BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tuo ekana mennyt naisoletettu on ihan vitsi. Valittu rooli ei ihan pysy kasassa hällä kun hahmoon on valittu mukaan ihan liikaa kliseitä.
Vähemmän on enemmän.
Oon varmaan ainoa, joka ei kaipaa tonne yhtään siideripissistä tai stereotyyppistä homopoikaa kikattelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Anu on kyllä tosi pliisun olonen.
Nää kaikki on, jos ei taso pian nouse niin tulossa on täysi floppi
Taso??Aina näitä Sofia klooneja🤣Et varmaan tiedä mitä taso tarkoittaa😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tatina näyttää arttu lindemanilta
Mun mielestä Aleksanteri Hakaniemeltä
Totta! Niin näyttääkin
Tarinasta tulee mieleeni aiempien kausien Sohvaperuna. En muista nyt ko. mimmin nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Talo kaipaa pissiksiä ja kouvolatukkia niinkuin aiempina vuosina. Nyt on aika tasaista ja älykkään oloista porukkaa talossa. Vähän tuntuu että ei tarvi tilata 24/7
10 asukasta vielä tulossa, eiköhän sinne jotain tommosiakin joukkoon mahdu. :D
Voi luoja tuota Tarinaa, toivottavasti ei pysy talossa ensimmäistä häätöä pidemmälle.
egteg kirjoitti:
Pistäisi sen nikon ja joni hesselgrenin ja henna kalinaisen sin ne
ja AnuS aagimin
Jo pelkkä ajatus siitä, että olisin Tarinan kanssa suljetussa tilassa useita viikkoja, on ihan hirveä! :D
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan ainoa, joka ei kaipaa tonne yhtään siideripissistä tai stereotyyppistä homopoikaa kikattelemaan.
Et ole🤣
Ruutu plus toimii. Tosin vaihdoin salasanan kun ei meinannu toimia. Eikö tässä oo kommentti kenttää???
Tarina hajottaa pään, rasittavan olonen.
Timo mikä lie toisena menikään tuntuu olevan itteään täynnä.
Ville taivaaniskän poika vaikutti ihan hauskalta.
Anu peruskauraa, mut voi yllättää.
Tykkään, ettei vielä sellasta tyrkkyä, vaan ihan tavallisia janttereita.
Mitä höpö-heinää pitää vetää ja kuinka paljon, että tarinat on kuin tuolla jutulla?
Ei tää sakki saa mitään tappeluita ja menoa aikaiseksi. Ei tämmöiset ihmiset ole mitään viihdettä. Kukaan ei vaikuta kovin kaan räväkältä persoonalta. Tarina ainut joka ärsyttää muut ihan kivoja. Ei tämmöistä!
Ensivaikutelman perusteella Tarina "inhokki", Ville lemppari tähän mennessä.
Mutta koskaanhan ei voi tietää. Bile-Danikin veti temppareissa täysin mut puolelleen vaikka olin jo kauan sitä mieltä, että yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku kunnon hinkkimisu Villen kiusaukseksi
Tai joku ärsyttävä homppeli joka yrittää koko ajan pokaa sitä.
Toivottavasti tuleekin joku oikein normaalin miehen oloinen homppeli, josta ei vaan voi olla tykkäämättä ja joka tulee toimeen kaikkien kanssa, ei sinne mitään "tilulilu-tyyppiä" tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Eiks se BB- Niko vois osallistua taas tonne?
Kumpi niistä? Saarinen on Farmin kuvauksissa.
Neljästä asukkaasta kaksi pk-seudulta. Hoh hoijaa.... montahan stadilaista vielä menee.