BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis koko ajan jesuiittamaista luterilaisen kirkon vastaista manipulointia. Tuo ukko on Suomen vihollinen.
Ei kuulu kirkkoon. Uskovainen. Kuuluu lahkoon??? Mihin????
Jos ihminen on sydämenuskossa, ni on aivan sama kuuluuko kirkkoon vaiko ei. On ihmisiä, jotka on uskonnollisia ja käy joka sunnuntai kirkossa, mutta sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa onko ihminen aidosti uskossa. Jumala kattoo sydämeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis koko ajan jesuiittamaista luterilaisen kirkon vastaista manipulointia. Tuo ukko on Suomen vihollinen.
Kotiseurakuntaliikkeeseen joka jenkeistä. Fundamentalistinen ja hämärä liike. Niitä luterilaista kirkkoa hajottamaan luotuja. Metro ja City srk samanlaisia. Pelkät amtöörit pitävät yllä kyseenalaista toimintaa.
Ja tämähän oli vaan kirkkohullun arvaus. Ville ei ole kertonut mihin liikkeeseen kuuluu, vai kuuluuko mihinkään.
Mä olen aina ajatellut että miehet on alunperin saanut yliotteen naisista nimenomaan fyysisen voimakkuutensa ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä Kevinissä on, että sen pitäis voittaa? Äänenmurros muka kesken, ihan jees tyyppi, mutta ei tiedä mikä ja kuka on tai mitä tekis.
Siis vältteleekö nää Milla ja Anu muutevvaan gluteenia? Ei keliaakikkoja?
Villen pitää jäädä hermostuttaan kaikkia ja täytyyhän meidän näyttää, kuka tätä ohjelmaa oikeesti säätää. Katsojat.
Mulla on esim. ibs ja välttelen gluteeniviljoja. Silloin tällöin pieni määrä ei välttämättä aiheuta mitään, muta jatkuvasti tai suurina määrinä vatsa on tosi kipeä ja sekaisin. Ehkä Millalla ja Anulla jotain tällaista. On aika yleistä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Villen poistuminen tekisi oikeasti hyvää tuolle talolle. Krisu vähentäisi alfakalisteluaan ja tulisi enemmän jännitettä hänen ja Jukan välille. Seuraavaksi voisi sitten lähteä Anu, niin joutuisivat sikariportaassa miettimään millä strategialla suhtautua Millaan.
Anu ehdottomasti nyt ulos ja seuraavaksi Ville.
Vierailija kirjoitti:
On toi Hemmi kyllä ihme aikuislapsi! Porukat puhui miten läheiset otti BB:n taloon lähdön niin kesken kaiken Helmeri alkoi selittää unestaan. Näki unen että Kauppatorilla oli iso jäämäki jossa Ville laski liukurilla ja lopulta liukuri oli lähtenyt alta. Miten 32-vuotiaalla voi olla noin lapsenmielisiä unia ylipäätään.
Anteeksi mutta..nyt nauroin ääneen, silleen hyväntahtoisesti :D Ihana uni.
Ja ei nykyään 30 vuotiaat todellakaan ole mitään vakvavia jöröttäviä aikuisia. Olen Hemmin ikäinen ja olisin itsekkin luistellut siellä jäällä innoissani (varsinkin kun talossa on uppotylsää muuten) ja olen laskenut pulkkamäkeä, ihan yksin ja hauskaa oli, tehnyt lumienkeleitä ja just suunnittelin että jospa tekisi tänä talvena lumiukon tuonne takapihalle.
Kamalan vakavasti jotku ottaa tämän elämän ja ihan hölmöä muutenkin arvostella jotain unia, kun ei niitä voi kontrolloida kuitenkaan. Olisi kiva kuulla, mistä tuollainen jöröjukka sitten näkee unia, varmaan on ne unet jotenkin parempia kuin toisen? xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutaan Kimmon lakimiesuran asioista alkoi Ville naksuttelemaan sormiaan, hm? Miksi joku vääntelee sormiaan ellei raivosta kun jää toiseksi?
Vittu teil on kummalliset väitökset :D Mä naksauttelen sormia silloin ku tuntuu siltä että ne täytyy naksauttaa, enkä yleensä kyllä ole raivon vallassa 😂 Te ootte kummallisia 😳
Eikö parempi kysymys olis miksi ihmeessaä joku vääntelis sormiaan raivostuessaan?😂
Voi Jeesus tuota Keviniä haluaa asua Helsingissä mutta turha ihmetellä sitten jos asunto maksaa ilmankos sanoi että asunnot pitäisi olla ilmaisia....parempi kun olisi hiljaa💤💤💤
Vierailija kirjoitti:
Toivehan se ois että Ville lähtisi jo asukkaiden takia mutta ellei niin Anu sitten jo kotiin lasten luo.
Milla tarvitsee jokaisen äänen, please nyt niitä tekstareita liikkeelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on sydämenuskossa, ni on aivan sama kuuluuko kirkkoon vaiko ei. On ihmisiä, jotka on uskonnollisia ja käy joka sunnuntai kirkossa, mutta sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa onko ihminen aidosti uskossa. Jumala kattoo sydämeen.
Jos oisin oukea nk uskis niin tie veisi kirkon pariin ei mihinkään lahkoon.
Vierailija kirjoitti:
Voi Kevin-parkaa kun alkoi itkemään ja paniikkikohtaus meinasi iskeä päälle. Tuo paniikkihengitys on kauheaa kuultavaa.
Kivan teatteriesityksen Kevin taas veti. Sen kun hengität kunnolla sisäänpäin itkiessäs ni saat samanlaisen äänen aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Anu pelasti Krisun häädöltä. Typerä.
Ainoa hyvä asia, jonka Anu on tuolla tehnyt. Kiitos Anu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Kevin itki?
Sillä oli varmaan taas tarve saada huomiota vinkuitkemällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ajatellut että miehet on alunperin saanut yliotteen naisista nimenomaan fyysisen voimakkuutensa ansiosta.
Luultavasti. Jossain kirjassa (olisko luolakarhun klaani tms.) esitettiin minusta hyvä teoria tästä, että miksi naista on lähdetty alistamaan. Jos miettii, niin miehethän on olleet esim. lisääntymisessä melkoisia altavastaajia, alunperin naisilla on ollut valta päättää kenen kanssa lisääntyvät vapaaehtoisesti ja käytännössä miestä on tarvittu lähinnä siittäjäksi (siis naiset kyllä olisi pystyneet elättämään toisensa laumoissa). Uskon että naisen alistaminen on siis lähtenyt miesten epävarmuudesta ja siitä, että sellaisetkin miehet on halunneet päästä lisääntymään, joita naiset ei olisi koskaan vapaaehtoisesti valinneet.
Ehkä fyysisellä voimalla on ollut osuutensa tuossa asiassa, mutta on ollut kyllä muinoin iso etu miehille. Osahan tuntuu vieläkin pelkäävän sitä valtaa minkä naiset saa jos voisivat olla kokonaan vapaita sorrosta. Näkeehän sen, että esim. syntyvyys laskee mitä vapaammaksi naiset tulee.
Ja alkoi Villen maiskutus ja ruoka suussa puhuminen taas ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahkoihin en halua kuulua. Kirkkoon kuulun mutten oo nk uskis.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä31348 kirjoitti:
Mua ärsytti nyt tuo faktatiedosta nokkiintuminen. Villeä haukutaan nyt sovinistiksi, kun sanoo, että miehet ovat vahvempia kuin naiset.
Tämän pitäisi nyt olla ihan jo biologian tunnilta opittuja tosiasioita, mutta laitettakoon nyt vielä Tieteen kuvalehdestä pieni ote niille, joille asia on vieras:
"Miehet ovat yleensä fyysisesti voimakkaampia kuin naiset, mikä ilmenee selvästi parempina tuloksina räjähtävää voimaa vaativissa urheilulajeissa. Esimerkiksi miesten moukarinheittoennätys 7,257 kiloa painavalla moukarilla on 86,74 metriä, kun naisten ennätys on 79,42 metriä, vaikka moukari painaa vain neljä kiloa.
Suoraan vertailukelpoisissa urheilulajeissa miehet pärjäävät selvästi paremmin voimaa vaativissa lajeissa, kuten painonnostossa, jossa miehet nostavat enimmillään 165 kiloa ja naiset 128 kiloa. Miesten tulos on peräti 29 prosenttia parempi. Ero on pienempi lajeissa, joissa vaaditaan lihasvoiman lisäksi muita taitoja. Naiset voivat kuroa etumatkaa umpeen muun muassa keveydellään. Esimerkiksi 100 metrin juoksussa ero nopeimpien miesten ja naisten välillä on enää yhdeksän prosenttia.
Miehet vievät niukan voiton myös kestävyyttä vaativissa lajeissa, kuten pitkän matkan juoksussa, vaikka jotkut tutkijat uskovat, että naisilla saattaa olla etua kehonsa suuremmasta rasvapitoisuudesta, joka tarjoaa lisäenergiaa..."
Ville sanoi ihan faktatiedon, että miehet tosiaan ovat fyysisesti vahvempia kuin naiset.. ja hän nimen omaa puhui voimasta ja vahvuudesta. Totesi vielä, että muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta, että turha siinä Anujen tai muidenkaan nillittiää. Onhan naisissakin aikamoisia hormonihirmuja, mutta keskimäärin ovat miehiä sirompia ja samalla ”heikompia”.
Ja kyllä se lähtis Eva Wahlströmiltä henki, jos vastaavan tason miesnyrkkeiljä vetäis käkättimeen. Näin se vaan on.
Totuus välillä satuttaa vai miten se nyt meni! ;)
Puhut eri asiasta, puhut treeanatuista osapuolista. Siinä ei ole ongelmaa. Ville vänkäsi että treenattu nainen on heikompi kuin treenaamaton mies. Samaa sarjaa on hänen puheensa että naiset ovat miehiä ala-arvoisempia.
Ja Anu oli vahvempi Cramö radalla jo Vllea heittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä31348 kirjoitti:
Mua ärsytti nyt tuo faktatiedosta nokkiintuminen. Villeä haukutaan nyt sovinistiksi, kun sanoo, että miehet ovat vahvempia kuin naiset.
Tämän pitäisi nyt olla ihan jo biologian tunnilta opittuja tosiasioita, mutta laitettakoon nyt vielä Tieteen kuvalehdestä pieni ote niille, joille asia on vieras:
"Miehet ovat yleensä fyysisesti voimakkaampia kuin naiset, mikä ilmenee selvästi parempina tuloksina räjähtävää voimaa vaativissa urheilulajeissa. Esimerkiksi miesten moukarinheittoennätys 7,257 kiloa painavalla moukarilla on 86,74 metriä, kun naisten ennätys on 79,42 metriä, vaikka moukari painaa vain neljä kiloa.
Suoraan vertailukelpoisissa urheilulajeissa miehet pärjäävät selvästi paremmin voimaa vaativissa lajeissa, kuten painonnostossa, jossa miehet nostavat enimmillään 165 kiloa ja naiset 128 kiloa. Miesten tulos on peräti 29 prosenttia parempi. Ero on pienempi lajeissa, joissa vaaditaan lihasvoiman lisäksi muita taitoja. Naiset voivat kuroa etumatkaa umpeen muun muassa keveydellään. Esimerkiksi 100 metrin juoksussa ero nopeimpien miesten ja naisten välillä on enää yhdeksän prosenttia.
Miehet vievät niukan voiton myös kestävyyttä vaativissa lajeissa, kuten pitkän matkan juoksussa, vaikka jotkut tutkijat uskovat, että naisilla saattaa olla etua kehonsa suuremmasta rasvapitoisuudesta, joka tarjoaa lisäenergiaa..."
Ville sanoi ihan faktatiedon, että miehet tosiaan ovat fyysisesti vahvempia kuin naiset.. ja hän nimen omaa puhui voimasta ja vahvuudesta. Totesi vielä, että muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta, että turha siinä Anujen tai muidenkaan nillittiää. Onhan naisissakin aikamoisia hormonihirmuja, mutta keskimäärin ovat miehiä sirompia ja samalla ”heikompia”.
Ja kyllä se lähtis Eva Wahlströmiltä henki, jos vastaavan tason miesnyrkkeiljä vetäis käkättimeen. Näin se vaan on.
Totuus välillä satuttaa vai miten se nyt meni! ;)
Puhut eri asiasta, puhut treeanatuista osapuolista. Siinä ei ole ongelmaa. Ville vänkäsi että treenattu nainen on heikompi kuin treenaamaton mies. Samaa sarjaa on hänen puheensa että naiset ovat miehiä ala-arvoisempia.
Kyllähän tämä on totta. Älkää Ville-fanit sortuko samaan kuin Krisufanit ja kieltäkö Villen huonoja puolia. En itse ole fani, mutta kyllä Ville on tässä ollut yksi suosikeistani, en kuitenkaan voittoon toivoisi juuri noiden vanhoillisten ajatusten takia. Mutta olen pitänyt siitä, että on kuitenkin talossa puolustanut muita ja tuonut jotakin tolkkua juttuihin sillä "ankeuttamisellaan".
Ville nuoleskelee nyt kahden kesken Keviniä että ois kiva tavat sun kaveri...
Vittu teil on kummalliset väitökset :D Mä naksauttelen sormia silloin ku tuntuu siltä että ne täytyy naksauttaa, enkä yleensä kyllä ole raivon vallassa 😂 Te ootte kummallisia 😳