BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Helmeri taitaa kuulua kategoriaan "moni kakku päältä kaunis". Ollut jo kaksi kertaa kihloissa ja edellinenhän lähti kävelee ennen häitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki pahantahtoisuudesta ja miten asia saadaan kuulostamaan eriltä kuin se oli:
-Anu on kertonut päivän ajan että Jukka ja Eevis on pannu yöllä, vaikka oli kysynyt Jukalta ja tämä kielsi. Silti oikein äsken kuvaili tapahtumia ja ääniä ja mitä mikäkin ääni oli. Aina kun muut lakkasivat puhumasta tuosta tai vaihtoivat aihetta, Anu alkoi taas puhua viime yön panemisesta.
-Eevis sanoi itkeskelleensä läpi yön ja Jukan lohduttaneen ja kiehnänneen. Eivät olleet panneet.
-Helmeri sanoi ettei nähnyt mitään panemista vaikka oli oikein katsonut varmstaakseen, pelkkää pussailua vain. Saattaapa olla että luotan edellämainituista eniten Helmeriin.
Ihan ohiksena, ei tuollainen pahanilmanlintu Helmerille sovi.
Mäpä luotan omiin silmiini. Panivat.
Oon tarkastanu ton viime yön ja erityisesti ne kohdat, kellonajat, joita täällä mainittiin. Ei näy panoa. Ihan sama kyllä sen vessahomman kanssakin, ei näy panoa. Itse sanoivat etteivät päässeet siihen asti, uskon, koska omin silmin nimenomaan en ole muutakaan nähnyt. Mutta laita videopätkä ni katotaan!
😂 sulla vaikeuksia hyväksyä totuutta? äsken juuri itse puhuivat vessapanosta ja siitä et Helmeri ei heitä siitä ilmiantanut vaikkka tietää sekä viime yön makkaripanosta. Itse todistin vessapanoa, viime yönä en 247 katsonut.
Miten todistit vessapanoa kun siitä ei ole videota? Yhden kuvan mittaisesta ruudusta ei panoa kyllä pääse todistamaan, näin toki sen kuvan mutta en panoa. Helmerin kanssa puhuivat että jäi kesken, eivät päässeet asiaan. Ihan senkin näi kun läksivät olkkarista vessaan, vessasta keittiöön eikä siinä ajassa mitään panna ehdi. Voi olla ettei seisonut tai laukesi liian nopeasti, mutta pano, ei. Näytä videonauhaa niin katsotaan panot, ennen en usko ennen kuin omin silmin näen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville ja Kristian sopi juuri saunareissua Hauholla :)
Tuo Kristus taitaa sopia kaikkea ja puhuukin sitä sun tätä toinen on toteutuuko sitten?
Krisu tykkää Villestä, joten uskon, että toteutuu kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Odotin, että Kevinillä olisi ollut enemmän annettavaa, mutta erehdyin.. Jauhaa tarinan kanssa aina samat keskustelut ja pitkälti muodostaa mielipiteensä muiden mukaan...
Siksipä Tarina pitää saada ulos viimeistään ensi viikolla. Mutta eiköhän hän saa nineämispisteitä ensi viikollakin koska on jatkanut vaihtamistaan Krisun kanssa ja mukaan ei si ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
On sitten uskomattoman röyhkeä tuo jokapaikassa naiva pariskunta. Asukkaat just nyt käskettiin pihalle, niin siellä jyystäjät jo valmiina sänkypeittojen alla. - Eikä edes nolota yhtään. Voi jumlauta!
Kukkahattu mussuttaa kateellisena ja puutteessaan siinä ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki pahantahtoisuudesta ja miten asia saadaan kuulostamaan eriltä kuin se oli:
-Anu on kertonut päivän ajan että Jukka ja Eevis on pannu yöllä, vaikka oli kysynyt Jukalta ja tämä kielsi. Silti oikein äsken kuvaili tapahtumia ja ääniä ja mitä mikäkin ääni oli. Aina kun muut lakkasivat puhumasta tuosta tai vaihtoivat aihetta, Anu alkoi taas puhua viime yön panemisesta.
-Eevis sanoi itkeskelleensä läpi yön ja Jukan lohduttaneen ja kiehnänneen. Eivät olleet panneet.
-Helmeri sanoi ettei nähnyt mitään panemista vaikka oli oikein katsonut varmstaakseen, pelkkää pussailua vain. Saattaapa olla että luotan edellämainituista eniten Helmeriin.
Oon tarkastanu ton viime yön ja erityisesti ne kohdat, kellonajat, joita täällä mainittiin. Ei näy panoa. Ihan sama kyllä sen vessahomman kanssakin, ei näy panoa. Itse sanoivat etteivät päässeet siihen asti, uskon, koska omin silmin nimenomaan en ole muutakaan nähnyt. Mutta laita videopätkä ni katotaan!
😂 sulla vaikeuksia hyväksyä totuutta? äsken juuri itse puhuivat vessapanosta ja siitä et Helmeri ei heitä siitä ilmiantanut vaikkka tietää sekä viime yön makkaripanosta. Itse todistin vessapanoa, viime yönä en 247 katsonut.
https://www.bigbrother.fi/some/
tuolla ainakin puhutaan yöpanon puolesta. Ihan omilla nimilläänkin.
Puhua voi ja kirjoitella, uskoakin saa ihan mihin vain haluaa. Minä uskon omiin silmiini. Linkkaa videokuvaa ja katotaan, onko panoa vai ei. Muuten turha jatkaa jankkausta.
Anuna en moralisoisi. Anu lähtee bb taloon ja hänelläv4 v lapsi ja kaipaa aivan varmasti äitiävja toinenkin aika pieni.v ihmettelen miten voi lähteä. Toihan voi olla loppuun adti . Miten pitkä aika lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Helmeri taitaa kuulua kategoriaan "moni kakku päältä kaunis". Ollut jo kaksi kertaa kihloissa ja edellinenhän lähti kävelee ennen häitä.
Ei kukaan jaksa tuollaista 15-vuotiaan näköistä pellavapäätä joka myötäilee aina ja on superkiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsken juuri itsekin kuuntelin eivätkä puhuneet noin kuin väität, sot sot!
Kauheata, että onko oikeasti panneet? Hävytäntä! Eikö ne tällä vuosikymmenellä jo keinohedelmöityksellä lapset synny? Miten estetään, että lapset näe tällaista kauheutta? Katsoisivat mieluummin elokuvia, joissa tapetaan ainakin 10 ihmistä joka kuvassa!
Voi Helmeri, älä nyt lähde mihkään Anu juttuihin :(
Mitä jos Eeviksestä ei vielä päästäkään tänään? Pelkäänpä, että siinä tapauksessa saattaa kestää vielä muutama viikko, ennenkuin se eukko lähtee. Mielestäni Tarina on huomattavasti pienempi paha kuin Eevis. En sinänsä ole Tarinasta pitänyt, mutta en sen kummemmin inhonnutkaan, vaan hän on sellainen harmiton tapaus. Ja Kristianhan inhoaa Tarinaa, joten siinäkin mielessä voisi olla odotettavissa vielä monta mehevää ja mielenkiintoista yhteenottoa heidän välillään. Eevis sen sijaan (ja Jukka tietty siinä mukana) on samaan aikaan sekä tylsä makailija että rasittava seksihullu, jolla ei talossa näytä olevan muuta mielenkiinnon kohdetta kuin vonkua panoa Jukalta joka yö ja ilmeisesti myös monta kertaa päivässä. Olen täysin kyllästynyt siihen vonkumiseen, joten saisi mokoma jo lähteä. Ja Tarina sitten seuraavana sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Kauheata, että onko oikeasti panneet? Hävytäntä! Eikö ne tällä vuosikymmenellä jo keinohedelmöityksellä lapset synny? Miten estetään, että lapset näe tällaista kauheutta? Katsoisivat mieluummin elokuvia, joissa tapetaan ainakin 10 ihmistä joka kuvassa!
Saanko mä tulla panemaan sun sänkyyn samalla kun yrität nukkua?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, Anu laittoi jalat Helmerin syliin :)
Anu hivuttautuu Hemmon iholle mut luulen et lopulta Hemmo liukenee jollain tekosyyllä, ei ala pariutumaan bbtalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistit vessapanoa, oot kameramies, tuotannossa??
Väitetystä vessapanosta on vain kuva, jossa ei panoa näy, ei liikettä - ei panoa!
Eevis sitä ja Eevis tätä. Seksiä hyi. Srhän oon tarkoutettu lapsrn tekoon. Aivan moraalitonta. Sex sex and rockenroll.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo on kiva ja fiksu mies. Mun uusi suosikki! Krisua, Helmeriä ja Keviniä on myös hauska seurata. Milla ärsyttää ja Tupu sekä Mira ovat vain tylsiä.
Kaikkein parasta: Kimmon nauru 😄
Joo, ekaksi tykkäsin Kimmosta, sitten se kovin jyrkkä ja tiukka Timon tuomitseminen sai hieman miettimään, onko sittenkään niin suvaitsevainen ja hyväksyvä kuin esittää. Enkä ihan hirveästi tykännyt siitä Villen kiusaamisesta selän takanakaan, hieman kaksijakoiset fiilikset kyllä.
Tykkään myös Kimmosta, mutta tää uusi äijäkerhon wanna-be-jäsen on vähän nounou-juttua. Toisaalta hyvä, että uskaltaa olla jo rennommin, mut sit toisaalta tulee tunne, että onko jotain esitystä. Ja yllättävän kova juurikin tuomitsemaan kuitenkin erilaisia ihmisiä. Itsekin on argumentoija, niin hieman ihmetyttää, että sitten kovin kärkkäästi pitää taas Tarinan ja Eeviksen keskutelutapoja ihan tylsinä ja vääränlaisina. Kai hänellä sitten on ideana, että hän vääntää raudankovaa asiaa, kun taas Tarina ja Eevis eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, Anu laittoi jalat Helmerin syliin :)
Anu hivuttautuu Hemmon iholle mut luulen et lopulta Hemmo liukenee jollain tekosyyllä, ei ala pariutumaan bbtalossa.
Laittoi Hemmikin Anun syliin jalat. Toivottavasti tajuaa nyt jättää nuo touhut.
Hän kyllä eilen illalla kertoi myönnytyksistä mitä tehnyt, haluaa miellyttää kaikkia, toivottavasti ei halua pahoittaa Anun mieltä ja siksi tekee noin.
On niin kiltti
Vierailija kirjoitti:
Helmerin viimeisin valloitushan sairastui. Hänen kanssaan oli ollut seitsemän vuotta, tuli Helmerin oma loukkaantuminen ja tämän kihlatun sairastuminen. päättivät lähteä eriteille.
31 vuotias on ollut kahdesti kihloissa on aika tavallista.
Ei kait nyt tuollaista sano, hulluko olet. Vai vasikka pitäisi olla ?