BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on todella usein että vaikuttaa että se ei kuuntele pätkän vertaa mitä joku sen kanssa keskustelee sillä ihan omat jutut pyörii päässä?
Ei kiinnosta kuunnella.
Helmerikin selittänyt työasioistaan ja toteaa vain aina, mmm, joo ja tuijottaa jonnekin tyhjyyteen tylsistyneen näköisenä.
Eikä oikein muutenkaan muille merkitykselliset asiat vaikuta kiinnostavan,
Kevinin isäasia oli jäänyt kuuntelematta/rekisteröimättä, vaikka Kevin on siitä puhunut usein.
Hemmin puolesta ei jaksanut iloita, kun Pablo kävi.
Ei kaikki toisten asiat tietenkään ole kenenkään mielestä kiinnostavia, eikä kaikkea voi muistaa,
mutta vaikuttaa, että Anua kiinnostaa todella vähän mikään, mitä toiset kertovat hänelle.
Kertoo tosiaan paljon Anun olemattomista tunteista Helmeriä kohtaan se välinpitämätön suhtautuminen Helmerille rakkaaseen lemmikkiin ja Helmerin iloon hänelle järkätystä synttäriyllätyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtävä vauvalaisille iltaa ootellessa.
Esitelkää myyntitappio paikkakunnalla maaseudulla oleva home talo bb ihmisten sanoin muutamalla lauseella.
Anu:
Jukka:
Krisu:
Kevin:
Kimmo:
Ville Hemmi:Anu ei osaisi varmaan muodostaa lauseita joten hän saattais sanoa "Hauska vitsi!" :D kaksinaamainen Kimmo kieroilis ja lieroilis että sais myyntiin.. Krisu uhkais paskantaa autoon jos ei menis kaupaksi! Ville sanois että taivaan iskä kunnostaa talon. Helmeri sanois köyhät kyykkyyn ja että vaikka home talossa ei vois asua niin pihalle vois rakentaa kivan scootti radan. Kevin: "Joooooooo. Intellektuallia tais siis niinku.." Milla osais kertoo asumistuki kuvioista hyvin asumiseen liittyen ja Jukka kertois ensin ekalle ostajalle toisin ja toiselle taas eri tavalla. Tylsää
Kimmon täytyisi ottaa laki huomioon mutta ihan absurdia että juristi myy työkseen asuntoja mitä jos opiskeluaikana.
Googlaa sana Leikkimielinen (esim. Gallup, testi, kysely jne.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Kimmo näyttää ulospäin et on epäterveelliset elämäntavat, turvonnu naamataulu, iso maha eli riskialtis diabetekselle. Kertoi jo että kolesteroli lääkitys käytössä. Tukkakin harva ja vaarassa kaljuuntua ennen aikojaan vaikkei oo ku vasta kolmekymppinen. Nuupajärvellä pyysi kebabia ja polttaa tupakkaa ku mikäkin. Kuntorataankaan ei osallistunut jalan takia mutta jos jalka ei olis ollu kipeä niin ei ois kyl siinä pärjännytkään, oisi jääny Miran tasolle siinä.
Raskaat työt vaatii raskaat huvit.
Hmm..tiedän monia joilla on raskas työ mutta siitä huolimatta he huolehtivat itsestään eivätkä päästä kuntoaan rappiolle..
Ja mä tiedän monta, jotka osaa käyttää alkoholia viisaasti ja silti moni on aina alkoholia saadessaan räkä poskella kuten esimerkiksi Anu.
Vierailija kirjoitti:
Bb: Milla, ota kuuma peruna pois suustasi.
Mä oon täällä ihmetellyt aiemminkin että ihankuin sillä olisi tehty tuohon nenän ja suun ympärille jotain kun tuntuu ettei se liiku ollenkaan syöminen kun näyttää kuin ois hoomoilasen näköinen??
Vai onko sillä liian isot hampaat?Nenäänsä hönöttää ainakin!!
Vierailija kirjoitti:
Tehtävä vauvalaisille iltaa ootellessa.
Esitelkää myyntitappio paikkakunnalla maaseudulla oleva home talo bb ihmisten sanoin muutamalla lauseella.
Anu:
Jukka:
Krisu:
Kevin:
Kimmo:
Hemmi:
Anu: Hmm vaikea sanoa, rakennus vuodesta ei tietoa.. Ei pitäs olla mitään vikaa, jos onki nii elämä on valintoja..turha sitä on pohtia..
Ville: Älkää antako harvan kattolaudoituksen hämätä, taivas näkyy ja Jumalan läheisyys on aistittavissa käsintuntuvasti..
Milla: Onpas hieno talo. Sympaattinen ulkohuussi ilman vettä. Erikoinen kivijalka, kun on tollanen erikoismaali joka lohkeillu. Kellarissa vettä, en tiiä miksi.. ilmeisesti lasten harrastustilana ollu, kun maalailleet mustilla käsiväreillä pilkkuja täyteen..
Jukka: Meillä täällä Pohjanmaalla on tilaa rakentaa väljemmin, sen takia tuo meidän saunaki on naapuri tontilla. Ei sille lupaa oo, eikä varmaa onko se naapurin, mut näillä mennään.. P.S Meillä voi maksaa käteisellä..
Krisu: Vitun paska talo, vituttaa ku piti ajella tänne asti. Näkeehän sen päälle päin, että on homeessa. Tänki aikaa oisin juonu kaljaa, ku turhaa työtä teen..
Kevin: Aika ihana. Onhan se vähä vino ja hatara, mutta kyllä tästä kelpo talon saa..
Kimmo: Olkaapa tarkkana sopimusten kanssa. Myydään purkukuntoisena, ettei tarvi sit jälkikäteen oikoa..
Hemmi: Hihii, onhan tämä tällanen vanhempi, laho ja syrjässä, mutta maata tarpeeksi ulkoharrastuksille. Hyvä meininki..
Noniin, Kimmo saanut Helmerin viereensä 😍 liekö enää kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Ville Anulle: Sä näytät ihan koulutytöltä.
Hemmi: Elämämkoulutytöltä...
Auts, oikeesti? Hyvä Hemuli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Kimmo näyttää ulospäin et on epäterveelliset elämäntavat, turvonnu naamataulu, iso maha eli riskialtis diabetekselle. Kertoi jo että kolesteroli lääkitys käytössä. Tukkakin harva ja vaarassa kaljuuntua ennen aikojaan vaikkei oo ku vasta kolmekymppinen. Nuupajärvellä pyysi kebabia ja polttaa tupakkaa ku mikäkin. Kuntorataankaan ei osallistunut jalan takia mutta jos jalka ei olis ollu kipeä niin ei ois kyl siinä pärjännytkään, oisi jääny Miran tasolle siinä.
Hmm..tiedän monia joilla on raskas työ mutta siitä huolimatta he huolehtivat itsestään eivätkä päästä kuntoaan rappiolle..
Ja mä tiedän monta, jotka osaa käyttää alkoholia viisaasti ja silti moni on aina alkoholia saadessaan räkä poskella kuten esimerkiksi Anu.
Käyttäjä31016 kirjoitti:
Tossa vaan kävi niin että Anu alussa ihastu hemmiin ja sit kun päivii kului... Huomaskin että ei enää sytytä ja erilaisia. Tossa talossa hankala yhtäkkiä tehdä pesäeroa... Ei haluu loukatakkaan ja sitten se olis ollu kauheeta kyräilyy
En usko, että on ollut ihastunut laisinkaan. Alusta asti ollut hieman vaikeaa Hemmin läheisyydessä.
Miks ei vois rööki kieltoo laittaa noille? Ois parempi ku kiroilukielto. Kiroilu ei aiheuta syöpää kuten tupakka :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Alkoholia ei siinätapauksessa osaa käyttää viisaasti jos on räkä poskella kuten Anu. Silloin on mennyt jo yli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Lennonohjaaja ja juristi lähinnä istuvat työssään. Siinä sitä raskasta hommaa verrattuna vaikka hoitajien hommiin! Istumatyötä kannattaisi Kimmon vältellä kun siinä pahenee vaan anaaliseksin aiheuttamat peräpukamat!
Perseelläänhän suuri osa hoitajistakin istuu ja kehonmuodostuminen muistuttaa Kimmon kehoa.
Itse oon ollut muutaman kerran sairaalassa ja avun oon saanut aina. Siellä on nappi että jos ei pääse käveleen niin painaa. Suomessa on halpaa sairastaa julkisella puolella joten kiitos siitä. Hoitajat tekee arvokasta työtä. Kiitos.
Hyvää viihdettä oli tuo Maija-pallon pellaaminen, ja tuollainen Helmeri oli ilo katsella. Ehkä tuota enemmän sitten, kun Anu kotiutettu.
Anu ei osaa tehä sämpylöitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun kirjoitteleva, mitä sukupuolta olet? Kommentoi numerolla.
Numero 1 Nainen
Numero 2 Mies
Numero 3 Jokin muu ( muunsukupuolisuus tms)Sehän oliskin toosiii mielenkiintosta kun tänne jokainen rupeis numeroita postailemaan! Ihan tosissasko meinaisit pitää niistä lukua?! No ketju ainekin venyis entisestään😃👍
Niin mutta jos olisin laittanut mies tai nainen peukku ylös peukku alas tyylisesti niin tämä ketju olis hukkunu veetuiluun siitä että ENTÄS MUUNSUKUPUOLISET, oletpas ahdasmielinen ihminen haukuntaan. Kolmea nuolta kun ei ole
No en mä ymmärrä mitä väliä kirjotteleeko näitä viestejä miehet vai naiset? Ihmisiä tässä kaikki ollaan. Mutta jos se nyt on tärkeää niin varmaan helpointa kun jokainen merkkaa viestinsä perään kumpi on eikä käy postailemaan mitään numeroita.
Nainen
On kyllä aika uskomatonta, ettei koosteessa näytetty sitä Anun selkeällä suomella sanomaa: "En ole tykästynyt suhun" Helmerille. Lypsetään vaan väkisin jotain "suloisinta ikinä BB-romanssia" ja pohditaan tunteita ja suhteen kehittymistä ulkomaailmassa, kun Anu on jo sataan kertaan todennut (enemmän ja vähemmän suoraan) ettei tunteita ole.
Onneksi edes se salamana kirkkaalta taivaalta "Mulla on hirveä ikävä mun ex-miestä" näytettiin. Olisin varmaan itse todennut edes sarkastisesti, että "kiva kun tässä meidän treffeillä kerrot", mutta Helmeri tietysti laupeana (ja varmaan häkeltyneenä) "Ai jaa... Miks?" Itse raukka tunnustanut rakkauttaan... Toisaalta Helmeri on aikuinen mies (Anua vuoden vanhempi!) joten saa kyllä katsoa myös peiliin.
Ajattelin itse myös tänään ensimmäistä kertaa äänestää Millaa, joka tuo positiivista ja tasapainottavaa fiilistä taloon olemalla kaikkien kaveri, kuuntelee empaattisesti mitä muut puhuvat, eikä naama nurinpäin kuten Anu mieti omia asioitaan. Kuten ikäväänsä ex-miestään kohtaan kun vieressä toinen ihastuneena kertoo tunteistaan...
Ville antaa ohjeita miten sämpylät tehdään. Ehkä oli piikki Anulle. Kyllä Kimmo ja pojat osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Lennonohjaaja ja juristi lähinnä istuvat työssään. Siinä sitä raskasta hommaa verrattuna vaikka hoitajien hommiin! Istumatyötä kannattaisi Kimmon vältellä kun siinä pahenee vaan anaaliseksin aiheuttamat peräpukamat!
Perseelläänhän suuri osa hoitajistakin istuu ja kehonmuodostuminen muistuttaa Kimmon kehoa.
Oletko juuri sinä laiska leveäperseinen hoitaja joka syö munkkia kun mummot painavat nappulaa?
En, olen seurannut vierestä leveäperseisten hoitajien toimintaa. Istuivat koko osaston voimin kahvilla tai ruokatauoilla ja potilaat saivat turhaan painella nappia.
Anuhan selkeesti esitti känniänsä!! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Söpöt vaaleanpunaiset rillit sulla.
Tarkoititko sinkkuMIES? :D