BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Toivottavasti Milla jää taloon.
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmiset haluu anun jäävän taloon?
Koska hän on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
noiden juontajien nyt pitääkin hypettää joka hemmetin asiaa, joten eivät ikinä ottaisi puheeksi 'romanttisen bistron' muuttumista pakohuoneeksi. katsojien kusetusta tavallaan mutta normijuontamista. nelosen toiminta muutenkin hyvin sisäänpäinlämpiävää, samat tyypit monessa hommassa eli pakko hypettää omia tuottaja/käsikirjoittaja/juontajakavereita jne. tai jopa asukkaita kuten saulin kohdalla, joka tuntee anun.
siksi saarisen niko olikin niin raikas tuulahdus eilen kun se sanoo mitä ajattelee ja kritisoi myös tuotantoa silloin kun he sen ansaitsevat.
Vai raikas tuulahdus ihan ostettu Niko tuohon hommaa saa taas uutta ulkonäköönsä ja matkoja ties missä.
Huomenna ääniä Villelle ja Millalle.
Ainoa, joka on ansainnut voiton, on Ville!
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmiset haluu anun jäävän taloon?
Koska Anun ja Helmerin romanssi on parasta viihdettä katsojille tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on kyllä uskomaton. Naiset haukkuvat täällä ihan kaikkia naisia. 😂😂😂
Joka ikinen talon nainen on haukuttu ja samoin naispuoliset juontajat.Kyllä nainen on SUSI toiselle naiselle! Naisen pahin vihollinen on toinen nainen. Naiset eivät pidä yhtä, naiset vihaavat toisiaan. Se on fakta.
Pidin Tarinasta ja Eeviksestä. Tado laski huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Alma on hyvä ja iloinen juontaja. Ihme haukkumista! Tällä palstalla haukutaan kaikki naiset. Säälittävää, hävetkää!
Tuo Alma on ihan normaali, iloinen, hyväntahtoinen nuori nainen ja juontaa mun mielestä erinomaisesti.
Jep. Tällä palstalla haukuttiin myös Elina Kottonen, vaikka hän on oikein hyvä juontaja.
Alma on hyvä juontaja. Elina ei.
Elina on oikein hyvä juontaja.
Ei ole. Jäykkä kuin mikä. Soii ehkä valmiiksi nauhoitettuun ohjelmaan, mutta ei suoraan lähetykseen.
Vierailija kirjoitti:
Tupu sanoi, että ehkä Anu kalasteli Krisun fanien ääniä?
Ja Alma oli ihan täpinöissään että "enpäs ole tuota ajatellutkaan" :D kyllähän tuon nyt tajuaa heti kun vain vähän ajattelee kokonaisuutta.
Minkä ihmeen takia noi äijät lupasivat maksaa Millan Thaimaan matkaa???? Onko ne hulluja???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Alma on hyvä ja iloinen juontaja. Ihme haukkumista! Tällä palstalla haukutaan kaikki naiset. Säälittävää, hävetkää!
Tuo Alma on ihan normaali, iloinen, hyväntahtoinen nuori nainen ja juontaa mun mielestä erinomaisesti.
Jep. Tällä palstalla haukuttiin myös Elina Kottonen, vaikka hän on oikein hyvä juontaja.
Ei ole. Jäykkä kuin mikä. Soii ehkä valmiiksi nauhoitettuun ohjelmaan, mutta ei suoraan lähetykseen.
soPii
Äänestyksen tulokset:
Anu 46 pros
Ville 28 pros
Milla 26 pros
Liian sekava äänestysssysttemi tahallisesti nyt sitten pitääkin äänestää taloon jäävää mutta studiossa ei asiaa tehdä selväksi oikein moni äänestää taas väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina on mukava ja ihan hyvä haastatteluissa, mutta tarvitsisi kovempaa otetta puhuessaan taloon. Nyt kuulostaa aina siltä että hänellä on käsikirjoitus josta ei poikkea, vaikka voisi esittää hiillostavia jatkokysymyksiä. Takavuosien Mari oli hiillostuksessa aika hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ville kävi jo mustasukkaisena koputtelemassa, kun Anu ja Hemmi viipyy pyykkäämässä eli salabistrossa liian kauan.
Syömäänhän Ville pyysi heitä.
Naisten viha toisiaan kohtaan mahtaa olla yksi syy siihen, miksi miehet on vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestyksen tulokset:
Anu 46 pros
Ville 28 pros
Milla 26 pros
Siis onko Anu lähdössä vai Milla????????
Toivottavasti Ville putoaa huomenna.
Tämä kausi on kyllä ollut järkyttävää naisvihaa. Olen järkyttynyt Suomen tilanteesta. Huhhuh
Tapetti Milla ulos talosta!!!
Alma ottaa studioyhteyden, kun sitä käsketään ottamaan studioyhteys. Jos asukkaat eivät ole valmiina, niin ei se Alma ole, joka on pihalla vaan se tyyppi, joka on ohjeistanut Almaa väärin.