Mistä voi johtua kaiken luovuuden katoaminen?
Kommentit (50)
Elämäntilanteen raskaus, ei ole voimia ylimääräiseen? Vaikka luovuus ruokkiikin luovuutta ja lisää energiaa.
Joskus on ihminen tukossa luovuutensa kanssa. Liikkuminenkin voi auttaa.
Masennus, uupuminen, urautuminen... jos elämä on aina yhtä ja samaa on turha kuvitella että aivot tuottaisivat jotain uutta.
Jaa, luoja yksin tietää jos ihminen ei itse tiedä.
Kannattaa yrittää herätellä sitä jotenkin. Tanssi vaikka hyvän musiikin tahdissa, hae inspiraatiota netistä vaikka pinterestistä. Joillain auttaa humalatila.
Vierailija kirjoitti:
Ei luovuus ihmisestä mihinkään katoa, pskaa puhut.
Kyllä voi kadota. Samoin intohimo tai kiinnostus. Älä nyt esitä tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Elämäntilanteen raskaus, ei ole voimia ylimääräiseen? Vaikka luovuus ruokkiikin luovuutta ja lisää energiaa.
Ihan loogista että keskitytään aina olennaiseen. Kaikkea ei aina voi tehdä samaan aikaan kuitenkaan vaikka haluaisikin.
Minä olen ainakin niin uupunut etten jaksa käsitöitä tai muuta mistä ennen olen nauttinut suunnattomasti. Nykyinen remonttikin on pakkopullaa vaikka oikeasti rakastan suunnitella ja toteuttaa juttuja. Ärsyttää... Ennen palauduin tekemällä kaikenlaista, nyt ei enää suju. Työ vie viimeisenkin mielenkiinnon mihinkään. Joo, olen yrittänyt vaihtaa alaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä itse ole tyhmä, luovuus saadaan syntymälahjana ja se ei katoa ihmisestä mihinkään hänen eläessään. Intohimo tai kiinnostus on sitten aivan eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa yrittää herätellä sitä jotenkin. Tanssi vaikka hyvän musiikin tahdissa, hae inspiraatiota netistä vaikka pinterestistä. Joillain auttaa humalatila.
Elämästä voi tehdä myös vaikeaa. Toki, kyllä se tekemällä mitä tahansa sitten aukeaa jos näin on tarkoitus. Meitä halutaan kiusoitella aina välillä ja vähän myös nöyryyttääkin, kaikesta oppii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä itse ole tyhmä, luovuus saadaan syntymälahjana ja se ei katoa ihmisestä mihinkään hänen eläessään. Intohimo tai kiinnostus on sitten aivan eri asioita.
En ole tyhmä, tiedän nämä asiat todeksi.
Luovuus on osa ihmisiä mutta ei se sellainen lahja ole kaikille heti syntymästä lähtien jos nyt ollenkaan koskaan. Kaikella on myös aikansa ja tarkoituksensa.
Oletko ansainnut olla niin onnellinen?
Kaikki voi kadota ihmisestä ja lopulta voi kadota koko ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovuus on osa ihmisiä mutta ei se sellainen lahja ole kaikille heti syntymästä lähtien jos nyt ollenkaan koskaan. Kaikella on myös aikansa ja tarkoituksensa.
Olet tyhmä, ei tietenkään KAIKILLA ole tuota lahjaa, et tiedä lahjakkuudesta ja luovuudesta MITÄÄN, apina!
Kaikki on jo niin nähtyä ja asioiden toistoa. Ihmiset harvemmin kokevat enää ahaa ja wow elämyksiä kun kaikkea tulee somestakin liikaa. Ollaan siis niin kyllästettyjä kaikella ja se näkyy yleisenä turhautumisena ja levottomuutena. Ihmisten keskittymiskyky on älylaitteisen ja somen myötä heikentynyt merkittävästi. Vähän olisi enemmän! Kaipaan 90 lukua.
Älä pidä ylimielisyyksissäsi itseäsi niin ihmeellisenä ihmisenä. Paluu todellisuuteen saattaa olla liian nöyryyttävä.
Se on sitä luomisen tuskaa. t. paha kurki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tyhmä, ei tietenkään KAIKILLA ole tuota lahjaa, et tiedä lahjakkuudesta ja luovuudesta MITÄÄN, apina!
Tiedän kaiken olennaisen ja luotan kaikkeen tietoon minkä saan. Kiitos kohteliaisuudestasi.