauravat.
Krisu laskee ; ”48..49... 50 ja hän on valmis.” joku kysyi mitä laskee. Jäi epäselväksi. Pyytää muuta tekemään pidempiä jalkoja.
Ville kysyy, kuka tulee seuraavaksi syömään.
Krisu tarvii v•tun pitkii jalkoja nyt.
Krisu sanoi, että tämä on heikko käpylehmä, tarttee puristaa takajalasta.
Risottoa ja carbonaraa tarjolla.
Rice Snack Pot, Krisu lukee purkin kyljestä. Lukee että energiaa siitä saa 248 kcal. Jukka kysyy ottaako Krisu sumppia, ottaa.
Jukka sanoo että tarvii vähän lämmittää kahvia. Menee kylmänäkin, sanoo Krisu.
Jukka sanoo että voisi löydä toivomassa Batterya Miralle.
Tupakalla Mira, Krisu, Jukka.
Krisu valittaa että käsi mennyt jotenkin jumiin.
Jukka sanoo että yksi toive hänellä mennyt läpi. Että jospa hän on suosiossa. Toivoisi Miralle Batteryn.Miettivät onko toiveissa mitään logiikkaa.
Krisu kiroilee käden kipeyttä.
Ihan kuin puukäsi. Mikä siihen tuli. Nousi penkistä ylös ja sitten se kipu alkoi.
Krisu kysyy Jukan vitu•ustasoa. Jukkaa ei vi•uta. Krisulla se on 1,5 ja uskoo ettei se siitä nouse, tai ehkä jos jotain ihan per•eestä jotain tapahdu.
Jukka tykkää olla tuolla.
Puhuvat että eilen meni tiuskimiseksi tuolla vähän kaikilla.Jukka lähtee toivomaan Batterya kaivolta.
”Toivon normaali Batteryn energiajuomatölkin, ei mitään light-pa•kaa”, sanoo kaivolle.
Jaahas nuoleskelu alkoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs neiti tuli raskaaksi jukalle. Neiti päätti tehdä abortin. Jukka oli valmis ottamaan vastuun. Mulla on vieläki puhelimessa viestejä missä jukka kysyy neuvoja tähän tilanteeseen.
Luulen että Jukka pohjimmiltaan ihan ok tyyppi kuitenkin, jos tämäkin väite pitää paikkansa. Esittää kovempaa kuin mitä onkaan. Varmaan jotain haavoja koittaa peittää sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi imeinen syy miksi Eevis ei saanut paljon ääniä on se, että siitä luultavasti tykkää keskimääräistä fiksummat ihmiset. Ne, jotka harvemmin pistää rahansa tositeeveeäänestyksiin tai lähtee mukaan joukkohysteriaan 😉
Eevis selkeästi osaa ja uskaltaa ajatella itse, eikä pelkää myöskään näyttää sitä. Tätä tuntuu olevan joidenkin hirveen vaikea sulattaa. Ihan mahtavaa, että vittuili urpoille suoraan löhöämällä haastatteluissa 😂 En usko että sitä ihan hirveen syvästi haittaa tämmösillä palstoilla öyhöttäjien kommentit, jotenkin siit sai sen kuvan että on tasapainoinen ja jatkaa elämäänsä näistä riippumatta.
Keskimääräistä fiksummat ihmiset totta tosiaan tykkää rivoja puhuvasta jaarittelijasta, jolla menee vartti yhden asian ilmaisemiseen.
Tämä. Mä veikkaan, että Eeviksestä tykkää lähinnä sellaiset keskimääräistä tyhmemmät ihmiset, jotka kuvittelevat tuollaisen jaarittelun ja sivistyssanojen viljelyn (yleensä aivan väärissä konteksteissa) viestivän älykkyydestä. Fiksummat katsojat kuuntelivat Eeviksen sadoilla niinku-sanoilla höystettyjä kierteleviä ja kaartelevia monologeja tuntien lähinnä myötähäpeää.
Uskon kyllä, että Eevikseltä löytyy matemaattis-loogista älyä, mutta kielellinen lahjakkuus, tunneäly ja sellainen ns. maalaisjärki puuttuvat täysin. Näin ollen kokonaisvaikutelma hänestä on kaikkea muuta kuin fiksu. Se Eeviksen paljon puhuttu ”analyyttisyys” oli todellisuudessa saman asian toistamista useaan otteeseen ja sivistyssanojen väärinkäyttöä. Ei tuollaisesta kukaan aidoati älykäs hirveästi irti saa.
Jos tuolta talosta pitäisi valita joku älykkäästi itseään ilmaiseva, Kimmo olisi mielestäni ykkönen. Timo oli toinen fiksusti jutteleva.
Tekisivät kerrankin sellaisen historiallisen talon, luola tai savupirtti jne. Visuaalisesti mielenkiintoisemman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva ystävä olet Jukalle kun levität täällä hänen yksityisasioitaan.
Anuhan on kertonut kuinka usein hän arjessa vaihtaa vaatteet ,mutta hitto onko hänellä nyt metsässä hame päällä ? Kohta varmaan korkkarit :).Luulisi ,että vaikea liikkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku päivä kuulin Anun kysyvän Jukalta "niin oliko sullakin lapsi?". Jukka vastasi ei. Siihen jäi se keskustelu. Ehkä on sitten tehty abortti.
Tai keskenmeno? Tai sitten ei ole tunnustanut lasta.
Päivä päivältä ärsyttää Millan jutut "mulla pi--u märkänä" ym. Ja sen nauru-hörötys turpa auki. Kaikki muut siedettäviä paitsi Tarina. Helmeri ja Anu ihana pari.
.
Ei kukaan oikeasti älykäs JYRÄÄ persoonaansa tai asiaansa läpi. Siinä se erottuu. Älykäs osaa ASETTAUTUA toisten asemaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräistä fiksummat ihmiset totta tosiaan tykkää rivoja puhuvasta jaarittelijasta, jolla menee vartti yhden asian ilmaisemiseen.
Tämä. Mä veikkaan, että Eeviksestä tykkää lähinnä sellaiset keskimääräistä tyhmemmät ihmiset, jotka kuvittelevat tuollaisen jaarittelun ja sivistyssanojen viljelyn (yleensä aivan väärissä konteksteissa) viestivän älykkyydestä. Fiksummat katsojat kuuntelivat Eeviksen sadoilla niinku-sanoilla höystettyjä kierteleviä ja kaartelevia monologeja tuntien lähinnä myötähäpeää.
Uskon kyllä, että Eevikseltä löytyy matemaattis-loogista älyä, mutta kielellinen lahjakkuus, tunneäly ja sellainen ns. maalaisjärki puuttuvat täysin. Näin ollen kokonaisvaikutelma hänestä on kaikkea muuta kuin fiksu. Se Eeviksen paljon puhuttu ”analyyttisyys” oli todellisuudessa saman asian toistamista useaan otteeseen ja sivistyssanojen väärinkäyttöä. Ei tuollaisesta kukaan aidoati älykäs hirveästi irti saa.
Jos tuolta talosta pitäisi valita joku älykkäästi itseään ilmaiseva, Kimmo olisi mielestäni ykkönen. Timo oli toinen fiksusti jutteleva.
Jep,mutta tylsiä molemmat, toisin kuin Eevis minun mielestäni (kai minulla myös on oikeus mielipiteeseeni, ilman että haukutaan tyhmäksi?!). Miksi edes katsot bb:tä jos olet oikeasti älykäs ja ainoa kenen jutuista saat jotain irti on Kimmo? Hieman ristiriitaista....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan ole ”römpsää”.🤢
T. Nainen 36v
Mitä väliä?? Kutsukoon jokainen tavaraansa kuten haluaa vaikka Yrjöpetteriksi, onko tästä nyt pakko jankata loputtomiin?!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa lähteeltä josta tulee pelkkää faktaa
Tarkistetaan. Missä kohtaa Jukan kehossa syntymämerkki?
Päässä oli ainakin lapsena. Muuta en kyllä muista enkä ole hänen kehoaan tutkinut vaikka saunottu ollaan useasti.
No nyt ovat ranteet niin kipeät ettei voi onnistua käsityöt muutamaan hetkeen.