BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Ja taas Eevis heitti selälleen. Ei se kyllä tee muuta ku makaa 😡
ihme makailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin Eevistä....
Seksikäs nainen!!
Miten kukaan voi pitää seksikkäänä ihmistä, joka ei käy suihkussa moneen päivään tai edes seksin jälkeen?
Napoleon lähetti aikoinaan kirjeen nuorelle vaimolleen, jossa kertoi pääsevänsä käymään kotona ja pyysi vaimoltaan, älä peseydy.
Mistä kukin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
kiksaus kuksaus kirjoitti:
Ville kysyi uudelleen mitä humus on, eikö se ole vehnämössöä. Ei kukaan osannut sanoa mistä se tehdään. Yleissivistykseen kuuluu tietää että hummukseen tulee kikhernettä ja valkosipulia.
Et näköjään sinäkään tiennyt, että tahini on erittäin olennainen osa hummusta.
Juurikin näin. Hummuksessa on kikhernettä, tahinia, valkosipulia, sitruunamehua, suolaa. Ehkä pinnale hieman oliiviöljyä tai paprikajauhetta.
Tunnin sisään on pakko tulla varastoon viiniä, siideriä ja teräviä, sekä musiikkia taloon.
Vierailija kirjoitti:
kiksaus kuksaus kirjoitti:
Ville kysyi uudelleen mitä humus on, eikö se ole vehnämössöä. Ei kukaan osannut sanoa mistä se tehdään. Yleissivistykseen kuuluu tietää että hummukseen tulee kikhernettä ja valkosipulia.
Et näköjään sinäkään tiennyt, että tahini on erittäin olennainen osa hummusta.
Tämä. :D
Kikherne ja tahini tekee hummuksen, kaikki muut on vaan mausteita.
Kävikö noista kukaan peseytymässä ennen altaaseen menoa. Eipä tietenkään. Sinne vaan makaronisörsselit käsissä ja suupielissä.
Kevin on ekaa kertaa poreammeessa.
Noi talon veget ei varmaan osaa tehdä ruokaa. Siksi eivät tiedä.
Mitä ruokaa yleensä tekevät ?
Ilmeisesti edes perunaa ei ole.
Mä varmaan äänestäisin laiskat pihalle ja en rupeaisi passaamaan laiskoja miehiä.
Mua ärsyttää eniten vapaamatkustajat.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas Eevis heitti selälleen. Ei se kyllä tee muuta ku makaa 😡
Mitä pitäisi tehdä?
Jollain sairaalla tavalla toivon, että nyt, kun on jo nussiminen tälle kaudelle hoidettu, niin tämä sakki päättäisi myös tapella oikein kunnolla tänään :D Panemisessa ei ole mitään viihdearvoa, mutta tappelemisessa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Tarinan tulevaisuuden kannalta vois olla parasta että tipahtais ekana. Tipauttais vähän maanpinnalle. Henkistä kasvua.
Tarinan henkisen kasvun estää Tarina itse.
Hän on omasta mielestään tiedostava ja avoin, mutta elää lähinnä oman itsensä muodostamassa kuplassa, johon ei oikein mahdu muuta eikä muita.
Vierailija kirjoitti:
Kävikö noista kukaan peseytymässä ennen altaaseen menoa. Eipä tietenkään. Sinne vaan makaronisörsselit käsissä ja suupielissä.
Eipä käyneet, eikä ennen saunaankaan menoa. Yök mitä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää maailman epäkäytännöllisimmältä saunalta. Onneksi jokaisella on jopa kaksi juomaa illaksi. Onhan isoveljen pakko antaa lisää illan kuluessa!
Ei missään nimessä!!! Alkoholi on saatanasta!!! Tällä kaudellahan ei millään Luciferin nektarilla läträtä!!!
t. mestariohjaaja Virtanen ja Ville, Iskän poika
Mä olen nähnyt mestariohjaaja Virtasen siinä kunnossa että vaimonsa oli hävetä silmät päästään:D Olivat kyllä mukava pariskunta ja olen surullinen heidän puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Noi talon veget ei varmaan osaa tehdä ruokaa. Siksi eivät tiedä.
Mitä ruokaa yleensä tekevät ?
Ilmeisesti edes perunaa ei ole.Mä varmaan äänestäisin laiskat pihalle ja en rupeaisi passaamaan laiskoja miehiä.
Mua ärsyttää eniten vapaamatkustajat.
Millahan heidät ruuassa on pitänyt. Tarina ja Kevin yrittää olla mukana aina, että oppivat. Millalla on joku ajatus ruuanlaitosta, mutta noi kaksi.. Jesta! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millalla on jäätävä persse.
Jäätävä? Voiko rasittavampaa sanaa olla!
Niinpä. Ne jotka ei ole älyä keksiä oikeita sanoja, käyttää niitä sanoja jotka ovt sillä hetkellä muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millalla on jäätävä persse.
Jäätävä? Voiko rasittavampaa sanaa olla!
No jos se perse on niin kuin Muumilaakson mörkö. Iso, pelottava ja tuhoaa kaiken, mikä alleen joutuu.
Jukka silitteli äsken Miran hiuksia! Vaihtoko se naista vai lohdutteliko muuten vaan?
Vierailija kirjoitti:
Kevin on ekaa kertaa poreammeessa.
Kainostelee siellä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä käyneet, eikä ennen saunaankaan menoa. Yök mitä porukkaa.
Miksi valehtelet? Kyllä menivät suihkun kautta ennen porealtaaseen menoa.
Lahna 😂