BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin antanut nimiä siten, että olisin ottanut esim vuoronperäön jonkun huoneen ja mielessä käynyt tavarat läpi. Hella, Kattila, Pannu, Haarukka, Veitsi. Ja sitten siirtynyt seuraavaan huoneeseen.
Ja oisit keksinyt tuhat esineen nimeä tuolla metodillasi, ja vielä pystynyt pitämään koko ajan annetut mielessä niin, ettet antaisi samaa nimeä usealle?
Pointsit sulle jos siihen pystyisit. Itse menisin aakkosjärjestyksessä niin, että ei tarvitse koskaan kelata muistiinpanoja taaksepäin enempää kuin toisen kirjaimen osalta, ja jos on hyvä muisti, ei koskaan.
Aika harvalla on niin poikkeuksellisen hyvä muisti, että pystyy tuohon virheettömästi ilman järjestelmää.
onko porukka huomannu et ruudult saa 2 vko? ilmast kokeiluu, ni eiku käyttöön ja 24/7 kin näkyy..
Vierailija kirjoitti:
krisu läyhää liikaa ja on mieltynyt p*llu, ter*ka, pe*rse huumooriin mauttomuuteen asti. ei voittaja ainesta.
Tämä! Alussa oli ihan potentiaalinen voittaja, mutta liikaa alkoi kiroilu ja kaljanhimo viedä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä ulkonhuussi vai käyvätkö taivaan alla hädällä.
Heillä on se huussi, minkä rakensivat itse.
Muuten jos haluaa Kaisun ulos niin sille ei saisi myydä juomia.
Sehän voittaa koko potin ja muut avustaa siihen.
Siis muiden kannalta Krisu on lopussa uhka.
Vierailija kirjoitti:
onko porukka huomannu et ruudult saa 2 vko? ilmast kokeiluu, ni eiku käyttöön ja 24/7 kin näkyy..
Joskus on tarjouksia, että saa 4 viikkoa. Odotan sitä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Muuten jos haluaa Kaisun ulos niin sille ei saisi myydä juomia.
Sehän voittaa koko potin ja muut avustaa siihen.
Siis muiden kannalta Krisu on lopussa uhka.
Kuka sitä Kaisua ulos haluaisikaan!!
Vierailija kirjoitti:
Kokoontuukohan sikarikerho tänään kumiveneessä?
saattavat kyl väsähtää tuol ulkoilmas eritaval.. voi uni tul silmään.
Mihin ne nyt lähti ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa perua sitten jos ette jatka,
itse jatkoin mutta miten se maksu hoidetaan minne tulee lasku vai meneekö tililtä automaattisesti,aamulla loppu kokeilu mutta tililtä ei ole vielä mennyt rahnaaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin antanut nimiä siten, että olisin ottanut esim vuoronperäön jonkun huoneen ja mielessä käynyt tavarat läpi. Hella, Kattila, Pannu, Haarukka, Veitsi. Ja sitten siirtynyt seuraavaan huoneeseen.
Ja oisit keksinyt tuhat esineen nimeä tuolla metodillasi, ja vielä pystynyt pitämään koko ajan annetut mielessä niin, ettet antaisi samaa nimeä usealle?
Pointsit sulle jos siihen pystyisit. Itse menisin aakkosjärjestyksessä niin, että ei tarvitse koskaan kelata muistiinpanoja taaksepäin enempää kuin toisen kirjaimen osalta, ja jos on hyvä muisti, ei koskaan.
Aika harvalla on niin poikkeuksellisen hyvä muisti, että pystyy tuohon virheettömästi ilman järjestelmää.
Sitten jatkanut seuraavalla aihealueella esim urheilulaji, ammatti yms
Tota käpylehmä- tehtävää kun vetää muutaman päivän huonoilla unilla ja eväs trangialla kikkailemalla, niin odotettavissa on pinnan kiristymistä.
Mitä luulette, onko se jänis joku ihminen, joka on siellä jäniksenä?
Kenelle Eevis testamenttasi rahnansa?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin ja kyselen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin ja kyselen??
talon pihalle, koska BB käski. Jotain tehdään varmaan tehtäväalueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa perua sitten jos ette jatka,
itse jatkoin mutta miten se maksu hoidetaan minne tulee lasku vai meneekö tililtä automaattisesti,aamulla loppu kokeilu mutta tililtä ei ole vielä mennyt rahnaaa??
se töytyy erikseen perua! luulisin? menee muuten automaattisesti?
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, onko se jänis joku ihminen, joka on siellä jäniksenä?
On ja tulee pöllimään noiden käpyjä😬
Olenko ainoa vai onko ketään muuta alkanut ärsyttää tuo Millan jatkuva nauraminen ja kirkuminen? Varsinkin kun nyt ovat koko ajan samassa tilassa niin ei pääse sitä pakoon muuta kuin laittamalla äänet hiljaiselle tai pois. Sama ärsytys tulee välillä Miran naurusta, mutta vähemmän kuin Millan.
Mä en pystyis olemaan ilman bideesuihkua. Tuskin tuolla sellasta on. Miettikää jos jollain ois vaikka menkat:/