BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Anua nyt varmaan harmittaa, kun Jelmerissä roikkuminen ei tuottanutkaan tulosta, vaan joutui silti häätöäänestykseen. Sen takia nyt keljuilee Helmerille.
Kevinillä ei oole ollenkaan eestikielen aksenttia vaan venäjän eloisa intonaatiokin. Yleensä virolaisen aksentti on tosikkomaista ja eri tavalla painotettua.
Vierailija kirjoitti:
Miten kevinin suomen kielentaito on noi loistava jos muuttanut vasta Suomeen? Osaa niin ihmeellisiä ilmauksia suomeksi ettei tosikaan. Kursailemiset ja kaiken syvintä merkitystä myöten. Laittaisipa joku hänet puhumaan eestiä tai venäjää...
Onhan se jännä, että peruskoulun ja lukion suomessa suorittanut puhuu sujuvaa suomea...
Vierailija kirjoitti:
Alman mielestä Anu ja Helmeri bistrossa on suloisinta mitä voi olla BB:ssä tällä kaudella.
LOL :D
Vierailija kirjoitti:
Anua nyt varmaan harmittaa, kun Jelmerissä roikkuminen ei tuottanutkaan tulosta, vaan joutui silti häätöäänestykseen. Sen takia nyt keljuilee Helmerille.
Siis Helmerissä.
Mun mielestä Alma on hyvä ja iloinen juontaja. Ihme haukkumista! Tällä palstalla haukutaan kaikki naiset. Säälittävää, hävetkää!
Tuo Alma on ihan normaali, iloinen, hyväntahtoinen nuori nainen ja juontaa mun mielestä erinomaisesti.
En ole aikasemmin kattonut kun Pertun kauden. Onko muilla kausilla tuotanto ollut näin puolueellinen?
Vierailija kirjoitti:
Anu ei ole mikään maailmanmissi mutta ihan nätti nainen. Kokonaisuutena tosi sopusuhtanen ja sievä.
No mutta kun bb:ssä ei ole kyse kauneuskilpailusta (eikä Anu edes siinäkään pärjäisi).
Vierailija kirjoitti:
Kevinillä ei oole ollenkaan eestikielen aksenttia vaan venäjän eloisa intonaatiokin. Yleensä virolaisen aksentti on tosikkomaista ja eri tavalla painotettua.
Viro on Kevinin äidinkieli, ja hän osaa sitä hyvin, vaikka on asunut vain muutaman vuoden Virossa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Alma on hyvä ja iloinen juontaja. Ihme haukkumista! Tällä palstalla haukutaan kaikki naiset. Säälittävää, hävetkää!
Tuo Alma on ihan normaali, iloinen, hyväntahtoinen nuori nainen ja juontaa mun mielestä erinomaisesti.
Jep. Tällä palstalla haukuttiin myös Elina Kottonen, vaikka hän on oikein hyvä juontaja.
Alma on ihan pihalla, ottaa suoran taloyhteyden vaikka asukkaat ei ole edes valmiina sohvilla :D
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos toi Anu elätteli pieniä toiveita Hemmin suhteen kun pääsevät siviiliin ja eilen treffeillä tajus että toi jätkähän on täysin creepy. Meinaan tota poraamista.
Anu halusi porata Kristianille. Olikohan tarkoituksena saada Krisulta jotain vakuutteluja siitä, että ei joudu enää häätöäänestykseen?
Vierailija kirjoitti:
Alma on ihan pihalla, ottaa suoran taloyhteyden vaikka asukkaat ei ole edes valmiina sohvilla :D
Alma on oikeen hyvä juontaja.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, nainen, nainen, mies, mies,mies.
Eiköhän tässä ole moitittu noita tuotannon kirjottamia juttuja mitä Alma lueskelee eikä itse Almaa tai hänen sukupuoltaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kevinin suomen kielentaito on noi loistava jos muuttanut vasta Suomeen? Osaa niin ihmeellisiä ilmauksia suomeksi ettei tosikaan. Kursailemiset ja kaiken syvintä merkitystä myöten. Laittaisipa joku hänet puhumaan eestiä tai venäjää...
Kyllä Kevin on puhunut viroa.
eikös kevin asunut jonkun 6 vuotta virossa ja 14 suomessa, eli syystäkin suomen kieli erinomainen jos käynyt lähes kaikki tai kaikki koulut suomeksi. sanoi puhuvansa äitinsä kanssa eestiä mahdollisimman usein. isäpuoli myös suomalainen.
kevinin suomenkielen taito on just tuollainen eli melkeinpä täydellinen miedohkolla aksentilla.
Toisaalta ehkä Kevin on vaan niin lahjakas vaihtamaan kielen laulua ...paha mennä sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Tupu!
Millä tavalla?
Miten tuo Alma taas näyttää noin jännittyneeltä tms, onko rauhoittavat jäänyt ottamatta ennen lähetystä?