Olen kehtaaja - mua ei nolota mikään!
Mikä suomalaisia vaivaa, kun kaikki häpeää jotain normaaleja asioita?! Ihme häpeäkulttuuri. Ei ihme, että täällä on niin paljon masentuneita ja yksinäisiä. Ihan oikeesti! Olen sählännyt ja mokaillut koko elämäni, mulle on naurettu, olen ollut koulukiusattu, mutta silti jatkan asioiden tekemistä, enkä välitä, mitä muut ajattelevat. Esim. mulla ei ole mitään koordinaatiokykyä, mutta silti meen tanssitunneille, vaikka kaikki muut siellä näyttää olevan ammattitanssijoita ja oppivat askeleet ensiyrittämällä. Mä v...u näytän esimerkkiä muille, jotta muutkin epätäydelliset ihmiset uskaltaisivat. Olen matkustellut yksin ulkomailla, vaikka mulla ei ole lainkaan suuntavaistoa. Opetellut käyttämään sujuvasti julkisia liikennevälineitä (hsl.fi ja reittiopas! katsokaa sieltä ohjeet!). Pukeudun oman makuni mukaan värikkäisiin vaatteisiin ja ihmettelen, miksi kaikki muut on samaa harmaata massaa käyttäen slim farkkuja, All Stareja ja Kånken reppuja. Käyn uimassa, vaikka olen ylipainoinen. Olen silti seksikäs leopardibikineissäni kjähkjäh!! :D Olen mennyt alasti uimaan muslimimaassa jne. Lyhyesti sanottuna - minä elän ja annan muidenkin elää!
Kommentit (29)
Hienoa! Vain menemällä oman mukavuusalueen ulkopuolelle kehittyy. Minä olen myös tehnyt mitä huvittaa välittämättä muiden mielipiteistä. Välillä on ahdistanut, mutta kyllä se siitä.
Nyt elän yhteiskunnan vastakarvaan -ja nautin täysin siemauksin!
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikutat siltä, että olet hyvin karismaattinen persoona. Sellainen aiheuttaa kateutta monissa. Suomessa ei saisi olla yksilöllinen, pitää sulautua joukkoon eikä ainakaan herättää mitään huomiota.
Tuli sama mieleen. Moni julkkis on kertonut olleensa lapsuudessa kiusattu. Erilaisuutta ei siedetä Suomen kollektiivisessa kulttuurissa.
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikutat siltä, että olet hyvin karismaattinen persoona. Sellainen aiheuttaa kateutta monissa. Suomessa ei saisi olla yksilöllinen, pitää sulautua joukkoon eikä ainakaan herättää mitään huomiota.
Onko yksilöllistä kirjoittaa itseään kehuva viesti, ap?
ap
get a haircut & find a real job
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
ap
get a haircut & find a real job
Sinccis
Osaatko ilmaista itseäsi lainkaan suomeksi?
Kyl määki kehtaan aika paljon. Olen esim. kotona usein alasti, myös pihalla (jonne ei kyllä juuri kukaan näe). Mutta en kehtaisi esim. lähteä käymään lähikaupassa alasti. Tai missään pihapiirin ulkopuolella. Njaa, joskus olen ollut luonnossa alasti, myös uimassa. Mutta en olisi, jos tiedän, että joku voisi nähdä.
Käytän siis yleensä uidessa bikineitä. Vaikka olenkin yli 60 v. Bikinit ovat muuten punaisen, pinkin, vihreän ym. kirjavaa trooppista kuosia, eli ei mitenkään mummomaiset.
Kehtaan hyvin pukeutua omaan tyyliini, kiva että mun värejä tulee taas muotiinkin!
Kehtaan myös puhua tuntemattomille. Esim. äsken tsemppasin kaupan kassaa, jolla oli eka työpäivä.
Kehtaan myös olla tekemättä asioita, joita minulta ehkä odotettaisiin, jopa edellytettäisiin. En esim. aina osta lapsilleni joulu- tai synttärilahjoja. Vaikka ovatkin ailuisia, uskon, että toimintani herättää heissä ajatuksia.
Uskallan myös sanoa, mitä mieltä olen asioista ja tuoda esiin faktoja - vaikka olisivat poliittisesti ja sosiaalisen hyväksynnän kannalta epäkorrekteja. En pyri loukkaamaan ketään, vaikka joku saattaa loukkaantuakin kiistämättömistä tosiasioista. Esim. siitä, että sairaita koirarotuja ei pitäisi jalostaa/suosia. Ja lemmikin pito ylipäätään on harvoin perusteltua. Kuten muskeliauton, rynkkyripsien tms. tarpeettoman tavaran hankinta.
Vaikutat sil, että olet räväkkä persoona ja kehtaat tehdä kaikenlaista sekä teet siitä myös ison numeron.
Sitten on myös niitä, jotka kehtaavat kaikenlaisia tehdä mutta eivät korosta sitä
Oliko pilkkopimeää ja autio ranta, kun kävit alasti muslimimaassa uimassa?
Oletpa sä räväkkä!