BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ei juma***** näitä loppulässytyksiä. Pahenevat vain. Ja Jekku ei muista edes Einaria, miksi ohjelmassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira lusikoi matolle kaatuneen kermaviilin takaisin purkkiin YÖK.
Muut syö sitä...Mua yököttää, että nuo istuu (ruoka)pöydillä. Ensin siinä on jonkun varpaat tai pylly, ja seuraavaks jonkun ruoka 🤢.
Helmeri kaivo oikeen kunnolla korvaansa ja sen jälkeen rupes laittaa puhtaita tiskejä kaappiin. Ehanaa!
Ja noin tarkkaa kuvaa peitonheilutuksesta en ole aiemmilla kausilla koosteessa nähnyt vaikka se lopuksi siirtyikin "takkatuleen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi Villeä. Kukaan tuolla talossa ei kykene ymmärtämään hänen näkökantojansa, ja jatkuvasti hänen sanomisistaan loukkaannutaan. Sitten mennään selän taakse porukalla läyhään. Ville pitää kaiken sen pskan itsellään, eikä pura eteenpäin(paitsi onneksi Jumallle voi mielessään purkaa) Nyt tilanne mennyt jo suoraksi ja tahalliseksi kiusaamiseksi Villeä kohtaan.
Oksettavaa porukkaa.
Kiitos Jeesus joka siunaa Villeä! <3
B:llä on sääntö 7, jota ei tuotantotiimi millään tavoin mainitse asukkaille. Eivät ymmärrä henkisen väkivallan olevan pahempi kuin fyysinen. Talossa melkein kaikki asukkaat ovat Villeä vastaan ja tuotantotiimi sallii sen. Tällä palstallakin näyttää olevan samanlaisia henkistä vakivaltaa tukevia ihmisiä. Ette näytä edes ymmärtävän mitä se tarkoittaa.
Olisikohan Ville ihan itse omalla käytöksellään, muiden tuomitsemisella ja moittimisella aiheuttanut sen ettei kukaan oikein viihdy hänen seurassaan?! Semmoinen vanha sanonta kuin sitä saa mitä tilaa, ei ole ihan tyhjästä syntynyt sekään.
Jaa että kaikki ihmisetkö osaa täydellisen oikeudenmukaisesti käyttäytyä, ja laskea tarkalleen että tuo nyt tilasi sitä ja sitä, joten annetaan sille täsmälleen samaa?
Uskovaisilla on aina nää jännät samat perustelut,
muut ei saa tehdä mitään, mitä he ei hyväksy, mutta
he saa itse tehdä mitä vaan koska muutkin tekee.
Ei pidä paikkaansa. Muistakaa kaikki, että kristinuskoakin on monenlaista. Lahkot ja suuremmat kirkot on yleensä toiminnan, uskon ja jäsenten suhteen aivan erilaisia. On myös olemassa epätervettä uskonnollisuutta. Ville ei edusta kaikkia kristittyjä.
Äläpä selitä vaan lue tän ketjun kommentit.
Uskovaiset puolustaa Villen huonoa käytöstä sillä, että muutkin tekee sitä ni kyllä Villekin voi, mutta muut ei saa tehdä sitä ja tätä koska me sanotaan niin.
Te olette kaikki epäterveitä.
Muilla menny jo maku Eevikseen ja Jukkaan? Jotenkin ällöttäviä eikä kummallakaan mitään viihdearvoa.
Voi v.it.tu mitä p.a.skaa. Koosteessa näytetään vaan Jukkaa ja huutokauppakeisarinnan näköistä naista ja kohta jauhetaan ja hihitellään Kimmon ja Jekun kanssa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Tarinasta näkee sen, että on älykäs.
Miksi alapeukut? Älykkyyden näkee esim. hyvästä ulosannista ja ryhmädynamiikan analysoinnista.
Näytettiinkö tässä jaksossa siis kaikkien nimeämiset?? Näin vaan osan, samoja jotka jo oli nettisivuilla, mutta en nähnyt jaksoa ihan alusta.
Kyllähän ne on aina perusteluineen nätetty ja ovat nimenomaan BB:n suola?! Pakko tulla video ainakin nettisivuille.
Vierailija kirjoitti:
Muilla menny jo maku Eevikseen ja Jukkaan? Jotenkin ällöttäviä eikä kummallakaan mitään viihdearvoa.
Todellakin! Ulos! 🤮
Vierailija kirjoitti:
Owohuoneen wawoi
Jos jollakin on joku puhevika, niin minkä hän sille voi? Onko sinusta yleensäkkin jotenkin mukavaa pilkata muiden ihmisten ominaisuuksia, joille nämä ei voi mitään? Taidat itse olla tosi täydellinen kun kehtaat noin toimia..
Nyt tuloo viinaa ja huumeita!!!
Toi haastateltava on jotenkin todella miehekäs. isot kasvot ja kädet naiseksi
Siinä lähti Eeviksen ja Jukan mahikset voittoon. Tylsät ja ärsyttävät lähtee ensin, pariskunta sen jälkeen Eevis etunenässä.
Tuo Jekkuhan on ihan aineissa.
Eivät ole mitään suloinen pari kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi Villeä. Kukaan tuolla talossa ei kykene ymmärtämään hänen näkökantojansa, ja jatkuvasti hänen sanomisistaan loukkaannutaan. Sitten mennään selän taakse porukalla läyhään. Ville pitää kaiken sen pskan itsellään, eikä pura eteenpäin(paitsi onneksi Jumallle voi mielessään purkaa) Nyt tilanne mennyt jo suoraksi ja tahalliseksi kiusaamiseksi Villeä kohtaan.
Oksettavaa porukkaa.
Kiitos Jeesus joka siunaa Villeä! <3
B:llä on sääntö 7, jota ei tuotantotiimi millään tavoin mainitse asukkaille. Eivät ymmärrä henkisen väkivallan olevan pahempi kuin fyysinen. Talossa melkein kaikki asukkaat ovat Villeä vastaan ja tuotantotiimi sallii sen. Tällä palstallakin näyttää olevan samanlaisia henkistä vakivaltaa tukevia ihmisiä. Ette näytä edes ymmärtävän mitä se tarkoittaa.
Olisikohan Ville ihan itse omalla käytöksellään, muiden tuomitsemisella ja moittimisella aiheuttanut sen ettei kukaan oikein viihdy hänen seurassaan?! Semmoinen vanha sanonta kuin sitä saa mitä tilaa, ei ole ihan tyhjästä syntynyt sekään.
Jaa että kaikki ihmisetkö osaa täydellisen oikeudenmukaisesti käyttäytyä, ja laskea tarkalleen että tuo nyt tilasi sitä ja sitä, joten annetaan sille täsmälleen samaa?
Uskovaisilla on aina nää jännät samat perustelut,
muut ei saa tehdä mitään, mitä he ei hyväksy, mutta
he saa itse tehdä mitä vaan koska muutkin tekee.
Ei pidä paikkaansa. Muistakaa kaikki, että kristinuskoakin on monenlaista. Lahkot ja suuremmat kirkot on yleensä toiminnan, uskon ja jäsenten suhteen aivan erilaisia. On myös olemassa epätervettä uskonnollisuutta. Ville ei edusta kaikkia kristittyjä.
Äläpä selitä vaan lue tän ketjun kommentit.
Uskovaiset puolustaa Villen huonoa käytöstä sillä, että muutkin tekee sitä ni kyllä Villekin voi, mutta muut ei saa tehdä sitä ja tätä koska me sanotaan niin.
Te olette kaikki epäterveitä.
En jaksa lukea koko ketjua. Yleistäminen ja lokerointi on aika inhimillistä käytöstä, vaikkakin se johtaa usein harhaan, eikä ole totuudenmukaista.
Vieraina näyttää tänä vuonna olevan pelkästään ihmisiä, jotka itse ovat olleet tosi-tv-kisaajina. Ja niitähän riittää.
Mä oon alkanu yhtäkkiä tykkäämään Tarinasta. Ensimmäisenä päivänä se oli mun inhokki, mutta nyt olen tajunnut että Tarina tuo tonne taloon paljon tarinaa! Mieluummin tuolla on Tarina, Ville yms. Näkyviä ihmisiä kuin jotkut Jukka ja Eevis jotka vaan makaa ja nussii.. yök
Tätä "analyysiä" riittäisi vartti...
Tuotannon agentti Timo profiloi noita psykopaatteja.
Ei hemmetti tuo juontaja-Kimmo on ärsyttävä. Telkkarissa pitää ilmeisesti olla vähän eri tavalla kuin radiossa, jos tuo epämääräinen hölinä menee siellä läpi...