Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin hellän miehen, sellaisen joka tykkää pitää kainalossa, halata ja silittää

Vierailija
29.08.2019 |

Onko sellaisia olemassa?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kmiestä etsit, se nyt vaan on niin, että löytyy, mutta ei kmiestä voi lähestyä, se laskee heti alleen.

Ei hae kmiestä, todellakaan. Juuri kmiehen vastakohtahan tässä on haussa!

Siirtyisin muille maille. Suurena riskinä sulla on joutua jonkun naisvihaajan tai muuten vaan luonnehäiriöisen miehen kynsiin. Niitä hyviäkin on varmasti, mutta ite en ole päässyt niitä kohtaamaan vaikka olen kokeillut matsata eri tasoisten miesten kanssa. Päätin luovuttaa ja heittäyty loppuelämän sinkkuuteen.

Vierailija
22/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋🏼‍♀️ Minulla on 2 tuollaista miestä. Puolisoni ja salarakkaani. Helliä, pitävät kainalossa, halaavat, silittävät, puhuvat ja pussaavat. Ihania, tavallisia suomalaisia miehiä. Olen onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙋🏼‍♀️ Minulla on 2 tuollaista miestä. Puolisoni ja salarakkaani. Helliä, pitävät kainalossa, halaavat, silittävät, puhuvat ja pussaavat. Ihania, tavallisia suomalaisia miehiä. Olen onnellinen.

Olet sika.

Vierailija
24/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitatostanaapurista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kmiestä etsit, se nyt vaan on niin, että löytyy, mutta ei kmiestä voi lähestyä, se laskee heti alleen.

Ei hae kmiestä, todellakaan. Juuri kmiehen vastakohtahan tässä on haussa!

Siirtyisin muille maille. Suurena riskinä sulla on joutua jonkun naisvihaajan tai muuten vaan luonnehäiriöisen miehen kynsiin. Niitä hyviäkin on varmasti, mutta ite en ole päässyt niitä kohtaamaan vaikka olen kokeillut matsata eri tasoisten miesten kanssa. Päätin luovuttaa ja heittäyty loppuelämän sinkkuuteen.

Häh? Minulla on hyvä ja hellä mies. Sanoinpahan vaan, ettei ap aloituksensa perusteella hae kmiestä, vaan juuri kmiehen vastakohtaa.

Vierailija
25/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sika.

Olet kateellinen 😁

Vierailija
26/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on :) Sen kanssa pystyy myös keskustelemaan asioista, myös mahdollisista ristiriidoista ja se on ihan mahtava isä meidän vauvalle <3

Vierailija
27/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies ei turhia puhu, ei halaile eikä silittele, mutta pitää huolen vaimostaan ja perheestään.

Se on sitä suomalaisen miehen hellyyttä.  Ja sitä minä rakastan.

eiköhän nykyaikana vaimo osaa pitää ihan itse itsestään huolta. minä en ainakaan kaipaa miehestäni mitään isää itselleni.

Vierailija
28/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sika.

Olet kateellinen 😁

Epävarman ihmisen vakiovastaus, jolla hetkeksi saa itselleen melkein sellaisen pikkuruisen paremmuudentunteen, vaikka sisimmässään tietääkin olevansa surullinen pieni nolla.

Vierailija
29/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies ei turhia puhu, ei halaile eikä silittele, mutta pitää huolen vaimostaan ja perheestään.

eiköhän nykyaikana vaimo osaa pitää ihan itse itsestään huolta. minä en ainakaan kaipaa miehestäni mitään isää itselleni.

Täysin samaa mieltä. Halusin miehen, joka on tasavertainen kumppani, hyvä keskustelija, hellä ja rakastava. Ja kas, sellaisen sain. Miksi aikuisena ihmisenä haluaisin jonkun huolehtimaan itsestäni?

Vierailija
30/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari ''sydämellistä'' miestä jotka näyttelevät hetken aikaa kivaa ja mukavaa kunnes käyvät päälle, ja kyllä vaan molemmilta sattuu löytymään tuomioita. Olkaa varuillaan näiden herttaisten miesten kanssa, älkääkä heti muuttako yhteen!

Vierailija
31/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen oikeasti halua k miestä vaan ottaa j miehen.

Vierailija
32/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sika.

Olet kateellinen 😁

Epävarman ihmisen vakiovastaus, jolla hetkeksi saa itselleen melkein sellaisen pikkuruisen paremmuudentunteen, vaikka sisimmässään tietääkin olevansa surullinen pieni nolla.

Kateellisen 🤢 pienen ihmisen näsäviisas vastaus, jolla voi kuvitella itseään paremmaksi ihmiseksi, vaikka tietääkin olevansa kateellinen k***pää.

Vierailija
33/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sika.

Olet kateellinen 😁

No huh. Jopas on kateellisen ihmisen vastaus.

Vierailija
34/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset katosivat ennen kun tein asiat kuten he halusivat. Nyt kun en suostu mihinkään ja teen kaiken niin kuten itse haluan, nainen on tiukasti kainalossa. Tämä kyllä sopii minulle, mutta meni kauan ennen kuin tämän tajusin. Minut on kasvatettu ottamaan toisten tarpeet huomioon, mutta ei se ollutkaan hyvä tässä asiassa. Tosi monet naiset tahtovat riidellä ihan riitelyn vuoksi, itse en tätä käsitä, mutta leikitään sitten mukana kun sillä näyttäisi pysyvän tyytyväisenä.

Vierailija
35/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset katosivat ennen kun tein asiat kuten he halusivat. Nyt kun en suostu mihinkään ja teen kaiken niin kuten itse haluan, nainen on tiukasti kainalossa. Tämä kyllä sopii minulle, mutta meni kauan ennen kuin tämän tajusin. Minut on kasvatettu ottamaan toisten tarpeet huomioon, mutta ei se ollutkaan hyvä tässä asiassa. Tosi monet naiset tahtovat riidellä ihan riitelyn vuoksi, itse en tätä käsitä, mutta leikitään sitten mukana kun sillä näyttäisi pysyvän tyytyväisenä.

Kiva kun lyöt kaikki naiset samaan muottiin. Kaikki naiset eivät välttämättä pidä tuollaisesta kohtelusta, aivan kuten eivät myöskään kaikki naiset ole puhtaalla rahalla ostettavissa.

Vierailija
36/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sika.

Olet kateellinen 😁

Kateellisen 🤢 pienen ihmisen näsäviisas vastaus, jolla voi kuvitella itseään paremmaksi ihmiseksi, vaikka tietääkin olevansa kateellinen k***pää.

🤣

Okei. Viisaampi väistää.

Sinä olet sika, minä olen kateellinen; näin olet siis tyytyväinen? Miksi tunnet tarvetta sanoa minua k**sipääksi?

Mikä suhteessasi mieheesi on pielessä, että tarvitset salarakkaan? Yleensä taustalla on pettäjän oma epävarmuus, jolloin "rakkautta" ja "hyväksyntää" ja "ihailua" on haettava vähän joka suunnasta. No, se on sinun tiesi.

Vierailija
37/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako todella? Miksi naiset ovat aina sitten vinkumassa apua milloin mihinkin. Rahalla saa apua, feministisiskot auttakoon jos on köyhä.

Vierailija
38/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi muunlaista huolinutkaan. Lisäksi puolisoni on maailman huolehtivaisin ja auttavaisin. Meillä on monia höpsöjä romanttisia tapoja, kuten että joka päivä hän lukee minulle ääneen runon. Joka ilta, jos haluan, hän lukee minulle ääneen kirjaa. Lämpiminä iltoina istumme silloin tällöin rannalla ja hän soittaa kitaraa tai vain istuskelemme ja juttelemme. Kesäviikonloppuisin pakkaamme mukaan eväitä ja ajelemme moottoripyörällä merenrantaan tai johonkin kivaan kesäkahvilaan. Sinnekin otamme usein kirjat mukaan ja luemme joko itseksemme tai toisillemme. Teemme telttaretkiä ja supattelemme makuupusseissa myöhään yöhön. Joka ilta nukahdamme sylikkäin ja joka aamu pussailemme ja halailemme ennen töihin lähtöäni. Usein mies lähtee saattamaan minua puolen kilometrin päähän, vaikka hänellä itsellään ei olisi tarvetta herätä aikaisin. Melkein viikoittain hän tuo minulle pieniä lahjoja, jotka eivät ole kalliita mutta joiden löytäminen vaatii aikaa.

Minä hemmottelen häntä ruoalla, hieromalla hartioita, leipomalla hänen herkkujaan ja ostamalla ja järjestämällä hänelle yllätyksiä; lippuja keikoille ja konsertteihin, risteilyillä, kaupunkilomilla jne.

Vierailija
39/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, niin varmaan juu haluaisit. Sitten kun neiti menee tinderiin, niin tykkäys noin joka sadannelle profiilille ja tietysti ulkonäön mukaan niille komeimmille, joille jokainen nainen antaa tykkäyksen. Sitten ihmetellään kun sitä kilttiä ei löydy.

Vierailija
40/61 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sika.

Olet kateellinen 😁

🤣

Okei. Viisaampi väistää.

Sinä olet sika, minä olen kateellinen; näin olet siis tyytyväinen? Miksi tunnet tarvetta sanoa minua k**sipääksi?

Mikä suhteessasi mieheesi on pielessä, että tarvitset salarakkaan? Yleensä taustalla on pettäjän oma epävarmuus, jolloin "rakkautta" ja "hyväksyntää" ja "ihailua" on haettava vähän joka suunnasta. No, se on sinun tiesi.

Ok, väistän nyt 🤣😂🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän