BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Onko muissa maissa meneillään BB:tä, eli onko mahdollisuutta että taloon tulisi vaihtari?
Tällä hetkellä on afrikan bb menossa, toivottavasti joku kuuma nainen tulis taloon vaihtariks
Aika sähläämistä tuo huussin kasaaminen. Kaikki haluaa kääntää samaa ruuvia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ihmiset kauden mittaan tottuvat siihen etteivät kaikki ole heteroita, muuten tästä tulee pitkät 10 viikkoa, kun joka toinen kommentti on sateenkaariväkeä vastaan ja sitten toiset tulevat puolustamaan heitä. Kaikki argumentit on varmaan jo nähty tässä vaiheessa.
Tästedes ignoorataan kaikki sukupuolielämä jankkaaminen. Se ei muutenkaan ole pointti BB: ssa enää.
Noiden puheesta ei ota selvää kyllä nyt yhtään mutta tuskin mitään järkevää puhuvatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö Emma ole lesbo?
feikkilepakko se on kuten toi Tarinakin... vaistoan että heille on vain liian normaalia olla hetero, pakko olla jotain spesiaalimpaa...
Ai oikein *vaistoat*? Tunnet Tarinan ja Emman paremmin kuin he itse, vaikka olet nähnyt heidät vain parina päivänä telkkarissa.
Kokeile itse vaihtaa seksuaalista suuntautumista, niin näet ettei se onnistu. Ihmiset tykkäävät siitä mistä tykkäävät. On täysin epärelevanttia, onko se seksuaalisuus yhteiskunnan mielestä "normaali" vai ei.
Minä vaistoan, että suuri osa tässä ketjussa olevista heteroista on itse huomionkipeitä pässejä, joita harmittaa kun sateenkaari-ihmiset saavat joskus huomiota.
Kuules idiootti, normaalilla tarkoitetaan sitä mitä normaali tarkoittaa, eli asiaa joka on yleisempi, normaali. Lesbous on marginaalia, eli ei normaalia, vaan epänormaalia käytöstä.
Ja minulla ei ole mitään lesboja vastaan, mutta kyllä vähän kummallista on, että nämä kuplaihmiset aina saavat päähänsä olla kaikenlaista muuta, kunhan vain eivät ole normaaleja, eli heteroita.
Jos pitää sanoa "minulla ei ole mitään xx vastaan", sinulla on jotain heitä vastaan. Ja kun samassa kommentissa sanot minua idiootiksi ja lesboja "kuplaihmisiksi" ja epänormaaleiksi... huhhuh.
"Normaali" on täysin kulttuurisesti määriteltävä sana, jolla ei ole mitään objektiivista sisältöä. Sinä et omista sitä sanaa etkä voi määritellä toisia objektiivisesti epänormaaleiksi. Hyvä yritys, mutta yritäpä uudelleen jollain vähän paremmalla argumentilla.
Syytön minä siihen olen että lesbous on marginaalia, eli epänormaalia ja heterous normaalia. Kyllähän ihminen vähän yksinkertainen on, jos tuota ei ymmärrä.
En minä missään lesboja sanonut kuplaihmisiksi, sen keksit itse, minä kutsuin noita paria bb:läistä kuplaihmisiksi, ei sen pitäisi sinua loukata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muissa maissa meneillään BB:tä, eli onko mahdollisuutta että taloon tulisi vaihtari?
Tällä hetkellä on afrikan bb menossa, toivottavasti joku kuuma nainen tulis taloon vaihtariks
En usko että tulee, koska se on tehty jo aikaisemmalla kaudella. Piristäisi porukkaa kyllä.
Mikä sen afrikkalaisen vieraan nimi oli, joka oli jollain kaudella? Se jolle Kaisa-Reetta koko ajan selitti Suomen kulttuurista ja muista asioista.
Varmaan osaa ärsyttää noissa seksuaalivähemmistöjen edustajissa se tietty Pride-henkinen hurmos ja erikoisuusentavoittelu, ei niinkään se, että tykkää vaikka samasta sukupuolesta. Mä oon bi, mutten asiaa juuri tuo esiin, paitsi jos se on luontaista tilanteessa tai puhutaan porukassa seksuaalisuudesta. Muttei sitä mun ulkomuodosta mitenkään huomaa. Tunnen monia seksuaalivähemmistöön kuuluvia ja osasta ei ikinä huomaisi, että ovat bi, homoja tai lesboja. Joidenkin puhetyylistä voi päätellä, mutta hekin tuovat seksuaalisuuttan lähinnä esiin tilanteissa, missä se on luontevaa. Esim. jos tulee puhe omasta mielestä viehättävistä ihmisistä, parisuhteesta yms. Suurin osa haluaa elää täysin normaalia elämää rauhassa ilman tuomitsemista ja syrjintää. Sitten on niitä uniikkeja lumihiutaleita, jotka haluaa oikein korostamalla korostaa omaa vähemmistöstatustaan ja erilaisuuttaan. Toki on myös niitä, jotka oikeasti ajattelee, ettei seksuaalivähemmistöillä tulisi olla samoja oikeuksia tai että me olemme ällöttäviä, mutta osalla ärsytys kohdistuu nimenomaan noihin lumihiutaleisiin, jotka sit helposti leimaa koko vähemmistön.
Kenellä miehellä mojovin meisseli? Myöhästyin taas tänään suihkuhetkistä. VArmaan Jukalla on oiva lerssi, Timolla mehevä patukka. Mutta mites muut?
Ville tais pölliä rahnaa kun kävi vielä viimeisenä sisällä hakemassa lisää vaatetta. Helpoksi tehtiin varkaiden homma tolla huussi-hässäkällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olis joku parisuhdeohjelma, Kimmo ja Mira sopis hyvin toisilleen.
Koulutustaso eroittaa
mitä ihmeen väliä sellasella muka on.
Koulutetulle ihmiselle se on usein yksi tärkeimmistä kriteereistä paria valittaessa. Mikä sinulle on? Ulkonäkö?
Minä olin priimus koulussa, mutta menin silti ammattikouluun, koska siellä sai opiskella alaa, minne halusin. Ihminen on paljon muutakin kuin koulutus, ajatukset ja persoona merkitsee ainakin mulle.
Yläpeukuta, jos et halua kuulla enää sanaakaan sateenkaariasiasta, ellei se tule muuten jaksoissa esille.
Missä käännyttävä mus.limi ?????
Eikö muslim.i voisi puhua jalkaa terveeksi?
Aah nuorekas Timo lihakset piukkoina... On hän ihana ja älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Miksi BB:hen ei otettu yhtä maahanm uuttajaa esim Irak ista?
Siksi kun sinne otetaan vain KRISTITTYJÄ!!!!!!!
Lohduttavaa huomata, että me muunsukupuolisetkin pääsemme nyt heteronormatiivisuuden kuplaan eli beebeeseen. Aion hakea ensi vuonna.
T: Hintta-Liisa Ruhakainen
Onko niitä bb akkojen tissikuvia missään?
En katso minuuttiakaan jos ei niitä suihku ja sauna pätkiä näy.
Sinä yksi ja sama Villen dissaaja, mielipiteesi tuli selväksi.
Siunausta Villelle ja kaikille! ✝️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että tulee, koska se on tehty jo aikaisemmalla kaudella. Piristäisi porukkaa kyllä.
Mikä sen afrikkalaisen vieraan nimi oli, joka oli jollain kaudella? Se jolle Kaisa-Reetta koko ajan selitti Suomen kulttuurista ja muista asioista.
Munya.
Kylläpä nyt menee sateenkaariseksuaalisuuden tunteeseen. Musta on hienoa että talossa keskustellaan kerrankin ajan kanssa politiikasta, sukupuolesta ja uskonnosta ja niihin tulee monta näkökulmaa. Veikkaan että keskustelut ovat alkutohinaa ja ne laantuvat kun ei tarvitse enää käännyttää muita omaan näkökulmaansa
Tuskin sopisivat yhteen ainakaan poliittisilta mielipiteiltään.
"Kimmolle tärkeimpiä asioita elämässä ovat suvaitsevaisuus ja yhdenvertaisuus. Myös maåhanmuuttajien oikeudet ovat miehelle sydämen asia. Kimmon pahin painajainen olisikin, jos Big Brother -talo täyttyisi suvaitsemattomilla ihmisillä.
– Suvaitsemattomuus on mulle kirosana. Se, että joku pitää itseään tai omaa rotuaan muita parempana. Se inhottaa mua ihmisissä, Kimmo tilittää.
– Mulle ihmisarvo on jakamaton ja näin sen pitäisi kaikilla olla."
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006224528.html