BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene kauaa mun Eevis - vihaajat alkaa kirjoittamaan jostain toisesta asukkaasta tosi ikävään sävyyn. Tyylistä kyllä sitten tunnistaa, ja jankkaavasta sävystä. Valitettavasti se negatiivisuus ja suoranainen pahanilkeys on joillekin osa persoonaa. Veikkaan että silmätikuksi joutuu Anu. Milla on jo osalle.
Mistäpä sinä tiedät onko ne kirjoittajat Eevis vihaajia vai jopa Eevis faneja jotka nyt turhautuneena haukkuvat, kun Eevis joutui lähtemään? Onhan täällä niitä ilkeitä eevisfanejakin, jotka huutavat lääkitystä ja muuta epäkunnioittavaa heti kun joku kirjoittaa jotain mistä he eivät tykkää. Esim se yksi käski joka kerta vetämään burkaa tiukemmalle yms heti jos joku uskalsi arvostella eeviksen panemisia.
Ei voi tietää kuka täällä milloinkin kirjoittaa. Minua ei henk kohtaisesti ärsytä enää kukaan kun Eevis lähti. Tosi pienesti voin ärsyyntyä, mutta pahin on nyt nähty.
Mitä sä tykkäsit keskustelusta suoran lähetyksen jälkeen, kun paikalla oli ainakin Tupu, Kimmo, Krisu, Helmeri, Milla jne, kun Anu alkoi naljailevaan sävyyn kysellä että mikäs se Millan seksuaalisuus onkaan että muistaako hän väärin vain onko kuullut siitä millan joskus puhuvan jotain ja kun Milla vastasi että on kertonut olavansi bi, Anu alkoi kysellä oletko lipittänyt pillua ja muuta siihen liittyvää?
Oikeestiko? Toihan on ihan kiusaamista Anulta. Helvetin ällöttävää.
Mä en tykkää Millasta. Hirvee tyrkky, ja lapsellinen kikattelu ottaa tosi lujaa hermoon. Yks tuttu joskus amisaikana oli samanlainen, haki tolla tyylillä jatkuvaa huomioo miehiltä kun ei muut avut riittäny.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta!
En toivonut Eeviksen lähtöä, mutta kyllä se draaman kannalta oli oikea vaihtoehto. Tarinan ja Krisun sarastavaa toveruutta on mielenkiintoista seurata.
Kurkkasin viime yön tapahtumiin.
Jukka viimeisenä kai meni makuuhuoneeseen. Kaikki ihan hyvillä fiiliksiä talossa.
Anu ja Helmeri nukkuivat tosi lähekkäin. Anun yläosan suojana pelkät rintaliivit ja Helmerin käsi Anun selän päällä. Hiljaista hipsuttelua. Kyllä tässä nähdään vielä jotain puolihuolimatonta koskettelua enemmänkin, kun noin lähi ovat ja ”unissaan” toisissaan kiinni.
Niin, siinä on vain se kysymys erektoituuko Helmerin lyijykynän ohut naru.
Mä en ymmärrä mitä toi Anu tekee tuolla. Täysin persoonaton tyyppi, ei mitään kiinnostavaa katsojan kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Keittiö :
Tupu kokkaa puuroa
Muut vaan keittivät puurot aamulla keittiön ylipäällikkö kokkaa!
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mitä toi Anu tekee tuolla. Täysin persoonaton tyyppi, ei mitään kiinnostavaa katsojan kannalta.
Eikä sillä ole edes huumorintajua yhtään, ei ainuttakaak hauskaa juttua. Nännin nypläys eilen ei kyllä naurattanut ollenkaan, oli niinkun hauskin juttu siihen kohtaan mitä keksi
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt, eilen alkuyöstäkin Anu halusi näytellä Tupulle nännejään ja perustaa naisille nännien puristelu kerhon. Sitten viellä Millalta kyseli bi tyttöjen pillun lipitys touhuista. Vaikuttaa todella kiinnostavalta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää Millasta. Hirvee tyrkky, ja lapsellinen kikattelu ottaa tosi lujaa hermoon. Yks tuttu joskus amisaikana oli samanlainen, haki tolla tyylillä jatkuvaa huomioo miehiltä kun ei muut avut riittäny.
Sitä hemmetin huutoa tai hytkyntää. Yök.
Enemmän mua kuitenkin ärsyttää, kun se rupee puhumaan vakavia. Se tuntuu olevan niin pirun tosissaan puolivillaisten faktojensa kanssa. Sen tapa puhua silloin riipii korvia.
Tais olla Eeviksen vanhemmat studiossa eilen kuvattiin kovin kun Eevis astui studioon?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tossa Anussa on, mut en tykkää yhtään.
Vois lähteä jopa ennen Tarinaa. Ei ole yhtään hauska eikä oikein mitään muutakaan
Minä tiedän,mikä siinä itseäni häiritsee:Teennäisyys,pelurimaisuus,läyhäys,kylmyys,KESKUSTELUTAIDOTTOMUUS,tyhmyys ja luonne yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene kauaa mun Eevis - vihaajat alkaa kirjoittamaan jostain toisesta asukkaasta tosi ikävään sävyyn. Tyylistä kyllä sitten tunnistaa, ja jankkaavasta sävystä. Valitettavasti se negatiivisuus ja suoranainen pahanilkeys on joillekin osa persoonaa. Veikkaan että silmätikuksi joutuu Anu. Milla on jo osalle.
Mistäpä sinä tiedät onko ne kirjoittajat Eevis vihaajia vai jopa Eevis faneja jotka nyt turhautuneena haukkuvat, kun Eevis joutui lähtemään? Onhan täällä niitä ilkeitä eevisfanejakin, jotka huutavat lääkitystä ja muuta epäkunnioittavaa heti kun joku kirjoittaa jotain mistä he eivät tykkää. Esim se yksi käski joka kerta vetämään burkaa tiukemmalle yms heti jos joku uskalsi arvostella eeviksen panemisia.
Ei voi tietää kuka täällä milloinkin kirjoittaa. Minua ei henk kohtaisesti ärsytä enää kukaan kun Eevis lähti. Tosi pienesti voin ärsyyntyä, mutta pahin on nyt nähty.
Mitä sä tykkäsit keskustelusta suoran lähetyksen jälkeen, kun paikalla oli ainakin Tupu, Kimmo, Krisu, Helmeri, Milla jne, kun Anu alkoi naljailevaan sävyyn kysellä että mikäs se Millan seksuaalisuus onkaan että muistaako hän väärin vain onko kuullut siitä millan joskus puhuvan jotain ja kun Milla vastasi että on kertonut olavansi bi, Anu alkoi kysellä oletko lipittänyt pillua ja muuta siihen liittyvää?
Taitaa olla korvien välissä sinulla tuo naljaileva sävy :D kylläpäs nyt pitää väkisin vääntää asiat ihan päälaelleen. Milla kuitenkin ite mainostanut asiaa aiemmin useempaan otteeseen.
Tilannehan meni niin että ihan yhtäkkiä mietnkään edelliseen puheenaiheeseen liittymättä Anu alkoi kysellä että onkohan hän nyt muistanut väärin vai onko Milla puhunut jotain sukupuolisesta suuntautumisestaan talossa. Milla vastasi nopeasti: jo, olen bi. Krisu puheli ihan jotain muuta Helmerille ja Anu sitten oikein kovaan ääneen oletko sä lipittänyt pillua? Milla hetken näytti hämmentyneeltä ja vastasi vaan joo. Krisu sitten alkoi ihemetellä Anulle että mitä sä tollasta kyselet ja Millalle että no millaista oli ja Milla siihen että kyllähän sä tiedät.
- En havainnut mitään mainostamista Millan taholta
Anu vielä jotain kyseli siinä aika ivalliseen sävyyn niin Krisu heitti että kaksi naista on aina tosi seksikästä, aivan kuin tukkiakseen Anun suun.
No äskenkin Krisu sanoi että Helmeri sulla on hieno kyynärpää, Anu tuli paikalle ja Helmeri näytti kyynärpäätään ja sanoi Anulle, että mulla on kuulemma hieno kyynärpäå
"Onpa komea, mistä oot saanut sen"
Oikeesti 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla korvien välissä sinulla tuo naljaileva sävy :D kylläpäs nyt pitää väkisin vääntää asiat ihan päälaelleen. Milla kuitenkin ite mainostanut asiaa aiemmin useempaan otteeseen.
Ihan faktaahan tossa oli, kerrottu just niinku tapahtui.
Anun ilme ja hymykin oli pirullinen. En myöskään ymmärtänyt, miksi se piti yhtäkkiä noin outoon sävyyn ottaa esille koko porukan edessä vaikka Milla olisi mitä puhunut aiemmin.
Miksi Ville saa rukoilla ääneen?
Se lähettelee viestejä vaimolleen jatkuvasti Taivaan iskää hyväksikäyttäen.
Itse näen asian näin että Krisu sekä Tarina on kummatkin oikeassa.
Krisun mielestä elämä on rankkaa niin ei voi olla noin positiivinen.
Maailman tekee paremmaksi Tarinan kaltaiset jotka ei halua satuttaa ketään ja luovat elämää positiivisemmaksi.
Kannatin Eevistä koska erikoinen ja häntä kuuntelen mielelläni.
Nyt jotenkin eilen rakastuin Tarinaan.
Katsoo ja kuuntelee muita hyvin tarkkaan ja hänestä jotain ihanaa.
Puhetyylin kyllä tottuu ajan kanssa.
Nyt on suosikkini.
Ville tuo rauhaa tohon hulluun taloon.
Krisu ja Tarina yhdessä hyvin mielenkiintoinen pari.
Anu saa jatkuvasti kehuja Jukalta ja Kristianilta...
Jukan suusta tullut jo kehuja hyvästä rungosta, hyvännäkösyydestä jne
Kristian eilen ihmetteli, onko Anu todella noin kaunis ilman meikkiä ja äsken sano Anun olevan talon kaunein
Toivottavasti tajuavat että Villeä ei kannata laittaa häätöäänestykseen enää. Ville ei tipu vaan joku muu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tossa Anussa on, mut en tykkää yhtään.
Vois lähteä jopa ennen Tarinaa. Ei ole yhtään hauska eikä oikein mitään muutakaan
Samaa mieltä. Anusta saa tosi kylmän, laskelmoivan ja epäempaattisen kuvan. Asukkaat kuitenkin tykkäävät kun ei saa häätöpisteitä.
Jaahas, siinä ei kauaa mennytkään kun Eeviksen tilalle keksittiin uusi haukuttava: Anu.
Teidän elämänne taitaa olla tosi tyhjää, kun väkisin pitää löytää aina joku "inhokki". Toisaalta kukapa negatiivisten ihmisten kanssa vapaaehtoisesti viettäisikään aikaa.
Voisiko kameran siirtää keittiöön?