BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Immuniteetti seuraavalle viikolle kelpaa kaikille, eritoten Villelle, jos vielä jatkaa, koska on ollut monesti häädössä. Tosin Villehän pääsee huomenna kotiin.
Onko tässä immuniteettikin palkintona? Toivottavasti sen saa joku muu kuin sikarikerholainen.
eli Ville, muitahan ei enää ole laatikoissaan.
Tosi kiva, että Kevin sai ensin stailata kaikki omilla vaatteillaan ja nyt kaikki hikoilee noissa laatikoissa. Toivottavasti saa ylimääräisen pyykkivuoron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu Hemmille: Hemmi lähtee kuhan Anu tulee sanomaan, Kimmo on kova luu ja pahin vastus
Helmeri hymähti hieman loukkaantuneen oloisena, taisi osua arkaan paikkaan :D Mutta tottahan se on, Helmeri on aivan Anun talutusnuorassa ja 90% luovuttaisi, jos Anu tulisi viereen maukumaan, että Hemmi tuu mun kanssa makoilemaan :))
Ja Krisu vihjaili aiemmin ettei Anun mielestä eiliset treffit mennyt niin hyvin kuin Hemmin mielestä. Sitten toiset alkoivat puolustella ja sanoivat Anun pitäneen treffeistä. Mutta Krisu oli kyllä täysin oikeassa.
Siis onko Anu avautunut Krisulle jotain treffeistä? Siis mikä Anun mielestä ei mennyt kivasti?
No eilenhän se itki niiden treffien jälkeen ja halusi vain päästä pois sielä kopista, kun taas Helmerin mielestä oli hänen elämänsä parhaat treffit.
Poika Pirisessä ärsyttää nykyään kaikki. Jopa nauruääni/tyyli. Se että on kylpytakissa ja on lauhkea ja SOKEA lammas. Anu pilasi Hemmin..
Vierailija kirjoitti:
Anu kaksinaamasena vaan myhäilee kun kevin sanoi että miehet vaan äänestää täällä muita ulos. Vaikka anu antoi millalle nimeämispisteitä. Sika
No kyllähän nuo sen tietää kun näyttivät valenimeämisetkin, kyllä Milla sen haistoi että Anulta aina tulee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu Hemmille: Hemmi lähtee kuhan Anu tulee sanomaan, Kimmo on kova luu ja pahin vastus
Helmeri hymähti hieman loukkaantuneen oloisena, taisi osua arkaan paikkaan :D Mutta tottahan se on, Helmeri on aivan Anun talutusnuorassa ja 90% luovuttaisi, jos Anu tulisi viereen maukumaan, että Hemmi tuu mun kanssa makoilemaan :))
Ja Krisu vihjaili aiemmin ettei Anun mielestä eiliset treffit mennyt niin hyvin kuin Hemmin mielestä. Sitten toiset alkoivat puolustella ja sanoivat Anun pitäneen treffeistä. Mutta Krisu oli kyllä täysin oikeassa.
Mä olen tätä miettinyt, kun Krisu ja Jukka ovat huomanneet tuon Anun tilanteen. Myös senkin, että viihtyy Villen seurassa. Miksei kunnon veljen tapaan sitten sano suoraan siitä Hemmille? Kuittailevat vaan ja naureskelevat seläntakana.
Kyllä veljen selusta pitäisi turvata. Ei kovin suoraselkäistä toimintaa.
Krisulla vessahätä mutta epäilee kestävänsä. Vois olla hyvä käänne jos Krisu oluen tuskissaan luulisi että tuolla on bileet ja lähtisi laatikosta vaan nähdäkseen ettei kaljaa ole :D Kimmo luulee ainakin että ulkona on bileet ja juomia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin Anu vissiin yritti dissata Millaa kun haluaa lähteä ulkomaille mut sit muut asukkaat oli et hienoo ja yms niin eiköhän anunkin mielipide muuttunut et vitsi miten hienoo!!!
Mikähän toi Millan kuvio on? Väittää olevansa superköyhä ja Kelalle velkaa noin tonnin, mutta palkkaa kilahtaisi noin 2500 tilille.
Kuitenkin lähdössä kaikomaille pitkäksi aikaa ja ilmoittanut että ei aio maksaa velkojaan. Eikö ensin kannattaisi maksaa velkansa Kelalle, jotka ovat luultavasti syntyneet koska ei ole ilmoittanut tulojensa noususta vaan nostanut ylisuurta asumistukea?
Eiköhän kyse ole, että on tehnyt liikaa töitä opintotukea nostaessa. Tietty pitäähän nekin maksaa.
Eikä Aasian matkailu kallista ole. Lippuja saa toisinaan älyttömän edulliseen hintaan ja siellä elää ruhtinaallisesti kympillä päivän.
Asumistuesta kysymys!!
No aivan sama. Mitä merkitystä asialla muille edes on?
Jos tolle linjalle lähdetään, niin mitä merkitystä millään asialla on kenellekään?
Tällä hetkellä seurataan BB:tä ja laatikkokilpailua. Miten Kelan maksamat tuet tähän liittyvät?
Täällä keskustellaan kyllä kaikesta bb:n ja asukkaisiin liittyvästä eikä pelkästään mistään laatikkokilpailusta. Ja käsittääkseni sinä et määritä sitä "mitä tällä hetkellä seurataan" tai mistä keskustellaan.
Se että sinä saat nautintoa urkkimalla ja arvuuttelemalla toisten ihmisten raha-asioita, ei tee siitä keskustelua.
Ja mitäköhän muuta tässä ketjussa tehdään kuin urkitaan toisten ihmisten tekemisiä ja arvuutellaan heidän motiivejaan? Eli onko johtopäätös siis se, että tässä ketjussa ei keskustella?
No ei nuo asukkaiden raha-asiat ole mitenkään relevantti keskustelunaihe.
No sitten eivät myöskään asukkaiden psyykkiset ominaisuudet ole myöskään mitenkään relevantti aihe eikä itse asiassa mikään muukaan asukkaiden henkilöön tai toimintaan liittyvä aihe ole relevantti.
Nuo luulee vielki et Anu on laatikossa 😳
Onko Ville vielä laatikossa?
Epäreilu tehtävä, naisilla on pienemmät rakot.
Vierailija kirjoitti:
Krisulla vessahätä mutta epäilee kestävänsä. Vois olla hyvä käänne jos Krisu oluen tuskissaan luulisi että tuolla on bileet ja lähtisi laatikosta vaan nähdäkseen ettei kaljaa ole :D Kimmo luulee ainakin että ulkona on bileet ja juomia
Ei se mitään luulee kuhan psyykkaa noita!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tätä miettinyt, kun Krisu ja Jukka ovat huomanneet tuon Anun tilanteen. Myös senkin, että viihtyy Villen seurassa. Miksei kunnon veljen tapaan sitten sano suoraan siitä Hemmille? Kuittailevat vaan ja naureskelevat seläntakana.
Kyllä veljen selusta pitäisi turvata. Ei kovin suoraselkäistä toimintaa.
Voi olla vaikea sanoa, jos ei ole täysin varma ja toinen on korvia myöten rakastunut.
On Kimmokin pönttö jos oikeesti spekuloi tuollaista!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Anu avautunut Krisulle jotain treffeistä? Siis mikä Anun mielestä ei mennyt kivasti?
No eilenhän se itki niiden treffien jälkeen ja halusi vain päästä pois sielä kopista, kun taas Helmerin mielestä oli hänen elämänsä parhaat treffit.
Ei kyllä ainakaan treffien vuoksi missään vaiheessa itkenyt.
Onko tuola jokin kusenpidätyskilpailu? Minä voisin osallistua, sillä akski kertaa olen kusassut 1,6 litran annoksen kerrallaan
Vierailija kirjoitti:
Anu osas puhua aivan samalla tavalla kuin Milla.
Niinpä. 1 kamera 16:31. Oli kyllä täydellinen Milla.
Ketä tuolla on vielä laatikoissa? Kristian, Hemmi ja Kimmo? Jukka just lähti pois. Entäs Ville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Immuniteetti seuraavalle viikolle kelpaa kaikille, eritoten Villelle, jos vielä jatkaa, koska on ollut monesti häädössä. Tosin Villehän pääsee huomenna kotiin.
Onko tässä immuniteettikin palkintona? Toivottavasti sen saa joku muu kuin sikarikerholainen.
Sen saa se, joka on paras kisassa, vaikka sikarikerholainen.
Mietin kanssa, että kaikki yrittivät varmaan vaan hyvitellä Hemmiä. Anuhan sanoi, että oli koko ajan halunnut tulla sieltä pois.