Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
6281/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Ville on TEKOPYHÄ.

Rakastakaa toisianne❤ ( Kaikista tärkeintä on rakkaus ). ❤😇✌

Vierailija
6282/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menny ihan maku Kristianiin:/ Yhtä kiroomista. Ihan mäntti jätkä!

Oho, olipa meillä samat ajatukset :D

Pitäisköhän meidän nyt tämän yhtäkkiä kukkaan puhjenneen sielunsisaruudeen merkeissä ruveta jakamaan toisillemme hummus reseptejä tai tietoa äitiemme vaihdevuosista;D Eikö se vähän niin kun ole ollut tapana tässä ketjussa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6283/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi Villeä. Kukaan tuolla talossa ei kykene ymmärtämään hänen näkökantojansa, ja jatkuvasti hänen sanomisistaan loukkaannutaan. Sitten mennään selän taakse porukalla läyhään. Ville pitää kaiken sen pskan itsellään, eikä pura eteenpäin(paitsi onneksi Jumallle voi mielessään purkaa) Nyt tilanne mennyt jo suoraksi ja tahalliseksi kiusaamiseksi Villeä kohtaan.

Oksettavaa porukkaa.

Kiitos Jeesus joka siunaa Villeä! <3

B:llä on sääntö 7, jota ei tuotantotiimi millään tavoin mainitse asukkaille. Eivät ymmärrä henkisen väkivallan olevan pahempi kuin fyysinen. Talossa melkein kaikki asukkaat ovat Villeä vastaan ja tuotantotiimi sallii sen. Tällä palstallakin näyttää olevan samanlaisia henkistä vakivaltaa tukevia ihmisiä. Ette näytä edes ymmärtävän mitä se tarkoittaa.

Olisikohan Ville ihan itse omalla käytöksellään, muiden tuomitsemisella ja moittimisella aiheuttanut sen ettei kukaan oikein viihdy hänen seurassaan?! Semmoinen vanha sanonta kuin sitä saa mitä tilaa, ei ole ihan tyhjästä syntynyt sekään.

Jaa että kaikki ihmisetkö osaa täydellisen oikeudenmukaisesti käyttäytyä, ja laskea tarkalleen että tuo nyt tilasi sitä ja sitä, joten annetaan sille täsmälleen samaa?

Uskovaisilla on aina nää jännät samat perustelut,

muut ei saa tehdä mitään, mitä he ei hyväksy, mutta

he saa itse tehdä mitä vaan koska muutkin tekee.

Ei pidä paikkaansa. Muistakaa kaikki, että kristinuskoakin on monenlaista. Lahkot ja suuremmat kirkot on yleensä toiminnan, uskon ja jäsenten suhteen aivan erilaisia. On myös olemassa epätervettä uskonnollisuutta. Ville ei edusta kaikkia kristittyjä.

Ja Villen mielipiteet eivät ole kaikkien kristittyjen yhteisiä mielipiteitä. Hyvä juttu kuitenkin, että uskoo Jeesukseen.

Tässähän ei ollenkaan kritisoitu Villen mielipiteitä vaan Villen puolustajien kommentteja,

joissa kaikki Villen huono ja törkeä käytös oikeutettiin sillä, että koska muutkin ja

muiden käytös tuomittiin koska raamattu ja me ollaan oikeassa. 

Vierailija
6284/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jekku Julkkis ei muista vanhoista bb-läisistä  kuin julkkikset.

Vierailija
6285/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alkanu yhtäkkiä tykkäämään Tarinasta. Ensimmäisenä päivänä se oli mun inhokki, mutta nyt olen tajunnut että Tarina tuo tonne taloon paljon tarinaa! Mieluummin tuolla on Tarina, Ville yms. Näkyviä ihmisiä kuin jotkut Jukka ja Eevis jotka vaan makaa ja nussii.. yök

Sama! :D

Vierailija
6286/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma sais kyllä lähteä talosta.

Vierailija
6287/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi haastateltava on jotenkin todella miehekäs. isot kasvot ja kädet naiseksi

Mä taas katoin et onpa hän kaunis. Ei mitään hajua kuka on/en ole nähnyt ennen/tiedä mistä hänet kuuluisi tietää.

Vierailija
6288/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais tietää, että jos esim. Eevis putoaisi (joo tiedän, että ei ole edes häätöäänesryksessä), niin iskisikö Jukka silmänsä ”seuraavaan”. 🤔

Vierailija
6289/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on asukkaista eniten paasannut ruuan määrän rajoittaisesta ja vahtinut toisten syömisiä, mutta on kuitenki  itse aina ensimmäisenä ja eniten syömässä. Ahneus on raamatun mukaan ilmeisen sallittua.

Ei ole jatkusvasti syömässä. Taidat olla sokea jos et erota suurinta syöjää talossa joka syö monta kertaa päivässä suuria annoksia ruokaa, myös yöllä paljon ruokaa. Tarina on kyseinen henkilö ja alkaa näkyä ylensyönti hänessä.

Vierailija
6290/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö twerkkaus ole sitten kulttuurista omimista jos se on joku mustien naisten hedelmällisyystanssi niin kuin milla kertoi?

Vierailija
6291/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi Villeä. Kukaan tuolla talossa ei kykene ymmärtämään hänen näkökantojansa, ja jatkuvasti hänen sanomisistaan loukkaannutaan. Sitten mennään selän taakse porukalla läyhään. Ville pitää kaiken sen pskan itsellään, eikä pura eteenpäin(paitsi onneksi Jumallle voi mielessään purkaa) Nyt tilanne mennyt jo suoraksi ja tahalliseksi kiusaamiseksi Villeä kohtaan.

Oksettavaa porukkaa.

Kiitos Jeesus joka siunaa Villeä! <3

B:llä on sääntö 7, jota ei tuotantotiimi millään tavoin mainitse asukkaille. Eivät ymmärrä henkisen väkivallan olevan pahempi kuin fyysinen. Talossa melkein kaikki asukkaat ovat Villeä vastaan ja tuotantotiimi sallii sen. Tällä palstallakin näyttää olevan samanlaisia henkistä vakivaltaa tukevia ihmisiä. Ette näytä edes ymmärtävän mitä se tarkoittaa.

Olisikohan Ville ihan itse omalla käytöksellään, muiden tuomitsemisella ja moittimisella aiheuttanut sen ettei kukaan oikein viihdy hänen seurassaan?! Semmoinen vanha sanonta kuin sitä saa mitä tilaa, ei ole ihan tyhjästä syntynyt sekään.

Jaa että kaikki ihmisetkö osaa täydellisen oikeudenmukaisesti käyttäytyä, ja laskea tarkalleen että tuo nyt tilasi sitä ja sitä, joten annetaan sille täsmälleen samaa?

Uskovaisilla on aina nää jännät samat perustelut,

muut ei saa tehdä mitään, mitä he ei hyväksy, mutta

he saa itse tehdä mitä vaan koska muutkin tekee.

Ei pidä paikkaansa. Muistakaa kaikki, että kristinuskoakin on monenlaista. Lahkot ja suuremmat kirkot on yleensä toiminnan, uskon ja jäsenten suhteen aivan erilaisia. On myös olemassa epätervettä uskonnollisuutta. Ville ei edusta kaikkia kristittyjä.

Äläpä selitä vaan lue tän ketjun kommentit.

Uskovaiset puolustaa Villen huonoa käytöstä sillä, että muutkin tekee sitä ni kyllä Villekin voi, mutta muut ei saa tehdä sitä ja tätä koska me sanotaan niin.

Te olette kaikki epäterveitä.

En jaksa lukea koko ketjua. Yleistäminen ja lokerointi on aika inhimillistä käytöstä, vaikkakin se johtaa usein harhaan, eikä ole totuudenmukaista.

Ei kaikki voi olla samalaisia. Sehän tekee ihmisistä niin ihania, olkaa erimieltä, sehän ihmismielen rikkaus. Älkää tuomitko ketään. Peace and out✌❤

Vierailija
6292/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Jukasta. Vaikuttaa kauheen tosikolta, laskelmalliselta... Analysoi kaikkea kokoajan, miettii liikaa. Ei ole yhtään rento!

Vierailija
6293/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on loppujen lopuksi ihan ok, mutta eevis tai jukka (mieluiten molemmat) voisivat häipyä!

Vierailija
6294/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänesstäkää Emmaa ja Timoa!!

Vierailija
6295/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytettiinkö tässä jaksossa siis kaikkien nimeämiset?? Näin vaan osan, samoja jotka jo oli nettisivuilla, mutta en nähnyt jaksoa ihan alusta.

Kyllähän ne on aina perusteluineen nätetty ja ovat nimenomaan BB:n suola?! Pakko tulla video ainakin nettisivuille.

No ei v*ttu näytetty! Mistä ne perustelut nyt näkee??

Sitäpaitsi Alma sanoi jo ke jaksossa, että "huomenna nähdään nimeämiset" no ei nähty vaan kerrottiin äänestykseen joutuneet. Samoin kuin Kimmo lupaili insta-liveä kaupasta, koittaisi nyt saada tuon terminologian ja lupaukset jatkosta kondikseen...

Vierailija
6296/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko kimmokin nyt tosissaan, että tuollaisia panevia nysvääjiä ei haluta ulos?

Vierailija
6297/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin KÄSITTÄMÄTÖN tää jonkun nobodyn haastattelu osuus aina lopuks etten yllättyis vaikka ite olisin huomenna Vehviläisen tentattavana.

Vierailija
6298/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt toi talo ilman Tarinaa.. en osaa edes kuvitella! Tarina todellakin kuuluu tonne!

Vierailija
6299/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää tuotannon mielestä jotenkin  hauskaa,

Virtanen tainnu juoda itse viihdepaketin ja sammunu ja porukka vaan istuu ja istuu ja istuu.

Luulin että tulee joku ihan superjausi, mutta V M P!!!!

Vierailija
6300/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oikeesti yrittänyt antaa mahiksen tarinalle eka päivän jälkeen. Mutta nyt täytyy kyllä sanoo että on ihan sietämätön. Ei voi mitään. Luulen ett se on alkanu diggaan naisista koska kukaan mies ei jaksa katella sitä. Toi on täydellinen esimerkki naisesta joka on kaikkien (hetero)miesten mielestä kaikilla tavoilla luotaantyöntävä. Ja mä olen nainen. Se puhuu koko ajan samoista asioista. Ja tunnntikausia samaa paasausta. Se on vaan liian ärsyttävää. Kun se nimettiin häätöäänestykseen se paasas siitä kaikille koko illan. Kaikille jotka vaan jakso kuunnella se selitti samat asiat. Ja tietysti pitkästi. Ja itseään kehuen. Miten kukaan voisi olla tykkäämättä musta? Mähän oon niin ilonen ja puhelias ja älykäs ja sosiaalinen. Miten voi olla noin pihalla ittensä kans? Se ei oikeesti tajua kuinka ärsyttävä on. Mulla ei oo mitään homoja tai muunsukupuolisia tai ketään vastaan, jokainen saa elää niin ett on onnellinen. Mutta en mä ainakaan haluaisi edes alottaa keskustelua tollasen ihmisen kanssa, joka puhuu noista asioista ihan koko ajan. Oikeesti koko ajan. Se tuntuu esittämiseltä ja feikiltä (ärsyttävän lisäksi). Ensin ajattelin että hiljaisimmat ulos ensin, mutta nyt ajattelen että hiljaisimmat ulos sitten tarinan jälkeen. Vaan oma mielipide siis. Kieltämättä eeviksen jauhamiset on myös pidemmän päälle ärsyttäviä ja tylsiä. Jukasta en tykkää. Osaan kuvitella millanen ihmistyyppi se on oikeessa elämässä. Hrrrr... se vaikuttaa just sellaselta joka on etukäteen lyöny vetoa kavereiden kans kuinka paljon panee bb-talossa. Just sellänen ällö teeskentelevä limanuljaska, joka esittää hyvää tyyppiä ja moni jopa uskoo sitä..

Ketju on lukittu.