BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis on lähtenyt ja ei tarvi puhua enää hänestä.
Ja sähän et täällä määrää mikä on keskustelun tahti.
Tunneäly määrää täällä ettei siitä enää puhuta kun on ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Siis siel on öisin lähes pakkasta, kiva nukkua
niin on, täydellistä!
Tämä viikkotehtävä vaikuttaa varmasti nimeämisiin.
Saattaa mielipiteet muuttua noissa olosuhteissa tuolla.
Kivasti nimeäminen sitten torstaina, kun ovat väsyneitä tuon tehtävän jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä huippu äänenlaatu :(
Ei ne Nelosen vaajakit osaa. Laittaka kaikki palautetta paskoista mikeistä!
Lehmään kun tunkee niin se ei oo niin justiinsa, sanoiko Jukka ton?
Kolme käpylehmää päässyt hyväksynnästä läpi, Kimmo kertoi.
Kivaa ulkoilua, luonnon keskellä, Tarina puhuu. Krisu samaa mieltä. Nauravat että kerrankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis siel on öisin lähes pakkasta, kiva nukkua
niin on, täydellistä!
Intissäkin on kamina, aikamoinen koe.
Vierailija kirjoitti:
joko eeva-leena testamenttas rahnansa jollekkin? kenelle? ei löydy bb-sivuilta siis ei hele noi sivut on huonot :(
Eikös testamenttaus ole tähänkin asti tehty maanantai-illan koosteen jälkeen?
Big Brother voi vaikeuttaa tehtävän suorittamista heittämällä erilaisia kapuloita rattaisiin.
On siis päätetty, että tehtävä epäonnistuu...? Jos aletaan lähestyä tavoitetta, joku erä tuhoutuu kuljetuksessa tms? Ensin kärvistellään muutama päivä ulkona, aivan varmasti pinna kiristyy, ja sitten mennään vielä viikko jollain kolmen euron budjetilla.
Nyt saavat ainakin raitista ilmaa kun aamulla marisivat tunkkaisesta sisäilmasta.
Noi on huomenna jokainen itkemässä, helisemässä, toistensa kurkuissa kiinni ja kipeinä.
Flunssa tulee Tupulle ja Anulle. Kevinillä, Tarinalla ja Jukalla menee selkä ja niskat. Milla vuolee sormeensa.
Ville saa psykoosin kun menettää hermonsa Krisuun. Krisu saa turpaansa. Helmeri ja Kevin sinnittelevät joten kuten, mutta ovat tosi kireinä.
Palju ja sauna tulee palkinnoksi ja jokainen vetää ihan hirveet perseet.
Ville kokee elämänsä morkkiksen ja luovuttaa vapaaehtoisesti kisassa, kun ei voi enää jatkaa oman moraalinsa takia. Hemmi ja Anu panee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ootte kieli pitkällä oottanee miten Eevis häpeää talosta ulos tultuaan niin kävi just niin kuin arvasin. Ei häpeä :D. Iltiksen haastattelusta voi katsoa.
Sehän on vain hänelle noloa, kun ei osaa edes hävetä. Arvasin ettei osaa. Sanoo kyllä että hävettää kun toimi yhteistä sopimusta vastaan ja harrasti seksiä makkarissa. Mutta onko tuokin vain valetta, niinkuin Suurin osa sen jutuista. Täysin moraaliton ihminen.
Noloa olisi ollut jos olisi rakastunut karismaattiseen amikseen 😂
Jotakuta taitaa harmittaa aika paljon se, että Eevis on niin fiksu ja kaunis. Kateus on mahtava voima näköjään...
Eeviksestä tänäänkin enemmän kommentteja kuin muita yhteensä. Olikin talon kiinnostavin ihminen.
Niin kun sinä jauhat siitä edelleen, muut yrittäneet keskustella muista. Lopeta jo.
Haha, menipä tunteisiin nopeasti. Oli mun eka viesti tänään, ei voinut tän päivän kommentteja lukiessa olla huomaamatta, joka toinen Eeviksestä ja veikkaanpa että tulee jatkumaan. Haha!
Vierailija kirjoitti:
Noi on huomenna jokainen itkemässä, helisemässä, toistensa kurkuissa kiinni ja kipeinä.
Flunssa tulee Tupulle ja Anulle. Kevinillä, Tarinalla ja Jukalla menee selkä ja niskat. Milla vuolee sormeensa.
Ville saa psykoosin kun menettää hermonsa Krisuun. Krisu saa turpaansa. Helmeri ja Kevin sinnittelevät joten kuten, mutta ovat tosi kireinä.
Palju ja sauna tulee palkinnoksi ja jokainen vetää ihan hirveet perseet.
Ville kokee elämänsä morkkiksen ja luovuttaa vapaaehtoisesti kisassa, kun ei voi enää jatkaa oman moraalinsa takia. Hemmi ja Anu panee.
Ainiin. Kimmo unohtui.
Kimmokin panee ja vuolee reiteensä.
Nukkumapaikkoja laittaessa Hemmi kysyi Anulta ”tuletko anu mun toiselle puolelle nukkumaan?”. Anuhan se tosiaan taitaa olla vain inhottava lähentelijä.
Hei kun täällä monen mielestä noi tehtävät on tosi tylsiä. Niin minkälaiset tehtävät teistä EI olis tylsiä?
Musta omenapiirakan teko ilman ohjetta ja toi käpylehmätehtailu esimerkiksi on hauskoja ideoita :-D Mä toki tykkään itekin laittaa ruokaa ja askarrella millon mitäkin ja kulkea ja ihmetellä luonnossa. Eli oon sit varmaan tylsä, mut tosi harvoin mulla itelläni on tylsää 🤔
Mut MITÄ tekee ihmiset joitten mielestä nää on tylsiä asioita?
Vierailija kirjoitti:
Hei kun täällä monen mielestä noi tehtävät on tosi tylsiä. Niin minkälaiset tehtävät teistä EI olis tylsiä?
Musta omenapiirakan teko ilman ohjetta ja toi käpylehmätehtailu esimerkiksi on hauskoja ideoita :-D Mä toki tykkään itekin laittaa ruokaa ja askarrella millon mitäkin ja kulkea ja ihmetellä luonnossa. Eli oon sit varmaan tylsä, mut tosi harvoin mulla itelläni on tylsää 🤔
Mut MITÄ tekee ihmiset joitten mielestä nää on tylsiä asioita?
Vanhoista kausista voi ottaa mallia
Jos se jänis onkin koira. Sellainen söpö vuhva jolla jäniskorvat.
Vähän hankala olla huomioimatta sellaista.
Tasan puhutaan jos siltä tuntuu