BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Rasittavaa tuo Tarinan tekonauru päiväkirjahuoneessa, kun jauhoi itsestään ja "leivontataitotasostaan".
Onpas tylsä tää piirakkaesittely
Vierailija kirjoitti:
Mä ole kehittynyt tän bb:n aikana niin että aina harvemmin ja harvemmin laitan myötähäpeän takia äänettömälle. Tosin olen juonut pari🍷 Ajattelin koosteen jälkeen yrittää youtubesta katsoa pätkän missä Helmeri kertoo Anulle mummostaan. Vesiselvänä en pystynyt.
Mitä se kertoo mummostaan?
Vai ville raivostu. Ei hyvää iltaa.
Kimmolla paras selitys piirakasta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Eikö toi Tarina ole tehnyt yhtään lehmää?
Tarina tekee vain sitä mitä Tarina haluaa. Muutkin tekevät vain sitä, mitä Tarina haluaa. Muuten Tarina pillastuu.
Joka viikko ku Tarina saa olla tuolla, niin sitä enemmän se on itseään täynnä.
Kaikki muut tekevät hommia, Tarina möllöttää.
En ole varma, tulisinko itsekään tuon Tarinan kanssa toimeen. Siitä huolimatta pidän häntä melko sympaattisena tyyppinä.
Ville on noussut mun suosikiksi, on niin uskollinen omille periaatteilleen, ja on vähän jopa pelottavaa, miten tosissaan hän on tuossa uskossaan.
Anu olisi hyvä vaihtoehto seuraavaksi lähtijäksi, ei anna juurikaan mitään lisäarvoa taloon.
Tarinalla mennyt hyvin ja oikein innostunut oppimaan.
Sillä ei ole edes kylmä, otti niin paljon vaatetta mukaan.
Tarjosi että hänellä on kyllä lainata vaatteita.
Kannatti pakata hyvin.
Tarina on kyllä ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis kertoi haastattelussa että eipä vessapanot haittaa vaikka näytettiin. Tuli mieleen, että olisiko tässä ammatinvalinnan paikka?
Mikä sua vaivaa? :O
Minulla menee oikein hyvin. Ei tarvitse paneskella julkisesti tai puhua pa***kaa.
Miksi sä sitten jatkat paskan puhumista täällä? Ei sua kukaan edes panis että sooloksi menisi sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut tekevät hommia, Tarina möllöttää.
Tarina kyllä teki hommia. Jukka meni sanomaan että,hän tulee siihen Tarinan tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Kimmolla paras selitys piirakasta. 😂
Oli! Tolla varotusajalla mainio loppu se "rakkauden lorottelu":D mutta eihän noi mäntit sitä tajunnu.
Kyllä pyöreet rillit tekee ihmisestä älykkään näköisen. Milla.
Typeriä nuo Millan antamat nimet. Ei yhtään hauskoja. Tarina keksi hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jukka ulos! tasapuolisuuden nimissä vähintäänkin!vöhintään yhtä inho ku eevis, mut eevikses sentään hyviäkin puolia, jukas ei niitäkään,jotenois ansainnu lähtee eka ko. pariskunnasta.
Toi ei pidä paikkaansa.
Jukka sisälle ja hyvä kun pääsi eevikaestä eroon niin alkaa tämä Jukkaan tutustuminen. Monen miehen on nainen pilannu ja tässä oltiin taas lähellä.Uskomatonta että joku jaksaa puolustella tuota hiivamunaa. Ei ole kyllä mitään haluja tutustua siihen limanuljaskaan.
Haluat limamunaa suuhun?
Valittaakohan Kimmo kertaakaan kylmyyttä? On kuitenkin Lapin poikia alunperin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ole kehittynyt tän bb:n aikana niin että aina harvemmin ja harvemmin laitan myötähäpeän takia äänettömälle. Tosin olen juonut pari🍷 Ajattelin koosteen jälkeen yrittää youtubesta katsoa pätkän missä Helmeri kertoo Anulle mummostaan. Vesiselvänä en pystynyt.
Mitä se kertoo mummostaan?
Eikö sun vehkeellä pääse youtubeen vilkasemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan osta retkeilyyn varusteita marketista vaan alan liikkeistä.
Kalliita ovat mutta toimivia.
Käytännössä siis tilaan ja selosteet on tarkat mihin tarkoitettu.Näen jotenkin sieluni silmin kun katsot niitä selosteita "Tästä Expedin huippulaatuinen makuualusta! Jopa 7cm paksu! Ympärivuotiseen käyttöön! Ja tästä täysin vedenpitävä ja tuulenpitävä MUTTA HENGITTÄVÄ takki!" Ja uskot kaiken... 😅
Joo uskon ja hyvin toimii, käytössä olleet.
Kyse on kuitenkin retkeilyyn erikoistuneista kaupoista.
Takki on vain yksi asia mitä tarvitsee.
En osta koristukseksi vaan käyttöön ja noi syksyn ilmat on ihan kesyjä. Pystyn hyvillä varusteilla nukkumaan talvella ulkona.
Tiedoksi sulle että harrastan retkeilyä mieheni kanssa.
Eikö toi Tarina ole tehnyt yhtään lehmää?