Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
64501/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Kimmo näyttää ulospäin et on epäterveelliset elämäntavat, turvonnu naamataulu, iso maha eli riskialtis diabetekselle. Kertoi jo että kolesteroli lääkitys käytössä. Tukkakin harva ja vaarassa kaljuuntua ennen aikojaan vaikkei oo ku vasta kolmekymppinen. Nuupajärvellä pyysi kebabia ja polttaa tupakkaa ku mikäkin. Kuntorataankaan ei osallistunut jalan takia mutta jos jalka ei olis ollu kipeä niin ei ois kyl siinä pärjännytkään, oisi jääny Miran tasolle siinä.

Raskaat työt vaatii raskaat huvit.

Hmm..tiedän monia joilla on raskas työ mutta siitä huolimatta he huolehtivat itsestään eivätkä päästä kuntoaan rappiolle..

Ja mä tiedän monta, jotka osaa käyttää alkoholia viisaasti ja silti moni on aina alkoholia saadessaan räkä poskella kuten esimerkiksi Anu.

Alkoholia ei siinätapauksessa osaa käyttää viisaasti jos on räkä poskella kuten Anu. Silloin on mennyt jo yli

Eihän se Anu oikeasti ollut räkä poskella vaan jostain syystä esitti, vissiin päästäkseen Hemmistä eroon. Vähän aja kuluttua jutteli ihan selvästi Krisun ja Kimmon kanssa. Hemmin alkoholin käyttö on kyllä jotain järkyttävää! Mutta tämän mammat tietysti selittää parhain päin sillä että Hemmi ei mukamas juuri juo siviilissä.

Vierailija
64502/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Kimmo näyttää ulospäin et on epäterveelliset elämäntavat, turvonnu naamataulu, iso maha eli riskialtis diabetekselle. Kertoi jo että kolesteroli lääkitys käytössä. Tukkakin harva ja vaarassa kaljuuntua ennen aikojaan vaikkei oo ku vasta kolmekymppinen. Nuupajärvellä pyysi kebabia ja polttaa tupakkaa ku mikäkin. Kuntorataankaan ei osallistunut jalan takia mutta jos jalka ei olis ollu kipeä niin ei ois kyl siinä pärjännytkään, oisi jääny Miran tasolle siinä.

Lennonohjaaja ja juristi lähinnä istuvat työssään. Siinä sitä raskasta hommaa verrattuna vaikka hoitajien hommiin! Istumatyötä kannattaisi Kimmon vältellä kun siinä pahenee vaan anaaliseksin aiheuttamat peräpukamat!

Perseelläänhän suuri osa hoitajistakin istuu ja kehonmuodostuminen muistuttaa Kimmon kehoa.

Itse oon ollut muutaman kerran sairaalassa ja avun oon saanut aina. Siellä on nappi että jos ei pääse käveleen niin painaa. Suomessa on halpaa sairastaa julkisella puolella joten kiitos siitä. Hoitajat tekee arvokasta työtä. Kiitos.

Onhan siellä tosiaan se nappi. Eri asia viitsiikö hoitajat jättää kahvihuoneen siksi aikaa että vastaisivat kutsuun... Kaikilla osastoilla ei valitettavasti hoitajat ymmärrä sitä, että taukoja ei ole tarve viettää koko osaston yhtä aikaa ja että tauot ei tarkoita sitä, että potilaat voi siksi aikaa jättää heitteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64503/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, inhokkiparit, paitsi Kimmo ja Kevin, jotka tulevat kaikkien kanssa juttuun :D

Vierailija
64504/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu ei osaa tehä sämpylöitä...

Yllättyneet voi ilmoittautua.

Vierailija
64505/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Milla lähtee harmittaa kyllä krisun puolesta, ovat heittäneet keskenään hyvää läppää ja varmaan tulleet suht läheisiksi talossa.

Vierailija
64506/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun kirjoitteleva, mitä sukupuolta olet? Kommentoi numerolla.

Numero 1 Nainen

Numero 2 Mies

Numero 3 Jokin muu ( muunsukupuolisuus tms)

Sehän oliskin toosiii mielenkiintosta kun tänne jokainen rupeis numeroita postailemaan! Ihan tosissasko meinaisit pitää niistä lukua?! No ketju ainekin venyis entisestään😃👍

Niin mutta jos olisin laittanut mies tai nainen peukku ylös peukku alas tyylisesti niin tämä ketju olis hukkunu veetuiluun siitä että ENTÄS MUUNSUKUPUOLISET, oletpas ahdasmielinen ihminen haukuntaan. Kolmea nuolta kun ei ole

No en mä ymmärrä mitä väliä kirjotteleeko näitä viestejä miehet vai naiset? Ihmisiä tässä kaikki ollaan. Mutta jos se nyt on tärkeää niin varmaan helpointa kun jokainen merkkaa viestinsä perään kumpi on eikä käy postailemaan mitään numeroita.

Nainen

Täällä on vähän väliä että "naiset täällä haukkumassa Anua" noo itehän oon mies ja en pidä Anusta. Kannatan Krisua

Vierailija
64507/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika uskomatonta, ettei koosteessa näytetty sitä Anun selkeällä suomella sanomaa: "En ole tykästynyt suhun" Helmerille. Lypsetään vaan väkisin jotain "suloisinta ikinä BB-romanssia" ja pohditaan tunteita ja suhteen kehittymistä ulkomaailmassa, kun Anu on jo sataan kertaan todennut (enemmän ja vähemmän suoraan) ettei tunteita ole.

Onneksi edes se salamana kirkkaalta taivaalta "Mulla on hirveä ikävä mun ex-miestä" näytettiin. Olisin varmaan itse todennut edes sarkastisesti, että "kiva kun tässä meidän treffeillä kerrot", mutta Helmeri tietysti laupeana (ja varmaan häkeltyneenä) "Ai jaa... Miks?" Itse raukka tunnustanut rakkauttaan... Toisaalta Helmeri on aikuinen mies (Anua vuoden vanhempi!) joten saa kyllä katsoa myös peiliin.

Ajattelin itse myös tänään ensimmäistä kertaa äänestää Millaa, joka tuo positiivista ja tasapainottavaa fiilistä taloon olemalla kaikkien kaveri, kuuntelee empaattisesti mitä muut puhuvat, eikä naama nurinpäin kuten Anu mieti omia asioitaan. Kuten ikäväänsä ex-miestään kohtaan kun vieressä toinen ihastuneena kertoo tunteistaan...

Tuotanto yrittää luoda Anun ja Helmerin välille jotain "vuosisadan rakkaustarinaa" vaikka sokeakin aistii, ettei sellaista näiden kahden välille saa aikaan tekemälläkään.

Vierailija
64508/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä31016 kirjoitti:

Itse en vois kuvitellakaan olevani hemmin kaltaisen kanssa. Itse vähän samantyylinen itsenäinen nainen ja enää poikamaiset miehet kiinnosta. Hemmi olis aina kavereitten kans skuuttaa ja viettää aikaa. Anu taas lapsien kanssa ja harrastusten ja työn. Itsellä meni tollanen puihin kun toinen oli lapsellinen

Hauska vitsi.

Vierailija
64509/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Lennonohjaaja ja juristi lähinnä istuvat työssään. Siinä sitä raskasta hommaa verrattuna vaikka hoitajien hommiin! Istumatyötä kannattaisi Kimmon vältellä kun siinä pahenee vaan anaaliseksin aiheuttamat peräpukamat!

Perseelläänhän suuri osa hoitajistakin istuu ja kehonmuodostuminen muistuttaa Kimmon kehoa.

Oletko juuri sinä laiska leveäperseinen hoitaja joka syö munkkia kun mummot painavat nappulaa?

En, olen seurannut vierestä leveäperseisten hoitajien toimintaa. Istuivat koko osaston voimin kahvilla tai ruokatauoilla ja potilaat saivat turhaan painella nappia.

En oo painanut turhaan nappia ja jos painanut niin sisar hento valkoinen on tullut.

Vierailija
64510/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu nii nii nii nii nii nii nii nii nii nii nii

Kun Helmeri kertoo eri skennaarioita!!

Siis tuosta Anusta ei ota erkkikään selvää pussaako se tuota Helmeriä säälistä!!

Kyllä ja nukkuu säälistä vieressäkin, kun ei halua loukata, muuten nukkuisi Kimmon vieressä. 

Tollahan Anu just loukkaa Hemulia, kun ei pysty suoraan sanomaan.

Vierailija
64511/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto!!! Tämäkin tehtävä on KURAA! Asukkaat hölöttävät toisensa päälle eikä saa yksittäisistä sanomisista selvää!!

Vierailija
64512/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu ahmii ku ei ois ennen ruokaanähny :D

Vierailija
64513/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Oletko juuri sinä laiska leveäperseinen hoitaja joka syö munkkia kun mummot painavat nappulaa?

En, olen seurannut vierestä leveäperseisten hoitajien toimintaa. Istuivat koko osaston voimin kahvilla tai ruokatauoilla ja potilaat saivat turhaan painella nappia.

En oo painanut turhaan nappia ja jos painanut niin sisar hento valkoinen on tullut.

Olet osunut potilaaksi paikkaa, jossa henkilöillä on työmotivaatio kohdallaan.

Vierailija
64514/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiskuti maiskuti. Hyi yrjötys ettei voi kattoo sillo kun ovat syömässä 😨 tuo Kevinin haarukan raapiminen hampaisiin ja Villen maiskutus

Vierailija
64515/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu t. milla

Vierailija
64516/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Millan ruoka-annokset...

Vierailija
64517/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä31016 kirjoitti:

Tossa vaan kävi niin että Anu alussa ihastu hemmiin ja sit kun päivii kului... Huomaskin että ei enää sytytä ja erilaisia. Tossa talossa hankala yhtäkkiä tehdä pesäeroa... Ei haluu loukatakkaan ja sitten se olis ollu kauheeta kyräilyy

Anu kiinnostui Hemmistä kun tämä oli kertonut suuresta omistusasunnostaan.

Kiinteistövälittäjänä teki heti laskelmia asunnon arvosta ja päätelmän Hemmin varallisuudesta.

Vierailija
64518/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko että saa pitää twerkkip *rseensä

Vierailija
64519/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina kun syövät kiireellä. Kaikilla ei oo edes pöytätapoja . Villekin röyhtäs.

Vierailija
64520/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvisruokavaliolla annoskoko on paljon suurempi, sillä kasvisruoka on kaloriköyhää verrattuna sekaruokavalioon.

Ketju on lukittu.