BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mustakaan Jukka ei näyttänyt mitenkään musertuneelta. Tosin hänkin voisi tippua seuraavaksi Tarinan kaa.
Eevishän teki BB:ssä täysin saman kuin Dani viime BB:ssä vuonna 2014. Kummatkin vannottivat, etteivät harrastaisi seksiä talossa, mutta kuinkas sitten kävikään?
JIPPIII!!!! Nymfomaani lähti :D
Kyllä, myös minä toivon Eevikselle kaikkea hyvää! Olit mun lemppari: kaunis, fiksu ja hyvällä tavalla erikoinen. Rohkea myös! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Huomaa pienen shokin asukkaissa, että jooooo Villeä ja Tarinaa vastaan onki vaikeaa pyristellä häätötilanteessa.......pelko persiissä kaikilla. Onneksi Eevis lähti jo tässä vaiheessa, helpompi solahtaa normielämän mukaan. Kaikkea hyvää Eevikselle, jos luet tätä. Olet edottoman ihana, kaunis ja fiksu.
KORJAUS LISÄYS; ehdottoman ihana, kaunis, ja fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä röyhkeyden huippu pakottaa muut katselemaan panemistaan.
Kuka pakotettiin katselemaan panemistaan.
Katsojat eivät voineet välttyä näkemästä panemista. Kun ei tule varoitusta etukäteen ruutuun. Jotkut kun haluavat katsoa muutakin kuin panemista.
tuo tuulakin on ihan vastenmielinen ja kauhean kuluneen näkönen ja kiroilee vaan että vaikuttais nuorekkaammalta.
Mielenkiintoista nähdä, kenen haukkumisesta palsta täyttyy tästä lähtien?
Jes! Ens viikolla onneks joku järkevä viikkotehtävä 👏🏻😄 loppuu sohvilla makoilu
Vierailija kirjoitti:
Jukkahan oli oikeasti helpottunut!
Sulla tuntuu olevan ongelmia toisten tunteiden tulkitsemisessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta päivää Eeviksestä vielä jauhetaan? Mä veikkaan että koko jumalan loppukausi täällä on tämä sama eevisshow päällä.
Mua ei ainakaan kiinnosta koko tyyppi enää tippaakaan kun siitä nyt päästiin! Tuskinpa muitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miralla turhan avara kaula-aukko, ei oo kiva katsella tollasta 🤦🏻♂️
Oikein kiva katsella tuollaista. Eeviksen touhu sen sijaan kuvottaa.
Vierailija kirjoitti:
ruutu lagaa
Joo en pääse enää takas!!
"Uutta matoo koukkuun" -Jukka
Jukka sanoi että uutta matoa koukkuun... ulos talosta
Vierailija kirjoitti:
JIPPIII!!!! Nymfomaani lähti :D
Frigidille ilon paikka. Nuku yösi nyt hyvin hiekkapil lu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä röyhkeyden huippu pakottaa muut katselemaan panemistaan.
Kuka pakotettiin katselemaan panemistaan.
Katsojat eivät voineet välttyä näkemästä panemista. Kun ei tule varoitusta etukäteen ruutuun. Jotkut kun haluavat katsoa muutakin kuin panemista.
Minä ainakin vältyin, kertaakaan en nähnyt ja aika aktiivisesti olen seurannut. Toisaalta, olen laittanut bb:n kiinni kun asukkaat on menneet nukkumaan.
Silvöfoooox!