Haluaisin hellän miehen, sellaisen joka tykkää pitää kainalossa, halata ja silittää
Kommentit (61)
Itse tapailen juurikin AP:n kuvailemaa miestä. Ihan tinderistä löytyi ja on oikein ihana! :)
N20
Täältä löytyisi. On ihana, paijaava, kuunteleva, läsnäoleva, hellä, huomioiva ja puhuu, pussaa sekä näyttää tunteitaan.
On myös päihdeongelmainen, elämänhallinta hukassa, sekä aika arvaamaaton/impulssiivinen (ei väkivaltainen). Kaiken syvän hyvän rinnalla on siis jatkuva epävarmuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies ei turhia puhu, ei halaile eikä silittele, mutta pitää huolen vaimostaan ja perheestään.
Se on sitä suomalaisen miehen hellyyttä. Ja sitä minä rakastan.
eiköhän nykyaikana vaimo osaa pitää ihan itse itsestään huolta. minä en ainakaan kaipaa miehestäni mitään isää itselleni.
Täysin samaa mieltä. Halusin miehen, joka on tasavertainen kumppani, hyvä keskustelija, hellä ja rakastava. Ja kas, sellaisen sain. Miksi aikuisena ihmisenä haluaisin jonkun huolehtimaan itsestäni?
Minä en koe, että se uhkaisi millään tavalla tasavertaisuuttamme, että puolisoni huolehtii joistakin minun hyvinvointiini liittyvistä asioista. Niin stereotyyppistä kuin se onkin, esimerkiksi tällä hetkellä hän hoitaa minun autooni liittyvistä asioista. Hän on kiinnostunut autoista ja hänellä on kontaktit korjaamoihin, joten ihan mielelläni annan hänen huolehtia siitä, että pääsen taas maanantaina autolla töihin. Vastaavasti minä huolehdin esimerkiksi meidän kotitaloutemme tietotekniikasta, niin hankinnoista kuin asennuksista jne.
Nr 38
Unohdit mainita vain sen, että miehellä pitää olla jykevä leuka-, pituutta väh. 185cm- ja huippuunsa treenattu komea miesmalli.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit mainita vain sen, että miehellä pitää olla jykevä leuka-, pituutta väh. 185cm- ja huippuunsa treenattu komea miesmalli.
178 cm (kuulemma, en ole mitannut), iskämahainen, normaalileukainen eikä taatusti kelpaisi malliksi <3
nr 38
Vierailija kirjoitti:
sillä kukaan nainen ei tuollaisia miehiä arvosta.
Arvostaa kyllä, mutta ongelmaksi muodostuu usein se että kokevat etteivät kanssasiskonsa arvosta ja silloinpa naisen mielessä ei täytykään se jännittävän, kiihkeän sekä täydellisen elämän kiiltokuvamainen olemus, mitä naistenlehdissä ja keskusteluissa maalaillaan ainoaksi tieksi onneen. Loppuratkaisuhan tietenkin on, että mies menee vaihtoon ja tilalle tulee se jännis.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että trollaaminen on kivaa, jos ei ole kavereita eikä mitään muutakaan oikeaa elämää. Täällä on kuitenkin myös ns. heikompia astioita eli nuoria miehiä, joilla ei ole kykyä lähdekritiikkiin eikä omaan ajatteluun laaja-alaisten oppimisvaikeuksien tai neurologisten ongelmien takia. He voivat ottaa nuo jankutukset tosissaan. Yksikään nainen ei kärsi noista jankutuksistanne, sen sijaan monelle miehelle teette hallaa.
Vierailija kirjoitti:
Heh heh, niin varmaan juu haluaisit. Sitten kun neiti menee tinderiin, niin tykkäys noin joka sadannelle profiilille ja tietysti ulkonäön mukaan niille komeimmille, joille jokainen nainen antaa tykkäyksen. Sitten ihmetellään kun sitä kilttiä ei löydy.
Komea ja kiltti eivät edelleenkään sulje toisiaan pois.
Vierailija kirjoitti:
En olisi muunlaista huolinutkaan. Lisäksi puolisoni on maailman huolehtivaisin ja auttavaisin. Meillä on monia höpsöjä romanttisia tapoja, kuten että joka päivä hän lukee minulle ääneen runon. Joka ilta, jos haluan, hän lukee minulle ääneen kirjaa. Lämpiminä iltoina istumme silloin tällöin rannalla ja hän soittaa kitaraa tai vain istuskelemme ja juttelemme. Kesäviikonloppuisin pakkaamme mukaan eväitä ja ajelemme moottoripyörällä merenrantaan tai johonkin kivaan kesäkahvilaan. Sinnekin otamme usein kirjat mukaan ja luemme joko itseksemme tai toisillemme. Teemme telttaretkiä ja supattelemme makuupusseissa myöhään yöhön. Joka ilta nukahdamme sylikkäin ja joka aamu pussailemme ja halailemme ennen töihin lähtöäni. Usein mies lähtee saattamaan minua puolen kilometrin päähän, vaikka hänellä itsellään ei olisi tarvetta herätä aikaisin. Melkein viikoittain hän tuo minulle pieniä lahjoja, jotka eivät ole kalliita mutta joiden löytäminen vaatii aikaa.
Minä hemmottelen häntä ruoalla, hieromalla hartioita, leipomalla hänen herkkujaan ja ostamalla ja järjestämällä hänelle yllätyksiä; lippuja keikoille ja konsertteihin, risteilyillä, kaupunkilomilla jne.
Nice
Vierailija kirjoitti:
Plus rahaa ja omaisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plus rahaa ja omaisuutta
Plus ongelmia. Ongelmaton mies on useimmille naisille iso ongelma, eikä kipinä leimahda sellaisen vässykän kanssa.
Se, että mies pystyy pitämään huolta vaimostaan ja perheestään, tarkoittaa sitä, että miehellä on työpaikka, josta saa niin paljon palkkaa, että jos sattuu ikäviä sairastumisia vaimolle tai lapsille, mies pystyy elättämään perheensä, ilman yhteiskunnan tukia.
Sellainen on kunnollinen, rehellinen, työpaikkansa pitävä suomalainen mies. Pystyy elättämään vaimonsa ja jälkeläisensä kaikissa olosuhteissa.
Näitäkin miehiä on, uskokaa pois, vaikka suurin osa nykyisistä nuorista miehistä ovatkin joitain ihme hiippareita, joille työssäkäynti on kauhistus, ja joita vaimo elättelee!
Av mammat eivät edes käsitä, mitä sana HUOLEHTIMINEN tarkoittaa.
Se tarkoittaa sitä, että mies pystyy pitämään huolta perhestään, eli elättämään perheensä kaikissa olosuhteissa, jos vain itse on pysyy terveenä.
Jos vaimo joutuu työttömäksi tai tulee muita vastoinkäymisiä, suomalainen perusmies huolehtii, että ruokaa ja lämmintä perheelle riittää.
Tosi komeat, vähän naismaiset miehet ovat äitiensä ja siskojensa hemmottelemia miehiä koko lopun elämänsä.
He eivät pysty myöskään pettämään vaimojaan, koska aina ovat epävarmoja omasta viehästysvoimastaan, vaikka tietenkin heitä imartelee muiden naisten kiinnostus.
Miehen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, merkitystä on sillä millainen mies on ihmisenä.
Useimmat liian kiiltokuvamaisen kauniit miehet ovat valitettavasti myös naismaisia.
Totta on, että komeat miehet ne ovatkin epävarmoja. Ärsyttää jo sekin, että he jatkuvasti vilkuilevat peiliin ja huolissaan siitä, että jokainen hius on paikallaan.
Ei kiitos. Ainakaan minulle tuollainen vätys kaveri ei kelpaa.
Haluan miehen joka on mies, eikä valokuvapoju!
Täällä ois nykyään vapaa mies joka haluaa halia. Noin 2h hereillä olo ajasta, päivittäin. Sekä nukkua yön jossain lusikassa, paljaassa ihokosketuksessa. Myös olisin kumppanille täysin avoin kaikissa asioissa. Ja etsin täysin tasa-arvoista parisuhdetta.
-Mies ei edes neljääkymppiä ja lapseton (ei omasta syystä)
Ps. Saatatte löytää minut OkCupid.
Vierailija kirjoitti:
🙋🏼♀️ Minulla on 2 tuollaista miestä. Puolisoni ja salarakkaani. Helliä, pitävät kainalossa, halaavat, silittävät, puhuvat ja pussaavat. Ihania, tavallisia suomalaisia miehiä. Olen onnellinen.
Minulla taas ei omalta mieheltä tipu hellyyttä, joudun oikein kerjäämään halauksia jos vaikka kaipaan lohdutusta. Siksi pitikin ottaa salarakas, toki seksikin on äärimmäisen hyvää, mutta vielä enemmän pidän arvossa suukottelua ja kainalossa makoilua hänen kanssaan. Nautin siitä että hänkään ei tunnu saavan läheisyydestä tarpeekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙋🏼♀️ Minulla on 2 tuollaista miestä. Puolisoni ja salarakkaani. Helliä, pitävät kainalossa, halaavat, silittävät, puhuvat ja pussaavat. Ihania, tavallisia suomalaisia miehiä. Olen onnellinen.
Minulla taas ei omalta mieheltä tipu hellyyttä, joudun oikein kerjäämään halauksia jos vaikka kaipaan lohdutusta. Siksi pitikin ottaa salarakas, toki seksikin on äärimmäisen hyvää, mutta vielä enemmän pidän arvossa suukottelua ja kainalossa makoilua hänen kanssaan. Nautin siitä että hänkään ei tunnu saavan läheisyydestä tarpeekseen.
Miksi et eroa siitä "omasta miehestä"? 🤔
Multa löytyy, mutten tuota ihanuutta muille anna. Nyt hän hieroo jalkojani. <3