Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
32761/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluuks Hemmi tuolla omissa vaatteissaan? Kattelin eilen että taisi Tarinallakin olla oma takki jossakin vaiheessa, samoin Tupulla.

Itse en kylläkään omia vaatteitani tuohon hommaan laittaisi sen verran pihkaa noista irtoaa että tuossa hommassa päällä olleet vaatteet on entisiä.

Vierailija
32762/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle eevis testamenttasi rahnansa?

Ei puhuta siitä eellä alkavasta enää mitään, kun eroon päästiin. Johan se on mainittu monta kertaa että tarinalle.

Kas kun et laittanut toivoo Mode😂🤣😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32763/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heiluuks Hemmi tuolla omissa vaatteissaan? Kattelin eilen että taisi Tarinallakin olla oma takki jossakin vaiheessa, samoin Tupulla.

Itse en kylläkään omia vaatteitani tuohon hommaan laittaisi sen verran pihkaa noista irtoaa että tuossa hommassa päällä olleet vaatteet on entisiä.

No mä vähän luulen, että Hemmillä noita vaatteita piisaa, sponsori maksaa hänen vaatteensa. Kyllä Hemmin oma takki näyttää lämpimämmältä, ehkä hänelle tuli kylmä, eilen oli bb:n antamat vaatteet

Vierailija
32764/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmä on NAISlehmä. Atte on miehen nimi....

Sonni ja Härkä ovat miespuolisia.

Vierailija
32765/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka ei ole päässy talon porukkaan mukaan. Alussahan ryhmät ja yhteiset tavat muovautuu. Jukka muhinoi sen ajan e-l:n kanssa. Taitaa joutua häätöäänestykseen. 

BB asukit tiesivät taloon mennessään että joutuvat arvostelun kohteeksi. Mitäs läksit, nii-in. 

Helmeri voittaa. Sympaattinen ja sosiaalisesti lahjakas. 

Jukka on hyvin mukana kaikkien kanssa tulee toimeen. En käsitä tälläsiä paskaa aikuisia ihmisiä.. Ite pystyn ainaki ottaa vaikka täysin tuntemattomia porukkaan varsinkin jos ei vittu ole valinnan varaa. On tääki vittu jeesustelu palsta. Kaikki saatana jotain ihmistuntijoita. Jokaisen pitäis käydä oleen vaikka vittu mökillä 14 kaverin kanssa ja katotaan ku pakka on aivan sekaisin kahdessa päivässä

Vierailija
32766/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin varma että antaa Tarinalle rahat.

Tarina hyötyy niistä koska jo kahdet rahat saanut.

Miksei kerrota paljonko maksaa koskemattomuus.

Tarina taas varmaan antaa rahansa Kevinille.

Nyt jos joutuu Villen ja Tarinan kanssa äänestykseen niin saa pakata kamansa ja lähteä kotiin.

Paitsi jos Krisu on äänestyksessä.

Olisi kiva jos ei aina samat olisi äänestyksessä.

Vähän stressiä muillekkin kuin aina noille samoille.

Vierailija
32767/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nimeää käpylehmiä, hyvä ihminen, KÄPYJÄ! Mitä väliä.

Vierailija
32768/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän jukkis mietti kun Tarina sai rahnat. Olin varma että Tarinalle antaa . Kävivät henkeviä keskusteluja. Eevikseltä htvät perustelut myös siltä osin miksi ei Jukalle.

Jukalle ne keskustelut ei antaneet mitään, sanoi yöllä että niistä analyyseistä ei ymmärtänyt eikä edes kuunnellut puoliakaan. Oli kyllä aika törkeästi sanottu, liekö ollut suuttumusta siitä ettei saanut rahnoja.

Vaikka oli karismaattinen amis😂

Vierailija
32769/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän jukkis mietti kun Tarina sai rahnat. Olin varma että Tarinalle antaa . Kävivät henkeviä keskusteluja. Eevikseltä htvät perustelut myös siltä osin miksi ei Jukalle.

Jukalle ne keskustelut ei antaneet mitään, sanoi yöllä että niistä analyyseistä ei ymmärtänyt eikä edes kuunnellut puoliakaan. Oli kyllä aika törkeästi sanottu, liekö ollut suuttumusta siitä ettei saanut rahnoja.

Eevis madalsi tasoa kun puhui jukan kanssa.

Vierailija
32770/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi Tarinan päällä oleva takki liian pientä kokoa muutenkin eikä vain rintojen kohdalta. Mikä järki huijata itseään kokonumeroissa, itseäänhän niissä vaan huijaa, ei me nähdä kokolappua vaan vain että on liian pieni takki.

Vierailija
32771/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka ei ole päässy talon porukkaan mukaan. Alussahan ryhmät ja yhteiset tavat muovautuu. Jukka muhinoi sen ajan e-l:n kanssa. Taitaa joutua häätöäänestykseen. 

BB asukit tiesivät taloon mennessään että joutuvat arvostelun kohteeksi. Mitäs läksit, nii-in. 

Helmeri voittaa. Sympaattinen ja sosiaalisesti lahjakas. 

Jukka on hyvin mukana kaikkien kanssa tulee toimeen. En käsitä tälläsiä paskaa aikuisia ihmisiä.. Ite pystyn ainaki ottaa vaikka täysin tuntemattomia porukkaan varsinkin jos ei vittu ole valinnan varaa. On tääki vittu jeesustelu palsta. Kaikki saatana jotain ihmistuntijoita. Jokaisen pitäis käydä oleen vaikka vittu mökillä 14 kaverin kanssa ja katotaan ku pakka on aivan sekaisin kahdessa päivässä

Sie olet kuunnellu Krisua liikaa.

Vierailija
32772/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käpyjen sukupuolta ole tutkittu niin tarkasti. On syntyneissä vasikoissa sonnivasikoitakin yleensä mukana. Ja härkä on kastroitu sonni....

Vierailija
32773/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ois voinu laittaa tekemään jotain vaikka myöhemmin myyjäisiin menevää ja hyödyllistakin.

Vierailija
32774/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla jotain erikoisia tehtäviä tuon viikkotehtävän lisäksi. Ei kiinnosta katsoa tuota tylsyyttä.

Vierailija
32775/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi ois voinu laittaa tekemään jotain vaikka myöhemmin myyjäisiin menevää ja hyödyllistakin.

Niin, mutta tää on ekoBB, ei haluta turhaa roujua maailmaan.

Vierailija
32776/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville puhelee yksin .

Vierailija
32777/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelaavat, niin vaihtavat nimeämiskohdetta. Luulen kuitenkin, että tuolla ei välttämättä ajattele pelaamista, kun on pakko olla niiden ihmisten kanssa 24/7, niin haluaisi sieltä pois ärsyttävät eikä kivoja. Luulen, että esim. Kevin ja Milla antavat edelleen Villelle pisteitä, koska vaikuttavat välillä tosi tuskastuneilta hänen juttuihinsa. Samoin Tarina varmasti kerää vielä pisteitä, mutta kerääkö yhtä paljon, jää nähtäväksi.

Totta, Milla ja Kevin ovat edelleen loukkaantuneita Villeen, pisteitä antavat satavarmasti.

Vierailija
32778/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla jotain erikoisia tehtäviä tuon viikkotehtävän lisäksi. Ei kiinnosta katsoa tuota tylsyyttä.

Se on hyvä tässä, että ohjelman voi antaa pyöriä taustalla ihan pienellä. Kun jotain tapahtuu niin Millan kiljaisuista kyllä kuulee. Ei tarvitse seurata koko aikaa.

Vierailija
32779/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu ei saa tippua. Kyllä talossa pitää yksi hyvännäköinen nainen olla mieskatsojia varten.

Näkee että Anu panostanut vartaloon ts treenannut. On hyvä vartalo ja tästä me ollaan kaikki samaa mieltä.

Mutta mutta mutta kun hänellä lapset niin sitä ihmettelee kuinka voi lähteä bb taloon. Lapsuus menee nopeesti ohi. Tounen aloitti koulutien. Voi voi mihin tämä maailma on menossa.

Toinen aloitti koulun ja äiti pahimmillaan pari kuukautta bb-talossa?

Vierailija
32780/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis madalsi tasoa kun puhui jukan kanssa.

Eevishän ei ollenkaan ajatellut noin eikä jaotellut ihmisiä millekään tasoille tai paremmuusjärjestyksiin. Eevis suhtautui hyvin avoimesti ja positiivisesti jokaiseen asukkaaseen ja antoi erilaisuudelle tilaisuuden. Koki itse, että yhdet parhaimmista keskusteluista kävi Krisun kanssa ja juuri sen takia, että olivat niin erilaisia. Siinä oli ihan ulospäinkin nähtävissä kahden ihmisen välillä keskinäinen kunnioitus ja arvostus vaikka olivatkin kovin erilaisista taustoista ja erilaisia. 

Ketju on lukittu.