BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kristian on työtön, mutta "emmä sitä rahaa tarvi" 😁 ottaa mieluummin rahnaa.
Kimmo 50v on niin töpinöissä tuosta bb-romanssista. Aina vaan pitää palata asiaan.
Luuleeko kimmo nyt että noi on rakastuneita? Haloo Kimmo!
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin KÄSITTÄMÄTÖN tää jonkun nobodyn haastattelu osuus aina lopuks etten yllättyis vaikka ite olisin huomenna Vehviläisen tentattavana.
Voit varmaan olla mikäli stylisti Peppu Eerikäinen sairastuu tai estyy pääsemästä paikalle. Ensi viikolla paikalla on nainen joka on kirjoittanut keittokirjan joka on myös leikkuulauta.
mistä vetoa nyt narina alkaa hengaamaan krisun kaa kun tajus et krisu on suosittu ulkomaailmassa
Talon parhaat: Kristian, Kevin
Ohjelman kannalta kuitenkin tärkeät tyypit: Tarina, Ville
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Jukasta. Vaikuttaa kauheen tosikolta, laskelmalliselta... Analysoi kaikkea kokoajan, miettii liikaa. Ei ole yhtään rento!
Höpsistä vaan😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Owohuoneen wawoi
Jos jollakin on joku puhevika, niin minkä hän sille voi? Onko sinusta yleensäkkin jotenkin mukavaa pilkata muiden ihmisten ominaisuuksia, joille nämä ei voi mitään? Taidat itse olla tosi täydellinen kun kehtaat noin toimia..
Ei, mutta kyseinen hahmo on ärsyttävä.
Pienet puheviat on todellakin helppo korjata.
Vierailija kirjoitti:
Oon oikeesti yrittänyt antaa mahiksen tarinalle eka päivän jälkeen. Mutta nyt täytyy kyllä sanoo että on ihan sietämätön. Ei voi mitään. Luulen ett se on alkanu diggaan naisista koska kukaan mies ei jaksa katella sitä. Toi on täydellinen esimerkki naisesta joka on kaikkien (hetero)miesten mielestä kaikilla tavoilla luotaantyöntävä. Ja mä olen nainen. Se puhuu koko ajan samoista asioista. Ja tunnntikausia samaa paasausta. Se on vaan liian ärsyttävää. Kun se nimettiin häätöäänestykseen se paasas siitä kaikille koko illan. Kaikille jotka vaan jakso kuunnella se selitti samat asiat. Ja tietysti pitkästi. Ja itseään kehuen. Miten kukaan voisi olla tykkäämättä musta? Mähän oon niin ilonen ja puhelias ja älykäs ja sosiaalinen. Miten voi olla noin pihalla ittensä kans? Se ei oikeesti tajua kuinka ärsyttävä on. Mulla ei oo mitään homoja tai muunsukupuolisia tai ketään vastaan, jokainen saa elää niin ett on onnellinen. Mutta en mä ainakaan haluaisi edes alottaa keskustelua tollasen ihmisen kanssa, joka puhuu noista asioista ihan koko ajan. Oikeesti koko ajan. Se tuntuu esittämiseltä ja feikiltä (ärsyttävän lisäksi). Ensin ajattelin että hiljaisimmat ulos ensin, mutta nyt ajattelen että hiljaisimmat ulos sitten tarinan jälkeen. Vaan oma mielipide siis. Kieltämättä eeviksen jauhamiset on myös pidemmän päälle ärsyttäviä ja tylsiä. Jukasta en tykkää. Osaan kuvitella millanen ihmistyyppi se on oikeessa elämässä. Hrrrr... se vaikuttaa just sellaselta joka on etukäteen lyöny vetoa kavereiden kans kuinka paljon panee bb-talossa. Just sellänen ällö teeskentelevä limanuljaska, joka esittää hyvää tyyppiä ja moni jopa uskoo sitä..
Tämän takia ei tarinaa ulos. Muuten käy niin, ettei kukaan enää koe tarvetta tällaisille tunteenpurkauksille = ohjelma on mennyt liian tylsäksi.
Oli vähän hämmästyneitä ilmeitä, kun Kristian voitti palopuhekilpailun. Taisivat älytä, että on suosittu ulkomaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Oon oikeesti yrittänyt antaa mahiksen tarinalle eka päivän jälkeen. Mutta nyt täytyy kyllä sanoo että on ihan sietämätön. Ei voi mitään. Luulen ett se on alkanu diggaan naisista koska kukaan mies ei jaksa katella sitä. Toi on täydellinen esimerkki naisesta joka on kaikkien (hetero)miesten mielestä kaikilla tavoilla luotaantyöntävä. Ja mä olen nainen. Se puhuu koko ajan samoista asioista. Ja tunnntikausia samaa paasausta. Se on vaan liian ärsyttävää. Kun se nimettiin häätöäänestykseen se paasas siitä kaikille koko illan. Kaikille jotka vaan jakso kuunnella se selitti samat asiat. Ja tietysti pitkästi. Ja itseään kehuen. Miten kukaan voisi olla tykkäämättä musta? Mähän oon niin ilonen ja puhelias ja älykäs ja sosiaalinen. Miten voi olla noin pihalla ittensä kans? Se ei oikeesti tajua kuinka ärsyttävä on. Mulla ei oo mitään homoja tai muunsukupuolisia tai ketään vastaan, jokainen saa elää niin ett on onnellinen. Mutta en mä ainakaan haluaisi edes alottaa keskustelua tollasen ihmisen kanssa, joka puhuu noista asioista ihan koko ajan. Oikeesti koko ajan. Se tuntuu esittämiseltä ja feikiltä (ärsyttävän lisäksi). Ensin ajattelin että hiljaisimmat ulos ensin, mutta nyt ajattelen että hiljaisimmat ulos sitten tarinan jälkeen. Vaan oma mielipide siis. Kieltämättä eeviksen jauhamiset on myös pidemmän päälle ärsyttäviä ja tylsiä. Jukasta en tykkää. Osaan kuvitella millanen ihmistyyppi se on oikeessa elämässä. Hrrrr... se vaikuttaa just sellaselta joka on etukäteen lyöny vetoa kavereiden kans kuinka paljon panee bb-talossa. Just sellänen ällö teeskentelevä limanuljaska, joka esittää hyvää tyyppiä ja moni jopa uskoo sitä..
No miksi Ville ei sitten ärsytä sinua?
Eevis ulos... Jotenkin super ällö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Owohuoneen wawoi
Jos jollakin on joku puhevika, niin minkä hän sille voi? Onko sinusta yleensäkkin jotenkin mukavaa pilkata muiden ihmisten ominaisuuksia, joille nämä ei voi mitään? Taidat itse olla tosi täydellinen kun kehtaat noin toimia..
Pienet puheviat on todellakin helppo korjata.
Ja siksikö pitäis korjata että jotakin pikkumaista nimettömänä kirjoittelevaa häiritsee?
Mua ei häiritse ollenkaan, en ole edes huomannut koko asiaa, mutta olenkin tottunut olemaan tekemisissä hyvin erilaisten ihmisten kanssa.
Missä tuo palopuheäänestys oli? Etsin bigbrother.fi pitkin iltaa, mutta en löytänyt...
Vierailija kirjoitti:
Eikö twerkkaus ole sitten kulttuurista omimista jos se on joku mustien naisten hedelmällisyystanssi niin kuin milla kertoi?
Kulttuuripiirteitä on aina omaksuttu muistakin kulttuureista. Itse en näe twerkkauksen harrastamisessa mitään pahaa. Jos ei tykkää twerkkauksesta, niin sitä ei ole pakko katsoa.
Tarina on niin kujalla. Nytki ihmettelee naama aivan järkyttyneenä miten tämä äänestys on mennyt. Varmaan vaihteeksi kuvitteli, että hän oli ylivoimanen.
Vierailija kirjoitti:
Oli vähän hämmästyneitä ilmeitä, kun Kristian voitti palopuhekilpailun. Taisivat älytä, että on suosittu ulkomaailmassa.
Sehän se tarkoituskin varmaan on, mielenkiintoista nähdä onko Kristian ensi viikolla nimettyjen joukossa.
Parhaimpia tämmösistä ohjelmissa on ihmiset jotka herättää keskustelua, ihmetystä, ärsytystä, toisaalta huumoria.... Eli esim. Ville, Tarina ja Krisu on loistavia. Kevin on myös mahtava, tällä hetkellä talon parhain mielestäni.
Emma saisi mun mielestä lähteä. Aika seinäruusu tapaus. Mieluummin Tarina jää ja Timo saa myös jäädä. Odotan, että Timosta vielä kuoriutuu jotain ja odotan sitä kun tonne tulee alkoa niin miten se vaikuttaa Tuloon😂