BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta rakastuminen on nähty - Sauli ja Niko
Itselleni jäänyt parhaiten mieleen Tero ja kuka se nainen olikaan...
Nimeä en muista mutta se oli nätti tyttö!
Itelle jäänyt parhaiten mieleen britanian bb:n alkukausilta sellanen wt blondi typykkä ja vähän paremmista piireistä kotoisin oleva kundi. Elivät parisuhteessa pitkäänkin bb:n jälkeen. Ettei vaan ollut sama kausi kun Brian voitti.
Tuuli? tulikohan siitä opettajaa ikinä, silloin se suunnitteli opettajaksi opiskelevansa.
Kaksi lasta ja töissä tutkimusalan yrityksessä, ei tällä hetkellä opettajana.
Kiitos.
Niinku niinku niinku 😡Tarinan joka toinen sana on niinku. Taas se kysy Millalta että miltä tuntu kun Milla oli päässy rakentaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naurettavaa, että tänä vuonna katsojat tekevät tuotannon työt, kun ei ole kunnollista uutisfiidiä talosta MISSÄÄN. Itse pitää tietonsa kaivaa Twitteristä, vauvapalstalta ja jostain saakelin Yl####dalta.
"IG-storysta näkee" t. tuotanto – juu, palvelusta johon pitää (1) rekisteröityä, ja josta (2) nämä "uutiset" katoavat vuorokauden sisällä.
Artikkeli + videoklippi n. 1000x parempi systeemi; silloin jopa pysyi kärryillä talon tapahtumista myös silloin, kun ei ollut somen ääressä juuri sillä punaisella sekunnilla kun jotain tapahtui.
Mitä ihmeen uutisfiidiä tuolta pitäa lähettää? Ei siellä mitään tapahdu.
Katso tai ole katsomatta.
Aikaisempina vuosina on saanut ILMAISEKSI lukea, mitä talossa milloinkin tapahtuu. N. tunnin välein julkaistiin kunnon pitkä artikkeli, jossa kerrottiin talon tapahtumista. Vaikka olisivat vain istuneet ringissä juttelemassa. Ja minä ainakin haluan tietää mitä talossa on tapahtunut myös silloin kun en ole ollut itse näkemässä.
Ei kannata maksaa umpisurkeasta Ruutu Plussasta, jossa saa kokonaiset kaksi (2!!) kameraa, kun aikaisempina vuosina oli videokuvaa jokaisesta huoneesta + päiväkirjahuoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Bbfani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toi mikko tuijottelee tota rillipäistä naista.
Mikko kuka?
toi pullukka lakimiesopiskelija/lennonjohtaja
Kimmo.
Mitä sääntöä Tarina ja Milla rikkoi?
Vierailija kirjoitti:
Bbfani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko kuka?
toi pullukka lakimiesopiskelija/lennonjohtaja
Niin Kimmo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naurettavaa, että tänä vuonna katsojat tekevät tuotannon työt, kun ei ole kunnollista uutisfiidiä talosta MISSÄÄN. Itse pitää tietonsa kaivaa Twitteristä, vauvapalstalta ja jostain saakelin Yl####dalta.
"IG-storysta näkee" t. tuotanto – juu, palvelusta johon pitää (1) rekisteröityä, ja josta (2) nämä "uutiset" katoavat vuorokauden sisällä.
Artikkeli + videoklippi n. 1000x parempi systeemi; silloin jopa pysyi kärryillä talon tapahtumista myös silloin, kun ei ollut somen ääressä juuri sillä punaisella sekunnilla kun jotain tapahtui.
Katso tai ole katsomatta.Aikaisempina vuosina on saanut ILMAISEKSI lukea, mitä talossa milloinkin tapahtuu. N. tunnin välein julkaistiin kunnon pitkä artikkeli, jossa kerrottiin talon tapahtumista. Vaikka olisivat vain istuneet ringissä juttelemassa. Ja minä ainakin haluan tietää mitä talossa on tapahtunut myös silloin kun en ole ollut itse näkemässä.
Ei kannata maksaa umpisurkeasta Ruutu Plussasta, jossa saa kokonaiset kaksi (2!!) kameraa, kun aikaisempina vuosina oli videokuvaa jokaisesta huoneesta + päiväkirjahuoneesta.
Itellä on ruutu+ anyway, että samallahan tämä tässä tulee nyt. Tavallaan ilmaiseksi.
Huussista tulee kyllä mielestäni kiva tollai punavalkoraidallisena. Jos oisivat viel maalanneet lauta/lauta ni ois ku mariannekarkki
Vierailija kirjoitti:
Nii, pakkohan sitä johonkin on kattoa.
Liian löperöä toimintaa tuotannolta. Eikö ne ole suunnitelleet ollenkaan? Nyt Janne Virtanen, ryhdistäydy! Tätä menoa ruutu plus-tilaukset eivät jatku kokeilun jälkeen. On kuin maalin kuivumista kattelis, ja niinhän me katsotaankin. Nyt ihan ensin niitä kameroita lisää käyttöön, hitto vie!
Vierailija kirjoitti:
Krisu on ihan eksyneen näköinen ,ihan kuutamolla.
Kannabis. Aivan varmasti.
Eevis ei oo vieläkään käynyt suihkussa ja hikoillut samoissa vaatteissa. Kyllä muuten döfää..
Siirryn telttaan joka kerta kun ajattelenkin Miran perspanopersettä. Saispa edes nuuhkia!
Kyllä on tylsää seurattavaa tämä päivätehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso tai ole katsomatta.Aikaisempina vuosina on saanut ILMAISEKSI lukea, mitä talossa milloinkin tapahtuu. N. tunnin välein julkaistiin kunnon pitkä artikkeli, jossa kerrottiin talon tapahtumista. Vaikka olisivat vain istuneet ringissä juttelemassa. Ja minä ainakin haluan tietää mitä talossa on tapahtunut myös silloin kun en ole ollut itse näkemässä.
Millon on ollu päiväkirjahuone 24/7 nähtävissä? En muista että ikinä ois ollut.
Mut todellakin lisää kameroita tuonne kaipaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta rakastuminen on nähty - Sauli ja Niko
Itselleni jäänyt parhaiten mieleen Tero ja kuka se nainen olikaan...
Nimeä en muista mutta se oli nätti tyttö!
Itelle jäänyt parhaiten mieleen britanian bb:n alkukausilta sellanen wt blondi typykkä ja vähän paremmista piireistä kotoisin oleva kundi. Elivät parisuhteessa pitkäänkin bb:n jälkeen. Ettei vaan ollut sama kausi kun Brian voitti.
Tuuli? tulikohan siitä opettajaa ikinä, silloin se suunnitteli opettajaksi opiskelevansa.
Kaksi lasta ja töissä tutkimusalan yrityksessä, ei tällä hetkellä opettajana.
Kiitos. <3 Tuuli oli kiva.
Kolme lasta jo.
Vasta aloin seurata joten kertokaa kuka on tuo jolla nuo ohjeet käsissä?
Onkohan mikko ja rillipää pariskunta joka on feikkinä tuolla?