Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
3241/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villeä ei taida monikaan epäillä, koska uskoo ettei uskovainen mies voi varastaa yhteisestä hyvästä oman etunsa hyväksi.

Vierailija
3242/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen vähän jälkijunassa tän BBn kanssa, kun työ ja perhe pitää kiireisenä. Eilinenkin kooste vielä katsomatta! Mut joka vuos kun BBtä kattoo on alussa muodostunut asukkaista jonkinlainen kuva, mut kauden edetessä mieli usein muuttuu. 

Aattelin lähteä tälle kaudelle kirjaamalla ajatuksia päiväkirjaan kauden edetessä, se vois olla hauskaa katsella loppukaudesta alkukauden mietteitä. Kirjoitin eilen startin tuntoja blogin muotoon...

https://bbripuli.webnode.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3243/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetakaasolvaus kirjoitti:

Jaa taas täällä on kristittyjen vihaajia solvaamassa, hävetkää!! Ja ottakaa asioista selvää ennenkuin oksennatte omaa pahaa oloa ja kiukkua uskoviin

Oksensit pahaa oloa ja kiukkua.

En vihaa kristittyjä, mutta silti törmäsin tähän oksennukseesi. 

Minäkin ihmettelen hänen ulostulojaan ja olen kristitty. Ja sinulle joka postaat noita kommentteja, sanoisin että jos oikeasti olet kristitty niin tiedät mistä löydät avun hätääsi.

Älkää noteeratko sen häirikön juttuja, koko ketju menee turhaksi jankkaukseksi, on tarpeeksi pitkä jo muutenkin! Perustakoon oman ketjun uskonasioille, tämä on BB-ketju.

Vierailija
3244/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyileekö tai nauraako Ville koskaan? 🤔

Hän tuntuu olevan kokoajan omissa mietteissään ja totinen.

Äskenkin 24/7 huomasi, kuinka tunnelma muuttui täysin, kun Ville asteli samaan huoneeseen. Ennen sitä porukka oli vapautuneempi & naureskeli.

Ville saa selkeästi monet varuilleen.

Minä aistin Villessä piilotettua agressiota.

Dominoiva persoona ja pinnan alla kytee. 

Ihan selvästi. Mitähän tekisi jos saisi kunnon raivarin.

Tuskin saa. Olisi sen varmaan portsarihommissaan saanut, jos olisi sellaisen saadakseen :D

Eikös portsarin hommat juuri ole hyvä keino purkaa sallitusti pinnan alla kyteviä aggressioita...

Vierailija
3245/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin ei ole poika eikä tyttö.

kevinillä on pippeli (näin itse kun kävi suihkussa), myöntää myös itse omistavansa "pallit". on siis poika.

ei kai kukaan ole muuta epäillykään. vai?

kuinka ty h m ä olet?????

Vierailija
3246/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äskenkin 24/7 huomasi, kuinka tunnelma muuttui täysin, kun Ville asteli samaan huoneeseen. Ennen sitä porukka oli vapautuneempi & naureskeli.

Tuskin saa. Olisi sen varmaan portsarihommissaan saanut, jos olisi sellaisen saadakseen :D

Eikös portsarin hommat juuri ole hyvä keino purkaa sallitusti pinnan alla kyteviä aggressioita...

Vähän arvelinkin, että keksit jotain tällaista.

Vierailija
3247/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tässä nyt se ensimmäinen Suomen BB-kausi, joka lopetetaan kesken??

Television päivittäiset jaksokoosteet on täytetty ylipitkillä haastatteluilla, eikä jaksoissa edes oikeastaan tapahdu yhtään mitään. Lehdistö keksii raflaavan liioittelevia otsikoita ilman konkreettista substanssia (asukas hieroi toisen selkää = suhde jne).

Alkoholia ei talossa kuluteta, seksuaalisuus vaietaan paitsi loputtomissa identiteettimonologeissa ja arvokeskusteluissa.

Lisäksi laittoman huonosti toteutetut kotisivut ja vain kaksi (!) maksaville asiakkaille näkyvää 24/7-kameravaihtoehtoa joita niitäkin ohjataan amatöörimäisesti ja miten sattuu.

Vierailija
3248/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetakaasolvaus kirjoitti:

Jaa taas täällä on kristittyjen vihaajia solvaamassa, hävetkää!! Ja ottakaa asioista selvää ennenkuin oksennatte omaa pahaa oloa ja kiukkua uskoviin

Oksensit pahaa oloa ja kiukkua.

En vihaa kristittyjä, mutta silti törmäsin tähän oksennukseesi. 

Minäkin ihmettelen hänen ulostulojaan ja olen kristitty. Ja sinulle joka postaat noita kommentteja, sanoisin että jos oikeasti olet kristitty niin tiedät mistä löydät avun hätääsi.

Älkää noteeratko sen häirikön juttuja, koko ketju menee turhaksi jankkaukseksi, on tarpeeksi pitkä jo muutenkin! Perustakoon oman ketjun uskonasioille, tämä on BB-ketju.

Ja BB on kilpailu, jossa suosikkiasukas voittaa. Suosikin äänestykseen perustuu se millaisia mielikuvia hän itsestään katsojille antaa.

Tosin tässä ketjussa kyllä näkyy jo ainakin yksi kenellä on pakkomielle jankata koko ajan yhdestä kilpailijasta. 

Vierailija
3249/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo alko kapinoimaan. :D

Kimmo on yllätyksellinen kaveri kyllä.

Kimmo on tosi hauska ja fiksu kaveri. Öisin sitä nyt kuunnellut, kun mä 24/7 katselu "aika" on 00-04.

Se vaan Kimmossa ärsyttää, että se puhuu niin hiljaa, ettei mikki saa kaikkia sanoja talteen, kun muiden mikin rahisee ja nenät vinkuu.

viime yönä Kristian, Eevis, Jukka, Helmeri ja Kimmo valvoivat ja se heillä oli hauskaa. Tein vaan huomion, että usein mitä Kimmo sanoi ääneen (hänellä on todella nopea ajatuksen juoksu), niin Kristian oli se, joka toistelee sitä äänekkäimmin ja siitä tulee ikäänkuin Kristianin juttu. Ärsyttävää, koska Kimmo kyllä ansaitsis parrasvalonsa.

Vierailija
3250/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin mainita että olen eri kirjoittaja.

Vierailija
3251/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinatavallaan toistaa tavallaan tavallaan-sanaa. Viime yönä kuultiin satoja kertoja tavallaan, ennen hänen oikeastinukkumaanmenoaan, oikeasti.

Vierailija
3252/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin mainita että olen eri kirjoittaja.

Joo, no arvelin, että joku keksii, jos ei tuo yksi Villejankkaaja sitä tee.

Vierailija
3253/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät siis saaneet syytetyksi kumpaakaan oikeaa varasta, kun epäiltynä istuu Timo, Anu, Kimmo ja Jukka.

Vierailija
3254/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tupu yleensäkin nimesi, koska tiesi tehtävän juonen.

Vierailija
3255/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö jostain noi BB-talon säännöt? Mistä asioista BB kuulluttaa, että rikotte sääntöjä? Ainakin kuiskaaminen? Mitä muuta?

Vierailija
3256/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tupu yleensäkin nimesi, koska tiesi tehtävän juonen.

Ei Tupu tiedä kuka on toinen varas.

Vierailija
3257/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alkanut päästä Tarinasta jyvälle. On sillä ihan hyvä sydän ja toisaalta pikkusen huoleton luonnonlapsi sielu, jolle olisi hyvä sanoa välillä, että tyst ny. En mäkään se jaaritteluita mielelläni kuuntele, mutta onhan meillä jopa kaksi kameravaihtoehtoa.

Villeä taas mä en vieläkään tajua. Siis olkoot uskovainen, ei se mua häiritse, mutta tuollainen monenlainen alleviivaus asiastaan häiritsee. Onko sillä koskaan kivaa?

Vierailija
3258/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö jostain noi BB-talon säännöt? Mistä asioista BB kuulluttaa, että rikotte sääntöjä? Ainakin kuiskaaminen? Mitä muuta?

Mä oon nähnyt ne kerran jossain, ei ollut mikään hirveän pitkä lista. Mutta en löydä nyt mistään.

Vierailija
3259/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piiloutuminen kameroilta.

Nukkuminen muina aikoina kun yöllä, jos ei ole erikseen mainittu että saa nukkua päivällä.

Tuotannon asioista ei saa puhua.

Varmaan paljon muitakin.

Vierailija
3260/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat saaneet viikon aikaa tottua sääntöihin. Esim mikrofonien unohduksista ei tule nyt rankkua. Eikä tuotannosta puhumisesta.. vaikka kyllä ne on kummastakin kuuluttaneet.

Ketju on lukittu.