BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ääh, toi Ville on raskas persoona. Hyydyttää keskustelun kuin keskustelun.
emma ja kimmo jutteli eilen illalla, että äänestivät vas ja demareita ja että heidän suhtautuminen muuttuu ihmisiin kun kuulevat näiden äänestävän persuja, koska IHMISOOIKEUDET ON NIIN TÄRKEETÄ. Ei jessus mitä porukkaa. Onhan ihmisoikeudet kaikille tärkeitä puolueesta riippumatta.
Herrasmiehet hyökkäsi sateensuojaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että kuppikuntia on muodostunu. Emma on ihan kiinni Millassa ja Kevinissä, Anu Mirassa, Eevis jukassa, Helmeri Krisussa.
Ai kun sais olla iihaanan kiinni Timossa😍
Mä en ymmärrä noita Emman raksavaatteita:D matkii almaa selkeästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on käykö Eevis pesulla vai ei.
Noin seksikäs nainen saa olla miten huvittaa!
Eevis näyttää wallace & gromit hahmolta ihmismuodossa.
Olen oikeasti eri mieltä.
Mun mielestä Eevis on kiehtova ja seksikäs.
Eevis on kyllä ihan tavan tallukka ulkonäöltään, mutta se suihkussa käymättömyys tekee hänestä suorastaan vastenmielisen oloisen. Sulla taitaa olla aika perverssi naismaku; tykkäät löyhkäävistä römpsistä ja naisista, jotka eivät ymmärrä perushygienian päälle mitään.
Itse ihmettelen, että miten Jukka pystyy kerta toisensa jälkeen hässimään Eevikseen kanssa. Luulisi häiritsevän toisen likaisuus ja haiseminen yöks... Eihän se Eevis ilmeisesti ole käynyt peseytymässä edes noiden hässimisten jäljiltä?? Luulisi tulevan jo jotain tulehduksia moisesta. Mun mielestä tuo on jo merkki jonkinlaisesta mielenterveysongelmasta, ettei pese itseään, eikä näköjään välitä, että muutkin kärsii, kun joutuvat haistelemaan ja yökkäilemään...
Mayah8 kirjoitti:
Joskus näitä kommentteja lukiessa ihmettelee, ollaanko nyt Suomessa vuonna 2019 vai jossain puritanististen moraalinvartijoiden hallitsemassa dystooppisessa tulevaisuudessa. "Hyi seksiä, yäk!" "Ihan kauheeta kun joku ei peseydy joka päivä, apua!" "Hirvee h o r o kun antoi jo neljäntenä päivänä ja kehtaa vielä puhua seksistä, tuomitsen!"
... Mikä ihmisiä vaivaa? Menkää ja tehkää jotain kivaa, niin ei tarvitse olla kauhistelemassa jonkun toisen tekemisiä tai tekemättä jättämisiä. Eevis vaikuttaa varsin kivalta ja symppikseltä, ja seksin harrastamisessa ei ole mitään väärää silloin, kun kaksi aikuista sinkkua sitä keskenään harrastaa.
Aivan niin, eikä hän seksiä yksikseen harrasta, käsittämätöntä, että vielä 2019 vain naista horotellaan, vaikka yhteisestä tahdosta nuokin toimivat.
Nyt sisälle. Kaikki etsii mikä ois muuttunut.
tänään tulleet tehtävät: timon mikkikoulu ja kasvien istutus = yht 20 min. hohhoijjaa
Vierailija kirjoitti:
Mayah8 kirjoitti:
Joskus näitä kommentteja lukiessa ihmettelee, ollaanko nyt Suomessa vuonna 2019 vai jossain puritanististen moraalinvartijoiden hallitsemassa dystooppisessa tulevaisuudessa. "Hyi seksiä, yäk!" "Ihan kauheeta kun joku ei peseydy joka päivä, apua!" "Hirvee h o r o kun antoi jo neljäntenä päivänä ja kehtaa vielä puhua seksistä, tuomitsen!"
... Mikä ihmisiä vaivaa? Menkää ja tehkää jotain kivaa, niin ei tarvitse olla kauhistelemassa jonkun toisen tekemisiä tai tekemättä jättämisiä. Eevis vaikuttaa varsin kivalta ja symppikseltä, ja seksin harrastamisessa ei ole mitään väärää silloin, kun kaksi aikuista sinkkua sitä keskenään harrastaa.
Aivan niin, eikä hän seksiä yksikseen harrasta, käsittämätöntä, että vielä 2019 vain naista horotellaan, vaikka yhteisestä tahdosta nuokin toimivat.
En ole niinkään nähty mitään horottelemista. Lähinnä ollaan ihmetelty noita hygienia asioita.
Nukkuuko Tarina edelleen yöt lattialla? Vaikka Jukan ja Eeviksen sängyt on tyhjinä heidän paneskellessa yöt ympäri taloa ja pihaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä noita Emman raksavaatteita:D matkii almaa selkeästi
Eli Alma on ainoa kellä sä oot nähny noi mutta eipä ollu eka. Muoti on muotia ja kaikki tyylit vapaasti jokaisen käytettävissä.
Timo voisi mennä seuraavaksi ensitreffit alttarilla-ohjelmaan. Se vasta olisi mielenkiintoista.
Onko missään vaiheessa tullut ilmi, että onko Ville ollut koko elämänsä uskossa vai tullut uskoon vasta aikuisena? Vaikuttaa just sellaselta, joka on vasta ihan hiljattain hurahtanut uskoon, ja nyt julistaa sanomaa kaikille.
Osaako Eevis istua? Kun aina makaa, mahtui muut sohvalle tai, kuningatar Eevis haluaa maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on käykö Eevis pesulla vai ei.
Noin seksikäs nainen saa olla miten huvittaa!
Eevis näyttää wallace & gromit hahmolta ihmismuodossa.
Olen oikeasti eri mieltä.
Mun mielestä Eevis on kiehtova ja seksikäs.
Eevis on kyllä ihan tavan tallukka ulkonäöltään, mutta se suihkussa käymättömyys tekee hänestä suorastaan vastenmielisen oloisen. Sulla taitaa olla aika perverssi naismaku; tykkäät löyhkäävistä römpsistä ja naisista, jotka eivät ymmärrä perushygienian päälle mitään.
Itse ihmettelen, että miten Jukka pystyy kerta toisensa jälkeen hässimään Eevikseen kanssa. Luulisi häiritsevän toisen likaisuus ja haiseminen yöks... Eihän se Eevis ilmeisesti ole käynyt peseytymässä edes noiden hässimisten jäljiltä?? Luulisi tulevan jo jotain tulehduksia moisesta. Mun mielestä tuo on jo merkki jonkinlaisesta mielenterveysongelmasta, ettei pese itseään, eikä näköjään välitä, että muutkin kärsii, kun joutuvat haistelemaan ja yökkäilemään...
Livelähetyksissä ei näytetä Eevistä 24/7 . On pitkiä pätkiä aivan alvariinsa kun ei voi sanoa mitä tekee ja missä, joten lakatkaa jo se jauhaminen. Samoin sen vinkuminen että vain lojuu. Muut lojuu ihan yhtä paljon kun kanavia katsoo.
Ja kuten sanoin, live ei näytä yhtä henkilöä koko ajan. Eniten aikaa saa tarina ja ville valitettavasti
Nyt Tarina ja Anu vetää imitaatio esityksensä.
Nyt alkaa show. Kannattaa avata 24/7.
Lueskelin ketjua mutta en löytänytsitä tärkeintä, onko Timoa nähty alasti? Joku aamu oli ollut stondis?! Oliko tatta vai valhetta. Maksan ison summan jos joku löytää Timpasta kuvan alasti. Vahva fiilis etten joutuis pettymään.
Huomaa että kuppikuntia on muodostunu. Emma on ihan kiinni Millassa ja Kevinissä, Anu Mirassa, Eevis jukassa, Helmeri Krisussa.